Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#1321 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
doświadczenie użytkowników tego forum to głownie podróże, nie przeprawy sądowe

Nie sądzisz, że możesz się mylić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN
#1322 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:14 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Mylić mogę się zawsze, ale mam swoje zdanie na ten temat niekoniecznie zbieżne z innymi. W jakiś sposób oparte na doświadczeniu życiowym.


Ostatnio edytowany przez pablo1603, 26 Lut 2019 23:15, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1323 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:15 

Rejestracja: 26 Lut 2019
Posty: 6
boots napisał(a):
W ogóle nie mówi o obowiązku nagrywania. Zapomnij, żeby Ci udostępnili nagranie.

Cytuj:
Na pytania, czy wiedząc, że nie otrzymam zwrotu za zmianę pasażera, równiez bym rezygnował z lotu odpowiadam: niestety tak,

A zatem wszelkie Twoje roszczenia są bezzasadne.


Nie rozumiem co ma do rzeczy moja decyzja o rezygnacji lub nierezygnowania z lotu w zależności od kwoty zwrotu jaką otrzymam? Meritum sprawy dotyczy wprowadzenia w błąd przez pracownika (bądź wynajętego agenta) Wizzair.

Na stronie Wizzair w sekcji "Anulowanie przez Wizzair" stoi jak byk:

W przypadku opóźnienia lub odwołania lotu masz następujące możliwości zgodnie z naszymi Ogólnymi Warunkami Przewozu, oprócz tych, które są narzucone przez rozporządzenie (WE) nr 261/2004 (“Rozporządzenie”) ustanawiające wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład, odwołania lub dużego opóźnienia lotów.
- Zwrócimy na Twoje konto WIZZ pełną wartość Twojej płatności za anulowany lot plus 20% taryfy zapłaconej za anulowany lot (również za część powrotną, jeśli dotyczy). Te środki możesz wykorzystać na dowolny lot linią Wizz Air.


Tu nie ma informacji w stylu "z wykluczeniem opłat dodatkowych takich jak opłata za zmainę pasażera"

W kontrze: w sekcji "Anulowanie i wniosek o zwrot środków na konto Wizz" jest precyzyjnie podany składnik, który nie jest zwracany:

Jeśli masz wykupiony bilet z taryfą Plus lub dokonaną rezerwację z usługą WIZZ Flex, możesz wystąpić o zwrot ceny zakupu. Cena zakupu Twojej rezerwacji zostanie zwrócona w postaci środków na konto WIZZ.
Cena zakupu usługi WIZZ Flex nie podlega zwrotowi na konto WIZZ i jej wysokość zostanie odjęta od całkowitej ceny zakupu.


Przez analogię tak jak napisałem powyżej, w sekcji "Anulowanie przez Wizzair" nie ma informacji, że składnik opłaty za rezerwację, jakim jest zmiana pasażera, nie zostanie zwrócony i co więcej, otrzymałem potwierdzenie wypowiedziane przez pracownika Wizzair, że całość kwoty zostanie zwrócona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1324 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
Meritum sprawy dotyczy wprowadzenia w błąd przez pracownika (bądź wynajętego agenta) Wizzair.

Meritum sprawy dotyczy podstawy prawnej Twojego roszczenia. A tej nie dostrzegam...

Cytuj:
Zwrócimy na Twoje konto WIZZ pełną wartość Twojej płatności za anulowany lot plus 20% taryfy zapłaconej za anulowany lot (również za część powrotną, jeśli dotyczy)

I tyle przecież zwrócili za anulowany lot, którym miał polecieć dany pasażer.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1325 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:22 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
I idź w tą stronę, argumentuj pisemnie składając reklamację. Walcz o swoje, tym bardziej że konsultowałeś z prawnikiem. W moim przypadku i innej branży odrzucona reklamacja w piątek(temat z ostatniego tygodnia), mocno argumentowane odwołanie w tym samym dniu i w poniedziałek (sic!!) uznanie reklamacji!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1326 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@pablo1603
Cytuj:
W moim przypadku i innej branży

A zatem jaki to ma związek z tym przypadkiem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1327 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:33 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Jedna podstawowa zasada. Jeśli czuję się pokrzywdzony, realnie a nie wyimaginowanie( za taki uważam ten przypadek) prawo z reguły chroni pokrzywdzonego. Do tego trochę walki i niekoniecznie wszystko stracone. Na pewno bez działań nic nie odzyskamy. Czasami dobrze argumentowane odwołanie zrobi cuda, na pewno bez walki porażka murowana.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1328 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:33 

Rejestracja: 26 Lut 2019
Posty: 6
pablo1603 napisał(a):
W/G mnie nie odpuszczaj, doświadczenie użytkowników tego forum to głownie podróże, nie przeprawy sądowe. Raczej szukaj forum prawne a nie podróżnicze. Osobiście mam teraz sprawę z Wizz i nie odpuszczę dla zasady, mniej dla pieniędzy. Bezkarność nakręca nadużycia.

Tak też spróbuję choć bez większej wiary w powodzenie.
Napisałem e-maila w którym jeszcze raz przedstawiłem swój punkt widzenia, sytuację z wprowadzeniem mnie w błąd przez pracownika Wizzair oraz wnioskiem o zabezpieczenie zapisu rozmowy telefonicznej.
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego wieczoru.
PS. Toczyłem w firmie w której pracuję półtoraroczną batalię o zwrot środków, które według firmy, z którą nasza firma miała podpisaną umowę na świadczenia benefitowe w stylu karty płatnicze zasilane przez naszego pracodawcę. Według tejże firmy wydającej te karty, po zapadnięciu terminu ich ważności, środki na nich zgromadzone przez pracowników PRZEPADAŁY Batalia zakończyła się sukcesem. Argumentacja przeze mnie podnoszona, iż nie ma w polskim prawie ani systemach bankowych konstrukcji "przepadanie środków pieniężnych" została ostatecznie zrozumiana.
Góra
 Profil Relacje PM off
pablo1603 lubi ten post.
 
