Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Co po Wizzair? :arrow: co-po-bnp-wizzair-alior-ryanair-mbank-m-m,181,148003
Podstawowe informacje dotyczące otrzymania i użytkowania Karty Kredytowej Lojalnościowej Raiffeisen Wizzair:
[+] Pokaż
obecnie w ramach programu lojalnościowego linii lotniczej Wizzair funkcjonuje wyłącznie Karta Kredytowa Raiffeissen Wizzair
o kartę kredytową (WAŻNE! Jako, że jest to karta kredytowa trzeba mieć jakąś tam zdolność kredytową, z tego też tytułu samo przyznanie nie jest bezproblemowe)
Najłatwiej ubiegać się poprzez zalogowanie na stronie Raiffeisen Banku:
http://raiffeisenpolbank.com/klienci-in ... wa-wizzair
lub udać się do Oddziału Raiffeisen Polbank, na stronie banku mamy też regulamin kk oraz programu lojalnościowego
pod w/w linkiem klikamy na „dokumenty do pobrania” i głównie na „Regulamin PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO WIZZ AIR obowiązujący do 31.08.2019r.
po otrzymaniu, aktywowaniu i opłacenia nią pierwszej transakcji bezgotówkowej w/w karty kredytowej otrzymujemy:
- w ramach jednorazowego bonusu otrzymujemy 500 pkt wizz warte 50 zł do wydania na bilety lotnicze liniami Wizzair
- przez cały okres ważności umowy o kartę kredytową Raiffeisen Wizzair w rocznicę jej aktywowania lub po aktywacji nowej karty np. po upłynięciu ważności starej karty będziemy do przypisanego do umowy z bankiem konta MyWizz otrzymywać DARMOWE członkostwo w programie Wizz Discount Club Standard, pozwalająca posiadaczowi w/w karty kredytowej rezerwować dla siebie i 1 innej osobie w ramach jednej rezerwacji bilety lotnicze Wizzair ze zniżką wdc tj. tańsze o 45 lub 90 zł/każdy Po ostatnich zmianach na pewno do sierpnia 2019r., później nie jest wiadome
NA MINUS:
- z tytułu użytkowania karty kredytowej obecnie naliczana jest opłata miesięczna w wysokości 6 zł, której NIE DA się ominąć
- od 27 czerwca 2016r. NIE OPŁACA się w/w kartą opłacać wszelkich transakcji w sklepach i online ZA GRANICĄ, gdyż mają zastosowanie podwójne przewalutowania: Mastercard i Raiffeisen Polbank (rozwiązanie karty do kont walutowych Alior Banku lub zakup waluty w Rkonto Raiffeisen)
szczegóły:
nowy-kantor-internetowy-w-alior-karta-walutowa,181,17048&hilit=alior

kantor-internetowy-raiffeisena-rkantor,181,81274&p=695305&hilit=rkantor#p695305

rkantor-com-kantor-raiffeisen-1000pkt,1527,86415&p=695314&hilit=rkantor#p695314

Za prawie każde zaksięgowane ZAKUPY BEZGOTÓWKOWE (nie dotyczy opłacania polis ubezpieczeniowych PZU, AXA itd.) otrzymujemy punkty wizz ( 1 pkt wizz ma wartość 10 groszy):
- 1 Punkt za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej
- 2 Punkty za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej dokonanej na wizzair.com

================================
zgromadzone pkt wizz są przypisane do konta karty kredytowej, by je spieniężyć i móc fizycznie za nie dokonać zakupu biletów lotniczych i usług na stronie Wizzair Hungary trzeba je przenieść na konto mywizz posiadacza karty kredytowej.
W tym celu w każdy dzień tygodnia w godz. 08:00-22:00 należy zadzwonić na nr infolinii Banku Raiffeisen nr 22 549-99-99 i zlecić przekazanie wielokrotności liczby 10 zgromadzonych pkt wizz, nie mniej niż 100 i nie więcej niż 10000 pkt wizz/miesiąc
Zgromadzone pkt wizz nie mogą być przedmiotem cesji na rzecz innych osób, ale ich posiadacz po ich fizycznym do 3-dni roboczych od zlecenia przekazaniu na konto mywizz może za nie w ramach jednej rezerwacji zakupić dla siebie i jeszcze 5 osób bilety lotnicze Wizzair (Do sierpnia póki co przyznawana jest WDC GRUPA)wraz z usługami dodatkowymi: bagaż nadawany, transport na/z lotniska, pierwszeństwo wejścia na pokład z dodatkowym bagażem itd.
CO NAJWAŻNIEJSZE: za zgromadzone pkt wizz BEZWARUNKOWO ich posiadacz może w ramach ilości zgromadzonych pkt. NAWET ZA DARMO rezerwować bilety lotnicze i latać liniami lotniczymi Wizzair Hungary

================================
Opłata z tytułu ubezpieczenia czy też odsetki za niespłacone zadłużenie są w osobnej pozycji w "Historia Transakcji" oraz w wygenerowanym wyciągu

Sprawdzenie salda karty:
- zalogowanie do R-Online -> po kliknięciu na Karty - Lista Kart
- jeżeli nadpłacimy więcej niż się zadłużyliśmy, czy też dokonamy zakupów w dostępnych środkach, to saldo przy kwocie będzie "-"
- przykładowo: przy spłacaniu na bieżąco wydatków i dostępnym limicie zadłużenia 4000 zł kwota "dostępne środki 3989,05 zł" i "saldo -152,66 zł" oznacza, iż nadpłacono 152,66 zł, a w "czarnej dziurze" czyli nierozliczone zakupy są na 163,61 zł
4000 zł - 3989,05 zł = 10,95 zł + 152,66 zł = 163,61 zł

================================


 [ 8841 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443  Następna
Autor Wiadomość
#8761 PostWysłany: 13 Mar 2020 15:05 

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 4
Kamul napisał(a):
Od stycznia bank zaczął naliczać prowizję 10 PLN miesiąc. Po rozmowie z konsultantem bank skorygował opłatę (suma transakcji powyżej 1000 PLN w okresie rozliczeniowym). W lutym i marcu ten sam scenariusz: naliczenie opłaty 10 PLN i korekta opłaty po 2-3 dniach.

Ja od dłuższego czasu walczyłem z bankiem, bo chciałem pozostać w programie MamBonus ale uniknąć opłat za kartę.
Chciałem wymienić kartę wizzair na standardową, ale niestety bank nie ma stworzonego prostego procesu na to, więc musiałem, wypowiedzieć kartę wizzair i wnioskować o nową w oddziale.
Rozważana była również opcja zastrzeżenia karty Wizzair, wówczas bank wydałby kartę Travel z automatu. Z tym, że ta karta NIE jest zwolniona z opłat. Potwierdziła mi to Pani na infolinii. Taka sama informacja widnieje w "Tabela prowizji i opłat kart kredytowych Travel Mastercard":

https://www.bnpparibas.pl/repozytorium/ ... paribas-sa
Góra
 Relacje PM off  
 
#8762 PostWysłany: 14 Mar 2020 17:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 520
niebieski
Ja też kartę zamknąłem, jestem na wypowiedzeniu. Zostawiłem drugą mam bonusową chociaż z niej nie korzystam. Jeśli ta travel jak już oficjalnie wejdzie okaże się korzystniejsza to najwyżej ją założę. Póki co nie ma sensu płacić 120 zł rocznie.
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Relacje PM off  
 
#8763 PostWysłany: 08 Kwi 2020 22:59 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 142
niebieski
wypowiedziałem umowę o kartę kredytową. to był jedyny produkt banku w moim posiadaniu. czy wypowiedzenie w takiej sytuacji zamyka również umowę ramową? bo mi babka w oddziale powiedziała, że tak, ale mam wątpliwości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8764 PostWysłany: 10 Kwi 2020 14:58 

Rejestracja: 18 Sty 2015
Posty: 14
Krupier napisał(a):
Ja też kartę zamknąłem, jestem na wypowiedzeniu. Zostawiłem drugą mam bonusową chociaż z niej nie korzystam. Jeśli ta travel jak już oficjalnie wejdzie okaże się korzystniejsza to najwyżej ją założę. Póki co nie ma sensu płacić 120 zł rocznie.


Co to za karta travel? Nie widzę jej nigdzie w ofercie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8765 PostWysłany: 13 Kwi 2020 19:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 889
Loty: 71
Kilometry: 137 269
srebrny
@geos
moim zdaniem umowa ramowa pozostaje aktywna, a jej "istnienie" umożliwia późniejsze zakładanie różnych, za przeproszeniem, produktów bankowych bez jej ponownego otwierania - podobną sytuację mam w 2 innych bankach, nie mam żadnego konta czy karty, ale umowy ramowej nie wypowiadałem, bo "czaję się" na jakąś promocję
_________________
Moje relacje: St Albans & Lizbona 2019Liwa & Łotwa 2019
Góra
 Relacje PM off  
 
#8766 PostWysłany: 13 Kwi 2020 19:27 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1267
niebieski
No ale wtedy podpadasz pod zwykle istniejące w promocjach paragrafy o "zakazie bycia klientem w okresie..."
Góra
 Relacje PM off  
 
#8767 PostWysłany: 13 Kwi 2020 19:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 889
Loty: 71
Kilometry: 137 269
srebrny
Niekiedy tak, ale często trzeba spełnić wymóg nie tyle "niebycia klientem", co nieposiadania tego a tego w jakimś tam okresie.
_________________
Moje relacje: St Albans & Lizbona 2019Liwa & Łotwa 2019
Góra
 Relacje PM off  
 
#8768 PostWysłany: 19 Kwi 2020 13:35 

Rejestracja: 22 Gru 2014
Posty: 11
U mnie bank zwrócił 30 pln (3 m-ce) opłat za kartę. Reklamowana była nie tyle sama opłata, co brak prawidłowej w moim przekonaniu informacji o zmianie TOiP.

Czekam na rozpatrzenie odwołania dot. reklamacji ws. nieprawidłowych blokad na koncie (tutaj mają akurat taki b..., że reklamację zgubili i nie odpowiedzieli w terminie, więc zgodnie z ustawą uznali ją za rozpatrzoną pozytywnie).

I zastanawiam się, czy faktycznie nie przeliczyć jakoś na szybko prawidłowości przyznania pkt. wizzair przez bank.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8769 PostWysłany: 19 Kwi 2020 14:25 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 194
niebieski
Możesz przeliczyć.
Ja na odpowiedz na reklamację dot. punktów czekam od stycznia. Ostatnio natomiast dostałem odpowiedź na reklamację z listopada 2019! Tak to wygląda w BNP ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8770 PostWysłany: 19 Kwi 2020 16:56 

Rejestracja: 22 Gru 2014
Posty: 11
-- 19 Kwi 2020 16:53 --

No ale przecież na odpowiedź mają 30 dni, zgodnie z Ustawą o reklamacjach podmiotów rynku finansowego. Brak odpowiedzi = odpowiedź, że reklamacja została rozpatrzona po Twojej myśli (polecam art. 6, 7, 8 tej ustawy). No i roztropnie jest również dodawać w tych reklamacjach jakiekolwiek roszczenia finansowe.

Tak więc, jeśli czekasz na odpowiedź od stycznia, to moim zdaniem ta reklamacja jest rozpatrzona "ustawowo" po Twojej myśli w lutym, obojętnie co Ci teraz przyślą :D To nie Ty - jako klient, masz odpowiadać za b... panujący w banku ;)

Ja np. pod koniec marca dostałem od nich "odpowiedź" na reklamację z połowy lutego. W piśmie info, że "problem już nie występuje", ale tak prawdę mówiąc, z punktu widzenia prawnego to nie wiem, o co w tym chodzi, bo nie spełnia to żadnych przesłanek odpowiedzi na reklamację (w jaki sposób została rozpatrzona - pozytywnie? negatywnie? itd.), a poza tym kilka dni wcześniej "ustawowo" rozpatrzyła się pozytywnie. Poszło pismo do rzecznika finansowego, obecnie czekam na przelew od nich na konto karty kredytowej,

-- 19 Kwi 2020 16:56 --

A jeśli będą naliczać dalej opłatę 10 pln za kartę (moim zdaniem nadal nie poinformowali klientów w sposób prawidłowy o zmianie TOiP), to zwyczajnie pójdzie pismo do UOKiK ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8771 PostWysłany: 19 Kwi 2020 17:22 
Moderator działu

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 452
kot_feliks napisał(a):
-- 19 Kwi 2020 16:53 --

No ale przecież na odpowiedź mają 30 dni, zgodnie z Ustawą o reklamacjach podmiotów rynku finansowego. Brak odpowiedzi = odpowiedź, że reklamacja została rozpatrzona po Twojej myśli

Praktycznie bez żadnych ograniczeń mogą ten termin wydłużyć do 60 dni. Choć regułą w BNP jest wtedy łamanie prawa polegające na niepodawaniu informacji wymienionych w art. 7.

Ten bank to IMO dno den i z prawdziwą ulgą zamknąłem tam swoją kartę kredytową.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8772 PostWysłany: 19 Kwi 2020 17:48 

Rejestracja: 22 Gru 2014
Posty: 11
A to też ;) Ale u mnie go nie wydłużyli, nie przesyłając żadnego info, tylko wysłali odpowiedź, która nie jest odpowiedzią, i do tego po terminie :twisted:

W sumie to jest chyba pierwsza instytucja, która mnie tak wk...., że zacząłem wysyłać na nich skargi, koniec końców z pozytywnym dla mnie zakończeniem bo wychodzi na to, że miałem tę katę przez kilka lat za free (jakby wszystko zsumować) ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8773 PostWysłany: 19 Kwi 2020 18:41 
Moderator działu

