Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Co po Wizzair? :arrow: co-po-bnp-wizzair-alior-ryanair-mbank-m-m,181,148003
Podstawowe informacje dotyczące otrzymania i użytkowania Karty Kredytowej Lojalnościowej Raiffeisen Wizzair:
[+] Pokaż
obecnie w ramach programu lojalnościowego linii lotniczej Wizzair funkcjonuje wyłącznie Karta Kredytowa Raiffeissen Wizzair
o kartę kredytową (WAŻNE! Jako, że jest to karta kredytowa trzeba mieć jakąś tam zdolność kredytową, z tego też tytułu samo przyznanie nie jest bezproblemowe)
Najłatwiej ubiegać się poprzez zalogowanie na stronie Raiffeisen Banku:
http://raiffeisenpolbank.com/klienci-in ... wa-wizzair
lub udać się do Oddziału Raiffeisen Polbank, na stronie banku mamy też regulamin kk oraz programu lojalnościowego
pod w/w linkiem klikamy na „dokumenty do pobrania” i głównie na „Regulamin PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO WIZZ AIR obowiązujący do 31.08.2019r.
po otrzymaniu, aktywowaniu i opłacenia nią pierwszej transakcji bezgotówkowej w/w karty kredytowej otrzymujemy:
- w ramach jednorazowego bonusu otrzymujemy 500 pkt wizz warte 50 zł do wydania na bilety lotnicze liniami Wizzair
- przez cały okres ważności umowy o kartę kredytową Raiffeisen Wizzair w rocznicę jej aktywowania lub po aktywacji nowej karty np. po upłynięciu ważności starej karty będziemy do przypisanego do umowy z bankiem konta MyWizz otrzymywać DARMOWE członkostwo w programie Wizz Discount Club Standard, pozwalająca posiadaczowi w/w karty kredytowej rezerwować dla siebie i 1 innej osobie w ramach jednej rezerwacji bilety lotnicze Wizzair ze zniżką wdc tj. tańsze o 45 lub 90 zł/każdy Po ostatnich zmianach na pewno do sierpnia 2019r., później nie jest wiadome
NA MINUS:
- z tytułu użytkowania karty kredytowej obecnie naliczana jest opłata miesięczna w wysokości 6 zł, której NIE DA się ominąć
- od 27 czerwca 2016r. NIE OPŁACA się w/w kartą opłacać wszelkich transakcji w sklepach i online ZA GRANICĄ, gdyż mają zastosowanie podwójne przewalutowania: Mastercard i Raiffeisen Polbank (rozwiązanie karty do kont walutowych Alior Banku lub zakup waluty w Rkonto Raiffeisen)
szczegóły:
nowy-kantor-internetowy-w-alior-karta-walutowa,181,17048&hilit=alior

kantor-internetowy-raiffeisena-rkantor,181,81274&p=695305&hilit=rkantor#p695305

rkantor-com-kantor-raiffeisen-1000pkt,1527,86415&p=695314&hilit=rkantor#p695314

Za prawie każde zaksięgowane ZAKUPY BEZGOTÓWKOWE (nie dotyczy opłacania polis ubezpieczeniowych PZU, AXA itd.) otrzymujemy punkty wizz ( 1 pkt wizz ma wartość 10 groszy):
- 1 Punkt za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej
- 2 Punkty za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej dokonanej na wizzair.com

