Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#8281 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:14 

Rejestracja: 06 Paź 2015
Posty: 28
Hej, u mnie pojawiły się następujące transakcje na karcie:
- ODSETKI OD TRANSAKCJI BEZGOTOWKOWYCH w kwocie 49,57 PLN
- Zmigrowane odsetki warunkowo anulowane 24,28PLN
Niestety konsultant na linii nie wiedział za co i po co zostały pobrane takie opłaty, nigdy wcześniej takie opłaty nie były pobierane z tej karty
Dodatkowo została pobrana opłata za ubezpieczenie:
- SKLADKA ZA UBEZPIECZENIE GRUPOWE UBEZPIECZENIE NA ZYCIE A 10,53 PLN
konsultant twierdził, że to jest zgodnie z umową z 17 stycznia 2000r.,, co jest niemożliwe bo wtedy miałem 15 lat i nie miałem nawet konta.
Dodatkowo ostatni wyciąg na maila dostałem w październiku, a wyciąg za okres od 07.11-07.12 jest niedostępny on-line.
Na wszystkie ww. opłaty złożyłem reklamację.
Czy ktoś może wie dlaczego pobierają te kwoty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 2134 PLN. Wyloty z 4 miast Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 2134 PLN. Wyloty z 4 miast
Wyspa Penang na 10 dni za 3969 PLN. Loty z 3 miast + 4* hotel Wyspa Penang na 10 dni za 3969 PLN. Loty z 3 miast + 4* hotel
#8282 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:19 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 922
niebieski
U mnie ch**e też pobrały tą opłatę dzisiaj. Już na czacie reklamuję. Wydaje mi się że nie dotrwam do stycznia i za godzinę na przerwie kawowej będę w oddziale...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8283 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 216
@arturki1
Za chęć do życia? Idź do najbliższego oddziału i złóż reklamację. Ja mam problem z jedną transakcją i zaraz idę do oddziału.
Złożenie reklamacji na czacie graniczy z cudem, bo cię może wylogować z konta za brak "reakcji":

"Twoja sesja w serwisie transakcyjnym wygasła. Zaloguj się ponownie"

Podczas pisania na czacie z konsultantem. Normalnie brawa dla "informatyków". Ten bank to kpina. Jestem programistą i mniej więcej domyślam się, jak to było robione. "Chłopaki" jest termin do zrobienia, łączymy dwa banki. To i to trzeba zrobić, za wykonanie w terminie solidna premia. "Chłopaki" zdążyli, a testerzy nie wyłapali błędów, typu znikające transakcję, bo pewnie to problem tylko 1-2% klientów starego Raiffasena i tyle. A te automatyczne wylogowanie się podczas pisania na ich czacie to już amatorka i dno dna.
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Profil Relacje PM off
shiver lubi ten post.
 
      
#8284 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:42 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Do reklamacji służy formularz, nie trzeba nigdzie chodzić, ani męczyć się na czacie.
https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8285 PostWysłany: 11 Gru 2019 10:45 

Rejestracja: 07 Maj 2015
Posty: 171
Loty: 12
Kilometry: 31 528
arturki1 napisał(a):
Hej, u mnie pojawiły się następujące transakcje na karcie:
- ODSETKI OD TRANSAKCJI BEZGOTOWKOWYCH w kwocie 49,57 PLN
- Zmigrowane odsetki warunkowo anulowane 24,28PLN
...

Nie jesteś sam :-(, też mam te dwie pozycje, na razie bez ubezpieczenia. Czekam na wyjaśnienie ze strony (para)banku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8286 PostWysłany: 11 Gru 2019 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
https://wgospodarce.pl/informacje/72367 ... ze-klienta

XDDDDD

Jesteśmy poważnym bankiem, ten bank jest poważny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8287 PostWysłany: 11 Gru 2019 12:58 

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 245
niebieski
Mam pytanie czy jak zamknę kartę teraz z racji końca współpracy z wizz A mam z racji karty wizz discount do Czerwca 2020 to wizz w momencie zamknięcia karty wygasi mi członkowstwo?
Od kiedy opłata za kartę wzrosła do 10pln ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8288 PostWysłany: 11 Gru 2019 16:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 216
Moja aktualizacja, konsultant przyznaje, że są problemy np. z podwójnym obciążeniem :shock: Reklamacja poszła.

Załączniki:
Screen Shot 12-11-19 at 03.27 PM.PNG
Screen Shot 12-11-19 at 03.27 PM.PNG [ 41.51 KiB | Obejrzany 1168 razy ]
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8289 PostWysłany: 11 Gru 2019 17:06 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11320
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Jedno obciążenie za historycznego Raiffeisena, drugie za BNP ;) - to jakiś żart, a nie bank... Po przelaniu punktów 25 stycznia, trzeba będzie szybko uciekać zanim naliczą jakieś wirtualne odsetki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
      
#8290 PostWysłany: 12 Gru 2019 01:52 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Ma ktoś problemy z płatnościami przez internet? Nie mogłem zapłacić tą kartą za hotel w Polsce na Bookingu. Odrzuciło również płatności w sklepie internetowym Bytom.pl Nie było problemu z płatnością na e-obuwie. To może mieć coś wspólnego z 3D-Secure? Konsultanci na infolini nic nie wiedzą :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8291 PostWysłany: 12 Gru 2019 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1032
srebrny
Powiem Tobie, że mi ostatnio ta karta działa losowo i nie ma reguły. Masakra co się dzieje w tym banku.
Np. płacę za coś i dostaję odmowę. Po 5 min. płacę jeszcze raz i jest ok.
Czasami zdarzają się dłuższe przerwy w działaniu tj. jak np. dwukrotnie płatność nie przejdzie to czekam godzinę lub dwie, ponawiam i przechodzi. Jak gra w loterię...
Chyba mieszają ciągle w tych swoich systemach i stąd te nieprzewidywane i losowe niedogodności.
Góra
 Profil Relacje PM off
Maktravel lubi ten post.
 