      
#1329 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:39 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Tak więc powodzenia, nie uwzględnij swoich zwątpień w reklamacji :D , daj znać jak się skończyło Pozdrawiam
PS Znowu z innej branży :D w zeszłym roku składałem reklamację właśnie odnośnie ustaleń telefonicznych i odmiennych realizacji umowy względem rozmowy i przyznano mi rację łącznie ze skutkami finansowymi. Nie było konieczności, przekazania mi nagrania rozmowy


Ostatnio edytowany przez pablo1603, 26 Lut 2019 23:48, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1330 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@BadPLMan
Twoja argumentacja była śmieszna, ale grunt, że poszli Ci na rękę. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1331 PostWysłany: 26 Lut 2019 23:55 

Rejestracja: 26 Lut 2019
Posty: 6
boots napisał(a):
@BadPLMan
Twoja argumentacja była śmieszna, ale grunt, że poszli Ci na rękę. ;)

Jeżeli argumentacja prezesa dość dużej kancelarii prawniczej nazywasz śmieszną to OK. Ważne, że Ty wiesz lepiej iż kwoty księgowane na rachunkach bankowych w Polsce mogą "przepadać"
Sprawa dotyczyła kilkuset pracowników tylko naszej firmy. Jeżeli taką praktykę firmy benefitowe stosują wobec wszystkich swoich klientów i ich pracowników to mówimy tutaj być może o grubych kwotach pieniężnych, które "przepadają"
Góra
 Profil Relacje PM off
pablo1603 lubi ten post.
 
      
#1332 PostWysłany: 27 Lut 2019 00:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
To nie miejsce na wykłady, więc nie ma sensu kontynuować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1333 PostWysłany: 27 Lut 2019 12:03 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 100
Cześć,
Mój lot do Katanii był opóźniony i przekierowany do Palermo bo lotnisko w Katanii niby nie przyjmowało lotów przez pyl wyrzucany przez Etne. Na lotnisku w Katanii ostatecznie byliśmy po ponad 6h czy uważacie ze jest sens występować o odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1334 PostWysłany: 27 Lut 2019 12:05 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5134
srebrny
dostalem pozytywna decyzje od The AviationADR (odpowiednik polskiego ULC) w sprawie mojego odwolanego lotu LTN-POZ
wizzair poprosil o numer konta do platnosci, minely prawie miesiace i... tyle.
czy ktos byl w podobnej sytuacji ? po jakim czasie wizzair placi ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1335 PostWysłany: 27 Lut 2019 12:26 

Na to nie ma mądrych

Napisz przez formularz skargi z kilku zdaniowym opisem kończąc np. "poproszono mnie 20.01.201r. o nr. konta i do dnia dzisiejszego brak jakichkolwiek informacji ze strony Wizzair, nie mówiąc o przelaniu kwoty odszkodowania" i się przypomnij
Góra
 PM off  
      
#1336 PostWysłany: 27 Lut 2019 12:30 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5134
srebrny
no 3 dni temu sie przypomnialem The AviationADR. tez czekam na odpowiedz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1337 PostWysłany: 27 Lut 2019 14:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
karoldz napisał(a):
Cześć,
bo lotnisko w Katanii niby nie przyjmowało lotów przez pyl wyrzucany przez Etne. Na lotnisku w Katanii ostatecznie byliśmy po ponad 6h czy uważacie ze jest sens występować o odszkodowanie?

Jeśli powód przekierowania prawdziwy to odszkodowania nie będzie,jednak ludzie próbują zazwyczaj pisać nie dowierzając w powód.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1338 PostWysłany: 28 Lut 2019 15:52 

Rejestracja: 25 Sty 2017
Posty: 10
Składał ktoś ostatnio skargę do ULC i dostał odpowiedź? Wysłałem pocztą komplet dokumentów dot. opóźnionego lotu jeszcze w zeszłym roku w październiku/listopadzie, dotarła,do tej pory żadnej odpowiedzi czy informacji. Czytałem coś tam, że mają dużo wniosków i czas odpowiedzi może się wydłużyć, ale 5 miesięcy to chyba przesada.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1339 PostWysłany: 28 Lut 2019 15:57 

Teraz tak do 5 miesięcy to dobry czas na otrzymanie informacji o przyjęciu skargi do rozpatrywania

W zależności od złożoności sprawy z powodu natłoku skarg może to trwać nawet 1,5-2 lata

Zadzwoń i zapytaj czy w ogóle twoja skarga do nich dotarła i została zarejestrowana
Góra
 PM off  
      
#1340 PostWysłany: 28 Lut 2019 16:57 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5134
srebrny
adam9-3 napisał(a):
Składał ktoś ostatnio skargę do ULC i dostał odpowiedź? Wysłałem pocztą komplet dokumentów dot. opóźnionego lotu jeszcze w zeszłym roku w październiku/listopadzie, dotarła,do tej pory żadnej odpowiedzi czy informacji. Czytałem coś tam, że mają dużo wniosków i czas odpowiedzi może się wydłużyć, ale 5 miesięcy to chyba przesada.

zlozylem skarge w marcu 2018 do tej pory nie dostalem odpowiedzi, podobno sa bardzo zawalenii sprawami. moze akurat sie troche im teraz zwolni rak do pracy
po bankructwie small planet
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group