Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 20 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Lut 2017 00:21 

Rejestracja: 24 Wrz 2011
Posty: 55
Hej,

ostatnio miałem taką nieprzyjemną sytuację.. że spóźniłem się na lot :)
WizzAir w regulaminie ma zapis, że należy się stawić do bramki odlotu na 30 minut przed odlotem.
Niestety, ale WizzAir nigdzie nie precyzuje numeru bramki, a na lotnisku z którego ja latam regularnie podaje tą bramkę najwcześniej 50 minut przed odlotem, a często zdarza się, że jest to 40 minut. Znaki na lotnisku pokazują, że dojście do bramki trwa około 15 minut.

Biorąc powyższe pod uwagę - nikt nie jest w stanie spełnić zapisu w regulaminie WizzAir i dotrzeć do bramki, ponieważ po prostu nie jest ona podana wystarczająco wcześnie (40 min przed odlotem podanie bramki - 15 minut na dojście = jesteśmy 25 minut przed odlotem przy bramce).
Co mogę zrobić w takim wypadku? Gdzie to można zgłosić? WizzAir tym zapisem i swoim zachowaniem jest w stanie odmówić każdemu pasażerowi lotu i kazać mu ponieść tego koszty.
Czy WizzAir ma prawo żądać stawiennictwa się do bramki wylotu na 30 minut przed odlotem, gdy poda bramkę na 31 minut przed odlotem? Każdy pasażer wtedy ma 1 minute na dobiegnięcie do bramki i kto pierwszy ten lepszy?

Dziękuję za pomoc,
Wojtek.


Ostatnio edytowany przez ulong 19 Lut 2017 11:48, edytowano w sumie 3 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
#2 PostWysłany: 19 Lut 2017 00:33 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 483
niebieski
napisz cos wiecej o swoim przypadku bo jak na razie to nic nie wiemy - jak to sie dokladnie stalo ze sie spozniles ??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 19 Lut 2017 00:35 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Byłeś przy bramce 35 minut przed odlotem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 19 Lut 2017 00:48 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@ulong, nie masz racji.
Przeczytaj najpierw dokładnie regulamin zanim go zaczniesz podważać.

Tu masz tekst: https://wizzair.com/static/docs/default ... 259deb.pdf

Przy bramce wyjściowej należy się stawić 30 minut przed odlotem:
Cytuj:
9.7. [...] Pasażerowie, którzy dokonali odprawy przez Internet, muszą zgłosić się gotowi do wejścia przy bramce wejściowej do samolotu nie później niż 30 minut przed planową godziną wylotu zgodnie z rozkładem lotów [...]

Za to 40 minut przed odlotem trzeba nadać bagaż:
Cytuj:
9.8. [...] Jeśli nie ustalono inaczej, pasażerowie podróżujący z bagażem rejestrowanym muszą zgłosić się z bagażem w punkcie oddania bagażu nie później niż 40 minut przed godziną wylotu zgodnie z rozkładem lotów

który to można nadać w przedziale 2 godziny - 40 minut przed odlotem:
Cytuj:
9.1. Odprawa rozpoczyna się 2 godziny przed odlotem i kończy się 40 minut przed nim [...]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#5 PostWysłany: 19 Lut 2017 01:35 

Rejestracja: 24 Wrz 2011
Posty: 55
Cytuj:
@ulong, nie masz racji.
Przeczytaj najpierw dokładnie regulamin zanim go zaczniesz podważać.

@‌ms993‌,
Przepraszam bardzo, ale jeżeli chcesz rozmawiać w takim tonie to pierwszy przeczytaj co napisałem ze zrozumieniem.
Biorąc przykład z podaniem bramki odlotu na 40 minut przed odlotem - mam rację.
Reszta Twoich cytatów raczej ma się nijak do tego przypadku.

