Autor: | miriam [ 22 Maj 2017 19:22 ] |
Temat postu: | Re: kontakt do wizzair w celu złożenia reklamacji |
krystoferson112 napisał(a): to będzie cud. Cuda się zdarzają jak wynika z w/w postów ![]() |
Autor: | connexBB [ 26 Maj 2017 14:31 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Czy ktoś miał doświadczenia ze zwrotem biletów dla "dalszych" członków rodziny? Pare dni temu nagle zmarł mój przyjaciel. Na czerwiec miał kupione bilety Wizz dla siebie i rodziny. Razem z nimi miała lecieć kuzynka ze swoją rodziną. Z racji nagłych wydarzeń pomagam rodzinie uporządkować ten temat. O ile dla rodziny nie powinno być problemu, to zastanawiam się jak przedstawić temat drugiej rodzinki. Nazwisko jest inne, stopień pokrewieństwa dalszy (kuzynostwo) niż wymienione przez Wizza w regulaminie. Jedyne co mam na dowód, to ich wspólne loty wcześniej, od kilku lat latali w takiej konfiguracji osób. Tylko czy to wystarczy? Niestety bilety są na dwóch osobnych rezerwacjach, bo każdy miał swoją KK-RP i status WDC. Ale na ten sam termin, lot(tak jak poprzednie). Jest szansa? |
Autor: | Anonymous [ 26 Maj 2017 14:35 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Jeżeli to co napisałeś jest prawdą i podeprzesz się w opisie reklamacji na ich stronie tym co tu i nr. rezerwacji wspólnych wcześniejszych lotów to PRÓBUJ - uważam, że masz szansę, a na pewno nic do stracenia |
Autor: | helka2003 [ 10 Maj 2019 22:35 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
czy ktoś pisał reklamację do wizzaira na adres customerrelations.pl3@wizzair.com i ten drugi ..p2? Bo u mnie przychodzi e-mail zwrotny, że nie ma takiego adresu. A adres ogólny bez końcówki pl nie odpowiada od 19 kwietnia, czyli od momentu wysłania aktu zgonu ( to już 3 tygodnie), ani odpowiedzi, ani zwrotu środków. |
Autor: | Anonymous [ 10 Maj 2019 22:51 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Bo nie ma takiego adresu e-mail Prawidłowy to Customerrrelations3@wizzair.com Obecnie służy tylko do uzupełniania dokumentacji reklamacji na wniosek Wizzair |
Autor: | helka2003 [ 10 Maj 2019 22:55 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
A mi odpisali z customerrelations3@customerservices.wizzair.com 18 kwietnia, a ja im skan aktu zgonu 19 kwietnia i cisza, zero zwrotu, Strasznie długo. |
Autor: | Anonymous [ 10 Maj 2019 23:00 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Reklamację czy wniosek o zwrot składa się tylko przez formularz reklamacyjny na stronie Wizzair Hungary Te e-maile tylko do kontynuacji czyli odpowiedź, uzupełnianie dokumentacji itp |
Autor: | helka2003 [ 10 Maj 2019 23:06 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
dokładnie tak zrobiłam, tyle się czeka na zwrot? |
Autor: | miriam [ 11 Maj 2019 07:46 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
@helka2003 Teoretycznie powinni się wyrobić w czasie 30 dni,więc jeszcze poczekaj ,a jeśli dalej nie będzie napisz skargę. |
Autor: | helka2003 [ 17 Maj 2019 10:24 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
dzięki, czekam jeszcze 2 dni i piszę skargę |
Autor: | anka_ww [ 16 Cze 2019 13:03 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Mam do Was pytanie. 17.05 pisałam do wizzaira w sprawie anulowania w przypadku choroby, odpowiedzieli mi po dwóch dniach, że proponują doładowanie kredytu w wysokości 50% kwoty bilety i żebym dosłała zaświadczenie od lekarza. Odpisałam, że proszę o 100% doładowania i dołączyłam zaświadczenie. Od tamtego momentu cisza. Wysyłałam parę dni temu nowy request, że nie otrzymałam od nich odpowiedzi. Co mam zrobić jeżeli minie 30 dni od 17.05 i nadal nie otrzymam od nich odpowiedzi/zwrotu? |
Autor: | Anonymous [ 16 Cze 2019 13:09 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Napisz jeszcze raz zwykłego e-maila na ten, z którego przyszłą odpowiedź któryś Customerrrelations.@wizzair.com tytułując go danymi osoby, która podpisała się pod odpowiedzią Nie wiem czy takie stanowcze 100% jest dobrą strategią, choć zaznaczając jak długi jest czas rozpatrywania prośby oraz fakt choroby a nuż się zgodzą |
Autor: | anka_ww [ 16 Cze 2019 13:47 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
To oczywiście nie było stanowcze "100% i kropka" tylko normalna rozmowa z argumentami, jednak jak masz jakieś rady to pisz ![]() Dzięki za sugestię, napiszę na e-maila za parę dni. |
