Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 176 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 27 Gru 2021 18:11 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10236
Loty: 380
Kilometry: 635 209
Wykupiłem miejsca na rezerwacji - te lepsze, czyli droższe (długi lot). Później nastąpiła zmiana planów, skorzystałem z flexa, na nowym locie na innej trasie wybrałem podobne miejsca. Lot skasowali, ale samodzielnie nie mam na razie dostępu do żadnych opcji (case opisany kilka postów wyżej) - pytam na infolinii o kwotę zwrotu na konto Wizz, a konsultantka podaje znacznie niższą niż to, co zapłaciłem. Po nitce do kłębka wyszło, że na nowym locie miejsca były dużo tańsze, a system niejako "zabrał" różnicę pomiędzy cenami miejsc, przez co byłbym stratny, jeśli wybiorę zwrot. Myślałem, że ten trik tylko na cenach biletów :evil: napisałem na razie reklamację na zablokowaną rezerwację (konsultantka jakoś nie mogła odblokować) i zastanowię się co z tym fantem zrobić :?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#162 PostWysłany: 01 Mar 2022 10:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 614
srebrny
Cześć, ja trochę z innej strony.

Kupiłem bilety z opcją flex, 4 dni do wylotu a ja wciąż nie wiem czy polecę. Czy mogę zmienić daty lotów w sposób dowolny i czy wiąże się to z jakimiś opłatami?

Linia nie mieszała w rozkładzie, wszystkie godziny lotów jak przy pierwotnej rezerwacji, zmiana wynikająca z rzeczy do zrobienia w związku z przyjazdem uchodźców.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#163 PostWysłany: 01 Mar 2022 10:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 971
Loty: 312
Kilometry: 429 977
srebrny
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu. Za zmianę już zapłaciłeś wykupując flex.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#164 PostWysłany: 01 Mar 2022 10:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 614
srebrny
Jasne, chodzi mi o sytuację gdzie bilet na marzec jest jednak znacząco tańszy niż ten dajmy na to w czerwcu, rozumiem że z flexem jest mi to obojętne i wybieram do woli?
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#165 PostWysłany: 01 Mar 2022 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 971
Loty: 312
Kilometry: 429 977
srebrny
No jak nowy lot jest droższy, to niestety trzeba dopłacić różnicę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kubus571 uważa post za pomocny.
 
 
#166 PostWysłany: 01 Mar 2022 10:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 614
srebrny
Ok, a co w przypadku całkowitej rezygnacji?

Przepraszam że tak wypytuję ale pierwszy raz mam taką sytuację, że coś mnie zatrzymuje w domu.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#167 PostWysłany: 01 Mar 2022 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 971
Loty: 312
Kilometry: 429 977
srebrny
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex

iii. Następujące opłaty za usługi nie podlegają zwrotowi:

Opłata za usługę WIZZ Flex.
Opłata za członkostwo w WIZZ Discount Club lub Privilege Pass
Usługi zakupione od podmiotów zewnętrznych w połączeniu z rezerwacją, którą chcesz anulować (np. ubezpieczenie, transfer lotniskowy itp.).


e. Kwota za anulowaną rezerwację zostanie zwrócona na konto WIZZ właściciela rezerwacji w ciągu 72 godzin, niezależnie od liczby pasażerów w danej rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji za pomocą usługi WIZZ Flex kwota zapłacona za anulowaną rezerwację nie może zostać zwrócona na konto bankowe lub kartę kredytową, za pomocą której rezerwacja została pierwotnie opłacona.

f. Zwrócona kwota może zostać wykorzystana w ciągu 90 dni od daty zwrotu. Data wylotu nowych lotów zarezerwowanych z wykorzystaniem zwróconej kwoty nie musi przypadać w tym terminie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kubus571 uważa post za pomocny.
 
 
#168 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:40 

Rejestracja: 24 Maj 2022
Posty: 1
Cześć, proszę o poradę. kupiłam w WIZZ bilet z WIZZ FLEX. Muszę zmienić rezerwację i zastanawiam się czy nowa rezerwacja będzie też miała WIZZ FLEX i będę go mogła zamienić zwrócić? Wizz zapewnia że można zmieniać rezerwację dowolną ilość razy, ale mam wątpliwości a infolinia jest kosztowna:(
Góra
 Relacje PM off  
 
#169 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:55 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2888
srebrny
Można zmieniać dowolną liczbę razy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#170 PostWysłany: 24 Maj 2022 18:34 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10236
Loty: 380
Kilometry: 635 209
asterix100 napisał(a):
Wizz zapewnia że można zmieniać rezerwację dowolną ilość razy, ale mam wątpliwości a infolinia jest kosztowna:(

Dla niedowiarków jest również darmowy czat. ;) A wątpliwości powinna rozwiać lektura tego wątku i szczegółowy opis na stronie https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex
Trzeba wiedzieć jak to działa, żeby potem nie narzekać, że zwrot był niższy niż się spodziewaliśmy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
 
#171 PostWysłany: 08 Lip 2022 12:02 

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 347
Loty: 139
Kilometry: 183 310
niebieski
Piszę informacyjnie/ku przestrodze :roll:

W niedzielę ok. 17:30 odwołałem dwa bilety z Wizz Flex (kosztowały ok. 600 złotych, a chciałem kupić dwa nowe za podobną kwotę, tyle że z miejscami, bagażem itd, więc lepiej wychodziło odwołać niż wymienić). Wyświetliła się kwota do zwrotu i informacja (zgodna z warunkami Wizz Flex), że zwrot zostanie dokonany w maksymalnie 72 godziny. Nic takiego się nie stało, dzisiaj mamy 5 dzień. Wczoraj dzwoniłem na infolinię (polski numer 22…, najpierw czekałem 62 minuty i mnie rozłączyło jak byłem szósty, później dodzwoniłem się po ok. 40 minutach), powiedzieli jedynie, że widzą, że jest kwota do zwrotu, ale maja dużo wniosków i trzeba czekać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#172 PostWysłany: 08 Lip 2022 13:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2147
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
ostatnio czekałem 7 dni ...
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#173 PostWysłany: 21 Lip 2022 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4012
platynowy
Ciekawe. Nie da sie wykorzystać fleksa na przelot MLE-AUH.
"Wyprzedane".
Błąd, czy taki plan wizza?
(W tamtą stronę flex przechodzi)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#174 PostWysłany: 21 Lip 2022 13:43 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3585
HON fly4free
Są takie błędy na kilku trasach Wizz

Sam nic z tym nie zrobisz, może pod nr 221284905 pomogą z wygenerowaniem linku do płatności tj. dopłaty,
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#175 PostWysłany: 14 Sie 2022 12:29 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7950
Loty: 911
Kilometry: 876 816
platynowy
Kashpir napisał(a):
Wykupiłem miejsca na rezerwacji - te lepsze, czyli droższe (długi lot). Później nastąpiła zmiana planów, skorzystałem z flexa, na nowym locie na innej trasie wybrałem podobne miejsca. Lot skasowali, ale samodzielnie nie mam na razie dostępu do żadnych opcji (case opisany kilka postów wyżej) - pytam na infolinii o kwotę zwrotu na konto Wizz, a konsultantka podaje znacznie niższą niż to, co zapłaciłem. Po nitce do kłębka wyszło, że na nowym locie miejsca były dużo tańsze, a system niejako "zabrał" różnicę pomiędzy cenami miejsc, przez co byłbym stratny, jeśli wybiorę zwrot. Myślałem, że ten trik tylko na cenach biletów :evil: napisałem na razie reklamację na zablokowaną rezerwację (konsultantka jakoś nie mogła odblokować) i zastanowię się co z tym fantem zrobić :?

Jak się ostatecznie skończyła sprawa z miejscami?
Rozumiem, że jeżeli zmieniam lot, na który miałem wykupione miejsca na inny, to miejsca są przydzielane takie same?
Schody zaczynają się pewnie, jeśli te miejsca są zajęte lub jest inna maszyna, gdzie takich nie ma?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#176 PostWysłany: 15 Sie 2022 09:05 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10236
Loty: 380
Kilometry: 635 209
@Sudoku jeśli dobrze kojarzę "case", to później na infolinii inny konsultant przyznał rację, że zwrot powinien być w pierwotnej kwocie i tak zlecił, tylko że powiedział, że będzie w dwóch częściach. Pierwsza przyszła na konto Wizz, druga już jednak nie. Kolejna reklamacja z upomnieniem się o tą drugą część nie przyniosła skutku - odpuściłem dalszą walkę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 176 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], f0ku5 oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group