Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 27 Gru 2021 17:11 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Wykupiłem miejsca na rezerwacji - te lepsze, czyli droższe (długi lot). Później nastąpiła zmiana planów, skorzystałem z flexa, na nowym locie na innej trasie wybrałem podobne miejsca. Lot skasowali, ale samodzielnie nie mam na razie dostępu do żadnych opcji (case opisany kilka postów wyżej) - pytam na infolinii o kwotę zwrotu na konto Wizz, a konsultantka podaje znacznie niższą niż to, co zapłaciłem. Po nitce do kłębka wyszło, że na nowym locie miejsca były dużo tańsze, a system niejako "zabrał" różnicę pomiędzy cenami miejsc, przez co byłbym stratny, jeśli wybiorę zwrot. Myślałem, że ten trik tylko na cenach biletów :evil: napisałem na razie reklamację na zablokowaną rezerwację (konsultantka jakoś nie mogła odblokować) i zastanowię się co z tym fantem zrobić :?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#162 PostWysłany: 01 Mar 2022 09:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 862
srebrny
Cześć, ja trochę z innej strony.

Kupiłem bilety z opcją flex, 4 dni do wylotu a ja wciąż nie wiem czy polecę. Czy mogę zmienić daty lotów w sposób dowolny i czy wiąże się to z jakimiś opłatami?

Linia nie mieszała w rozkładzie, wszystkie godziny lotów jak przy pierwotnej rezerwacji, zmiana wynikająca z rzeczy do zrobienia w związku z przyjazdem uchodźców.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#163 PostWysłany: 01 Mar 2022 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1052
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu. Za zmianę już zapłaciłeś wykupując flex.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#164 PostWysłany: 01 Mar 2022 09:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 862
srebrny
Jasne, chodzi mi o sytuację gdzie bilet na marzec jest jednak znacząco tańszy niż ten dajmy na to w czerwcu, rozumiem że z flexem jest mi to obojętne i wybieram do woli?
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#165 PostWysłany: 01 Mar 2022 09:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1052
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
No jak nowy lot jest droższy, to niestety trzeba dopłacić różnicę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kubus571 uważa post za pomocny.
 
 
#166 PostWysłany: 01 Mar 2022 09:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 862
srebrny
Ok, a co w przypadku całkowitej rezygnacji?

Przepraszam że tak wypytuję ale pierwszy raz mam taką sytuację, że coś mnie zatrzymuje w domu.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#167 PostWysłany: 01 Mar 2022 10:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1052
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex

iii. Następujące opłaty za usługi nie podlegają zwrotowi:

Opłata za usługę WIZZ Flex.
Opłata za członkostwo w WIZZ Discount Club lub Privilege Pass
Usługi zakupione od podmiotów zewnętrznych w połączeniu z rezerwacją, którą chcesz anulować (np. ubezpieczenie, transfer lotniskowy itp.).


e. Kwota za anulowaną rezerwację zostanie zwrócona na konto WIZZ właściciela rezerwacji w ciągu 72 godzin, niezależnie od liczby pasażerów w danej rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji za pomocą usługi WIZZ Flex kwota zapłacona za anulowaną rezerwację nie może zostać zwrócona na konto bankowe lub kartę kredytową, za pomocą której rezerwacja została pierwotnie opłacona.

f. Zwrócona kwota może zostać wykorzystana w ciągu 90 dni od daty zwrotu. Data wylotu nowych lotów zarezerwowanych z wykorzystaniem zwróconej kwoty nie musi przypadać w tym terminie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
kubus571 uważa post za pomocny.
 
 
#168 PostWysłany: 24 Maj 2022 15:40 

Rejestracja: 24 Maj 2022
Posty: 1
Cześć, proszę o poradę. kupiłam w WIZZ bilet z WIZZ FLEX. Muszę zmienić rezerwację i zastanawiam się czy nowa rezerwacja będzie też miała WIZZ FLEX i będę go mogła zamienić zwrócić? Wizz zapewnia że można zmieniać rezerwację dowolną ilość razy, ale mam wątpliwości a infolinia jest kosztowna:(
Góra
 Relacje PM off  
 
#169 PostWysłany: 24 Maj 2022 15:55 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3239
srebrny
Można zmieniać dowolną liczbę razy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#170 PostWysłany: 24 Maj 2022 17:34 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
asterix100 napisał(a):
Wizz zapewnia że można zmieniać rezerwację dowolną ilość razy, ale mam wątpliwości a infolinia jest kosztowna:(

Dla niedowiarków jest również darmowy czat. ;) A wątpliwości powinna rozwiać lektura tego wątku i szczegółowy opis na stronie https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex
Trzeba wiedzieć jak to działa, żeby potem nie narzekać, że zwrot był niższy niż się spodziewaliśmy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
 
#171 PostWysłany: 08 Lip 2022 11:02 

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 380
Loty: 139
Kilometry: 183 310
niebieski
Piszę informacyjnie/ku przestrodze :roll:

