Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 22 Maj 2017 19:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6062
HON fly4free
krystoferson112 napisał(a):
to będzie cud.

Cuda się zdarzają jak wynika z w/w postów ;) Akurat w przypadku komplikacji ciążowych najczęściej nie robią problemów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 26 Maj 2017 14:31 

Rejestracja: 22 Mar 2010
Posty: 80
niebieski
Czy ktoś miał doświadczenia ze zwrotem biletów dla "dalszych" członków rodziny?
Pare dni temu nagle zmarł mój przyjaciel. Na czerwiec miał kupione bilety Wizz dla siebie i rodziny. Razem z nimi miała lecieć kuzynka ze swoją rodziną.
Z racji nagłych wydarzeń pomagam rodzinie uporządkować ten temat.
O ile dla rodziny nie powinno być problemu, to zastanawiam się jak przedstawić temat drugiej rodzinki. Nazwisko jest inne, stopień pokrewieństwa dalszy (kuzynostwo) niż wymienione przez Wizza w regulaminie. Jedyne co mam na dowód, to ich wspólne loty wcześniej, od kilku lat latali w takiej konfiguracji osób. Tylko czy to wystarczy?
Niestety bilety są na dwóch osobnych rezerwacjach, bo każdy miał swoją KK-RP i status WDC. Ale na ten sam termin, lot(tak jak poprzednie).
Jest szansa?
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 26 Maj 2017 14:35 

Jeżeli to co napisałeś jest prawdą i podeprzesz się w opisie reklamacji na ich stronie tym co tu i nr. rezerwacji wspólnych wcześniejszych lotów to PRÓBUJ - uważam, że masz szansę, a na pewno nic do stracenia
Góra
 PM off  
 
#44 PostWysłany: 10 Maj 2019 22:35 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 265
Loty: 2
Kilometry: 3 632
czy ktoś pisał reklamację do wizzaira na adres customerrelations.pl3@wizzair.com i ten drugi ..p2?
Bo u mnie przychodzi e-mail zwrotny, że nie ma takiego adresu. A adres ogólny bez końcówki pl nie odpowiada od 19 kwietnia, czyli od momentu wysłania aktu zgonu ( to już 3 tygodnie), ani odpowiedzi, ani zwrotu środków.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 10 Maj 2019 22:51 

Bo nie ma takiego adresu e-mail

Prawidłowy to

Customerrrelations3@wizzair.com

Obecnie służy tylko do uzupełniania dokumentacji reklamacji na wniosek Wizzair
Góra
 PM off  
 
#46 PostWysłany: 10 Maj 2019 22:55 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 265
Loty: 2
Kilometry: 3 632
A mi odpisali z customerrelations3@customerservices.wizzair.com 18 kwietnia, a ja im skan aktu zgonu 19 kwietnia i cisza, zero zwrotu, Strasznie długo.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 10 Maj 2019 23:00 

Reklamację czy wniosek o zwrot składa się tylko przez formularz reklamacyjny na stronie Wizzair Hungary

Te e-maile tylko do kontynuacji czyli odpowiedź, uzupełnianie dokumentacji itp
Góra
 PM off  
 
#48 PostWysłany: 10 Maj 2019 23:06 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 265
Loty: 2
Kilometry: 3 632
dokładnie tak zrobiłam, tyle się czeka na zwrot?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 11 Maj 2019 07:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6062
HON fly4free
@helka2003 Teoretycznie powinni się wyrobić w czasie 30 dni,więc jeszcze poczekaj ,a jeśli dalej nie będzie napisz skargę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 17 Maj 2019 10:24 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 265
Loty: 2
Kilometry: 3 632
dzięki, czekam jeszcze 2 dni i piszę skargę
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 16 Cze 2019 13:03 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 173
Mam do Was pytanie.

17.05 pisałam do wizzaira w sprawie anulowania w przypadku choroby, odpowiedzieli mi po dwóch dniach, że proponują doładowanie kredytu w wysokości 50% kwoty bilety i żebym dosłała zaświadczenie od lekarza. Odpisałam, że proszę o 100% doładowania i dołączyłam zaświadczenie. Od tamtego momentu cisza. Wysyłałam parę dni temu nowy request, że nie otrzymałam od nich odpowiedzi. Co mam zrobić jeżeli minie 30 dni od 17.05 i nadal nie otrzymam od nich odpowiedzi/zwrotu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 16 Cze 2019 13:09 

Napisz jeszcze raz zwykłego e-maila na ten, z którego przyszłą odpowiedź któryś

Customerrrelations.@wizzair.com

tytułując go danymi osoby, która podpisała się pod odpowiedzią

Nie wiem czy takie stanowcze 100% jest dobrą strategią, choć zaznaczając jak długi jest czas rozpatrywania prośby oraz fakt choroby a nuż się zgodzą
Góra
 PM off
anka_ww uważa post za pomocny.
 