Autor: | helka2003 [ 03 Lip 2019 10:43 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
miriam napisał(a): @helka2003 Teoretycznie powinni się wyrobić w czasie 30 dni,więc jeszcze poczekaj ,a jeśli dalej nie będzie napisz skargę. Własnie dostałam pieniądze na konto, od zgłoszenia reklamacji minęło 80dni. W międzyczasie napisałam skargę, ale średnio to przyśpieszyło. |
Autor: | klapio [ 30 Mar 2020 00:33 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Czy przerabiał ktoś z was ostatnio taką formę zwrotu? Maile z tematu nie działają. Wysłałem zgłoszenie przez formularz www gdzie nie da się dodać załączników. Otrzymałem w odpowiedzi prośbę o przesłanie skanu aktu zgonu. Niestety po przesłaniu odpowiedzi pojawia się komunikat: "Delivery has failed to these recipients or groups: The e-mail address you entered couldn't be found. Please check the recipient's e-mail address and try to resend the message. If the problem continues, please contact your helpdesk." |
Autor: | dialam [ 30 Mar 2020 00:50 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
@klapio a dostałeś na pewno maila z prośbą o przesłanie aktu? Bo standardowo wysyłają maila z informacja że w ciągu 30 dni ktoś się skontaktuje i wtedy jest chyba tydzień na przesłanie. U mnie to trwało miesiąc, nim Wizz się odezwał, u mojej siostry ponad miesiąc (a zgłaszała nawet wcześniej niż ja). Nie miałyśmy problemów z wysłaniem załącznika na maila. |
Autor: | klapio [ 30 Mar 2020 00:59 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Dostałem coś takiego: Cytuj: Szanowny Panie, Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air. Składamy wyrazy głębokiego współczucia i żalu z powodu odejścia bliskiej osoby. Uprzejmie informuję, że dokonamy pełnego zwrotu za rezerwację w oparciu o Ogólne Warunki Przewozu : 6.5.3. W przypadku śmierci bliskiego członka rodziny (matki, ojca, siostry, brata, dziadków, dziecka, wnuka, żony, męża, konkubiny lub konkubenta), która nastąpiła w ciągu miesiąca przed planowanym terminem wylotu zgodnie z rezerwacją, na wniosek Klienta złożony w terminie 1 miesiąca od daty śmierci takiego członka rodziny Klient otrzyma zwrot ceny całkowitej za niewykorzystaną część przewozu, pod warunkiem przedstawienia kopii świadectwa zgonu w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku. W związku z powyższym, zwrot zostanie wystosowany na oryginalną metodę płatności użytą do transakcji po przesłaniu zwrotnym e-mailem zeskanowanego lub sfotografowanego aktu zgonu. Z wyrazami szacunku, Aleksandra XXX Zastanawiam się czy nie jest to spowodowane ilością zgłoszeń jakie mają przez sytuacje związaną z koronawirusem. Obecnie nie działa możliwość złożenia wniosku w związku ze śmiercią bliskiego członka rodziny przez stronę wizzaira: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania |
Autor: | miriam [ 30 Mar 2020 07:02 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
@klapio Na razie wysyłanie wszystkich formularzy jest zablokowane do 14.04. Myślę,że w zw. z tym uwzględnią przesłanie skanu z opóźnieniem,tym bardziej że samo zgłoszenie odnotowali . |
Autor: | dialam [ 30 Mar 2020 08:51 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
@klapio tak, ja na tego maila czekałam miesiąc, ale to było przed wirusem, teraz tak jak pisze @miriam wygląda na to że przez wirusa formularze są zablokowane i wszystko dłużej trwa |
Autor: | chlodnik229 [ 23 Sty 2023 09:04 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - anulowanie w przypadku śmierci lub choroby. |
Hej, mam awaryjną sytuację - 15 stycznia uległem wypadkowi - złamane 2 ręce, skręcony staw skokowy, problemy z lewym kolanem, generalnie problemy z chodzeniem. Od lekarza rodzinnego mam zaświadczenie, że nie zaleca podróży w tym stanie tylko kontynuację leczenia (m.in. usg podudzia, żeby zbadać co się dzieje pod skórą, bo jest zaczerwienienie). Jutro mam lot samolotem wizzair, gdzie ja jestem właścicielem rezerwacji + wykupione WDC. Na rezerwacji jest jeszcze kolega, który w obecnej sytuacji poleci sam. Czy jest szansa, że po kontakcie z wizz zwrócą mi część kasy za loty (trasa łączona -4 loty) po załączeniu dokumentow ze szpitala i lekarza rodzinnego? Obawiam się, że jak napisze dzisiaj do wizz o sytuacji to anuluja całą rezerwację, a tego bym nie chciał, ale zastanawiam się czy jak napisze po powrocie to czy czasem temat nie będzie przedawniony 😬 |
Strona 3 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |