Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 185  Następna
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 07 Mar 2017 17:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌rafal83‌ Usterka nie zawsze wyklucza odpowiedzialność,możesz dla pewności złożyć do ULC i poczekać co odpowiedzą.Wizz łatwo odszkodowań nie rozdaje ;)Pamiętaj tylko,że twoje opóźnienie jest poniżej 3 godz. więc trudno liczyć na odszkodowanie obojętnie z jakiej przyczyny.


Ostatnio edytowany przez miriam, 07 Mar 2017 17:10, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacyjne loty (z bagażem) do Uzbekistanu z Warszawy od 1731 PLN. Sporo terminów Wakacyjne loty (z bagażem) do Uzbekistanu z Warszawy od 1731 PLN. Sporo terminów
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
#562 PostWysłany: 07 Mar 2017 17:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Usterka techniczna generalnie (z bardzo małymi wyjątkami usterek fabrycznych) nie zwalnia przewoźnika z obowiązku wypłaty odszkodowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#563 PostWysłany: 07 Mar 2017 17:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 14
Moze maly off...

Wypelniam formularz do ULC i mam maly problem

11. Roszczenia pasazera

gdzie znajde rozporzadzenie o ktorym tam mowa

"odszkodowanie okreslone w art. 7 rozporzadzenia"

EDIT:

Juz znalazlem
http://www.ulc.gov.pl/_download/kopp/ro ... 004_pl.pdf

Artykuł 7
Prawo do odszkodowania
1. W przypadku odwołania do niniejszego artykułu, pasażerowie otrzymują odszkodowanie w wysokości:
a) 250 EUR dla wszystkich lotów o długości do 1 500 kilometrów;

Artykuł 6
Opóźnienie
1. Jeżeli obsługujący przewoźnik lotniczy ma uzasadnione powody, by przewidywać, że lot będzie opóźniony w stosunku do planowego startu:
a) o dwie lub więcej godzin w przypadku lotów do 1 500 kilometrów


Ostatnio edytowany przez rafal83, 07 Mar 2017 17:42, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#564 PostWysłany: 07 Mar 2017 17:33 

Pamiętaj, ze lot masz z Luton, czyli brytyjski odpowiednik ULC, jak poszukasz to znajdziesz kto w UK sie tym zajmuje

Osobna kwestia to jak ci juz napisano sens, odpowiedzi na pytania co do procedur i samo rozporządzenie masz na stronie ULC Polska
Góra
 PM off  
      
#565 PostWysłany: 07 Mar 2017 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 14
Na stronie CAA (Civil Aviation Authority) jest informacja, ze

Cytuj:
Your rights

If the cause of your delay gives you grounds for compensation, you can claim a lump sum depending on the length of the delay.

For delays of under three hours, you cannot claim compensation
For delays of more than three hours, you can claim €250
The delay length is calculated using the time the flight arrives at its destination (this is based on the time at which at least one door of the aircraft is opened) — not the departure time.



czyli w moim przypadku zabraklo ok 24min.

Dzieki za info - przyda sie na przyszlosc

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#566 PostWysłany: 08 Mar 2017 10:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 967
Loty: 380
Kilometry: 582 836
srebrny
Dziękuję bardzo za wskazówki. Zacząłem już działać wskazanymi ścieżkami. Poinformuję odnośnie rezultatów mojej batalii.
_________________
Don't be evil
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#567 PostWysłany: 14 Mar 2017 09:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2014
Posty: 47
Loty: 19
Kilometry: 27 712
Witajcie,
czy ktoś z forumowiczów posiada doświadczenie z WizzAir w związku z ostatnim etapem - wypłatą odszkodowania? Otóż otrzymałam od ULC informację, że przewoźnik od decyzji nie odwołał się i mogę wystosować mailowo krótkie pismo/wiadomość, z prośbą o przelanie odszkodowania na rachunek bankowy.
W zakładce Kontakt jest jedynie opcja "Aby skontaktować się z nami bezpośrednio, prosimy o wypełnienie i wysłanie formularza: reklamacja. https://book.wizzair.com/pl-PL/Claims ", ale lista dostępnyc tematów szczerze powiedziawszy nie pasuje w ogóle do tego, o którym chcę napisać, jakieś wskazówki? Bo innego maila do szanownego przewoźnika nie widzę :?:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#568 PostWysłany: 14 Mar 2017 09:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 610
Loty: 80
Kilometry: 124 571
niebieski
Ja bym się za bardzo nad tym nie rozczulał. Masz tam tematy dotyczące anulowania czy opóźnienia lotów.
Góra
 Profil Relacje PM off
becek uważa post za pomocny.
 
      
#569 PostWysłany: 20 Mar 2017 12:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2014
Posty: 47
Loty: 19
Kilometry: 27 712
Jak widać jednak rozczulenie jest potrzebne.
Coś tu nie gra, dostałam taką wiadomość w ramach odpowiedzi:


Szanowna Pani,
Dziękuję za wiadomość.
Pragnę poinformować, iż dział prawny jest niezależny od działu reklamacji.
Jeśli uważa Pani, iż w przysługuje Pani odszkodowanie w przedmiotowej sprawie polecam kontakt z urzędem, który w Pani imieniu zgłosił skargę.
Niniejszym podtrzymuję nasze stanowisko w Pani sprawie.

