Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podstawowe informacje dotyczące otrzymania i użytkowania Karty Kredytowej Lojalnościowej Raiffeisen Wizzair:
[+] Pokaż
obecnie w ramach programu lojalnościowego linii lotniczej Wizzair funkcjonuje wyłącznie Karta Kredytowa Raiffeissen Wizzair
o kartę kredytową (WAŻNE! Jako, że jest to karta kredytowa trzeba mieć jakąś tam zdolność kredytową, z tego też tytułu samo przyznanie nie jest bezproblemowe)
Najłatwiej ubiegać się poprzez zalogowanie na stronie Raiffeisen Banku:
http://raiffeisenpolbank.com/klienci-in ... wa-wizzair
lub udać się do Oddziału Raiffeisen Polbank, na stronie banku mamy też regulamin kk oraz programu lojalnościowego
pod w/w linkiem klikamy na „dokumenty do pobrania” i głównie na „Regulamin PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO WIZZ AIR obowiązujący do 31.08.2019r.
po otrzymaniu, aktywowaniu i opłacenia nią pierwszej transakcji bezgotówkowej w/w karty kredytowej otrzymujemy:
- w ramach jednorazowego bonusu otrzymujemy 500 pkt wizz warte 50 zł do wydania na bilety lotnicze liniami Wizzair
- przez cały okres ważności umowy o kartę kredytową Raiffeisen Wizzair w rocznicę jej aktywowania lub po aktywacji nowej karty np. po upłynięciu ważności starej karty będziemy do przypisanego do umowy z bankiem konta MyWizz otrzymywać DARMOWE członkostwo w programie Wizz Discount Club Standard, pozwalająca posiadaczowi w/w karty kredytowej rezerwować dla siebie i 1 innej osobie w ramach jednej rezerwacji bilety lotnicze Wizzair ze zniżką wdc tj. tańsze o 45 lub 90 zł/każdy Po ostatnich zmianach na pewno do sierpnia 2019r., później nie jest wiadome
NA MINUS:
- z tytułu użytkowania karty kredytowej obecnie naliczana jest opłata miesięczna w wysokości 6 zł, której NIE DA się ominąć
- od 27 czerwca 2016r. NIE OPŁACA się w/w kartą opłacać wszelkich transakcji w sklepach i online ZA GRANICĄ, gdyż mają zastosowanie podwójne przewalutowania: Mastercard i Raiffeisen Polbank (rozwiązanie karty do kont walutowych Alior Banku lub zakup waluty w Rkonto Raiffeisen)
szczegóły:
nowy-kantor-internetowy-w-alior-karta-walutowa,181,17048&hilit=alior

kantor-internetowy-raiffeisena-rkantor,181,81274&p=695305&hilit=rkantor#p695305

rkantor-com-kantor-raiffeisen-1000pkt,1527,86415&p=695314&hilit=rkantor#p695314

Za prawie każde zaksięgowane ZAKUPY BEZGOTÓWKOWE (nie dotyczy opłacania polis ubezpieczeniowych PZU, AXA itd.) otrzymujemy punkty wizz ( 1 pkt wizz ma wartość 10 groszy):
- 1 Punkt za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej
- 2 Punkty za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej dokonanej na wizzair.com

================================
zgromadzone pkt wizz są przypisane do konta karty kredytowej, by je spieniężyć i móc fizycznie za nie dokonać zakupu biletów lotniczych i usług na stronie Wizzair Hungary trzeba je przenieść na konto mywizz posiadacza karty kredytowej.
W tym celu w każdy dzień tygodnia w godz. 08:00-22:00 należy zadzwonić na nr infolinii Banku Raiffeisen nr 22 549-99-99 i zlecić przekazanie wielokrotności liczby 10 zgromadzonych pkt wizz, nie mniej niż 100 i nie więcej niż 10000 pkt wizz/miesiąc
Zgromadzone pkt wizz nie mogą być przedmiotem cesji na rzecz innych osób, ale ich posiadacz po ich fizycznym do 3-dni roboczych od zlecenia przekazaniu na konto mywizz może za nie w ramach jednej rezerwacji zakupić dla siebie i jeszcze 5 osób bilety lotnicze Wizzair (Do sierpnia póki co przyznawana jest WDC GRUPA)wraz z usługami dodatkowymi: bagaż nadawany, transport na/z lotniska, pierwszeństwo wejścia na pokład z dodatkowym bagażem itd.
CO NAJWAŻNIEJSZE: za zgromadzone pkt wizz BEZWARUNKOWO ich posiadacz może w ramach ilości zgromadzonych pkt. NAWET ZA DARMO rezerwować bilety lotnicze i latać liniami lotniczymi Wizzair Hungary

================================
Opłata z tytułu ubezpieczenia czy też odsetki za niespłacone zadłużenie są w osobnej pozycji w "Historia Transakcji" oraz w wygenerowanym wyciągu

