Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Co po Wizzair? :arrow: co-po-bnp-wizzair-alior-ryanair-mbank-m-m,181,148003
Podstawowe informacje dotyczące otrzymania i użytkowania Karty Kredytowej Lojalnościowej Raiffeisen Wizzair:
[+] Pokaż
obecnie w ramach programu lojalnościowego linii lotniczej Wizzair funkcjonuje wyłącznie Karta Kredytowa Raiffeissen Wizzair
o kartę kredytową (WAŻNE! Jako, że jest to karta kredytowa trzeba mieć jakąś tam zdolność kredytową, z tego też tytułu samo przyznanie nie jest bezproblemowe)
Najłatwiej ubiegać się poprzez zalogowanie na stronie Raiffeisen Banku:
http://raiffeisenpolbank.com/klienci-in ... wa-wizzair
lub udać się do Oddziału Raiffeisen Polbank, na stronie banku mamy też regulamin kk oraz programu lojalnościowego
pod w/w linkiem klikamy na „dokumenty do pobrania” i głównie na „Regulamin PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO WIZZ AIR obowiązujący do 31.08.2019r.
po otrzymaniu, aktywowaniu i opłacenia nią pierwszej transakcji bezgotówkowej w/w karty kredytowej otrzymujemy:
- w ramach jednorazowego bonusu otrzymujemy 500 pkt wizz warte 50 zł do wydania na bilety lotnicze liniami Wizzair
- przez cały okres ważności umowy o kartę kredytową Raiffeisen Wizzair w rocznicę jej aktywowania lub po aktywacji nowej karty np. po upłynięciu ważności starej karty będziemy do przypisanego do umowy z bankiem konta MyWizz otrzymywać DARMOWE członkostwo w programie Wizz Discount Club Standard, pozwalająca posiadaczowi w/w karty kredytowej rezerwować dla siebie i 1 innej osobie w ramach jednej rezerwacji bilety lotnicze Wizzair ze zniżką wdc tj. tańsze o 45 lub 90 zł/każdy Po ostatnich zmianach na pewno do sierpnia 2019r., później nie jest wiadome
NA MINUS:
- z tytułu użytkowania karty kredytowej obecnie naliczana jest opłata miesięczna w wysokości 6 zł, której NIE DA się ominąć
- od 27 czerwca 2016r. NIE OPŁACA się w/w kartą opłacać wszelkich transakcji w sklepach i online ZA GRANICĄ, gdyż mają zastosowanie podwójne przewalutowania: Mastercard i Raiffeisen Polbank (rozwiązanie karty do kont walutowych Alior Banku lub zakup waluty w Rkonto Raiffeisen)
szczegóły:
nowy-kantor-internetowy-w-alior-karta-walutowa,181,17048&hilit=alior

kantor-internetowy-raiffeisena-rkantor,181,81274&p=695305&hilit=rkantor#p695305

rkantor-com-kantor-raiffeisen-1000pkt,1527,86415&p=695314&hilit=rkantor#p695314

Za prawie każde zaksięgowane ZAKUPY BEZGOTÓWKOWE (nie dotyczy opłacania polis ubezpieczeniowych PZU, AXA itd.) otrzymujemy punkty wizz ( 1 pkt wizz ma wartość 10 groszy):
- 1 Punkt za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej
- 2 Punkty za każde 10 zł, które obciążyły Rachunek Karty po jednej Transakcji Punktowej dokonanej na wizzair.com

