Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#7001 PostWysłany: 12 Mar 2019 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 491
Anonymous napisał(a):
@maciek88 może jeszcze raz...

Ja przez Czat w 5 minut skleiłem poniższą reklamację, która w tej formie została przyjęta:

W związku z zapisem programu lojalnościowego pkt VII.6 "Wszelkie zmiany
w niniejszym Regulaminie obowiązują pod warunkiem, że zostaną
ogłoszone na stronie internetowej Wizz Air, a w odniesieniu do uczestników
-pod warunkiem, że zostaną wysyłane za pośrednictwem poczty e-mail na
Adres E-mail wskazany przez Uczestnika. Zmiany niniejszego Regulaminu
wchodzą w życie po upływie 30 dni od przesłania informacji do
Uczestników. Jeżeli w ciągu 30 dni od otrzymania powiadomienia o
zmianach Regulaminu Uczestnik nie sprzeciwi się przyjęciu tych zmian,
uznaje się, że Uczestnik akceptuje zmiany Regulaminu. Odmowa przyjęcia
zmian Regulaminu powinna zostać wyrażona w formie wypowiedzenia i
będzie skuteczna po upływie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Wizz Air."
miałem zostać powiadomiony przez Raiffeisen o sposobie naliczania pkt
wizz, a takiego e-mail czy listu od Raiffeisen nie otrzymałem dlatego stoję
na stanowisku iż do czasu skutecznego mnie powiadomienia" należy mi
naliczać pkt 1 pkt za 5 zł zakupów bezgotówkowych. Taką reklamację za
Pani pośrednictwem teraz chciałbym złożyć"

Kluczowe jest tu "W związku z zapisem programu lojalnościowego pkt VII.6 "Wszelkie zmiany
w niniejszym Regulaminie obowiązują pod warunkiem, że zostaną
ogłoszone na stronie internetowej Wizz Air, a w odniesieniu do uczestników
-pod warunkiem, że zostaną wysyłane za pośrednictwem poczty e-mail na
Adres E-mail wskazany przez Uczestnika. Zmiany niniejszego Regulaminu
wchodzą w życie po upływie 30 dni od przesłania informacji do
Uczestników. "


Miałem problem z przyjęciem reklamacji ponieważ:
Cytuj:
zgodnie z regulaminem na który zresztą się Pan powołuje bank jest tylko wystawcą karty. Treść zgłoszenia "miałem zostać powiadomiony przez Raiffeisen o sposobie naliczania pkt"nie jest prawidłowa ponieważ nie bank informuje o zmianach regulaminu.


Usunąłem tam więc Raifa bo byłem odsyłany do Wizz.
Pewnie znów nic z tego nie będzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#7002 PostWysłany: 16 Mar 2019 14:19 

Rejestracja: 10 Lis 2013
Posty: 59
Loty: 23
Kilometry: 53 445
Na moją reklamację dotyczącą braku terminu skorygowania punktów odpisali, że trwają prace wraz z Wizz Air na rozwiązaniem systemowym zaistniałego problemu. Data skorygowania nadal nie jest mi znana.
Plany wakacyjne powoli trzeba finalizować, a oni będą grali na przeczekanie :(
Góra
 Profil Relacje PM off
maczala1 lubi ten post.
 