Sprawdzenie salda karty:
- zalogowanie do R-Online -> po kliknięciu na Karty - Lista Kart
- jeżeli nadpłacimy więcej niż się zadłużyliśmy, czy też dokonamy zakupów w dostępnych środkach, to saldo przy kwocie będzie "-"
- przykładowo: przy spłacaniu na bieżąco wydatków i dostępnym limicie zadłużenia 4000 zł kwota "dostępne środki 3989,05 zł" i "saldo -152,66 zł" oznacza, iż nadpłacono 152,66 zł, a w "czarnej dziurze" czyli nierozliczone zakupy są na 163,61 zł
4000 zł - 3989,05 zł = 10,95 zł + 152,66 zł = 163,61 zł

================================


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7060 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353  Następna
Autor Wiadomość
#6961 PostWysłany: 20 Lut 2019 13:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2497
srebrny
W tym sęk, że u większości minął już ten termin 30 dni od powiadomienia w dniu 17.01. Wygląda, że jednak nie będzie automatu i pewnie trzeba będzie się indywidualnie dopominać. Czyli reklamacja w sprawie reklamacji :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6962 PostWysłany: 20 Lut 2019 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2032
złoty
@maczała1 Wczoraj na czacie pani mi zasugerowała żeby poczekać , choć oczywiście mówiła, że może reklamację przyjąć :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
maczala1 lubi ten post.
 
      
#6963 PostWysłany: 20 Lut 2019 17:16 

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 86
U mnie reklamacja za brak powiadomienia odrzucona, pierwsza skarga do rzecznika- taka sama odpowiedź jak na reklamację, czyli że niby Wizz mnie powiadomił. Napisałem do rzecznika ponownie z żądaniem przedstawienia dowodu na to, że zostałem powiadomiony i nagle okazało się, że jednak nie zostałem. Rezultat- tak jak reszta: 1000pkt i niby obietnica przeliczenia punktów na starych zasadach.
_________________
http://jade-sobie.blogspot.com/
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#6964 PostWysłany: 22 Lut 2019 12:26 

Rejestracja: 23 Mar 2012
Posty: 211
Loty: 75
Kilometry: 93 002
Po spuszczeniu mnie na drzewo przy 1 reklamacji
Napisalem 2 raz.
I otrzymalem wczoraj tą samą formułkę co inni.

Ze 17.01 .2019 przyslali nowy regulamin
Ze to zawalil wizzair
Ze zmiany dla mnie weszły w życie 17.02
Ze na otarcie łez +1000pkt

Już sie nie będe wykłucać o to że 17.01 nic nie przyszło
Byle by przeliczyli to do 17 lutego.

Pytanko czy ktos kto nic nie reklamowal dostanie to samo pismo?
Czy tylko osoby ktore sie upomniały?
_________________
[WRO]
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6965 PostWysłany: 22 Lut 2019 12:46 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 113
Tylko Ci co się upomnieli i wylosowali uznanie reklamacji, ci co nie - to jakby dostali regulamin i nie zgłaszając sprzeciwu go zaakceptowali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6966 PostWysłany: 22 Lut 2019 13:31 

Rejestracja: 23 Mar 2012
Posty: 211
Loty: 75
Kilometry: 93 002
ratatam napisał(a):
Tylko Ci co się upomnieli i wylosowali uznanie reklamacji, ci co nie - to jakby dostali regulamin i nie zgłaszając sprzeciwu go zaakceptowali.

No u mnie to z uwzględnieniem bonusu za opóźnienie wychodzi 400zł różnicy.
Licząc nawet srednio 100zł to na 1000 klientów są cwaniaki 100.000zł do przodu
A nie wiem ile takich kart wydali
_________________
[WRO]
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6967 PostWysłany: 22 Lut 2019 13:53 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1098
srebrny
@GregPepe

Ale to co piszesz to odpowiedź Raiffa? Czy Wizz?

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6968 PostWysłany: 22 Lut 2019 13:55 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7094
raczej Raiff, bo umowy z Wizzair podpisanej nie masz żadnej w związku z Programem Lojalnościowym
_________________
Odpoczynek od forum
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6969 PostWysłany: 22 Lut 2019 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 559
srebrny
Wszyscy oczywiście piszą do Raiffeisen bo on karty wydaje i punkty nalicza ale zasadniczo Raiff jest tylko partnerem programu a organizatorem "Programu Lojalnościowego" jest zasadniczo Wizz. Można założyć, że Raiff reprezentuje Wizz w tej sprawie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6970 PostWysłany: 22 Lut 2019 19:37 