Z poważaniem,

INNA BOBRUL
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
customerrelations.pl@wizzair.com | wizzair.com



Tylko, że urząd, który w moim imieniu składał reklamację na tym etapie, po wydaniu decyzji, nie ma już nic do zrobienia i nie podejmuje już żadnych działań.
Opiekun sprawy zasugerował napisanie pisma o ostatecznym wezwaniu do zapłaty.
Rany, myślałam, że jakoś bardziej pokojowo to przebiegnie i bez ponagleń, jakieś kolejne wskazówki? :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#570 PostWysłany: 21 Mar 2017 16:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 1098
Loty: 137
Kilometry: 161 438
niebieski
Ostateczne wezwanie do zapłaty raczej niewiele da. Pozostaje chyba pójść do sądu i wystąpić o nadanie klauzuli wykonalności decyzji ULC, a później z tym do komornika, który ściągnie dług.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: wizzar opoznienie
#571 PostWysłany: 30 Kwi 2017 20:52 

Rejestracja: 30 Kwi 2017
Posty: 1
Witam,
W zeszly czwartek mialem miec lot warszawa-londyn(luton) o 17.35 planowny przylot 19.10 a wyszlo inaczej wylot byl opozniony na 20.20 przylot 21.20 czasu lokalnego, jak poinformowali nas na pokladzie przyczyna byla awaria samolotu i musieli sciagac z Budapesztu nowy. Pech chcial ze zabookowalem online dzien wczesniej bilet na national express o 19.55 i byl to ostatni kurs dnia mojego przylotu. Tu moje pytanie czy moge sie ubiegac o zwrot za bilet ktory mi przepadl?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#572 PostWysłany: 30 Kwi 2017 21:34 

Rejestracja: 21 Sty 2013
Posty: 249
Loty: 90
Kilometry: 176 335
niebieski
nie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#573 PostWysłany: 30 Kwi 2017 21:45 

Rejestracja: 20 Kwi 2012
Posty: 211
niebieski
Nie masz szans!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#574 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Wrz 2013
Posty: 245
Loty: 150
Kilometry: 202 271
niebieski
TO ja się dołączę i opiszę moją sprawę - w sierpniu zeszłego roku mój lot z BARI do KATOWIC był opóźniony ponad 3,5 godziny.
Podali jako przyczynę uderzenie ptaka w silnik.
Sprawa od początku była podejrzana bo WizzAir tłumaczył się "nadzwyczajnymi okolicznościami" a już o 15 dostałam smsa, że lot jest opóźniony [planowo chyba 21.30]. Dziwna sprawa, skoro to taka niespodziewana okoliczność że na 6 godzin przed moim lotem wiedzą, że się wydarzyła. I rzeczywiście - śledząc samolot na flight radarze udało się ustalić, że ok 14 na zupełnie innej trasie musiało dojść do zdarzenia, natomiast "naprawa" odbyła się w porcie w Kato, 3 loty później, powodując 3 godzinne ponad opóźnienie.
No i zaczęłam pisać do wszystkich gdzie się dało, ostatecznie do Urzędu Lotnictwa we Włoszech.
Poddałam sprawę, mimo że historia byłą tak bardzo naciągana i zaplanowali sobie opóźnienie wcześniej, żeby nie ponosić kosztów w obcych portach, postanowili zrobić to w Kato i jakimś dziwnym trafem wszystkie inne loty się odbyły bez opóźnienia poza tymi dwoma KTW-BRI / BRI-KTW.
Dwa dni temu dostałam informacje z Wizzaira że mieliśmy rację i przyznają nam odszkodowanie.
Serio, już nie wierzyłam że cokolwiek usłysze na temat tego nieszczęsnego lotu, ale jednak :) Warto próbować, czekałam 9 miesięcy od czasu zgłoszenia, ale nic tak nie cieszy jak informacja, ze Wizzair sponsoruje Ci cały kolejny wyjazd :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#575 PostWysłany: 01 Lip 2017 17:19 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 992
niebieski
Gdzie mogę sprawdzić rzczywiste godziny odlotu/przylotu? Chodzi mi konkretnie o lot W6 1515 z WAW do TRF w dniu 23.06.2017
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#576 PostWysłany: 01 Lip 2017 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Chociażby na flightaware: lądowanie 17:02 gate 17:12
https://flightaware.com/live/flight/WZZ ... /EPWA/ENTO
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#577 PostWysłany: 01 Lip 2017 17:40 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 992
niebieski
dzięki !
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#578 PostWysłany: 18 Lip 2017 19:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Wrz 2014
Posty: 47
Cześć, mam pytanie. Czy należy mi się jakieś odszkodowanie lub zadośuczynienie za opóźniony o ponad 4 godziny lot z Agadiru do Warszawy (liniami WizzAir)? Jeśli tak, to do kogo powinienem się w tej sprawie zgłosić lub napisać? Będę wdzięczny za pomoc. :?: :?: :?:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#579 PostWysłany: 18 Lip 2017 19:15 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Jeśli z winy przewoźnika to tak.Piszesz do Wizzair na formularzu z ich strony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#580 PostWysłany: 18 Lip 2017 19:17 

@bumelant.net

Biorąc pod uwagę, że u góry masz link do strony z wskazówkami wypadałoby napisać, że do wróżbity JANUSZA

Czytaj
https://www.fly4free.pl/uniwersalny-por ... -pasazera/

ja osobiście bym zaczął od reklamacji do W6, ale też słabo się znam czy niewiele jeszcze wiem i dlatego dużo czytam .......(ale wiem już, że ważne jest ILE po ustalonym czasie wylądował w Warszawie)
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 185  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group