      
#7003 PostWysłany: 16 Mar 2019 14:48 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
U mnie reklamacja zaakceptowana za trzecim razem, jak załączyłem maila od Wizz ze stycznia tego roku i pytaniem czy mają dowód, że taki mail został wysłany przez Wizz wcześniej. Plus 1.000 p za długi proces. Nie poddawać się zatem tylko walczyć do skutku! ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7004 PostWysłany: 16 Mar 2019 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
Ja już ich olewam. Rzecznik też już prawie od miesiąca w ogóle nie odpisuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7005 PostWysłany: 18 Mar 2019 15:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
Znowu mają jakiś defekt i od kilku dni nowych transkacji nie widać w blokadach, tylko od razu idą do "czarnej dziury".
Dostępne środki podawane są prawidłowo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7006 PostWysłany: 18 Mar 2019 15:31 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
potwierdzam, u mnie tak samo, nie ma blokad, transakcje ida do czarnej dziury. ciekawe czy za te transakcje naliczaja prawidlowo punkty ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7007 PostWysłany: 18 Mar 2019 15:59 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1707
Loty: 637
Kilometry: 1 066 169
srebrny
U mnie za to poprawnie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7008 PostWysłany: 18 Mar 2019 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 515
Loty: 120
Kilometry: 206 814
U mnie teraz też poprawnie, choć przez weekend nie było widać.
_________________
Image Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7009 PostWysłany: 18 Mar 2019 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
Chyba już naprawili bo nagle pojawiły się w blokadach wszystkie zaległe transakcje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7010 PostWysłany: 18 Mar 2019 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4474
srebrny
Czu wy naprawdę myślicie, że kogoś obchodzi, co Wam się w blokadach wyświetla, bądź nie? :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#7011 PostWysłany: 19 Mar 2019 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
Stare przysłowie informatyków mówi:
Ludzie dzielą się na dwie kategorie, na tych, którzy robią regularnie kopie zapasowe swoich plików oraz na tych, którzy jeszcze tego nie robią.
Stare przysłowie bankowców mówi:
Ludzie dzielą się na dwie kategorie, na tych, którzy regularnie sprawdzają swoje konta i karty oraz na tych, którzy jeszcze tego nie robią.
Wszystko zależy od etapu życiowego, na kórym się znajdujemy :)
Góra
 Profil Relacje PM off
zulu lubi ten post.
 
      
#7012 PostWysłany: 19 Mar 2019 11:45 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
Tutaj nie dosyć że ludzie sprawdzają, co tam nowego na koncie się wyświetliło, to jeszcze za pośrednictwem forum dzielą się ze światem tymi nowościami. :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7013 PostWysłany: 19 Mar 2019 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
Nie za bardzo rozumiem czemu przeszkadzają krótkie, rzeczowe informacje związane z aktualną sytuacją w temacie wątku ?
Czy na prawdę trudno wydedukować, że komuś, kto akurat nie może doliczyć się kasy na rachunku może to w czymś pomóc ?
Góra
 Profil Relacje PM off
nrm lubi ten post.
 
      
#7014 PostWysłany: 19 Mar 2019 13:42 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
Jak mi się coś nie zgadza na koncie to kontaktuję się z bankiem, a nie z forum. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
      
#7015 PostWysłany: 19 Mar 2019 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3412
srebrny
Również stosuję taką metodę, tylko w przypadku każdego innego banku z normalnym systemem.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#7016 PostWysłany: 19 Mar 2019 20:36 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 152
Reklamacja naliczania punktów po staremu nieuznana. Odwołanie do Rzecznika i 1000 punktów. Właśnie miałem zamiar składać drugą reklamację, a tu się pojawił kolejny list od rzecznika z informacją, że Wizz dało ciała, informacji o zmianie nie wysłali i będzie korekta punktów. W ramach przeprosin prześlą upominek w kolejnej przesyłce. Nie jest tak źle jak się spodziewałem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7017 PostWysłany: 19 Mar 2019 20:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
Jak długo czekałeś na odpowiedź rzecznika?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7018 PostWysłany: 19 Mar 2019 20:55 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 152
Około 30 dni, po następnych +-30 dniach drugi list o korekcie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7019 PostWysłany: 19 Mar 2019 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2711
HON fly4free
Właśnie naliczyli mi zaległe zareklamowane punkty (od 1.11 do 17.02) wg starego systemu - 1 pkt za 5 złotych. Ogarnęli się w końcu.

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#7020 PostWysłany: 19 Mar 2019 21:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
srebrny
Mi też zaległe punkty naliczyli ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group