Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#8741 PostWysłany: 21 Lut 2020 16:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
Ktoś potwierdzi czy dobrze pamiętam sposób na przedłużenie ważności punktów?

Kupuję bilety na jakiś tam daleki termin w taryfie Plus gdzie jest Wizz Flex, czekam sobie i jak mi najdzie ochota to po prostu anuluję sobie ten lot, potrącają mi kasę za Flexa, a reszta pieniędzy wraca na konto Wizz i jest ważna 90 dni?

Oczywiście mogę też mieć szczęście i mogą mi dany lot sami anulować oferując zwrot kasy 120% na konto Wizz, które wtedy już będzie bezterminowe?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#8742 PostWysłany: 21 Lut 2020 16:41 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Dokładnie jak piszesz choć temat niewłaściwy

Lepiej z flexem, można dowolnie przesuwać w czasie do przodu na dowolny lot
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8743 PostWysłany: 21 Lut 2020 17:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Cze 2016
Posty: 329
Loty: 56
Kilometry: 155 526
niebieski
Wypowiedziałem swoją kk 27.12.19, dzień przed zamknięciem spłaciłem do zera. Dnia 26.01.2020 karta została zamknięta, co dziwne zniknęło konto rozliczeniowe karty zarówno w aplikacji mobilnej jak i na www tak że nie można pobrać wyciągów.
Ponieważ mam uruchomione Alerty BIK 31.01.2020 otrzymałem alert że zobowiązanie kredytowe zostało zamknięte. Poniżej zrzut tego info.

Załączniki:
bik.jpg
bik.jpg [ 29.68 KiB | Obejrzany 3058 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
dg72 uważa post za pomocny.
 
      
#8744 PostWysłany: 21 Lut 2020 17:31 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Czyli jednak @ume na przykładzie wyżej wiemy co zamykamy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8745 PostWysłany: 21 Lut 2020 21:01 
Moderator forum

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 882
Przywróciłem dwa usunięte wcześniej omyłkowo posty @Krupier i @dg72, błędnie zrozumiałem o co chodziło w odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#8746 PostWysłany: 25 Lut 2020 12:06 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
hej sluchajcie czy program mambonus działa również dla karty debetowej do konta ?
czy tylko kredytówka ?
pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8747 PostWysłany: 25 Lut 2020 12:13 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Najłatwiej odpowiedź znajdziesz na stronie Paribas Banku.
Jeżeli jednak tu na forum to jednak w temacie

mambonus-dyskusja-o-programie-i-kartach,1499,106984&start=480
Góra
 Profil Relacje PM off
michcioj uważa post za pomocny.
 
      
#8748 PostWysłany: 25 Lut 2020 12:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2711
HON fly4free
michcioj napisał(a):
hej sluchajcie czy program mambonus działa również dla karty debetowej do konta ?
czy tylko kredytówka ?
pozdrawiam
Tak (tylko kredytowa).
Góra
 Profil Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
michcioj uważa post za pomocny.
 
      
#8749 PostWysłany: 26 Lut 2020 06:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
No i mój misterny plan w BEEP! WDC ważne do wczoraj nie zostało przedłużone więc o dziwo chyba tego pilnują. Akurat wyjątkowo tutaj nie mają burdelu. XD

Ale i tak mnie oszukali bo było ważne do 25 lutego, a już wczoraj nie działało więc jeden dzień w plecy byłem!

Nic no, karta bye bye w takim razie, szkoda 120 zł za nic.


Ostatnio edytowany przez ume, 26 Lut 2020 08:53, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8750 PostWysłany: 27 Lut 2020 16:11 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
U mnie WDC też już nieprzedłużone.
Dostałem za to kolejne "wydłużenie terminu odpowiedzi na reklamację"
Lekka kpina, bo reklamacje ciągną się w tym banku od listopada, a mamy już prawie marzec!
Karta wczoraj - równo miesiąc po wypowiedzeniu zniknęła z systemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8751 PostWysłany: 28 Lut 2020 12:12 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
U mnie reklamacja niesłusznie naliczonej prowizji rozpatrzona po 65 dniach, na szczęście pozytywnie. Ale to co oddali to akurat pokryło te 3x 10zł które muszę im zapłacić opłaty miesięcznej bo karta miała iść pod nóż już dawno. Mam konta w bardzo wielu bankach i tym samym porównanie, ale standardy w Paribas są najgorsze z możliwych.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8752 PostWysłany: 03 Mar 2020 07:56 

Rejestracja: 24 Maj 2012
Posty: 418
niebieski
Bank do dzisiaj nie wywiazal sie ze swojego zobowiazania i nie rozliczyl mi zaleglych punktow zgodnie ze starym regulaminem WDC.

