Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#6761 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 615
Loty: 136
Kilometry: 204 655
srebrny
Przyszedł mail o zmianie regulaminu naliczania punktów :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#6762 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1025
srebrny
Potwierdzam. Też dostałem. Zatem do dziś punkty powinny być rozliczane po staremu.
Co robimy? Jakaś zbiorowa akcja reklamacyjna? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6763 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:06 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 536
niebieski
U mnie to samo wiec reklamacja idzie z przeliczeniem poprzednich punktów ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6764 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
I ja również dostałem maila. Być może zgodnie z treścią odpowiedzi na reklamacje będzie korekta punktów od 01.11 do dziś. Pożyjemy - zobaczymy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6765 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:23 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 187
Mail sprzed chwili.

Zmiana w Regulaminie Programu Lojalnościowego Wizz Air!

uprzejmie informujemy, że Regulamin Programu Lojalnościowego Wizz Air uległ zmianie w zakresie sposobu naliczania Punktów. Zgodnie z nowym brzmieniem punków a i b, paragrafu 2., w rozdziale VI:

• za każde 10 zł, które obciążą Rachunek Karty w wyniku zaksięgowania Transakcji Punktowej, naliczony zostanie 1 Punkt lub

• naliczone zostaną 2 Punkty za każde 10 zł, które obciążą Rachunek Karty w wyniku zaksięgowania Transakcji Punktowej dokonanej na stronie wizzair.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6766 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2013
Posty: 614
Loty: 65
Kilometry: 157 723
niebieski
A już myślałem, że dzisiejszy mail to następstwo mojej wczorajszej reklamacji. No cóż... dziś wysłałem kolejną wiadomość odnoszącą się do dzisiejszego maila.
Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6767 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Zapewne liczba reklamacji zwróciła ich uwagę. Więc wysłali raz jeszcze, tym razem do wszystkich (też mam).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6768 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:41 

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 8
Nie rozumiem dlaczego piszecie, że zmiany wchodzą w życie 'od dziś'. W regulaminie jest wyraźnie napisane, że zmiany wchodzą po upływie 30 dni od daty wysłania wiadomości e-mail.

Dodatkowo jestem w grupie osób, którym Raiff negatywnie odpowiedział na reklamację powołując się na informację od Wizzaira, że ten skutecznie powiadomił o zmianach przed listopadem... Co teraz? Rozumiem, że tym mailem jednak przyznają się do niedopatrzenia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6769 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:43 

Nie do końca: e-mail wysłał Wizzair + dostali go również ponownie Ci co wcześniej zostali już powiadomieni

Co do daty obowiązywania zmiany masz oczywiście rację
Góra
 PM off  
      
#6770 PostWysłany: 17 Sty 2019 15:50 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 49
maczala1 napisał(a):
Chyba użyliście za słabych argumentów w swojej reklamacji. Mi odpowiedzieli, że Wizz zaniedbał powiadomienie, oni ze swojej strony przepraszają, dają 1000 pkt przeprosinowych i dodatkowo otrzymam jeszcze korektę punktów naliczonych od 1 listopada (punkty naliczone zostaną na starych zasadach). Nowe zasady zaczną dla mnie obowiązywać dopiero po 30 dniach od otrzymania powiadomienia.
edit:
Doczytałem, że ostatnie posty dotyczą braku landrynek z sympatycznych transakcji, a moja reklamacja dotyczyła zmian po 1 listopada.


mógłbyś wrzucić tutaj wzór reklamacji jaką wysłałeś do banku?

dzięki,
Karol
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6771 PostWysłany: 17 Sty 2019 16:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 631
Loty: 110
Kilometry: 230 448
elwirka napisał(a):
Więc wysłali raz jeszcze, tym razem do wszystkich (też mam).