@‌boots‌ nie, nie byłem na 35 minut przed odlotem. [usunalem moj przypadek, jako, ze ludzie nie wiedza co jest tematem tej dyskusji]

@‌radzio666‌ [usunalem moj przypadek, jako, ze ludzie nie wiedza co jest tematem tej dyskusji]

Podkreślę jeszcze raz problem tego tematu (NIE JEST TO MOJE OSOBISTE SPOZNIENIE):
- WizzAir wymaga stawiennictwa na 30 (40) minut przed odlotem do bramki;
- WizzAir nie podaje wystarczająco wcześniej bramki odlotu aby spełnić punkt wyżej;
- Powyższe implikuje, że WizzAir może zamknąć wszystkim bramkę i mieć ich w nosie.
Pytanie jest co można z tym zrobić - ponieważ sytuacja ta powtarza się w 100% lotach na jednej konkretnej trasie (tak, robię te loty co tydzień).


Ostatnio edytowany przez ulong 19 Lut 2017 11:45, edytowano w sumie 3 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 19 Lut 2017 01:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
@ulong
Cytuj:
więc pojawiłem się na 20 minut przed odlotem.

Zatem nie rozumiem - do kogo masz pretensje?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 19 Lut 2017 02:44 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 483
niebieski
ulong napisał(a):

spokojnie robiłem jeszcze zakupy, a widząc last call - poszedłem do bramki



a po drodze bylo jeszcze placenie za te spokojne zakupy (widzac last call) ale bramka byla za rogiem :lol:

mozesz nam zdradzic ta tajemnice - jakie to lotnisko tak czesto odwiedzasz ??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 19 Lut 2017 02:51 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
Ryanair też potrafi tak zrobić.
Pisać sobie możesz, może nawet masz rację (tą urzędową, bo oczywiście na chłopski rozum jest to rozbój) ale najlpierw musisz zainwestiwać w to sporo czasu i trochę mniej pieniędzy. A gwarancji że wyjdziesz na + nikt ci nie da.
Ja wiem że we Wrocławiu raz miałem taką sytuację ohydną, że spokojnie obserwowałem sobie gate odlotu (także wiedziałem który, był wyświetlony). Nic się nie działo, z racji mega pragnienia poleciałem coś kupić. Zwykła kolejka, 3 osoby przede mną, ustawiam się do kasy bo widzę że agent rozpoczął przyjmowanie pasażerów. Nie było ich dużo (50?) to szybko poszło, przy kasie niestety nie... Ale myślę, jeszcze nie ma dramatu, do odlotu trochę czasu, last call jeszcze nikt nie ogłosił... Już jestem przy kasie, to zdąże. A tu nagle leci z głośników last call (ja płacę kartą), babki nawet nie czekały aż skończy się komunikat tylko raz rozejrzały się po samej hali czy ktoś nie leci i natychmiast zamknęły gate. A z imienia i nazwiska we Wrocławiu (albo Ryanairze?) nie łaska poprosić. Ja porwałem zakupy, biegnę jakieś 50m do gateu a agentka tam (na 30 minut przed odlotem) -Ja już zgłosiłam komplet, nic pan nie ugra. Oczywiście typowo polskie podejście (jak najbardziej znam procedury, natomiast niejednokrotnie widziałem odstępstwa od norm: chodziło w tych przypadkach głównie o zwykłych, nijak nie uprzywilejowanych pasażerów. Agentka w Krakowie potrafiła na 30 min przed odlotem (przecież już zamknięte!!!!!) odprawić mnie przy checkinie, iść ze mną całą drogę do gateu poza samym security, odprawić tuż przed odlotem i zamówić dla mnie ekskluzywny :D autobus do samolotu. Przy tym ani razu nie była nieuprzejma, nie starała się udowodnić że to jest strasznie problematyczne ( :lol: ) jak we Wrocławiu.
Wszystko zależy od osoby, ale wiem że lowcostowce starają się doszukiwać problemów tam gdzie ich nie ma. A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Dużo pieniędzy.
Analogicznie jak w przypadku exclusive-ryanairowych szarpanin przy gate, gdzie handlingowcy wyszarpną Ci walizkę z rąk i stwierdzą że leci w luku albo w ogóle.
W Warszawie natomiast na 30 minut przed odlotem ostatnio (styczeń) przeszedł ktoś-niewiadomo kto i sprawdzał dokumenty i karty pokładowe. Całość trwała ok. 3 minut. Potem na gacie już tylko sprawdzali czy jesteś zaznaczony (bez dokumentu). Czyli jak żona/mąż/... poszła do toalety to na nic że masz jej kartę pokładową. Nie ma jej = nie poleci (stawiam).

Przy tym zaznaczę że na wcześniejsze lata na różnych lotniskach europejskich nie spotkałem się z takim chamstwem, jak od babki we Wrocławiu.

Skargi nawet nie złożyłem, bo na dobrą sprawę jak tylko ogarnąłem wk**wienie to zastanawiając się nad treścią skargi stwierdziłem że nie ma punktu zaczepnego, aby uznać brak mojej winy a winę przewoźnika. Ma taki regulamin, Agenci są zobowiązani do przestrzegania postanowień ww. Brak dobrej woli agentki? To z tym tylko do złotej rybki.
Życie...

A, i gdzieś skłamałeś, bo 50-15=35 tzn. zostaje 5 minut na odprawę do momentu teoretycznego zamknięcia bramek. Nie ma tu nic do rzeczy, czy agenci zazwyczaj się wyrabiają czy nie. Ty masz być na boardingu 30 minut przed odlotem pod samiutkim gatem, i to nawet jak srasz właśnie w gacie (tym razem mowa o własnych) albo się wykrwawiasz (o ile masz nadal ochotę lecieć). Jeśli agent/-ci się wyrobią w 5 minut - zamkną (/mogą) gate po 5. Jeśli w 7 - po 7.
Gdyby gate został wyświetlony 40 min. przed, spora część pasażerów dotarłaby ~ na 25. przed odlotem, i o ile pasażerów było choć trochę, to do 22. minuty gate byłby otwarty.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Profil Relacje PM off
BrunoJ lubi ten post.
 
      
#9 PostWysłany: 19 Lut 2017 10:30 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@ulong, jeszcze raz.

Doprecyzuj o czym mówisz.

Bramka odprawy bagażowej zamykana jest na 40 minut przed wylotem, bramka wyjścia do samolotu jest zamykana 30 minut przed odlotem.
Twierdzisz, że Wizz podaje numer bramki do wyjścia (bo piszesz o dojściu do niej) 50 minut przed odlotem, idzie się tam 15 minut, czyli da się tam być bez problemu 35 minut przed odlotem - pozostaje 5 minut do regulaminowego czasu jej zamknięcia. Nie ma żadnego problemu, by zdążyć.

Moje cytaty z regulaminu potwierdzają, że nikt tutaj nikogo nie próbuje oszukać i wszystko da się zrobić. Ty za to kręcisz, raz mówisz o 50, raz o 40 minutach, a do tego mieszasz pojęcia bramek odprawy bagażowej i wyjścia do samolotu.
Ponadto, piszesz raz o 15 minutach na dojście do bramki, a potem piszesz, że dojście do niej zajęło ci 4 minuty - jak to w końcu jest?

Zdecyduj się na jedną wersję i przestań usprawiedliwiać własne spóźnienie nieistniejącym spiskiem linii.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 19 Lut 2017 11:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2013
Posty: 1322
Loty: 131
Kilometry: 226 854
niebieski
@‌ulong‌ Trochę zlekceważyłeś sobie czas robiąc spokojnie zakupy. Takim tokiem rozumowania większość pasażerów powinna nie zdążyć na lot.
Pomijam kwestię oszczędności czasu przez LCC.
Prócz tablicy informacyjnej jest jeszcze zwykła informacja oraz stefki w tym przypadku Wizzair'a. Nieraz jest zmiana bramki (kilka razy w KTW) i ludzie chodzą zdezorientowani.
Z ciekawości, byłeś jedynym który się spóźnił?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 19 Lut 2017 11:33 

Rejestracja: 24 Wrz 2011
Posty: 55
Jeszcze raz - ja bardzo wszystkich przepraszam, ale ten temat NIE MA dotyczyć MOJEGO SPÓŹNIENIA KTÓRE MIAŁO MIEJSCE. Bardzo bym prosił, aby NIE WYPOWIADAĆ się na temat mojego osobistego spóźnienia, ponieważ tak jak napisałem - temat dotyczy regulaminu który wymusza spóźnienie się na lot za każdym razem!