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 452
Postaw się w roli osób, które składają reklamacje niefinansowe... Nawet automatyczne uznanie takiej reklamacji niczego nie załatwia. Mi np. nie wysłali wznowionej karty, termin rozpatrzenia reklamacji minął i co z tego skoro to nie sprawi, że karta sama się wyśle.

rzecznik.klienta@bnpparibas.pl - proponuję wysyłać na ten adres opisy wszystkich nieprawidłowości, przekroczonych terminów, niezgodnych z ustawą odpowiedzi itd. No i do KNF też swoją drogą 😀.
Góra
 Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
 
#8774 PostWysłany: 19 Kwi 2020 20:05 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 194
niebieski
kot_feliks napisał(a):
-- 19 Kwi 2020 16:53 --

No ale przecież na odpowiedź mają 30 dni, zgodnie z Ustawą o reklamacjach podmiotów rynku finansowego. Brak odpowiedzi = odpowiedź, że reklamacja została rozpatrzona po Twojej myśli (polecam art. 6, 7, 8 tej ustawy). No i roztropnie jest również dodawać w tych reklamacjach jakiekolwiek roszczenia finansowe.

Niestety teraz banki się wycwaniły i maja gotową regułkę na twoje roszczenia.

BNP: "Przy podejmowaniu decyzji o uznaniu roszczeń odszkodowawczych weryfikujemy związek przyczynowo - skutkowy pomiędzy naszym działaniem, a wskazywaną szkodą. Dotychczas nie udokumentował Pan poniesionej straty. Z tego powodu nie odnajdujemy podstaw do wypłaty rekompensaty.
Podstawa
Art. 361 §1, §2 Kodeksu Cywilnego"

Alior: "nadmieniam również, że w przypadku poniesionych strat
i ewentualnego zadośćuczynienia z tego tytułu, poprosiłbym o przedstawienie dokumentacji,
która będzie uwiarygodniała poniesione straty. Po dostarczeniu odpowiedniej dokumentacji Bank
będzie mógł ponownie rozpatrzeć Pana roszczenie.
Wyjaśniam, że art. 6 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny stanowi,
iż ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki, zatem
\w przypadku rekompensaty za poniesione straty należy przesłać do Banku dokumentację
potwierdzającą ich wysokość. "

A co do automatycznego uznawania reklamacji po terminie (art 8 ustawy) to namieszał tutaj SN (Uchwała SN z 13 czerwca 2018 r., III CZP 113/17 http://www.codozasady.pl/reklamacja-nie ... ja-uznana/) i banki jak widać zaczęły już dużo luźniej traktować terminy, co widzimy na przykładzie BNP.
Góra
 Relacje PM off
ume uważa post za pomocny.
 
 
#8775 PostWysłany: 28 Kwi 2020 22:20 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 142
niebieski
po pół roku dostałem odpowiedź na reklamację. jak gdyby nic się nie stało. również jak @ume z ulgą zamknąłem kartę. pytanie jaką teraz wybrać, aby były sensowne koszty (lub żadne). i aby revoluta można było doładować bez prowizji :)
Góra
 Relacje PM off
ume lubi ten post.
 
 
#8776 PostWysłany: 28 Kwi 2020 22:53 
Moderator działu

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 452
@geos
Cieszę się, że jest nas więcej 😀

Pytanie o nową kartę zadaj w wątku dla-podroznika,181,1454 on chyba będzie najbardziej odpowiedni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8777 PostWysłany: 01 Maj 2020 21:19 

Rejestracja: 03 Sie 2015
Posty: 36
Loty: 19
Kilometry: 28 379
Cześć, dzisiaj chciałem zrobić rezerwację na 6 osób z mojego członkostwa WDC ważnego do 09/2020 i nagle się okazało, że mam WDC dla 2 osób pomimo, że miałem je grupowe w Raiffeisen Polbank. Ktoś ma podobną sytuację? Gdzie to wyjaśnić? Wizzair czy BNP?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8778 PostWysłany: 01 Maj 2020 21:22 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 1060
platynowy
Bo grupowe jest tylko na aplikacji :!:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#8779 PostWysłany: 01 Maj 2020 21:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1028
Loty: 317
Kilometry: 794 541
srebrny
Zmienił się regulamin jakiś rok przed zakończeniem tego programu i było zwykłe WDC ale spróbuj zrobić rezerwację przez aplikację powinno pomóc ;)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#8780 PostWysłany: 01 Maj 2020 22:35 

Rejestracja: 03 Sie 2015
Posty: 36
Loty: 19
Kilometry: 28 379
Dzięki wielkie za pomoc faktycznie w aplikacji przeszło bez problemu. Przynajmniej 2 loty z flexem udało się w fajnej cenie dostać
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 8841 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group