Wikipost
Podstawowe informacje dotyczące otrzymania i użytkowania Karty Kredytowej Lojalnościowej Raiffeisen Wizzair:
[+] Pokaż
obecnie w ramach programu lojalnościowego linii lotniczej Wizzair funkcjonuje wyłącznie Karta Kredytowa Raiffeissen Wizzair
o kartę kredytową (WAŻNE! Jako, że jest to karta kredytowa trzeba mieć jakąś tam zdolność kredytową, z tego też tytułu samo przyznanie nie jest bezproblemowe)
Najłatwiej ubiegać się poprzez zalogowanie na stronie Raiffeisen Banku:
http://raiffeisenpolbank.com/klienci-in ... wa-wizzair
lub udać się do Oddziału Raiffeisen Polbank, na stronie banku mamy też regulamin kk oraz programu lojalnościowego
pod w/w linkiem klikamy na „dokumenty do pobrania” i głównie na „Regulamin PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO WIZZ AIR obowiązujący od 15.03.2016.)
po otrzymaniu, aktywowaniu i opłacenia nią pierwszej transakcji bezgotówkowej w/w karty kredytowej otrzymujemy:
- w ramach jednorazowego bonusu otrzymujemy 500 pkt wizz warte 50 zł do wydania na bilety lotnicze liniami Wizzair
- przez cały okres ważności umowy o kartę kredytową Raiffeisen Wizzair w rocznicę jej aktywowania lub po aktywacji nowej karty np. po upłynięciu ważności starej karty będziemy do przypisanego do umowy z bankiem konta MyWizz otrzymywać DARMOWE członkostwo w programie Wizz Discount Club GRUPA, pozwalająca posiadaczowi w/w karty kredytowej rezerwować dla siebie i 5 innych osób w ramach jednej rezerwacji bilety lotnicze Wizzair ze zniżką wdc tj. tańsze o 45 lub 90 zł/każdy
NA MINUS:
- z tytułu użytkowania karty kredytowej obecnie naliczana jest opłata miesięczna w wysokości 6 zł, której NIE DA się ominąć
- od 27 czerwca 2016r. NIE OPŁACA się w/w kartą opłacać wszelkich transakcji w sklepach i online ZA GRANICĄ, gdyż mają zastosowanie podwójne przewalutowania: Mastercard i Raiffeisen Polbank (rozwiązanie karty do kont walutowych Alior Banku lub zakup waluty w Rkonto Raiffeisen)
szczegóły:
nowy-kantor-internetowy-w-alior-karta-walutowa,181,17048&hilit=alior

kantor-internetowy-raiffeisena-rkantor,181,81274&p=695305&hilit=rkantor#p695305

rkantor-com-kantor-raiffeisen-1000pkt,1527,86415&p=695314&hilit=rkantor#p695314

WAŻNE: z doświadczeń forumowiczów wynika, że DA SIĘ wykonać przelewy na konta Rkantoru i Kantoru Alioru opłacając je w/w kartą z naliczeniem pkt wizz WYŁĄCZNIE z pomocą karty Żabki/płaza z prowizją 0,4% sumy transakcji (do 2000 zł/miesiąc, najlepiej 3-4 przelewy wykonywane co kilka dni po np. 500 zł)

Za prawie każde zaksięgowane ZAKUPY BEZGOTÓWKOWE (nie dotyczy opłacania polis ubezpieczeniowych PZU, AXA itd.) otrzymujemy punkty wizz ( 1 pkt wizz ma wartość 10 groszy):
- 1 Punkt za każde 5 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej
- 2 Punkty za każde 5 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej dokonanej na wizzair.com
Podczas zakupów bezgotówkowych warto wspomagać się transakcjami wykonywanymi i opłaconymi w/w kartą kredytową w sklepie Żabka i za pomocą aplikacji mobilnej Sprytny Bill
szczegóły:
oplacanie-rachunkow-za-pomoca-kk-w-zabkach,181,23714

