Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Wrz 2014 20:15 

Rejestracja: 30 Lip 2012
Posty: 381
niebieski
Mam dość istotny problem z Wizzair, a lecę z nimi pierwszy raz w życiu...
Kupiłem przelot na trasie LTN - POZ na 20/09/2014, a więc lot jest za tydzień. Zapłaciłem częściowo kartą debetową, a drugą część pokrył voucher. Nagle w historii transakcji pojawiło się pole z transakcją "Voucher Adjustment" na kwotę -0,52 £ oznaczoną jako "oczekująca". Wygląda na to, że kurs walut się zmienił i Wizzair chce ode mnie dopłaty kwoty 0,52 £, co nawet nie powinno się zdarzyć. Pogodziłem się jednak z dopłatą, bo suma nie jest wielka. Kiedy próbuję dokupić bagaż rejestrowany, kwotę tę dolicza mi do płatności. Niestety sama płatność nie przechodzi, a próbowałem kilkoma kartami z różnych banków. Próbowałem pokryć także samą "niedopłatę" tych nieszczęsnych kilku pensów - transakcję odrzuca z tym samym błędem.
Kontaktowałem się z infolinią Wizzair, gdzie konsultantka także nie mogła dodać mi bagażu do rezerwacji z powodu identycznego błędu. Skontaktowała się z centralą, gdzie nakazali próbę pokrycia "niedopłaty", oddzwoniła do mnie i taką próbę podjęliśmy - także się nie udała. Następnie ponownie skontaktowała się z centralą i oddzwoniła z informacją, że mam złożyć reklamację, a oni postarają się odpowiedzieć na nią do dnia wylotu, bo są świadomi kosztów dokupienia bagażu na lotnisku.
Straciłem ponad trzydzieści złotych na prawie 8 minut połączeń wychodzących, masę czasu na przychodzące, podałem dane do kilku kart i nic. Na szczęście nie pobrali mi nic z kart... Miło z ich strony, że oddzwaniają żebym nie tracił więcej pieniędzy, ale moja sprawa nadal nie jest wyjaśniona, a linia nie rozumie samej siebie i nie umie naprawiać błędów we własnym systemie. Nie wiedzą nawet czy uda im się naprawić błąd do czasu wylotu, co jest już zupełną kpiną.
Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Czego się spodziewać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel
Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN! Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN!
#2 PostWysłany: 11 Wrz 2014 20:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1134
Loty: 392
Kilometry: 429 122
niebieski
Miałem kiedyś inną sytuację, ale dość podobną. Tuż po grudniowym orkanie i odwołaniu lotów (które z początku były opóźniane w nieskończoność), pojechałem do domu i zadzwoniłem na infolinię w celu przełożenia lotów na inny termin. Konsultant stwierdził, że nie ma problemów, zmieni mi loty na inny termin, ale w związku z tym, że lot powrotny (to była jednodniówka) nie jest jeszcze w systemie zapisany jako odwołany, nie jest w stanie go usunąć, więc na nowej rezerwacji będą widoczne trzy loty. I że to nie problem, tylko dziwnie będzie wyglądało. A potem kilka dni przed odlotem okazało się, że nijak nie da się zrobić odprawy online, bo w systemie jest błąd. Zadzwoniłem znowu na infolinię i po licznych próbach naprawy tego błędu, stwierdzili, że mogą zaproponować darmową odprawę na lotnisku. Potem oczywiście musiałem z 20 minut na lotnisku w Luton wyjaśniać sytuację i w końcu dostałem kartę pokładową. Ale polecam zaproponowanie tego rozwiązania na infolinii, chyba jedyne rozsądne, bo średnio sobie radzą z błędami na ich stronie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 12 Wrz 2014 11:14 

Rejestracja: 30 Lip 2012
Posty: 381
niebieski
Cytuj:
Szanowny Panie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z działem obsługi klienta Wizz Air.

W nawiązaniu do Pana reklamacji (pozostałych również) uprzejmie informuję, iż płatność Pana kartą była zawieszona ze względu na błąd z nierozliczoną transakcją Voucher Adjustment . Nasi technicy usunęli błąd i po usunięciu wadliwej transakcji Voucher Adjustment płatność kartą automatycznie zaksięgowała się. Obecnie ma Pan dodany bagaż rejestrowany i przysługuje Panu do 32 kg bagażu.

W imieniu całego zespołu Wizz Air chciałbym serdecznie Pana przeprosić za wszystkie problemy spowodowane zaistniałą sytuacją.

Mam nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji nie zrezygnuje Pan z naszych usług w przyszłości, zrobimy wszystko by następne loty mógł Pan zaliczyć do udanych.


Poradzili sobie jednak... :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 12 Wrz 2014 16:07 

Rejestracja: 30 Lip 2012
Posty: 381
niebieski
Cytuj:
Szanowny Panie,
Dziękuję za wiadomość. W celu kontynuowania procedury reklamacyjnej proszę o przesłanie na adres email customerrelations.pl2@wizzair.com skanu lub zdjęcia bilingu potwierdzającego połączenia z Telecentrum.


Dostanę nawet zwrot pieniędzy za połączenia z nimi. Moja negatywna opinia o Wizzair rośnie w stronę pozytywa ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 12 Wrz 2014 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Swoją drogą dziwne, że oddzwaniali, a za to co Ty dzwoniłaś oddają kasę, zamiast od razu podać Ci numer ich taniej infolinii :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 13 Paź 2014 22:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lut 2014
Posty: 327
niebieski
Piszę dla następnych osób.

Miałem dokładnie ten sam problem. Rezerwacja opłacona częściowo voucherem. Przy odprawie okazuje się, że brakuje 0,05 EUR. Nie przechodzi dopłata kartą visa, mastercard, debetową, kredytową, walutową. Po prostu żadną...

Wylogowałem się parę razy i zalogowałem ponownie i po którymś razie mogłem zatwierdzić warunki i wydrukować karty.
Dziwne ale na szczęście obyło się bez kontaktu z infolinią, już nie mówiąc o większych problemach.

Jak zauważę, że z którejś karty zeszły te grosze to dam znać :)
_________________
Potrzebujesz plastikowe śledzie do namiotu? zapraszam na PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: idado oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group