Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 30 Paź 2017 22:23 

Rejestracja: 22 Wrz 2015
Posty: 19
Cześć wszystkim,


Chciałbym poradzić się czy mieliście do czynienia z podobną sytuacją i jak mogę walczyć o swoje pieniądze, a przy okazji ostrzec innych.


Nie wchodząc w zbytnie szczegóły:
Chciałem skorzystać z wykupionego WizzFlex i zmienić termin lotu (w najtańszej taryfie BASIC). Trochę pobuszowałem po terminach i w pewnym momencie do możliwych wyborów doszły taryfy WizzGO oraz WizzPLUS w cenie 0zł. Zdziwiłem się, ale jako że z WizzAirem nigdy nie wiadomo kiedy dorzucą jakieś promocje, postanowiłem wybrać jedną z nich i dokończyć rezerwację. Ostatni krok, pojawiła się cena 144zł którą zapłaciłem. Jednak z mojego konta pobrane zostało 728zł! A zamiast zmienić termin rezerwacji, utworzona została nowa (na ten właśnie koszt). Później udało mi się zreprodukować sytuację, porobiłem screeny. Po dogłębnym przyjrzeniu się, faktycznie coś nie gra w kosztach (lot w każdą stronę za 307zł, suma pokazuje 144zł) - ale na to przecież nie patrzyłem, wszak interesuje mnie końcowa kwota do zapłaty!

Bezzwłocznie złożyłem skargę przez stronę wizzaira. Było to blisko dwa miesiące temu, do dzisiaj brak odpowiedzi. Wysłałem jeszcze maila na customerrelations.pl2@wizzair.com - zobaczymy czy tutaj coś odpowiedzą (orientujecie się czy ten mail jeszcze funkcjonuje?). Próbowałem także zareklamować transakcję w banku, jednak dostałem odpowiedź negatywną. Czy macie jakieś rady co jeszcze mogę z tym fantem zrobić?

Dodam, że w międzyczasie anulowałem tę parszywą rezerwację (w końcu był w to wliczony WizzFlex z taką opcją), więc większą część środków mam na koncie wizz - tam jednak nie są mi do niczego potrzebne...


Dzięki za wszelką pomoc. Mam nadzieję że założyłem temat w dobrym pod-forum, trochę nie byłem pewien które jest najodpowiedniejsze...

Załącznik:
Wizz krok 2 - cena 0zł ale total 144.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 30 Paź 2017 22:38 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7176
platynowy
@Brooce Moim zdaniem zwyczajnie coś przekombinowałeś.Wizz Flex nie uprawnia do zmiany taryfy a jedynie terminu ;) Jak coś jest za tanie to chwilę trzeba pomyśleć,bo można czasem więcej stracić niż zyskać. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], marek2011 oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group