      
#8292 PostWysłany: 12 Gru 2019 11:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11320
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Co tam się u nich dzieje :o 13 listopada wysłałem reklamację, że nie otrzymałem na konto Wizz środków, które miały być przesyłane 8 listopada. Jeszcze tego samego dnia środki wpłynęły, o reklamacji więc zapomniałem, a teraz dostałem maila z tytułem Wydłużenie terminu odpowiedzi na reklamację nr xxx. A w treści:
"Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na konieczność zebrania dodatkowych informacji w sprawie, termin rozpatrywania reklamacji wydłuży się.
Wyjaśniam, że rozpatrzenie Pana sprawy z zachowaniem należytej staranności wymaga od Banku dogłębnego zbadania wszystkich jej aspektów."
:lol:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
hicarian lubi ten post.
 
      
#8293 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:03 

Rejestracja: 10 Sty 2016
Posty: 49
22.11 bank odebrał pismo z moim wypowiedzeniem karty z jednoczesnym cofnięciem zgód marketingowych. W dniu wczorajszym 11.12 otrzymałem polecony z informacją, że cofnięcie zgód tylko i wyłącznie na infolinii. Nic nie odnieśli się w sprawie zamknięcia karty.
Dzwonię na infolinię ... zgody marketingowe tylko i wyłącznie w oddziale można cofnąć. Na infolinii nie mogą sprawdzić czy bank przyjął moje wypowiedzenie i karta zostanie zamknięta w ciągu 30 dni ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8294 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1032
srebrny
@kashpir : spoko u mnie to samo pismo właśnie przyszło mailem. Wysyłają hurtowo :)

Ja mam jeszcze dopisek:
"Jednocześnie informuję, że stanowisko Banku w niniejszej sprawie przesłane zostanie niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia. "
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8295 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:18 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Gdybym wierzył w teorie spiskowe, to bym pomyślał, że chcą wykończyć, wziąć na przetrzymanie posiadaczy tej karty.
Góra
 Profil Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
      
#8296 PostWysłany: 12 Gru 2019 12:49 

Rejestracja: 22 Gru 2015
Posty: 150
wersus79 napisał(a):
Ma ktoś problemy z płatnościami przez internet? Nie mogłem zapłacić tą kartą za hotel w Polsce na Bookingu. Odrzuciło również płatności w sklepie internetowym Bytom.pl Nie było problemu z płatnością na e-obuwie. To może mieć coś wspólnego z 3D-Secure? Konsultanci na infolini nic nie wiedzą :/


Mają wielopoziomowe zabezpieczenia :lol:

W aplikacji jest tylko limit gotówkowy/bezgotówkowy + pole internetowe i mot z dopiskiem "Transakcji" (zakładam że chodziło o ilośc trasakcji/dzień?) bez ustawionych wartości u mnie te 2 ostatnie.

Na www gotówkowy/bezgotówkowy/internetowy/mot kwotowe są, bez możliwości ograniczenia ilości danej transakcji.

W Raffie był oba limity tzn. limit kwotowy i ilościowy dla każdego typu, po przeniesieniu jak widać im się rozjechało zależy gdzie się spojrzy.

Kolejna rzecz której brakuje względem Raffa to brak informacji o odrzuconych transakcjach...

p.s. A i zapisane zmiany limitów, zgodnie z dopiskiem chyba dopiero następnego dnia działają (w raffie dopisek też był ale nowe limity działały już po kilku minutach)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8297 PostWysłany: 12 Gru 2019 13:58 

Kilka dni temu złożona przez Czat dyspozycja zamknięcia kk dodatkowej z reklamacją wprowadzonej opłaty miesięcznej - wczoraj zaksięgowany zwrot jako "reklamacja zasadna"

Jak pomyśleć nie przypisywanie obecnie oplaty 10 zł miesięcznie może być powiązane z wyrobionym obrotem miesięcznym zakupów bezgotówkowych....przynajmniej ja innego wytłumaczenia nie widzę
Góra
 PM off  
      
#8298 PostWysłany: 12 Gru 2019 15:07 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Wyrobiłem limit w poprzednim miesiącu grubo powyżej 1000 i opłata naliczona.

Dziś dostałem wyciąg na maila, w systemie dalej nie można pobrać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8299 PostWysłany: 12 Gru 2019 18:25 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 161
ja wyrobiłem ponad 10 tys. i nie mam żadnej opłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8300 PostWysłany: 12 Gru 2019 23:24 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Anonymous napisał(a):
Kilka dni temu złożona przez Czat dyspozycja zamknięcia kk dodatkowej z reklamacją wprowadzonej opłaty miesięcznej - wczoraj zaksięgowany zwrot jako "reklamacja zasadna"


@gorny77 Jaka była twoja argumentacja dot. reklamacji tej opłaty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group