@‌boots‌ mam pretensje do lini WizzAir

@‌radzio666‌ Londyn Luton. Bramka nie była za rogiem? Zauważyłem Last Call po zakupach - ale to nie jest tematem.

@‌ms993‌ Nie chodzi tutaj o bramkę odprawy bagażowej (check-in), chodzi tutaj o bramkę (gate) wyjścia do samolotu.
Niestety, ale 50 minut przed wylotem to najwcześniejszy czas podania bramki (często jest później). Do tego w tym momencie przyjmujemy idealną sytuację, że zauważysz bramkę dokładnie w momencie ogłoszenia, oraz przy gate nie będzie kolejki, Ty jesteś okazem zdrowia, a po drodze nic się nie wydarzy. Niestety, ale nie jest to możliwe i 5 minut ewentualnego maksymalnego zapasu nie jest w praktyce wystarczającym czasem. Na potrzeby obecnej analizy przyjmijmy, że bramka jest ogłoszona na 45 minut przed odlotem (takie coś ma bardzo często miejsce).

Precyzując - cały czas piszę o bramce wylotu, masz rację że mowa o 30 minutach.
Zajęło mi 4 minuty ponieważ prawie biegłem oraz tym razem bramka była bliżej niż pozostałe.

@‌mahalnet‌ Nie, na tym locie było około 6 osób (na 190) które się spóźniły. Tak, takim tokiem rozumowania WizzAir zastrzega sobie możliwość nie wpuszczenia kogo chce na lot.

@steward tak, z reguły WizzAir otwiera gate o godzinie odlotu, dlatego się nie śpieszyłem. Jednak tym razem zrobił wyjątek i otworzył zamknął gate tak jak chciał.

@all
Także jeszcze raz powtórzę pytanie (może tym razem lepiej wyjaśnię :P):
Co w momencie gdy:
- WizzAir wymaga stawiennictwa do bramki wylotu 30 minut przed wylotem;
- Lotnisko według tablic informacyjnych wymaga 15 minut na dojście do bramki;
- WizzAir ogłasza bramkę na 50-40 minut przed odlotem (przyjmijmy problematyczną wersje 45 minut);

Powyższe implikuję, że WizzAir może odmówić lotu komu chce kiedy chce - czy można gdziekolwiek zgłosić tą nieprawidłowość?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 19 Lut 2017 11:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2921
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
ulong napisał(a):
Bardziej chodzi mi teraz o sytuacje na przyszłość... oraz wyjaśnienie nielogicznych punktów w regulaminie. Moja sytuacja wyglądała tak, że przeszedłem security na około 40 minut przed odlotem, na tabilcy pojawiła się (często nieprawdziwa) informacja "go to gate X", ja spokojnie robiłem jeszcze zakupy, a widząc last call - poszedłem do bramki - byłem 4 minuty później (około 16 minut przed odlotem), a bramka już była zamknięta.

(...)
Pytanie jest co można z tym zrobić - ponieważ sytuacja ta powtarza się w 100% lotach na jednej konkretnej trasie (tak, robię te loty co tydzień).

Byc wczesniej na lotnisku, zeby nie byc ostatnim odchodzacym od check-in, zrobic zakupy i zdazyc przejsc do bramki. Inni jakos daja rade, bo nie piszesz o tlumie niezadowolonych pasazerow.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 19 Lut 2017 11:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
mój Ty Boże, żeby obsługa nie poczekała aż się coś fajnego kupi i za to zapłaci
to skandal
na waszym miejscu bym zmienił przewoźnika a sprawę oddal do sadu i puścił ich z gejtami

nie wierze ze czytam to co czytam

Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#14 PostWysłany: 19 Lut 2017 11:43 

Rejestracja: 24 Wrz 2011
Posty: 55
Nie wierzę co ja widzę za odpowiedzi.
Czy moderator mógłby usunąć wiadomości nie na temat? :D
czy @‌Aga_podrozniczka‌ i @‌becek‌ mogliby poćwiczyć czytane ze zrozumieniem? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 19 Lut 2017 12:00 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 483
niebieski
ulong napisał(a):

czy można gdziekolwiek zgłosić tą nieprawidłowość?



na pewno mozna, ale my nie wiemy gdzie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 19 Lut 2017 12:03 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
ulong napisał(a):
@‌mahalnet‌ Nie, na tym locie było około 6 osób (na 190) które się spóźniły.