================================
zgromadzone pkt wizz są przypisane do konta karty kredytowej, by je spieniężyć i móc fizycznie za nie dokonać zakupu biletów lotniczych i usług na stronie Wizzair Hungary trzeba je przenieść na konto mywizz posiadacza karty kredytowej.
W tym celu w każdy dzień tygodnia w godz. 08:00-22:00 należy zadzwonić na nr infolinii Banku Raiffeisen nr 22 549-99-99 i zlecić przekazanie wielokrotności liczby 10 zgromadzonych pkt wizz, nie mniej niż 100 i nie więcej niż 10000 pkt wizz/miesiąc
Zgromadzone pkt wizz nie mogą być przedmiotem cesji na rzecz innych osób, ale ich posiadacz po ich fizycznym do 3-dni roboczych od zlecenia przekazaniu na konto mywizz może za nie w ramach jednej rezerwacji zakupić dla siebie i jeszcze 5 osób bilety lotnicze Wizzair (Do sierpnia póki co przyznawana jest WDC GRUPA)wraz z usługami dodatkowymi: bagaż nadawany, transport na/z lotniska, pierwszeństwo wejścia na pokład z dodatkowym bagażem itd.
CO NAJWAŻNIEJSZE: za zgromadzone pkt wizz BEZWARUNKOWO ich posiadacz może w ramach ilości zgromadzonych pkt. NAWET ZA DARMO rezerwować bilety lotnicze i latać liniami lotniczymi Wizzair Hungary

================================
Opłata z tytułu ubezpieczenia czy też odsetki za niespłacone zadłużenie są w osobnej pozycji w "Historia Transakcji" oraz w wygenerowanym wyciągu

Sprawdzenie salda karty:
- zalogowanie do R-Online -> po kliknięciu na Karty - Lista Kart
- jeżeli nadpłacimy więcej niż się zadłużyliśmy, czy też dokonamy zakupów w dostępnych środkach, to saldo przy kwocie będzie "-"
- przykładowo: przy spłacaniu na bieżąco wydatków i dostępnym limicie zadłużenia 4000 zł kwota "dostępne środki 3989,05 zł" i "saldo -152,66 zł" oznacza, iż nadpłacono 152,66 zł, a w "czarnej dziurze" czyli nierozliczone zakupy są na 163,61 zł
4000 zł - 3989,05 zł = 10,95 zł + 152,66 zł = 163,61 zł

================================


 [ 8841 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#8281 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:14 

Rejestracja: 06 Paź 2015
Posty: 28
Hej, u mnie pojawiły się następujące transakcje na karcie:
- ODSETKI OD TRANSAKCJI BEZGOTOWKOWYCH w kwocie 49,57 PLN
- Zmigrowane odsetki warunkowo anulowane 24,28PLN
Niestety konsultant na linii nie wiedział za co i po co zostały pobrane takie opłaty, nigdy wcześniej takie opłaty nie były pobierane z tej karty
Dodatkowo została pobrana opłata za ubezpieczenie:
- SKLADKA ZA UBEZPIECZENIE GRUPOWE UBEZPIECZENIE NA ZYCIE A 10,53 PLN
konsultant twierdził, że to jest zgodnie z umową z 17 stycznia 2000r.,, co jest niemożliwe bo wtedy miałem 15 lat i nie miałem nawet konta.
Dodatkowo ostatni wyciąg na maila dostałem w październiku, a wyciąg za okres od 07.11-07.12 jest niedostępny on-line.
Na wszystkie ww. opłaty złożyłem reklamację.
Czy ktoś może wie dlaczego pobierają te kwoty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8282 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:19 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 907
niebieski
U mnie ch**e też pobrały tą opłatę dzisiaj. Już na czacie reklamuję. Wydaje mi się że nie dotrwam do stycznia i za godzinę na przerwie kawowej będę w oddziale...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8283 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 198
@arturki1
Za chęć do życia? Idź do najbliższego oddziału i złóż reklamację. Ja mam problem z jedną transakcją i zaraz idę do oddziału.
Złożenie reklamacji na czacie graniczy z cudem, bo cię może wylogować z konta za brak "reakcji":

"Twoja sesja w serwisie transakcyjnym wygasła. Zaloguj się ponownie"

Podczas pisania na czacie z konsultantem. Normalnie brawa dla "informatyków". Ten bank to kpina. Jestem programistą i mniej więcej domyślam się, jak to było robione. "Chłopaki" jest termin do zrobienia, łączymy dwa banki. To i to trzeba zrobić, za wykonanie w terminie solidna premia. "Chłopaki" zdążyli, a testerzy nie wyłapali błędów, typu znikające transakcję, bo pewnie to problem tylko 1-2% klientów starego Raiffasena i tyle. A te automatyczne wylogowanie się podczas pisania na ich czacie to już amatorka i dno dna.
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Relacje PM off
shiver lubi ten post.
 
