Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp. oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą Wizzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji.
- anulowanie - poza bardzo drogimi biletami - w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają zwykle cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 309 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 405 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 24-95 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 21 Mar 2018 10:58 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
jeśli coś na stronie nie działało, trzeba było odczekać - przecież to bilety na lipiec, miałeś mnóstwo czasu. A skoro kliknąłeś zwrot środków na konto Wizzair, to linia lotnicza uznała, że już nie chcesz zwrotu na rachunek.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
savoj uważa post za pomocny.
 
      
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
#222 PostWysłany: 21 Mar 2018 11:01 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 2441
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
kup komus bilety i w ten sposob odzyskasz pieniadze. moze nie wszystkie ale zdecydowana czesc
na nastepny raz wiecej spokoju zalcam. do wylotu miales kuuuuuperczasu.
jak nie dzialalo to mogles odczekac lub napisac do nich
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
      
#223 PostWysłany: 21 Mar 2018 11:07 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3592
srebrny
Moim zdaniem sam zawiniłeś swoim wyborem. Zamiast klikać na przekazanie środków na konto Wizz, trzeba było wysyłać najpierw reklamację, że druga opcja nie działa. Tym bardziej, ze do lipca była jeszcze kupa czasu na wyjaśnienie sprawy.
A już na pewno warto było najpierw zapytać na forum co robić.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#224 PostWysłany: 21 Mar 2018 11:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Paulor Zwrot pieniędzy na kartę jest prosty,ale jedynie z poziomu maila powiadamiającego o zmianie.Wysyłają go nie później niż 3 m-c przed lotem,czasem wcześniej.Gdybyś poczytał nasze forum i poczekał nie miałbyś powodu do narzekań. ;)Z poziomu zarządzania rezerwacją, po zalogowaniu na konto ,nie ma opcji zwrotu środków na kartę czy konto bankowe.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
      
#225 PostWysłany: 21 Mar 2018 11:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 589
Loty: 2
Kilometry: 1 679
niebieski
Paulor napisał(a):
Witajcie dla przestrogi dla Was chciałbym się podzielić swoimi przejściami z WizzAir (WA)...

faktycznie grube przejścia kolego... :shock:

Podziękował za przestrogę ! :roll:
_________________
◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►
Góra
 Profil Relacje PM off
ms993 lubi ten post.
 
      
#226 PostWysłany: 21 Mar 2018 11:55 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 220
niebieski
Ehhh znowu to powtórzę, dobra wyższego rzędu powinny być jednak limitowane i nie powinny być dostępne dla każdego.

BTW - Wizz to W6 nie WA :-)
Góra
 Profil Relacje PM off
Andt lubi ten post.
 
      
#227 PostWysłany: 21 Mar 2018 12:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
miriam napisał(a):
@Paulor Zwrot pieniędzy na kartę jest prosty,ale jedynie z poziomu maila powiadamiającego o zmianie.Wysyłają go nie później niż 3 m-c przed lotem,czasem wcześniej.Gdybyś poczytał nasze forum i poczekał nie miałbyś powodu do narzekań. ;)Z poziomu zarządzania rezerwacją, po zalogowaniu na konto ,nie ma opcji zwrotu środków na kartę czy konto bankowe.

No racja :) . Czyli kolega po prostu nie doczytał tego, co miał jak wół na stronie internetowej i kliknął "Zwrot na konto Wizz" nie czekając na maila

Załączniki:
w6zwrotsrodkow.PNG
w6zwrotsrodkow.PNG [ 20.13 KiB | Obejrzany 9356 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 03 Kwi 2018 01:18 

Rejestracja: 03 Paź 2010
Posty: 7
Witam

Mam bilet na koniec czerwca Katowice - Malta dla 2 osob

Problem w tym, że z pewnych wzgledów nie moge tam lecieć. Moge zmienić miejsce docelowe.