sprytny-bill-jak-ostatnio-dziala,18,69880&hilit=sprytny

================================
zgromadzone pkt wizz są przypisane do konta karty kredytowej, by je spieniężyć i móc fizycznie za nie dokonać zakupu biletów lotniczych i usług na stronie Wizzair Hungary trzeba je przenieść na konto mywizz posiadacza karty kredytowej.
W tym celu w każdy dzień tygodnia w godz. 08:00-22:00 należy zadzwonić na nr infolinii Banku Raiffeisen nr 22 549-99-99 tonowo 2, tonowo 1 i zlecić przekazanie wielokrotności liczby 10 zgromadzonych pkt wizz, nie mniej niż 100 i nie więcej niż 10000 pkt wizz/miesiąc
Zgromadzone pkt wizz nie mogą być przedmiotem cesji na rzecz innych osób, ale ich posiadacz po ich fizycznym do 3-dni roboczych od zlecenia przekazaniu na konto mywizz może za nie w ramach jednej rezerwacji zakupić dla siebie i jeszcze 5 osób bilety lotnicze Wizzair wraz z usługami dodatkowymi: bagaż nadawany, transport na/z lotniska, pierwszeństwo wejścia na pokład z dodatkowym bagażem itd.
CO NAJWAŻNIEJSZE: za zgromadzone pkt wizz BEZWARUNKOWO ich posiadacz może w ramach ilości zgromadzonych pkt. NAWET ZA DARMO rezerwować bilety lotnicze i latać liniami lotniczymi Wizzair Hungary

================================
Opłata z tytułu ubezpieczenia czy też odsetki za niespłacone zadłużenie są w osobnej pozycji w "Historia Transakcji" oraz w wygenerowanym wyciągu

Sprawdzenie salda karty:
- zalogowanie do R-Online -> po kliknięciu na Karty - Lista Kart
- jeżeli nadpłacimy więcej niż się zadłużyliśmy, czy też dokonamy zakupów w dostępnych środkach, to saldo przy kwocie będzie "-"
- przykładowo: przy spłacaniu na bieżąco wydatków i dostępnym limicie zadłużenia 4000 zł kwota "dostępne środki 3989,05 zł" i "saldo -152,66 zł" oznacza, iż nadpłacono 152,66 zł, a w "czarnej dziurze" czyli nierozliczone zakupy są na 163,61 zł
4000 zł - 3989,05 zł = 10,95 zł + 152,66 zł = 163,61 zł

================================


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5448 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273  Następna
Autor Wiadomość
#5381 PostWysłany: 14 Lis 2017 14:28 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 679
Punkty statusowe: 20
niebieski
Wg info z banku punktu z końca października dopiero w połowie grudnia.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5382 PostWysłany: 14 Lis 2017 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 365
Loty: 88
Kilometry: 107 009
Punkty statusowe: 44
srebrny
Próbujcie przez Czat.
Wczoraj czat - punkty dziś! :-)
_________________
Człowiek jest najważniejszy!
I have a dream: Poland - free people's country!
Góra
 Profil Relacje PM off
gorny77 lubi ten post.
 
      
#5383 PostWysłany: 14 Lis 2017 14:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 9712
Punkty statusowe: 464
HON fly4free
Maktravel napisał(a):
Próbujcie przez Czat.


Kod:
Poprzez chat nie ma takiej możliwości niestety.
W celu weryfikacji punktów i przekazania zapraszam do kontaktu z naszym Centrum Telefonicznym pod numerami 22 549 99 99 lub 801 180 801.
Czy w czymś jeszcze mogę pomóc?
Góra
 Profil Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
      
#5384 PostWysłany: 14 Lis 2017 14:46 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 336
Loty: 161
Kilometry: 279 837
Punkty statusowe: 27
niebieski
santech napisał(a):
Wg info z banku punktu z końca października dopiero w połowie grudnia.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Jak widać co osoba to inna odpowiedź. Mi na czacie obiecali przelać do końca tygodnia, pytanie którego :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#5385 PostWysłany: 14 Lis 2017 15:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 365
Loty: 88
Kilometry: 107 009
Punkty statusowe: 44
srebrny
Przez Czat reklamacji formalnie nie da się złożyć, to fakt, ale problem zasygnalizowałem wczoraj a dziś punkty. Przypadek ale dla mnie dobry, akurat bo punkty potrzebne na wczoraj :-)
Trzeba próbować!