 
#8284 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:42 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 194
niebieski
Do reklamacji służy formularz, nie trzeba nigdzie chodzić, ani męczyć się na czacie.
https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji
Góra
 Relacje PM off  
 
#8285 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:45 

Rejestracja: 07 Maj 2015
Posty: 148
Loty: 12
Kilometry: 31 528
niebieski
arturki1 napisał(a):
Hej, u mnie pojawiły się następujące transakcje na karcie:
- ODSETKI OD TRANSAKCJI BEZGOTOWKOWYCH w kwocie 49,57 PLN
- Zmigrowane odsetki warunkowo anulowane 24,28PLN
...

Nie jesteś sam :-(, też mam te dwie pozycje, na razie bez ubezpieczenia. Czekam na wyjaśnienie ze strony (para)banku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8286 PostWysłany: 11 Gru 2019 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 520
niebieski
https://wgospodarce.pl/informacje/72367 ... ze-klienta

XDDDDD

Jesteśmy poważnym bankiem, ten bank jest poważny.
_________________
https://www.instagram.com/krupi3r/
Góra
 Relacje PM off  
 
#8287 PostWysłany: 11 Gru 2019 12:58 

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 209
niebieski
Mam pytanie czy jak zamknę kartę teraz z racji końca współpracy z wizz A mam z racji karty wizz discount do Czerwca 2020 to wizz w momencie zamknięcia karty wygasi mi członkowstwo?
Od kiedy opłata za kartę wzrosła do 10pln ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8288 PostWysłany: 11 Gru 2019 16:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 198
Moja aktualizacja, konsultant przyznaje, że są problemy np. z podwójnym obciążeniem :shock: Reklamacja poszła.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8289 PostWysłany: 11 Gru 2019 17:06 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7351
Loty: 143
Kilometry: 256 138
Jedno obciążenie za historycznego Raiffeisena, drugie za BNP ;) - to jakiś żart, a nie bank... Po przelaniu punktów 25 stycznia, trzeba będzie szybko uciekać zanim naliczą jakieś wirtualne odsetki.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
 
#8290 PostWysłany: 12 Gru 2019 01:52 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 990
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
Ma ktoś problemy z płatnościami przez internet? Nie mogłem zapłacić tą kartą za hotel w Polsce na Bookingu. Odrzuciło również płatności w sklepie internetowym Bytom.pl Nie było problemu z płatnością na e-obuwie. To może mieć coś wspólnego z 3D-Secure? Konsultanci na infolini nic nie wiedzą :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#8291 PostWysłany: 12 Gru 2019 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 450
srebrny
Powiem Tobie, że mi ostatnio ta karta działa losowo i nie ma reguły. Masakra co się dzieje w tym banku.
Np. płacę za coś i dostaję odmowę. Po 5 min. płacę jeszcze raz i jest ok.
Czasami zdarzają się dłuższe przerwy w działaniu tj. jak np. dwukrotnie płatność nie przejdzie to czekam godzinę lub dwie, ponawiam i przechodzi. Jak gra w loterię...
Chyba mieszają ciągle w tych swoich systemach i stąd te nieprzewidywane i losowe niedogodności.
Góra
 Relacje PM off
Maktravel lubi ten post.
 
 
#8292 PostWysłany: 12 Gru 2019 11:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7351
Loty: 143
Kilometry: 256 138
Co tam się u nich dzieje :o 13 listopada wysłałem reklamację, że nie otrzymałem na konto Wizz środków, które miały być przesyłane 8 listopada. Jeszcze tego samego dnia środki wpłynęły, o reklamacji więc zapomniałem, a teraz dostałem maila z tytułem Wydłużenie terminu odpowiedzi na reklamację nr xxx. A w treści:
"Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na konieczność zebrania dodatkowych informacji w sprawie, termin rozpatrywania reklamacji wydłuży się.
Wyjaśniam, że rozpatrzenie Pana sprawy z zachowaniem należytej staranności wymaga od Banku dogłębnego zbadania wszystkich jej aspektów."
:lol:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
hicarian lubi ten post.
 