W niedzielę ok. 17:30 odwołałem dwa bilety z Wizz Flex (kosztowały ok. 600 złotych, a chciałem kupić dwa nowe za podobną kwotę, tyle że z miejscami, bagażem itd, więc lepiej wychodziło odwołać niż wymienić). Wyświetliła się kwota do zwrotu i informacja (zgodna z warunkami Wizz Flex), że zwrot zostanie dokonany w maksymalnie 72 godziny. Nic takiego się nie stało, dzisiaj mamy 5 dzień. Wczoraj dzwoniłem na infolinię (polski numer 22…, najpierw czekałem 62 minuty i mnie rozłączyło jak byłem szósty, później dodzwoniłem się po ok. 40 minutach), powiedzieli jedynie, że widzą, że jest kwota do zwrotu, ale maja dużo wniosków i trzeba czekać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#172 PostWysłany: 08 Lip 2022 12:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2191
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
ostatnio czekałem 7 dni ...
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#173 PostWysłany: 21 Lip 2022 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4471
srebrny
Ciekawe. Nie da sie wykorzystać fleksa na przelot MLE-AUH.
"Wyprzedane".
Błąd, czy taki plan wizza?
(W tamtą stronę flex przechodzi)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#174 PostWysłany: 21 Lip 2022 12:43 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4790
platynowy
Są takie błędy na kilku trasach Wizz

Sam nic z tym nie zrobisz, może pod nr 221284905 pomogą z wygenerowaniem linku do płatności tj. dopłaty,
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#175 PostWysłany: 14 Sie 2022 11:29 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8896
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Kashpir napisał(a):
Wykupiłem miejsca na rezerwacji - te lepsze, czyli droższe (długi lot). Później nastąpiła zmiana planów, skorzystałem z flexa, na nowym locie na innej trasie wybrałem podobne miejsca. Lot skasowali, ale samodzielnie nie mam na razie dostępu do żadnych opcji (case opisany kilka postów wyżej) - pytam na infolinii o kwotę zwrotu na konto Wizz, a konsultantka podaje znacznie niższą niż to, co zapłaciłem. Po nitce do kłębka wyszło, że na nowym locie miejsca były dużo tańsze, a system niejako "zabrał" różnicę pomiędzy cenami miejsc, przez co byłbym stratny, jeśli wybiorę zwrot. Myślałem, że ten trik tylko na cenach biletów :evil: napisałem na razie reklamację na zablokowaną rezerwację (konsultantka jakoś nie mogła odblokować) i zastanowię się co z tym fantem zrobić :?

Jak się ostatecznie skończyła sprawa z miejscami?
Rozumiem, że jeżeli zmieniam lot, na który miałem wykupione miejsca na inny, to miejsca są przydzielane takie same?
Schody zaczynają się pewnie, jeśli te miejsca są zajęte lub jest inna maszyna, gdzie takich nie ma?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#176 PostWysłany: 15 Sie 2022 08:05 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11324
Loty: 480
Kilometry: 755 414
@Sudoku jeśli dobrze kojarzę "case", to później na infolinii inny konsultant przyznał rację, że zwrot powinien być w pierwotnej kwocie i tak zlecił, tylko że powiedział, że będzie w dwóch częściach. Pierwsza przyszła na konto Wizz, druga już jednak nie. Kolejna reklamacja z upomnieniem się o tą drugą część nie przyniosła skutku - odpuściłem dalszą walkę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#177 PostWysłany: 05 Lut 2023 07:30 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 448
srebrny
Czy mi się wydaje czy Wizz Air ciągle naciąga podczas zmiany biletów z Flex?

Mam oto starą rezerwację dla 2 osób z biletami po 39zl plus Flex w promocji za 5 zł.
Kosztowała ona 39+39+5+5 = 88 zł/os; razy 2 osoby = 176 zł łącznie.

Już raz ją zmieniałem z małą dopłatą różnicy, tak ze łącznie na rezerwację wydałem 230 zł. (W tym 4x5zl za flex, same bilety 210zl)

Teraz próbuję zmienić rezerwację na bilety za 69zl/os (razem za 69+69+69+69 = 276 zl)

Na logikę powinno być 276-210zl = 66 zł dopłaty, ale..
Wizz Air liczy dopłaty na nowo, od tej pierwszej ceny biletów i chce po 30zł dopłaty za każdy bilet (łącznie 120zl) i nie uwzglednia wcześniejszym doplat w tej rezerwacji.


Czy to normalne że tak kombinują?
Góra
 Relacje PM off  
 
#178 PostWysłany: 05 Lut 2023 11:34 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 366
Loty: 72
Kilometry: 94 842
niebieski
Podejrzewam, że zgodnie z regulaminem wszystkie opłaty są liczone od ceny pierwotnego lotu:
Cytuj:
b) Oplaty za zmiane lotu z WIZZ Flex;

a. Opłata za zmianę lotu nie zostanie pobrana

b. Różnica między taryfą nowego i pierwotnego (zmienionego) lotu zgodnie z następującymi warunkami:

i. Jeśli cena nowego biletu jest wyższa od ceny pierwotnego biletu, należy dopłacić różnicę między ceną nowego i pierwotnego lotu;

ii. Jeśli cena nowego biletu jest niższa od ceny pierwotnego biletu, pasażer nie jest zobowiązany do uiszczenia dodatkowej opłaty, jednakże różnica w cenie nowego i pierwotnego lotu nie podlega zwrotowi;

iii. Jesli cena pierwotnego biletu i cena nowego biletu są takie same, pasazer nie musi wnosic zadnych dodatkowych oplat;
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#179 PostWysłany: 05 Lut 2023 11:46 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 448
srebrny
Kwestia cos jest lotem pierwotnym:
- czy lot z pierwszej, najwcześniejszej rezerwacji
- czy lot z aktualnie zmienianej rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#180 PostWysłany: 05 Lut 2023 11:51 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 366
Loty: 72
Kilometry: 94 842
niebieski
za wikisłownikiem...
pierwotny
(1.3) ten, który funkcjonuje jako pierwszy

co zresztą potwierdzają Twoje wyliczenia dopłat.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group