Wisza mi w gotowce ponad 1000 pln. Co robic? Od marca 2019 napisalem kilka reklamacji, przyznali mi ostatecznie racje i mieli doliuczyc punkty w pozniejszym terminie.
Nowego regulaminu naliczania punktow nie doslali mi w ogole wiec punkty do samego konca powinienem miec naliczane wg starych zasad.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8753 PostWysłany: 03 Mar 2020 10:32 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 925
niebieski
shiver napisał(a):
shiver napisał(a):
Dzisiaj musiałem uruchomić powiatowego rzecznika praw konsumentów, bo po ponad 60 dniach od złożenia reklamacji (pobrane odsetki pomimo terminowych spłat - pewnie bugi przy przenoszeniu danych z Raiffka) nadal nic nie potrafią mi odpowiedzieć. Także kij im w d.


Follow-up: Za radą rzecznika zaniosłem do pobliskiego oddziału wezwanie do uregulowania należności z tytułu nierozpatrzonych reklamacji w terminie 7 dni. Wziąłem potwierdzenie odbioru przez pracownika na drugiej kopii. Na marginesie facet chciał mi przy okazji zaktualizować nr dowodu osobistego w systemie, ale ten - nie działał.

Kurtyna opada po tym akcie.


Po kilku dalszych rozmowach na czacie, a nawet na Facebooku (zechcieli się odezwać po otagowaniu ich i nazwaniu złodziejami :) ) - brak efektów. Wobec tego dziś do Rzecznika Praw Konsumentów:

Dzień dobry!

Ponieważ bank nie zaprzestał swoich skandalicznych praktyk, proszę o dalszą mediację. Pomimo przekazania wezwania (skan załączam), dalszych kilkukrotnych interwencji poprzez czat, a nawet poprzez Facebooka, wszystkie rozmowy kończą się na "Przekazaliśmy informacje do odpowiedniego działu".
Nie ukrywam, że liczę na to, że stosowanie przez bank takich praktyk jest nie tylko rozpatrywane na poziomie relacji bank-klient, ale że mają Państwo również realną możliwość wpływania na bank poprzez kary.

Z poważaniem,

xxx
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8754 PostWysłany: 03 Mar 2020 11:31 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 114
Loty: 49
Kilometry: 85 041
@cichyy - u mnie to samo, punkty z reklamacji za brak powiadomienia o zmianie sposobu naliczania "mieli naliczyć wstecznie", ale oczywiście ich na koncie Wizz nie zobaczyłem.
Reklamacja do reklamacji - i nagle muszą znów mieć extra 30 dni na rozpatrzenie. Żenada, w Raifie było o niebo lepiej. Nawet można było się doprosić o zestawienie punktów per miesiąc które przepadły bo nie zostały przelane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8755 PostWysłany: 03 Mar 2020 12:32 
Moderator forum

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 882
@shiver

Daj sobie spokój z z Rzecznikiem Konsumentów (nie: Praw Konsumentów), on ma mnóstwo spraw niebankowych, więc po pierwsze będziesz czekać, a po drugie zrobisz sztuczną kolejkę innym potrzebującym.

Napisz skargę do KNF - działa to szybko, a uwierz mi, że banki boją się ich jak ognia i gdy KNF tupnie, to nagle wszystko da się zrobić i załatwić.
Góra
 Profil Relacje PM off
shiver uważa post za pomocny.
 
      
#8756 PostWysłany: 03 Mar 2020 15:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
ta dam



czyli nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz :roll:

Załączniki:
pari.JPG
pari.JPG [ 413.05 KiB | Obejrzany 1861 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8757 PostWysłany: 03 Mar 2020 16:20 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Pewnie teraz wszystkim takie polecą odpowiedzi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8758 PostWysłany: 03 Mar 2020 16:50 
Moderator forum

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 882
@becek
Jaką dokładnie treść miała Twoja reklamacja? Oni nie stwierdzają nieprawidłowości, bo system pobiera tyle ile mówi TOiP. Ale jeśli reklamowałeś coś innego to może nie odpowiedzieli na temat?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8759 PostWysłany: 13 Mar 2020 09:59 

Rejestracja: 15 Sty 2020
Posty: 7
Może sposobem na ucieczkę jest zmiana karty? Mnie bank sam od siebie zastrzegł kartę Mastercard Wizz Air i wydał w jej miejsce kartę "Karta kredytowa Mastercard Travel Kredytowa". Od stycznia bank zaczął naliczać prowizję 10 PLN miesiąc. Po rozmowie z konsultantem bank skorygował opłatę (suma transakcji powyżej 1000 PLN w okresie rozliczeniowym). W lutym i marcu ten sam scenariusz: naliczenie opłaty 10 PLN i korekta opłaty po 2-3 dniach. Tydzień temu zapytałem czy byłaby opcja żeby się ogarnęli i żebym w kwietniu nie musiał już dzwonić w tej sprawie. Pożyjemy zobaczymy, niemniej kartę mam darmową. Punkty mamBonus też naliczają się już normalnie. Z tą opłatą to normalne czy skorzystałem z banko-burdelu? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8760 PostWysłany: 13 Mar 2020 10:33 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
A to pewnie niewiele osób wie, bo oficjalnie takiej karty nie ma w ofercie na www.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group