W gre wchodzi:
1. anulowanie rezerwacji - na stronie znalazlem tylko info o "Opłata za niewykorzystany lot Za lot (1 pasażer) ‎70,00 ​€"​
sporo kasy. nigdzie nie znalazłem informacji na temat anulowania

2. zmiana lotu - Opłata za zmianę lotu Za lot (1 pasażer) ‎40,00 ​€​ – ‎30,00 ​€​
"Możesz zmienić datę, godzinę i trasę lotu. Musisz w tym celu uiścić opłatę, a także zapłacić ewentualną różnicę w cenie biletów. Te zmiany możesz wprowadzić do 3 godzin przed planowaną godziną odlot."

Czy w opcji zmiana lotu moge zmienic Malte na kraj do ktorego chce leciec?
wizzair pisze: "Jeśli cena nowego lotu lub związane z nim podatki, opłaty bądź obciążenia są niższe niż w przypadku oryginalnego lotu, zostanie zwrócona tylko różnica w kwocie podatków."
jezeli moje bilety dla 2 osob kosztowaly 750 zł a bilety do miejsca do ktorego chce leciec kosztuja 600zl ile Wizz mi zwroci pienidzy i w jakiej formie?

Zastanawia mnie tez ta kara za niewykorzystany lot, ktora kosztuje naprawde sporo (70E). rezygnujac z podrozy odpowiedni wczesniej oplata anulacyjna powinna byc znacznie tansza
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 03 Kwi 2018 01:28 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
zapewnie najtaniej bedzie kupic nowe bilety niz cokolwiek zmieniac, w kazdym razie nikt nie naliczy 70e jesli zwyczajnie nie polecisz na obecnym bilecie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#230 PostWysłany: 09 Kwi 2018 12:24 

Rejestracja: 09 Kwi 2018
Posty: 3
czesc wszystkim, chciałabym odświeżyć temat trochę na daty bieżące -

nie mogę lecieć jutro do Portugalii, mam tylko opcję wizz discount club. Przy zmianie terminu lotu poprzez aplikację cena jest wyższa niż przy zakupie nowego biletu. Czy aktualnie płaci się kary za niestawienie się? jeszcze się nie odprawiłam,czy to coś zmienia? ktoś w praktyce przetestował to w ostatnim czasie?

@gracz czy masz jakieś nowe info w swoim przypadku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 09 Kwi 2018 12:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 610
Loty: 80
Kilometry: 124 571
niebieski
Odświeżyć temat, a najstarszy post z 03.04.2018 r. :lol: Zapewniam, nic się w temacie nie zmieniło ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#232 PostWysłany: 09 Kwi 2018 12:43 

Rejestracja: 09 Kwi 2018
Posty: 3
@dworkam dzięki za komentarz, owszem było pytanie z 3.04 i była jedna odpowiedź. Celowo zadałam pytanie- czy ostatnio ktoś to przerabiał W PRAKTYCE :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 09 Kwi 2018 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 965
Loty: 372
Kilometry: 561 898
srebrny
Niestawienie się na lot testowałem W PRAKTYCE x-naście, albo x-dziesiąt razy i z tego co wiem to żadne lotnisko, ani żadna linia nie wpisały mnie na czarną listę. Nawet jeśli - to na pewno nie z tego powodu :D
_________________
Don't be evil
Góra
 Profil Relacje PM off
Aga7777 lubi ten post.
 
      
#234 PostWysłany: 09 Kwi 2018 13:12 

Do WIKI tematu:
- anulowanie poza bardzo drogimi biletami w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary
Kod:

Do 14 dni przed lotem

Jeśli anulujesz rezerwację do 14. dnia przed odlotem, zapłacisz opłatę za anulowanie w wysokości 261 ​zł​, a potem otrzymasz zwrot środków. Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji:

    telefonicznie przez telecentrum Wizz Air
    przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni

W ciągu 14 dni przed odlotem

Jeśli anulujesz rezerwację w ciągu 14 dni przed odlotem otrzymasz pełną rezerwację po opłaceniu usług dodatkowych i 348 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce.

    telefonicznie przez telecentrum Wizz Air
    przesyłając roszczenie — rozpatrzenie może potrwać 30 dni



https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... odowania#/

- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów nie skutkuje żadną karą, opłatą itp oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą WIzzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji

- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 43 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... izz-flex#/
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
Aga7777 uważa post za pomocny.
 