 
#53 PostWysłany: 16 Cze 2019 13:47 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 173
To oczywiście nie było stanowcze "100% i kropka" tylko normalna rozmowa z argumentami, jednak jak masz jakieś rady to pisz :)

Dzięki za sugestię, napiszę na e-maila za parę dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 03 Lip 2019 10:43 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 265
Loty: 2
Kilometry: 3 632
miriam napisał(a):
@helka2003 Teoretycznie powinni się wyrobić w czasie 30 dni,więc jeszcze poczekaj ,a jeśli dalej nie będzie napisz skargę.


Własnie dostałam pieniądze na konto, od zgłoszenia reklamacji minęło 80dni. W międzyczasie napisałam skargę, ale średnio to przyśpieszyło.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 30 Mar 2020 00:33 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 1521
Loty: 151
Kilometry: 166 314
Czy przerabiał ktoś z was ostatnio taką formę zwrotu? Maile z tematu nie działają. Wysłałem zgłoszenie przez formularz www gdzie nie da się dodać załączników. Otrzymałem w odpowiedzi prośbę o przesłanie skanu aktu zgonu. Niestety po przesłaniu odpowiedzi pojawia się komunikat:
"Delivery has failed to these recipients or groups:

The e-mail address you entered couldn't be found. Please check the recipient's e-mail address and try to resend the message. If the problem continues, please contact your helpdesk."
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 30 Mar 2020 00:50 

Rejestracja: 10 Sie 2011
Posty: 475
Loty: 12
Kilometry: 12 344
niebieski
@klapio a dostałeś na pewno maila z prośbą o przesłanie aktu? Bo standardowo wysyłają maila z informacja że w ciągu 30 dni ktoś się skontaktuje i wtedy jest chyba tydzień na przesłanie. U mnie to trwało miesiąc, nim Wizz się odezwał, u mojej siostry ponad miesiąc (a zgłaszała nawet wcześniej niż ja). Nie miałyśmy problemów z wysłaniem załącznika na maila.
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 30 Mar 2020 00:59 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 1521
Loty: 151
Kilometry: 166 314
Dostałem coś takiego:

Cytuj:
Szanowny Panie,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Składamy wyrazy głębokiego współczucia i żalu z powodu odejścia bliskiej osoby.

Uprzejmie informuję, że dokonamy pełnego zwrotu za rezerwację w oparciu o Ogólne Warunki Przewozu :

6.5.3. W przypadku śmierci bliskiego członka rodziny (matki, ojca, siostry, brata, dziadków, dziecka, wnuka, żony, męża, konkubiny lub konkubenta), która nastąpiła w ciągu miesiąca przed planowanym terminem wylotu zgodnie z rezerwacją, na wniosek Klienta złożony w terminie 1 miesiąca od daty śmierci takiego członka rodziny Klient otrzyma zwrot ceny całkowitej za niewykorzystaną część przewozu, pod warunkiem przedstawienia kopii świadectwa zgonu w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.

W związku z powyższym, zwrot zostanie wystosowany na oryginalną metodę płatności użytą do transakcji po przesłaniu zwrotnym e-mailem zeskanowanego lub sfotografowanego aktu zgonu.

Z wyrazami szacunku,

Aleksandra XXX


Zastanawiam się czy nie jest to spowodowane ilością zgłoszeń jakie mają przez sytuacje związaną z koronawirusem. Obecnie nie działa możliwość złożenia wniosku w związku ze śmiercią bliskiego członka rodziny przez stronę wizzaira: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 30 Mar 2020 07:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6062
HON fly4free
@klapio Na razie wysyłanie wszystkich formularzy jest zablokowane do 14.04. Myślę,że w zw. z tym uwzględnią przesłanie skanu z opóźnieniem,tym bardziej że samo zgłoszenie odnotowali .
Góra
 Relacje PM off
klapio uważa post za pomocny.
 
 
#59 PostWysłany: 30 Mar 2020 08:51 

Rejestracja: 10 Sie 2011
Posty: 475
Loty: 12
Kilometry: 12 344
niebieski
@klapio tak, ja na tego maila czekałam miesiąc, ale to było przed wirusem, teraz tak jak pisze @miriam wygląda na to że przez wirusa formularze są zablokowane i wszystko dłużej trwa
Góra
 Relacje PM off
klapio uważa post za pomocny.
 
 
 [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group