================================
zgromadzone pkt wizz są przypisane do konta karty kredytowej, by je spieniężyć i móc fizycznie za nie dokonać zakupu biletów lotniczych i usług na stronie Wizzair Hungary trzeba je przenieść na konto mywizz posiadacza karty kredytowej.
W tym celu w każdy dzień tygodnia w godz. 08:00-22:00 należy zadzwonić na nr infolinii Banku Raiffeisen nr 22 549-99-99 i zlecić przekazanie wielokrotności liczby 10 zgromadzonych pkt wizz, nie mniej niż 100 i nie więcej niż 10000 pkt wizz/miesiąc
Zgromadzone pkt wizz nie mogą być przedmiotem cesji na rzecz innych osób, ale ich posiadacz po ich fizycznym do 3-dni roboczych od zlecenia przekazaniu na konto mywizz może za nie w ramach jednej rezerwacji zakupić dla siebie i jeszcze 5 osób bilety lotnicze Wizzair (Do sierpnia póki co przyznawana jest WDC GRUPA)wraz z usługami dodatkowymi: bagaż nadawany, transport na/z lotniska, pierwszeństwo wejścia na pokład z dodatkowym bagażem itd.
CO NAJWAŻNIEJSZE: za zgromadzone pkt wizz BEZWARUNKOWO ich posiadacz może w ramach ilości zgromadzonych pkt. NAWET ZA DARMO rezerwować bilety lotnicze i latać liniami lotniczymi Wizzair Hungary

================================
Opłata z tytułu ubezpieczenia czy też odsetki za niespłacone zadłużenie są w osobnej pozycji w "Historia Transakcji" oraz w wygenerowanym wyciągu

Sprawdzenie salda karty:
- zalogowanie do R-Online -> po kliknięciu na Karty - Lista Kart
- jeżeli nadpłacimy więcej niż się zadłużyliśmy, czy też dokonamy zakupów w dostępnych środkach, to saldo przy kwocie będzie "-"
- przykładowo: przy spłacaniu na bieżąco wydatków i dostępnym limicie zadłużenia 4000 zł kwota "dostępne środki 3989,05 zł" i "saldo -152,66 zł" oznacza, iż nadpłacono 152,66 zł, a w "czarnej dziurze" czyli nierozliczone zakupy są na 163,61 zł
4000 zł - 3989,05 zł = 10,95 zł + 152,66 zł = 163,61 zł

================================


 [ 8841 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#8741 PostWysłany: 21 Lut 2020 16:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 521
niebieski
Ktoś potwierdzi czy dobrze pamiętam sposób na przedłużenie ważności punktów?

Kupuję bilety na jakiś tam daleki termin w taryfie Plus gdzie jest Wizz Flex, czekam sobie i jak mi najdzie ochota to po prostu anuluję sobie ten lot, potrącają mi kasę za Flexa, a reszta pieniędzy wraca na konto Wizz i jest ważna 90 dni?

Oczywiście mogę też mieć szczęście i mogą mi dany lot sami anulować oferując zwrot kasy 120% na konto Wizz, które wtedy już będzie bezterminowe?
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Relacje PM off  
 
#8742 PostWysłany: 21 Lut 2020 16:41 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 1077
platynowy
Dokładnie jak piszesz choć temat niewłaściwy

Lepiej z flexem, można dowolnie przesuwać w czasie do przodu na dowolny lot
Góra
 Relacje PM off  
 
#8743 PostWysłany: 21 Lut 2020 17:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Cze 2016
Posty: 320
Loty: 42
Kilometry: 107 886
niebieski
Wypowiedziałem swoją kk 27.12.19, dzień przed zamknięciem spłaciłem do zera. Dnia 26.01.2020 karta została zamknięta, co dziwne zniknęło konto rozliczeniowe karty zarówno w aplikacji mobilnej jak i na www tak że nie można pobrać wyciągów.
Ponieważ mam uruchomione Alerty BIK 31.01.2020 otrzymałem alert że zobowiązanie kredytowe zostało zamknięte. Poniżej zrzut tego info.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
dg72 uważa post za pomocny.
 
 
#8744 PostWysłany: 21 Lut 2020 17:31 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 1077
platynowy
Czyli jednak @ume na przykładzie wyżej wiemy co zamykamy :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8745 PostWysłany: 21 Lut 2020 21:01 
Moderator działu

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 452
Przywróciłem dwa usunięte wcześniej omyłkowo posty @Krupier i @dg72, błędnie zrozumiałem o co chodziło w odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
 
#8746 PostWysłany: 25 Lut 2020 12:06 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4058
złoty
hej sluchajcie czy program mambonus działa również dla karty debetowej do konta ?
czy tylko kredytówka ?
pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#8747 PostWysłany: 25 Lut 2020 12:13 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 1077
platynowy
Najłatwiej odpowiedź znajdziesz na stronie Paribas Banku.
Jeżeli jednak tu na forum to jednak w temacie

mambonus-dyskusja-o-programie-i-kartach,1499,106984&start=480
Góra
 Relacje PM off
michcioj uważa post za pomocny.
 
 
#8748 PostWysłany: 25 Lut 2020 12:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1250
złoty
michcioj napisał(a):
hej sluchajcie czy program mambonus działa również dla karty debetowej do konta ?
czy tylko kredytówka ?
pozdrawiam
Tak (tylko kredytowa).
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
michcioj uważa post za pomocny.
 
 
#8749 PostWysłany: 26 Lut 2020 06:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 521
niebieski
No i mój misterny plan w BEEP! WDC ważne do wczoraj nie zostało przedłużone więc o dziwo chyba tego pilnują. Akurat wyjątkowo tutaj nie mają burdelu. XD

Ale i tak mnie oszukali bo było ważne do 25 lutego, a już wczoraj nie działało więc jeden dzień w plecy byłem!

Nic no, karta bye bye w takim razie, szkoda 120 zł za nic.
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/


Ostatnio edytowany przez ume, 26 Lut 2020 08:53, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8750 PostWysłany: 27 Lut 2020 16:11 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 194
niebieski
U mnie WDC też już nieprzedłużone.
Dostałem za to kolejne "wydłużenie terminu odpowiedzi na reklamację"
Lekka kpina, bo reklamacje ciągną się w tym banku od listopada, a mamy już prawie marzec!
Karta wczoraj - równo miesiąc po wypowiedzeniu zniknęła z systemu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8751 PostWysłany: 28 Lut 2020 12:12 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3193
srebrny
U mnie reklamacja niesłusznie naliczonej prowizji rozpatrzona po 65 dniach, na szczęście pozytywnie. Ale to co oddali to akurat pokryło te 3x 10zł które muszę im zapłacić opłaty miesięcznej bo karta miała iść pod nóż już dawno. Mam konta w bardzo wielu bankach i tym samym porównanie, ale standardy w Paribas są najgorsze z możliwych.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8752 PostWysłany: 03 Mar 2020 07:56 

Rejestracja: 24 Maj 2012
Posty: 418
Bank do dzisiaj nie wywiazal sie ze swojego zobowiazania i nie rozliczyl mi zaleglych punktow zgodnie ze starym regulaminem WDC.

Wisza mi w gotowce ponad 1000 pln. Co robic? Od marca 2019 napisalem kilka reklamacji, przyznali mi ostatecznie racje i mieli doliuczyc punkty w pozniejszym terminie.
Nowego regulaminu naliczania punktow nie doslali mi w ogole wiec punkty do samego konca powinienem miec naliczane wg starych zasad.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8753 PostWysłany: 03 Mar 2020 10:32 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 907
niebieski
shiver napisał(a):
shiver napisał(a):
Dzisiaj musiałem uruchomić powiatowego rzecznika praw konsumentów, bo po ponad 60 dniach od złożenia reklamacji (pobrane odsetki pomimo terminowych spłat - pewnie bugi przy przenoszeniu danych z Raiffka) nadal nic nie potrafią mi odpowiedzieć. Także kij im w d.


Follow-up: Za radą rzecznika zaniosłem do pobliskiego oddziału wezwanie do uregulowania należności z tytułu nierozpatrzonych reklamacji w terminie 7 dni. Wziąłem potwierdzenie odbioru przez pracownika na drugiej kopii. Na marginesie facet chciał mi przy okazji zaktualizować nr dowodu osobistego w systemie, ale ten - nie działał.

Kurtyna opada po tym akcie.


Po kilku dalszych rozmowach na czacie, a nawet na Facebooku (zechcieli się odezwać po otagowaniu ich i nazwaniu złodziejami :) ) - brak efektów. Wobec tego dziś do Rzecznika Praw Konsumentów:

Dzień dobry!

Ponieważ bank nie zaprzestał swoich skandalicznych praktyk, proszę o dalszą mediację. Pomimo przekazania wezwania (skan załączam), dalszych kilkukrotnych interwencji poprzez czat, a nawet poprzez Facebooka, wszystkie rozmowy kończą się na "Przekazaliśmy informacje do odpowiedniego działu".
Nie ukrywam, że liczę na to, że stosowanie przez bank takich praktyk jest nie tylko rozpatrywane na poziomie relacji bank-klient, ale że mają Państwo również realną możliwość wpływania na bank poprzez kary.

Z poważaniem,

xxx
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8754 PostWysłany: 03 Mar 2020 11:31 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 108
Loty: 49
Kilometry: 85 041
niebieski
@cichyy - u mnie to samo, punkty z reklamacji za brak powiadomienia o zmianie sposobu naliczania "mieli naliczyć wstecznie", ale oczywiście ich na koncie Wizz nie zobaczyłem.
Reklamacja do reklamacji - i nagle muszą znów mieć extra 30 dni na rozpatrzenie. Żenada, w Raifie było o niebo lepiej. Nawet można było się doprosić o zestawienie punktów per miesiąc które przepadły bo nie zostały przelane.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8755 PostWysłany: 03 Mar 2020 12:32 
Moderator działu

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 452
@shiver

Daj sobie spokój z z Rzecznikiem Konsumentów (nie: Praw Konsumentów), on ma mnóstwo spraw niebankowych, więc po pierwsze będziesz czekać, a po drugie zrobisz sztuczną kolejkę innym potrzebującym.

Napisz skargę do KNF - działa to szybko, a uwierz mi, że banki boją się ich jak ognia i gdy KNF tupnie, to nagle wszystko da się zrobić i załatwić.
Góra
 Relacje PM off
shiver uważa post za pomocny.
 
 
#8756 PostWysłany: 03 Mar 2020 15:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3387
Ostrzeżenia: 1
srebrny
ta dam



czyli nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz :roll:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8757 PostWysłany: 03 Mar 2020 16:20 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 194
niebieski
Pewnie teraz wszystkim takie polecą odpowiedzi...
Góra
 Relacje PM off  
 
#8758 PostWysłany: 03 Mar 2020 16:50 
Moderator działu

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 452
@becek
Jaką dokładnie treść miała Twoja reklamacja? Oni nie stwierdzają nieprawidłowości, bo system pobiera tyle ile mówi TOiP. Ale jeśli reklamowałeś coś innego to może nie odpowiedzieli na temat?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8759 PostWysłany: 13 Mar 2020 09:59 

Rejestracja: 15 Sty 2020
Posty: 7
Może sposobem na ucieczkę jest zmiana karty? Mnie bank sam od siebie zastrzegł kartę Mastercard Wizz Air i wydał w jej miejsce kartę "Karta kredytowa Mastercard Travel Kredytowa". Od stycznia bank zaczął naliczać prowizję 10 PLN miesiąc. Po rozmowie z konsultantem bank skorygował opłatę (suma transakcji powyżej 1000 PLN w okresie rozliczeniowym). W lutym i marcu ten sam scenariusz: naliczenie opłaty 10 PLN i korekta opłaty po 2-3 dniach. Tydzień temu zapytałem czy byłaby opcja żeby się ogarnęli i żebym w kwietniu nie musiał już dzwonić w tej sprawie. Pożyjemy zobaczymy, niemniej kartę mam darmową. Punkty mamBonus też naliczają się już normalnie. Z tą opłatą to normalne czy skorzystałem z banko-burdelu? ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8760 PostWysłany: 13 Mar 2020 10:33 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7370
Loty: 143
Kilometry: 256 138
A to pewnie niewiele osób wie, bo oficjalnie takiej karty nie ma w ofercie na www.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 8841 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group