 
#8293 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:03 

Rejestracja: 10 Sty 2016
Posty: 49
22.11 bank odebrał pismo z moim wypowiedzeniem karty z jednoczesnym cofnięciem zgód marketingowych. W dniu wczorajszym 11.12 otrzymałem polecony z informacją, że cofnięcie zgód tylko i wyłącznie na infolinii. Nic nie odnieśli się w sprawie zamknięcia karty.
Dzwonię na infolinię ... zgody marketingowe tylko i wyłącznie w oddziale można cofnąć. Na infolinii nie mogą sprawdzić czy bank przyjął moje wypowiedzenie i karta zostanie zamknięta w ciągu 30 dni ...
Góra
 Relacje PM off  
 
#8294 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 450
srebrny
@kashpir : spoko u mnie to samo pismo właśnie przyszło mailem. Wysyłają hurtowo :)

Ja mam jeszcze dopisek:
"Jednocześnie informuję, że stanowisko Banku w niniejszej sprawie przesłane zostanie niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia. "
Góra
 Relacje PM off  
 
#8295 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:18 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 990
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
Gdybym wierzył w teorie spiskowe, to bym pomyślał, że chcą wykończyć, wziąć na przetrzymanie posiadaczy tej karty.
Góra
 Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
 
#8296 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:49 

Rejestracja: 22 Gru 2015
Posty: 135
wersus79 napisał(a):
Ma ktoś problemy z płatnościami przez internet? Nie mogłem zapłacić tą kartą za hotel w Polsce na Bookingu. Odrzuciło również płatności w sklepie internetowym Bytom.pl Nie było problemu z płatnością na e-obuwie. To może mieć coś wspólnego z 3D-Secure? Konsultanci na infolini nic nie wiedzą :/


Mają wielopoziomowe zabezpieczenia :lol:

W aplikacji jest tylko limit gotówkowy/bezgotówkowy + pole internetowe i mot z dopiskiem "Transakcji" (zakładam że chodziło o ilośc trasakcji/dzień?) bez ustawionych wartości u mnie te 2 ostatnie.

Na www gotówkowy/bezgotówkowy/internetowy/mot kwotowe są, bez możliwości ograniczenia ilości danej transakcji.

W Raffie był oba limity tzn. limit kwotowy i ilościowy dla każdego typu, po przeniesieniu jak widać im się rozjechało zależy gdzie się spojrzy.

Kolejna rzecz której brakuje względem Raffa to brak informacji o odrzuconych transakcjach...

p.s. A i zapisane zmiany limitów, zgodnie z dopiskiem chyba dopiero następnego dnia działają (w raffie dopisek też był ale nowe limity działały już po kilku minutach)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8297 PostWysłany: 12 Gru 2019 13:58 

Kilka dni temu złożona przez Czat dyspozycja zamknięcia kk dodatkowej z reklamacją wprowadzonej opłaty miesięcznej - wczoraj zaksięgowany zwrot jako "reklamacja zasadna"

Jak pomyśleć nie przypisywanie obecnie oplaty 10 zł miesięcznie może być powiązane z wyrobionym obrotem miesięcznym zakupów bezgotówkowych....przynajmniej ja innego wytłumaczenia nie widzę
Góra
 PM off  
 
#8298 PostWysłany: 12 Gru 2019 15:07 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 194
niebieski
Wyrobiłem limit w poprzednim miesiącu grubo powyżej 1000 i opłata naliczona.

Dziś dostałem wyciąg na maila, w systemie dalej nie można pobrać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8299 PostWysłany: 12 Gru 2019 18:25 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 142
niebieski
ja wyrobiłem ponad 10 tys. i nie mam żadnej opłaty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8300 PostWysłany: 12 Gru 2019 23:24 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 194
niebieski
Anonymous napisał(a):
Kilka dni temu złożona przez Czat dyspozycja zamknięcia kk dodatkowej z reklamacją wprowadzonej opłaty miesięcznej - wczoraj zaksięgowany zwrot jako "reklamacja zasadna"


@gorny77 Jaka była twoja argumentacja dot. reklamacji tej opłaty?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 8841 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Chupacabra, CommonCrawl [Bot], lluukk oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group