Autor: | santech [ 14 Lis 2017 14:28 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Wg info z banku punktu z końca października dopiero w połowie grudnia. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Maktravel [ 14 Lis 2017 14:31 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Próbujcie przez Czat. Wczoraj czat - punkty dziś! |
Autor: | Anonymous [ 14 Lis 2017 14:38 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Maktravel napisał(a): Próbujcie przez Czat. Kod: Poprzez chat nie ma takiej możliwości niestety. W celu weryfikacji punktów i przekazania zapraszam do kontaktu z naszym Centrum Telefonicznym pod numerami 22 549 99 99 lub 801 180 801. Czy w czymś jeszcze mogę pomóc? |
Autor: | OSK [ 14 Lis 2017 14:46 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
santech napisał(a): Wg info z banku punktu z końca października dopiero w połowie grudnia. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Jak widać co osoba to inna odpowiedź. Mi na czacie obiecali przelać do końca tygodnia, pytanie którego |
Autor: | Maktravel [ 14 Lis 2017 15:09 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Przez Czat reklamacji formalnie nie da się złożyć, to fakt, ale problem zasygnalizowałem wczoraj a dziś punkty. Przypadek ale dla mnie dobry, akurat bo punkty potrzebne na wczoraj Trzeba próbować! Moje pytanie na czacie: KIEDY? Odpowiedź konsultanta: Najszybciej jak to będzie możliwe. |
Autor: | michcioj [ 14 Lis 2017 16:33 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Info z infolinii - jest problem z przelewem punktow za opoznienie Bedzie 300pkt bonifikaty. Dzisiaj wpadly punkty ktorych przelew zlecilem 03.11 |
Autor: | paweł p [ 14 Lis 2017 18:10 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
A ta bonifikata to tak standardowo? Mi dzisiaj przelali zlecone 2 XI. |
Autor: | le_szek [ 14 Lis 2017 18:53 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Folgując swej upierdliwości językowej - nie bonifikata, a premia (może być bonus, SJP PWN dopuszcza ). |
Autor: | Anonymous [ 14 Lis 2017 19:02 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
michcioj napisał(a): ....Bedzie 300pkt bonifikaty. ..... To jest i oni to nazywają zadośćuczynienie: rekompensata a formułka brzmi "w ramach przeprosin za niedogodności związane z przekroczeniem terminu przekazania pkt na Pana/i koncie myWizz zostanie naliczone dodatkowe np. 200pkt wizz (warte 20 zł),,,," Bonifikaty to jest całkiem czy zgoła CO INNEGO @michcioj masz to na piśmie czy w formie pisemnej??????? |
Autor: | wtak [ 14 Lis 2017 19:03 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
300 pkt za jedno zlecenie, czy za całość ? |
Autor: | michcioj [ 14 Lis 2017 20:23 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Anonymous napisał(a): @michcioj masz to na piśmie czy w formie pisemnej??????? niestety nie mam. pytalem o to czy ta informacja jest oficjalna czy tylko tak mowia zeby sie klienci odwalili. konsultantka (mam imie i nazwisko) 3 razy potwierdziala ze to oficjalna informacja. |
Autor: | Maktravel [ 14 Lis 2017 20:31 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
U mnie też punkty z zadośćuczynieniem 300 |
Autor: | OSK [ 15 Lis 2017 07:00 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Punkty za październik wreszcie dotarły, ale bonusa nie ma |
Autor: | asiasz [ 15 Lis 2017 08:44 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
To ja mam "bonusa na piśmie" w odpowiedzi na reklamację , ale punktów z 28.10 nadal brak... Czyli każdy inaczej, to się nazywa indywidualne podejście do klienta |
Autor: | GregPepe [ 15 Lis 2017 09:31 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
No ja otrzymałem punkty wczoraj o 20:30, niestety bonusa nie ma, może dla tego że nie użyłem słowa "Reklamacja", albo dlatego ze przekazałem tylko 390 punktów Dziś zleciłem przelanie kilku punktów tak na próbę żeby spr czy będą jutro. |
Autor: | mandej [ 15 Lis 2017 09:34 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Sprytny bill jest uznawany przez kartę jako płatność i są naliczane punkty z takiej transakcji ? |
Autor: | zorro36 [ 15 Lis 2017 10:12 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
TAK |
Autor: | Anonymous [ 15 Lis 2017 10:57 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
GregPepe napisał(a): No ja otrzymałem punkty wczoraj o 20:30, niestety bonusa nie ma, może dla tego że nie użyłem słowa "Reklamacja", albo dlatego ze przekazałem tylko 390 punktów Dziś zleciłem przelanie kilku punktów tak na próbę żeby spr czy będą jutro. Ponieważ to tak nie działa: Na w/w przykładzie załóżmy, że na infolinii Raiff zlecamy przekazanie na wskazane konto myWizz 390 pkt wizz,a te nie docierają w wyznaczonym okresie 3 dni roboczych Gdy złożymy reklamację, bo nie zmieścili się w w/w wyznaczonym okresie i na jej podstawie czy sami z siebie w ramach przeprosin przyznają dodatkowo np. 300 pkt zadośćuczynienia, rekompensaty itp to na konto myWizz wpływa PIERWOTNA wartość zleconych pkt czyli w tym wypadku 390. Rekompensata jest księgowana na koncie w Raiffeisen i należy zlecić telefonicznie ich przekazanie na konto myWizz, konsultantka gdy o to poprosimy może sprawdzić czy taka należność w pkt i w jakiej wysokości została zaksięgowana U mnie pkt z 30.10 nadal nie zaksięgowali na koncie myWizz |
Autor: | spty13 [ 15 Lis 2017 11:20 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Cytuj: U mnie pkt z 30.10 nadal nie zaksięgowali na koncie myWizz U mnie tez nie zaksięgowali ,a składałam tez 30.10 można wysnuć wniosek ze zaczynają od tyłu , dla tych z najmniejszym okresem oczekiwania. Tez składałam reklamacje na stronie banku ,dostałam odpowiedz ze maja problemy ale nic nie wspomniane o jakimkolwiek zadośćuczynieniu. rozchodzi się o 154 zł |
Autor: | kow [ 15 Lis 2017 11:34 ] |
Temat postu: | Re: [Karta kredytowa] - Wizz RaiffeisenPolbank |
Zlecenie przekazania punktów złożyłem 30.10 - do dziś nie zaksięgowane. W zeszłym tyg. napisałem maila i odpisali że do końca tygodnia (ubiegłego) przekażą punkty do Wizz. Ponownie napisałem i dziś dostałem taką odpowiedź: Witam, informuję, że nadal występują opóźnienia w przekazywaniu punktów. Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu. Na chwilę obecną nie jest podana dokładna data rozwiązania problemu. Przepraszam za utrudnienia i niedogodności z tym związane. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcam do ponownego kontaktu poprzez moduł wiadomości w bankowości elektronicznej oraz do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Telefonicznym pod numerami 801 180 801*, 22 549 99 99* lub wizyty w oddziale naszego Banku. |
Strona 270 z 443 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |