Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2543 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 128  Następna
Autor Wiadomość
#2361 PostWysłany: 14 Mar 2022 17:38 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 225
wyrok dotyczy strajku pilotow

https://www.reuters.com/world/europe/no ... 022-03-14/
Góra
 Relacje PM off  
 
#2362 PostWysłany: 15 Mar 2022 02:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7021
srebrny
@domma
Chodzi o strajk pracowników ochrony lotniska, prawda?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2363 PostWysłany: 17 Mar 2022 16:33 

Rejestracja: 21 Sie 2018
Posty: 3
Wizzair odwołał lot z powodu pandemii, dostałem wizz credits, wkrótce ważność środków się kończy i z powodu braków interesujących lotów chciałem dokonać konwersji środków i zwrotu na konto. Problem w tym, że pierwotnie płatności dokonałem Blikiem (pay-by-link) dlatego też nie mogę zrobić prostego "refund request" (dowiedziałem się na "chat with agent", że to jest powodem). Najważniejszy problem - ważność środków się kończy za parę dni a wciąż nie mam odpowiedzi na założoną 12 lutego reklamację... Boję się że pieniądze przepadną a nie chcę kupować biletu na siłę...

Ktoś miał przygody z konwersją środków wizz credits z powodu płatności Blikiem? Da się coś więcej zrobić? Czy środki których dotyczy reklamacja mogą przepaść w trakcie jej rozpatrywania?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2364 PostWysłany: 17 Mar 2022 16:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3156
HON fly4free
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060&start=1040

Bliźniaczy problem, posty #1050-53
Góra
 Relacje PM off
Hicmade uważa post za pomocny.
 
 
#2365 PostWysłany: 17 Mar 2022 23:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7064
platynowy
Hicmade napisał(a):
Najważniejszy problem - ważność środków się kończy za parę dni a wciąż nie mam odpowiedzi na założoną 12 lutego reklamację... Boję się że pieniądze przepadną a nie chcę kupować biletu na siłę...

Ktoś miał przygody z konwersją środków wizz credits z powodu płatności Blikiem? Da się coś więcej zrobić? Czy środki których dotyczy reklamacja mogą przepaść w trakcie jej rozpatrywania?

Coś z twoją reklamacją jest nie tak,bo 30 dni minęło.Masz mało czasu więc kontaktuj się telefonicznie i ponaglaj sprawę rozpatrzenia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2366 PostWysłany: 18 Mar 2022 17:05 

Rejestracja: 21 Sie 2018
Posty: 3
miriam

Boję się rachunku w przypadku kontaktu telefonicznego. Przy obecnych stawkach to juz prawie 5zł za minutę słuchania melodyjek... Ale udało mi się wbić na "chat with an agent" - tam się dowiedziałem, że czas odpowiedzi zresetował się w momencie gdy żona przesłała dodatkowego maila z argumentami/screenshotami itp.
Więc mają czas na odpowiedź do 28 marca a środki ulegną przedawnieniu 22 marca... :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#2367 PostWysłany: 18 Mar 2022 17:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7064
platynowy
@Hicmade Dużo masz tych środków?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2368 PostWysłany: 20 Mar 2022 22:32 

Rejestracja: 21 Sie 2018
Posty: 3
Ok 500zl. Na infolinii powiedzą zapewne to samo co na chacie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2369 PostWysłany: 05 Kwi 2022 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2013
Posty: 1286
Loty: 111
Kilometry: 190 564
niebieski
Mam problem z pełnomocnictwem swojej rodziny podczas reklamacji>odszkodowania za opóźniony lot.
Żona, trzy córki i ja. Na stronie Wizz potrzebują pełnomocnictwa:2. Czyli rozumiem 2 pełnomocnictwa. Każda córka niepełnoletnia, żona już w zasadzie pełnoletnia.
Asekuracyjnie dla wszystkich ale w formie? spisanej i podpisanej? Notariusz?

Ok, już się domyśliłem. starsza córka ma bilet jak dorosły (nastolatka). Żona też taki bilet posiada.
Zostawiam dla potomnych. Jednocześnie, myślę, że napisanie tego powyżej sprawiło wymyślenie rozwiązania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2370 PostWysłany: 05 Kwi 2022 23:19 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2135
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Pełnomocnictwo jest potrzebne, aby działać w imieniu drugiej osoby. W przypadku dziecka powinien wystarczyć odpis aktu urodzenia.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2371 PostWysłany: 05 Kwi 2022 23:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2013
Posty: 1286
Loty: 111
Kilometry: 190 564
niebieski
Odpis aktu dziecka jako np zdjęcie aktu czy odpis wysłany pocztą tradycyjną?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2372 PostWysłany: 05 Kwi 2022 23:42 

Rejestracja: 24 Lut 2016
Posty: 7
mahalnet napisał(a):
Mam problem z pełnomocnictwem swojej rodziny podczas reklamacji>odszkodowania za opóźniony lot.
Żona, trzy córki i ja. Na stronie Wizz potrzebują pełnomocnictwa:2. Czyli rozumiem 2 pełnomocnictwa. Każda córka niepełnoletnia, żona już w zasadzie pełnoletnia.
Asekuracyjnie dla wszystkich ale w formie? spisanej i podpisanej? Notariusz?

Ok, już się domyśliłem. starsza córka ma bilet jak dorosły (nastolatka). Żona też taki bilet posiada.
Zostawiam dla potomnych. Jednocześnie, myślę, że napisanie tego powyżej sprawiło wymyślenie rozwiązania.


