Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 08 Sty 2012 17:43 

Rejestracja: 08 Sty 2012
Posty: 2
Witam

Próbowałem wykupić dziś usługę Wizz Xclusive Club.

Mam kartę MasterCard Debit (wypukła, debetowa) w Multibanku.

Z zakładki 'mój profil' na stronie Wizz, klikam w 'subskrypcja' Wizz Xclusive Club. Wybieram rodzaj karty 'Mastercard', wpisuję numer karty bez spacji, wpisuję nazwisko (próbowałem zarówno z polskimi literami jak i bez), podaję datę ważności karty, numer CVC2, klikam dalej i...

"Przepraszamy
Karta klienta nie została niestety przyjęta.
Prosimy opowrót na stronę płatności i sprawdzenie
czy wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe.
Można również spróbować dokonać płatności inną kartą
lub zadzwonić do naszego telecentrum."

Czy ktoś wie w czym problem, albo miał podobną sytuację?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Pzdr.,
Krzysiek.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 08 Sty 2012 17:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2588
Loty: 371
Kilometry: 601 471
kris4554 napisał(a):
Witam

Próbowałem wykupić dziś usługę Wizz Xclusive Club.

Mam kartę MasterCard Debit (wypukła, debetowa) w Multibanku.

Z zakładki 'mój profil' na stronie Wizz, klikam w 'subskrypcja' Wizz Xclusive Club. Wybieram rodzaj karty 'Mastercard', wpisuję numer karty bez spacji, wpisuję nazwisko (próbowałem zarówno z polskimi literami jak i bez), podaję datę ważności karty, numer CVC2, klikam dalej i...

"Przepraszamy
Karta klienta nie została niestety przyjęta.
Prosimy opowrót na stronę płatności i sprawdzenie
czy wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe.
Można również spróbować dokonać płatności inną kartą
lub zadzwonić do naszego telecentrum."

Czy ktoś wie w czym problem, albo miał podobną sytuację?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Pzdr.,
Krzysiek.


Swojego wizza placilem mastercard prepaid i przeszlo bez problemu. Moze masz limit na transakcje internetowe 0,00 zl ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 08 Sty 2012 18:04 

Rejestracja: 08 Sty 2012
Posty: 2
racja! zakładałem że ponieważ płaciłem jakiś czas temu kartą przez neta i wszystko było ok, to problem musi być po stronie mojego konta w wizz. zapomniałem kompletnie, że miesiąc temu wymienili mi kartę na nową i zresetowało wszystkie ustawione wcześniej limity. na bankomaty i przelewy poustawiałem, na transakcje interenetowe - musiałem zapomnieć.

chyba już wszystko gra. dzięki ogromne za pomoc!

i sorry za zaśmiecanie forum, zanim sprawdziłem wszystkie możliwe opcje co może być nie tak.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group