Moje pytanie na czacie: KIEDY?
Odpowiedź konsultanta: Najszybciej jak to będzie możliwe.
_________________
Człowiek jest najważniejszy!
I have a dream: Poland - free people's country!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5386 PostWysłany: 14 Lis 2017 16:33 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 2369
Punkty statusowe: 80
złoty
Info z infolinii - jest problem z przelewem punktow za opoznienie Bedzie 300pkt bonifikaty. Dzisiaj wpadly punkty ktorych przelew zlecilem 03.11
Góra
 Profil Relacje PM off
Maktravel lubi ten post.
Maktravel uważa post za pomocny.
 
      
#5387 PostWysłany: 14 Lis 2017 18:10 

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 352
Punkty statusowe: 19
niebieski
A ta bonifikata to tak standardowo? Mi dzisiaj przelali zlecone 2 XI.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5388 PostWysłany: 14 Lis 2017 18:53 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 292
Loty: 36
Kilometry: 45 768
Punkty statusowe: 23
niebieski
Folgując swej upierdliwości językowej - nie bonifikata, a premia (może być bonus, SJP PWN dopuszcza :mrgreen: ).
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
      
#5389 PostWysłany: 14 Lis 2017 19:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 9712
Punkty statusowe: 464
HON fly4free
michcioj napisał(a):
....Bedzie 300pkt bonifikaty. .....


To jest i oni to nazywają zadośćuczynienie: rekompensata a formułka brzmi "w ramach przeprosin za niedogodności związane z przekroczeniem terminu przekazania pkt na Pana/i koncie myWizz zostanie naliczone dodatkowe np. 200pkt wizz (warte 20 zł),,,,"

Bonifikaty to jest całkiem czy zgoła CO INNEGO

@michcioj masz to na piśmie czy w formie pisemnej???????


Ostatnio edytowany przez gorny77, 14 Lis 2017 19:04, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5390 PostWysłany: 14 Lis 2017 19:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1411
Punkty statusowe: 60
złoty
300 pkt za jedno zlecenie, czy za całość ? :)
_________________
W drodze do Kazbegi (GE)

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5391 PostWysłany: 14 Lis 2017 20:23 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 2369
Punkty statusowe: 80
złoty
gorny77 napisał(a):
@michcioj masz to na piśmie czy w formie pisemnej???????

niestety nie mam. pytalem o to czy ta informacja jest oficjalna czy tylko tak mowia zeby sie klienci odwalili.
konsultantka (mam imie i nazwisko) 3 razy potwierdziala ze to oficjalna informacja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5392 PostWysłany: 14 Lis 2017 20:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 365
Loty: 88
Kilometry: 107 009
Punkty statusowe: 44
srebrny
U mnie też punkty z zadośćuczynieniem 300
_________________
Człowiek jest najważniejszy!
I have a dream: Poland - free people's country!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5393 PostWysłany: 15 Lis 2017 07:00 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 336
Loty: 161
Kilometry: 279 837
Punkty statusowe: 27
niebieski
Punkty za październik wreszcie dotarły, ale bonusa nie ma
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5394 PostWysłany: 15 Lis 2017 08:44 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 306
Punkty statusowe: 25
niebieski
To ja mam "bonusa na piśmie" w odpowiedzi na reklamację , ale punktów z 28.10 nadal brak... Czyli każdy inaczej, to się nazywa indywidualne podejście do klienta :-)
Góra
 Profil Relacje PM off
mzukowski lubi ten post.
 