Otrzymałem odszkodowanie od wizz po opóźnionym locie z Islandii. Na jednej rezerwacji miałem bilet swój, żony i dziecka i nieswiadom ze muszę posiadać pełnomocnictwa zawsze pisałem tylko ja w imieniu całej trójki. Sprawa zakończyła sie sukcesem, nawet odszkodowanie przyszło za wszystkich na moje konto.

Wizz kręcił i mataczył, ale ani razu nie wyciągnęli argumentu, ze muszę posiadać jakieś pełnomocnictwa.
Góra
 Relacje PM off
mahalnet uważa post za pomocny.
 
 
#2373 PostWysłany: 06 Kwi 2022 09:09 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2135
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
W Wizz to loteria. Tak samo z uzyskaniem odszkodowania raz wypłacą, a 100 razy nie wypłacą.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#2374 PostWysłany: 23 Kwi 2022 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 531
Loty: 147
Kilometry: 142 455
niebieski
Sytuacja z 21.04.2022 Czwartek

BLQ-WAW

Wylot miał być z BLQ o 21:10 ale po przyjechaniu na lotnisku pokazywało się 22:40...później SMS z opóźnieniem że będzie wylot o 23:40, 00:14 i 00:45. Finalnie samolot oderwał się od ziemi jakoś 00:50.
Na lotnisku wydałem w czasie od 19:50 do 23:00 16,20Euro (2x kawy, woda, kanapka) żeby przetrwać. Mam paragony, oddadzą zwrot za to? Kawy były o 19:50, reszta po 21:00.
Dodatkowo byłem z narzeczoną. Byliśmy na jednym bilecie. Potrzebują jakieś pełnomocnictwo z jej strony aby pisać wniosek do Wizz o odszkodowanie/zwrot? Przysługuje mi w ogóle odszkodowanie? Bo minęło 3,5h
Na pokładzie rozdali tylko wodę i orzeszki ziemne :roll: :lol: żadnego papieru do podpisania nie dali.
Jak miałem ponad 5h opóźnienia z powodu usterki samolotu na trasie LWO-WAW to dali do podpisania papier na bodajże 4Euro i rozdali rogale i wodę. Oczywiście odrzucili moją prośbę o odszkodowanie...
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2375 PostWysłany: 23 Kwi 2022 21:55 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2135
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
A kiedy był lot do Lwowa?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2376 PostWysłany: 23 Kwi 2022 21:58 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18406
26.11.21

wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445?start=2340#p1510717
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
 
#2377 PostWysłany: 06 Maj 2022 22:54 

Rejestracja: 06 Maj 2022
Posty: 2
Cześć,
Do kiedy mogę wnioskować o zwrot kosztów za odwołany lot? Odwołali lot z 16-08-2021 z Paryża do Warszawy. W mailu który dostałem była informacja że mogę wnioskować o zwrot kosztów, miałem znaleźć rezerwację i potem wybrać zwrot kosztów (dokładnie napisali "Przyciski zmiany rezerwacji i zwrotu kosztów znajdują się bezpośrednio nad planem podróży."). Dzisiaj znalazłem tę rezerwację ale jej status jest Zamknięta, nie widzę przycisków do jakichkolwiek zmian.
Z góry dzięki za info.
Pozdr
Góra
 Relacje PM off  
 
#2378 PostWysłany: 06 Maj 2022 23:14 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7064
platynowy
Po dacie w jakiej miał być lot zwrot za bilety można uzyskać składając reklamację( https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami )lub po kontakcie telefonicznym.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2379 PostWysłany: 06 Maj 2022 23:21 

Rejestracja: 06 Maj 2022
Posty: 2
miriam napisał(a):
Po dacie w jakiej miał być lot zwrot można uzyskać składając reklamację( https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami )lub po kontakcie telefonicznym.


Ok dzięki, złożyłem reklamację ale jako odszkodowanie, bo nie widzę tam opcji np. zwrot kosztów. Dostałem automatyczną odpowiedź że lot był odwołany ze względu na pogodę i odszkodowanie nie przysługuje. Kolejnej reklamacji tego typu już się złożyć nie da, jest komunikat że już złożyłem i mają na to 30 dni na rozpatrzenie, więc pewnie wcześniej będę próbował telefonicznie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2380 PostWysłany: 12 Maj 2022 12:30 

Rejestracja: 23 Cze 2012
Posty: 15
Moj lot z Luton do Warszawy 30 kwietnia byl opozniony o ponad 3h. (chyba z powodu awarii samolotu) mialem wykupiony bilet dla mnie i dodatkowe miejsce dla niemowlaka jako infant (po rozmowie z chatem ddopisali dziecko takze do mnie jako infant). nastepnie na kolejnej rezerwacji z mojego konta kupilem bilet dla zony na ten sam lot. chcialem zlozyc reklamacje za opozniony lot i mam kilka pytan:
1. wsumie mialem kupione 3 miejsca (jedno jako infant) tylko na 2 rezerwacjach. czy przysluguje mi odszkodowanie 250e na osobe? = 750e?
2. czy moge wystapic o odszkodowanie na stronie wizzair i zlozyc jedna aplikacje dla nas razem pomimo dwoch rezerwacji z mojego konta na ten sam lot, czy zona musi to zrobic osobno tylko jak jak bilety byly kupione z mojego konta?
3. jesli tak czy musze dostarczyc dodatkowe dokumenty? np. akt urodzenia dziecka? i czy zona musi napisac jakies pismo ze bede ja reprezentowal w takim przypadku? jesli tak to ma ktos moze przyklad takiego pisma?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2543 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 128  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group