Rejestracja: 19 Lis 2016
Posty: 45
Loty: 23
Kilometry: 59 684
niebieski
Reklamacja złożona 1.02. Dziś na czacie uzyskałam informację, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie z datą 19.02. +1000 pkt plus przeliczenie pkt od 1.11 do 16.02. Bonusowe pkt już na koncie a na powtórne przeliczenie trzeba poczekać - pracownik banku nie był w stanie udzielić informacji jak długo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6971 PostWysłany: 22 Lut 2019 19:39 

Rejestracja: 24 Mar 2017
Posty: 101
Loty: 17
Kilometry: 27 628
niebieski
U mnie taka sama sytuacja. Do 16.02.2019 mają przeliczyć po staremu i 100zł ekstra. Dzwoniłem dzisiaj do banku. Z moich obliczeń wynika ze 100 dotarła, ale punktów na razie nie skorygowali
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6972 PostWysłany: 22 Lut 2019 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1070
Loty: 196
Kilometry: 222 817
srebrny
Ja 29.01 składałem reklamacje i póki co cisza, pkt dodatkowych też nie doliczyli.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6973 PostWysłany: 22 Lut 2019 20:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1410
Loty: 263
Kilometry: 397 157
złoty
U mnie po trzeciej reklamacji, setka dzisiaj na koncie (formalnej odpowiedzi jeszcze nie ma, ale punkty wpadły za nią), punkty oczywiście nie skorygowane
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6974 PostWysłany: 23 Lut 2019 08:08 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7094
Przelewaja bezpośrednio na Wizzair od razu?


Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
_________________
Odpoczynek od forum
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6975 PostWysłany: 23 Lut 2019 08:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 580
złoty
Punkty są na Twoim koncie w Raifie. Do Wizza musisz sobie przelać sam.

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6976 PostWysłany: 24 Lut 2019 12:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 305
A napisałem jeszcze trzecią reklamację, tym razem do rzecznika. Zobaczymy co wymyślą, ale nie oczekuję wiele tym bardziej, że kilka dni temu przelałem wszystkie moje zbierane od roku punkty więc nawet jeśli uznają to ciekawe jak mieliby to przeliczyć.

BTW, program działa do 31 sierpnia i teraz zgodnie z regulaminem o zakończeniu go Wizz powinien poinformować na 3 miesiące przed końcem czyli do 1 czerwca. Ciekaw jestem czy do tego dnia jakieś maile w tej sprawie przyjdą.

P.S. Ja nadal uważam, że do wielu osób maile nie dotarły z prostego powodu - były wysyłane z adresu brzmiącego jak jakiś spammail. No sory, jak to było? Jakiś offers@news.wizzair.com to przecież każdy klient by potraktował jako spam. Dziwnym trafem kilka dni temu dostałem bez problemu maila o przedłużeniu WDC, dostaję jak kupuję bilety, dostałem jak przelewałem punkty. Dlaczego zmiany w regulaminie wysyłali z takiego spam maila, a wszystkie inne istotne informacje idą z noreply@wizzair.com? Ale wina oczywiście klientów. XD
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6977 PostWysłany: 26 Lut 2019 11:21 

Rejestracja: 24 Gru 2018
Posty: 3
ja regulamin dostałęm na maila 17 stycznia. Więc punkty powinny być przeliczone od 01 listopada do 16 lutego. Rozmawiając na chacie z konsultantem kiedy punkty zostaną przeliczone, dostałem odpowiedx, że nie wie, bo data nie została okreslona w odpowiedzi na reklamację. (Reklamacja rozpatrzona pozytywnie...1000 plkt + obietnica przeliczenia po staremu punktów do 30 dni po otrzymaniu regulaminu) Ale ponieważ w odpowiedzi na reklamacje faktycznie nie ma terminu kiedy punkty zostaną przeliczone, to sobie poczekamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6978 PostWysłany: 26 Lut 2019 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 255
Loty: 196
Kilometry: 323 953
niebieski
Równie dobrze moze byc tak, ze tego emaila od Wizzair sie nie doczekamy, wspolpraca z Raiffem sie zakonczy i zostanie tylko 1000 pkt przyznanych.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6979 PostWysłany: 26 Lut 2019 11:41 

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 123
niebieski
cezi1 napisał(a):
ja regulamin dostałęm na maila 17 stycznia. Więc punkty powinny być przeliczone od 01 listopada do 16 lutego.


Małe sprostowanie: do 17 lutego (termin zawsze biegnie od następnego dnia niż dowiedziałeś się o zmianie regulaminu, czyli od 18 stycznia liczysz 30dni)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6980 PostWysłany: 26 Lut 2019 12:35 

Rejestracja: 05 Mar 2014
Posty: 411
niebieski
Che, ja dziś odebrałem polecony z odpowiedzią od rzecznika po odwołaniu od reklamacji. W uzasadnieniu reklamacji stało, że wizz wysłał, teraz, ze nie wysłał. Obiecana wysyłka nowego regulaminu, korekta i 1000 pkt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7060 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group