Ja ani poprzednio, ani dzisiaj nic nie dostałem... ;/
_________________
Relacja z wyprawy na wulkan Yake Dake w Alpach Japońskich

Relacja z Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6772 PostWysłany: 17 Sty 2019 16:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
-- 17 Sty 2019 16:05 --

millano napisał(a):
Nie rozumiem dlaczego piszecie, że zmiany wchodzą w życie 'od dziś'.
Masz rację. Przeoczenie z mojej strony. :mrgreen:

-- 17 Sty 2019 16:07 --

Lolo081 napisał(a):
maczala1 napisał(a):
Chyba użyliście za słabych argumentów w swojej reklamacji. Mi odpowiedzieli, że Wizz zaniedbał powiadomienie, oni ze swojej strony przepraszają, dają 1000 pkt przeprosinowych i dodatkowo otrzymam jeszcze korektę punktów naliczonych od 1 listopada (punkty naliczone zostaną na starych zasadach). Nowe zasady zaczną dla mnie obowiązywać dopiero po 30 dniach od otrzymania powiadomienia.
edit:
Doczytałem, że ostatnie posty dotyczą braku landrynek z sympatycznych transakcji, a moja reklamacja dotyczyła zmian po 1 listopada.


mógłbyś wrzucić tutaj wzór reklamacji jaką wysłałeś do banku?

dzięki,
Karol

post #6581 i po temacie

wizz-raiffeisenpolbank,181,50034?start=6580
Góra
 Profil Relacje PM off
Lolo081 lubi ten post.
Lolo081 uważa post za pomocny.
 
      
#6773 PostWysłany: 17 Sty 2019 16:28 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
u mnie ten sam mail, poszło zgłoszenie o ponowne przeliczenie według starych zasad
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6774 PostWysłany: 17 Sty 2019 16:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2014
Posty: 92
Panowie, czy nadal opłaca się pozostać przy tej karcie czy lepiej już jest u konkurencyjnego przewoźnika ? Niestety nie znam innych programów przewoźników po za wizz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6775 PostWysłany: 17 Sty 2019 17:21 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Również dzisiaj otrzymałem maila o zmianie regulaminu - pierwszego w tym temacie. Poczekam miesiąc( zapis o wejściu w życie regulaminu) a później sprawdzę jak naliczone i ewentualnie reklamacja. Dla mnie bardzo zła zmiana, latamy we czwórkę a obiecałem kilku znajomym, że zabiorę ich na jakiś trip gdy coś upoluję. Teraz muszę się spieszyć:) . Jest jeszcze opcja obejścia w postaci dwóch kart (jedna na żonę), co za tym idzie wzrost kosztu z 72 na 144 złote i spadek możliwości zabrania dodatkowych osób z 6 na 4. Suma sumarum bezsens dla Wizza, bo stracą potencjalnych klientów na których nawet po zniżce zarabiali. I jeszcze jedna wątpliwość, czy podczas zakupu w dobrej cenie z jednego konta przy kolejnym zakupie z drugiego ceny nie będą wyższe? Ogólnie dotychczas program bardzo przyciągał do Wizz a obecnie będzie, bo lepsze coś niż nic.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6776 PostWysłany: 17 Sty 2019 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 610
Loty: 80
Kilometry: 124 571
niebieski
jazzin napisał(a):
Panowie, czy nadal opłaca się pozostać przy tej karcie czy lepiej już jest u konkurencyjnego przewoźnika ? Niestety nie znam innych programów przewoźników po za wizz


Ja też nie znam (poza m&m). To chyba lepiej być w jednym niż żadnym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6777 PostWysłany: 17 Sty 2019 18:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2013
Posty: 1557
HON fly4free
Mam pytanie odnośnie WizzKarty i Revoluta. Czy ktoś z Was doładowywał Revoluta kartą i spłacał później z niego kartę? ;) I czy jednocześnie dolicza pkt do konta Wizz? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6778 PostWysłany: 17 Sty 2019 18:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
Było o tym pierdylion razy :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6779 PostWysłany: 17 Sty 2019 18:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2336
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
Szybciej było by napisać TAK/NIE. Czyli ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6780 PostWysłany: 17 Sty 2019 18:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Nie dolicza punktów Wizz.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
MTalma lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Japończyk oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group