...
ulong napisał(a):
Powyższe implikuję, że WizzAir może odmówić lotu komu chce kiedy chce - czy można gdziekolwiek zgłosić tą nieprawidłowość?


Skoro twoje rozumowanie prowadzi do wniosku że nie da się zdążyć do gate'u, to jakim cudem 97% pasażerów zdążyło?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#17 PostWysłany: 19 Lut 2017 12:04 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
-Bramkę ogłasza lotnisko
-Poza przypadkiem że jest opóźnienie, Ty masz stać na 30 minut przed odlotem na gate odlotu. Tj. jeśli czas na dojście wynosi 15 minut, część czasu musisx iść na ślepo w kierunku którejś części gateów. I dopiero tam sprawdzać numer. I masz przy gate stać choćby nawet do odlotu. Nic nie wskórasz. Jak już wyżej napisał, WMI robi jeszcze podlej, bo potrafi w 3 min. przelcieć całą kolejkę i okolicę kolejki, sprawdzić ID i karty pokładowe oo czym taki ty przychodzący ze sklepu nie zostaniesz wpuszczony bo nie byłeś na dokładnie 30-27. minut przed odlotem.
Normalną reklamacją nic nie wskórasz, możesz iść do odpowiedniej instancji sądu i tam się wykłócać. Tylko to kosztuje, więcej niż twój lot.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 19 Lut 2017 12:05 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@ulong, a czy była kiedykolwiek sytuacja, że podano bramkę 40 minut przed odlotem i zamknięto na 30 minut przed nim - czyli tak, że nie da się zdążyć? Sam twierdzisz, że zwykle bramkę podają na 40-50 minut przed odlotem, a zamykają później niż na 30 minut przed nim. To daje wystarczający zapas czasu na dojście. Zapewne w omawianym przypadku podali ją wyjątkowo wcześniej i był jakiś zapas. Nie uważam, że ktokolwiek na lotnisku celowo podaje bramkę w ostatniej chwili, by ją za 15 minut zamknąć i nikogo nie wpuścić. Skoro podają tak późno, to pewnie mają jakieś opóźnienie i potem będą też wpuszczać odpowiednio dłużej.
Inna sprawa - kolejka nie jest istotna, bo nikt nie zamknie bramki tylko dlatego, że mija godzina jej zamknięcia, a nie zdążyli obsłużyć pasażerów w kolejce. Jeśli tylko pojawisz się w tej kolejce w porę, to zostaniesz wpuszczony. Co innego, gdy już wszyscy weszli, a tu nagle ktoś przychodzi.
Przestań się doszukiwać spisku, tylko zacznij przychodzić do tej bramki w porę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 19 Lut 2017 12:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
@ulung
Cytuj:
Co w momencie gdy:
- WizzAir wymaga stawiennictwa do bramki wylotu 30 minut przed wylotem;
- Lotnisko według tablic informacyjnych wymaga 15 minut na dojście do bramki;
- WizzAir ogłasza bramkę na 50-40 minut przed odlotem (przyjmijmy problematyczną wersje 45 minut);


W takiej sytuacji bez problemu zdążysz. O co zatem pytasz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 19 Lut 2017 12:25 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7791
Temat zamykam.
Jest to Twoim obowiązkiem pasażera sprawdzać tablice odlotów by dowiedzieć się skąd odlatuje samolot. Czasami takie informacje pojawiają się późno i trzeba niemal biec do bramki, a nie robić zakupy. Obowiązkiem lotniska jest poinformować Cię na tyle wcześnie by było to fizycznie możliwe (a w opisywanych przez Ciebie przypadkach jest)
Na przyszłość doradzam stawiać się na lotnisku odpowiednio wcześnie - na tyle by zdążyć co najmniej na 30min przed odlotem być przy bramce. Gdybyś kiedykolwiek leciał na trasie międzykontynentalnej uważaj - czasem wymagają stawienia się 45-50min przed odlotem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 20 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group