      
#235 PostWysłany: 11 Cze 2018 09:42 

Rejestracja: 11 Cze 2018
Posty: 1
Mam następujące pytanie. Jakiś czas temu kupiłem córce bilety na Maltę na lipiec i powrót sierpień. Teraz jak patrzę to te bilety są o 500,- PLN tańsze. I tutaj mam pytanie. Czy jest możliwość rezygnacji z tych biletów (i oczywiście otrzymania zwrotu) i kupno nowych na te same loty w niższej cenie? W panelu mam takie info: Dzięki usłudze WIZZ Flex możesz anulować swój lot bez dodatkowej opłaty. Zwrócone środki pojawią się na Twoim koncie WIZZ po 72 godzinach. Kilka dni temu robiłem zmianę terminu wylotu i to było bez dopłaty. A przy tej okazji zauważyłem zmianę ceny. Nie żebym na siłę chciał coś ugrać, ale jak by się dało parę stówek zaoszczędzić to nie było by tragedii ;) . Nie wiem czy coś by potrącili, bo jak czytam wcześniejsze posty to jest tam coś o kwocie 260,- PLN , ale nie wiem czy to jest tak zawsze?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 11 Cze 2018 09:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Jeśli masz na ten lot wykupione WIZZ Flex to możesz anulować te bilety i kupić nowe jak są znacznie tańsze.Na konto Wizz dostaniesz zwrot pomniejszony o cenę zakupu usługi WIZZ Flex (to nie podlega zwrotowi).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 15 Lip 2018 15:14 

Rejestracja: 03 Kwi 2013
Posty: 3
Witam Wszystkich

Szukałem odpowiedzi na forum ale nie znalazłem albo za słabo szukałem. Przyznam że za dużo tych postów.

Mam następujące pytanie problem.

Wizz skasował moje oba loty na trasie KTW-DWC-KTW. Proponują oczywiście zmianę,anulacje itd. Chciałbym lecieć ale na rezerwacji jest jeszcze jedna osoba której zmiana terminu nie odpowiada. Czy w związku z tym że jest to zmiana z winy Wizza można liczyć na zmianę terminu na moje nazwisko a zwrot za bilety osoby która miała lecieć ? Opcja z kupnem nowego biletu i anulacją starych raczej odpada bo obecnie nowy bilet na pasujący mi termin to 2100 w jedną stronę :) Znalazłem też informację że w sytuacji zmian oferują 2 darmowe połączenia z telecentrum ewentualnie mail. Ale jak z tego skorzystać ? Maila nigdzie nie widzę :(

Pozdrawiam,
Tobiasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 15 Lip 2018 15:40 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@toudi24 - ja kiedyś tak robiłem i dało się podzielić rezerwację. W mailu o anulowaniu powinien być podany normalny stacjonarny numer gdzie możesz to załatwić bez dopłat (221284905). A te 2 darmowe połączenia to chyba obowiązują nie w takim przypadku, a raczej w przypadku opóźnienia/anulowania, gdy już jesteś na lotnisku, i to niekoniecznie do biura obsługi, ale gdziekolwiek (na podstawie EU261).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 15 Lip 2018 15:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@toudi24 Wykorzystaj podany przez @ms993 polski numer,tam w przypadku zmian i odwołań lotów załatwią odpięcie osoby,która rezygnuje(pod warunkiem,że nie na nią jest ew. WDC) i zmianę terminu dla ciebie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 15 Lip 2018 19:43 

Rejestracja: 03 Kwi 2013
Posty: 3
Dzięki wielkie za pomoc i za numer :) Nie ma go w mailu niestety :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group