      
#5395 PostWysłany: 15 Lis 2017 09:31 

Rejestracja: 23 Mar 2012
Posty: 194
Loty: 63
Kilometry: 74 019
Punkty statusowe: 6
No ja otrzymałem punkty wczoraj o 20:30, niestety bonusa nie ma,
może dla tego że nie użyłem słowa "Reklamacja", albo dlatego ze przekazałem tylko 390 punktów :)
Dziś zleciłem przelanie kilku punktów tak na próbę żeby spr czy będą jutro.
_________________
[WRO]
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5396 PostWysłany: 15 Lis 2017 09:34 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 42
Punkty statusowe: 0
Sprytny bill jest uznawany przez kartę jako płatność i są naliczane punkty z takiej transakcji ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5397 PostWysłany: 15 Lis 2017 10:12 

Rejestracja: 23 Maj 2013
Posty: 154
Punkty statusowe: 6
TAK :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Maktravel lubi ten post.
Maktravel uważa post za pomocny.
 
      
#5398 PostWysłany: 15 Lis 2017 10:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 9712
Punkty statusowe: 464
HON fly4free
GregPepe napisał(a):
No ja otrzymałem punkty wczoraj o 20:30, niestety bonusa nie ma,
może dla tego że nie użyłem słowa "Reklamacja", albo dlatego ze przekazałem tylko 390 punktów :)
Dziś zleciłem przelanie kilku punktów tak na próbę żeby spr czy będą jutro.


Ponieważ to tak nie działa:
Na w/w przykładzie załóżmy, że na infolinii Raiff zlecamy przekazanie na wskazane konto myWizz 390 pkt wizz,a te nie docierają w wyznaczonym okresie 3 dni roboczych
Gdy złożymy reklamację, bo nie zmieścili się w w/w wyznaczonym okresie i na jej podstawie czy sami z siebie w ramach przeprosin przyznają dodatkowo np. 300 pkt zadośćuczynienia, rekompensaty itp to na konto myWizz wpływa PIERWOTNA wartość zleconych pkt czyli w tym wypadku 390.
Rekompensata jest księgowana na koncie w Raiffeisen i należy zlecić telefonicznie ich przekazanie na konto myWizz, konsultantka gdy o to poprosimy może sprawdzić czy taka należność w pkt i w jakiej wysokości została zaksięgowana

U mnie pkt z 30.10 nadal nie zaksięgowali na koncie myWizz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5399 PostWysłany: 15 Lis 2017 11:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2015
Posty: 164
Loty: 134
Kilometry: 213 912
Punkty statusowe: 15
niebieski
Cytuj:

U mnie pkt z 30.10 nadal nie zaksięgowali na koncie myWizz

U mnie tez nie zaksięgowali ,a składałam tez 30.10
można wysnuć wniosek ze zaczynają od tyłu , dla tych z najmniejszym okresem oczekiwania. ;)
Tez składałam reklamacje na stronie banku ,dostałam odpowiedz ze maja problemy ale nic nie wspomniane o jakimkolwiek zadośćuczynieniu.
rozchodzi się o 154 zł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5400 PostWysłany: 15 Lis 2017 11:34 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 345
Loty: 66
Kilometry: 77 764
Punkty statusowe: 25
niebieski
Zlecenie przekazania punktów złożyłem 30.10 - do dziś nie zaksięgowane. W zeszłym tyg. napisałem maila i odpisali że do końca tygodnia (ubiegłego) przekażą punkty do Wizz.
Ponownie napisałem i dziś dostałem taką odpowiedź:

Witam,

informuję, że nadal występują opóźnienia w przekazywaniu punktów. Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu. Na chwilę obecną nie jest podana dokładna data rozwiązania problemu.

Przepraszam za utrudnienia i niedogodności z tym związane.

W przypadku dodatkowych pytań, zachęcam do ponownego kontaktu poprzez moduł wiadomości w bankowości elektronicznej oraz do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Telefonicznym pod numerami 801 180 801*, 22 549 99 99* lub wizyty w oddziale naszego Banku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5448 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group