Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#7941 PostWysłany: 13 Lis 2019 12:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1049
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
A działają wam karty? U mnie ani podpięta pod Walleta, ani fizyczna - odmowa a środków 4000
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
#7942 PostWysłany: 13 Lis 2019 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Działają.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#7943 PostWysłany: 13 Lis 2019 12:57 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5133
srebrny
Mi wczoraj działała
Góra
 Profil Relacje PM off
paweł p lubi ten post.
 
      
#7944 PostWysłany: 13 Lis 2019 13:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1049
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
To tylko wadliwy terminal, a już ich podejrzewałem o najgorsze ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7945 PostWysłany: 13 Lis 2019 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 216
Trafiłem na ogarniętego konsultanta. Informację mam taką - 490 punktów zostało przelane/przekazane na moje konto Wizzair w dniu 6 listopada (środa). Te punkty powinny być już na moim koncie Wizzair. Oczywiście ich nie mam. Reklamacja do banku nic nie da, ponieważ te punkty w cudzysłowie "poszły już do obsługi Wizzair".

Tyle wiem. Moim zdaniem, problem leży już po stronie Wizzair. Jeśli punkty przyjdą, to zaczekam i zamknę kartę w ostatni dzień stycznia 2020 roku. Jak, nie to jak najszybciej :P
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.


Ostatnio edytowany przez hicarian 13 Lis 2019 14:00, edytowano w sumie 4 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7946 PostWysłany: 13 Lis 2019 13:45 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 607
niebieski
Albo tak Ci powiedziała na odczepnego :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7947 PostWysłany: 13 Lis 2019 13:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1551
Loty: 98
Kilometry: 116 206
srebrny
Tylko do tej pory zawsze był ślad (mail) o wysłaniu punktów a teraz cisza, dlatego również uważam ze punkty ogóle nie zostały wysłane. Poza tym oficjalnie punkty miały być wysłane 4 listopada, potem 8 listopada, a teraz wychodzi że 6.


Ostatnio edytowany przez epikie, 13 Lis 2019 13:57, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7948 PostWysłany: 13 Lis 2019 13:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2011
Posty: 95
Loty: 78
Kilometry: 90 328
paweł p napisał(a):
A działają wam karty? U mnie ani podpięta pod Walleta, ani fizyczna - odmowa a środków 4000

Wczoraj mi allegro odrzuciło płatność tą kartą - ale jak dzisiaj ponowiłem to przeszło .... :o

Co ciekawe spłat transakcji na karcie nie widzę od 8.11 ale saldo dostępne i wykorzystany limit się zgadzają :mrgreen:
_________________
Uber
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7949 PostWysłany: 13 Lis 2019 14:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 1039
srebrny
U mnie wygląda, że wszystko ok :shock: Saldo się zgadza, transakcje są, blokad brak, bo nie używałam karty od 8.11 do wczoraj, a dzisiaj karta zadziałała ok. Punkty zlecone telefonicznie 5.11 rzutem na taśmę wskoczyły na konto 7.11 po południu, także nie mam powodów do zmartwień póki co.

Btw nowa strona ma fajne, chyba nowe wskaźniki - % wykorzystanego limitu i aktualna kwota do spłaty, wydaje mi się,że wcześniej tego nie było. Ale i tak po 25.01 nie będzie sensu karty trzymać..
_________________
Moje relacje:
Włochy - Liguria / Indonezja / Malmo+Kopenhaga / Dublin / Sri Lanka+Malediwy / Maroko / Amsterdam / Kaukaz / Wyspy Owcze
i: https://www.instagram.com/ola.javv/
Góra
 Profil Relacje PM off
Ancyna lubi ten post.
Ancyna uważa post za pomocny.
 
      
#7950 PostWysłany: 13 Lis 2019 14:39 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1263
niebieski
Porażka z tym bankiem. Nie da się nadpłacić karty. Zleciłem przelew na konto osobiste - dotarł, a drugi, który zleciłem na konto karty - brak.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
baja lubi ten post.
 
      
#7951 PostWysłany: 13 Lis 2019 15:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Wrz 2011
Posty: 145
Loty: 94
Kilometry: 151 564
niebieski
Wczoraj dokonałem spłaty zadłużenia karty, spłata nie pojawiła się ani w blokadach, ani w historii operacji. Co ciekawe udało mi się zapłacić kartą na kwotę uwzględniającą spłatę. Czyli problem "niewidzialnego księgowania" operacji nadal istnieje.

Niestety oficjalnie nie da się zwiększyć limitu dziennego transakcji ponad limit kredytowy, ani przez serwis transakcyjny, ani przez infolinię. Konsultantka wyraźnie tłumaczy:
"Ma Pan przykładowo limit kredytowy 10 tysięcy i jest niewykorzystany. Nadpłaca Pan 20 tysięcy. Ma Pan więc do dyspozycji kwotę 30 tysięcy, ale i tak może Pan wydać dzisiaj maksymalnie 10 tysięcy, resztę dopiero w kolejnych dniach". Tak więc tutaj zła zmiana.
Góra
 Profil Relacje PM off
baja lubi ten post.
 
      
#7952 PostWysłany: 13 Lis 2019 15:21 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Ancyna napisał(a):
Przyznam, ze mnie jakaś pomroczność ogarnęła. Tuż przed przerwą wysłałam na konto karty około 4 tysiące, mając na nim 2, a limit 4. Czyli powinno byc razem 6. Sprawdzałam rano, przelew jeszcze nie przyszedł, saldo 2. No a wieczorem saldo 4. Ale te 2 tysiące są, tylko w paribasowej próżni ;-) Zrobiłam zakupy online na jakieś 120 zł, saldo nadal 4. I pewnie tak będzie, póki nie wydam tych dwóch. W historii transakcji jeszczetego przelewu w ogole nie widzę.
Z innych obserwacji
- nie da się zwiększyć limitu powyżej tego przyznanego
- gdy wchodzę do apki, pierwsze co widzę, to karta dodatkowa, którą niby zamknęłam na czacie. ma ona status "zastrzeżona". Coś mi się wydaje, ze to nie to samo co zamknięcie ;-) . Rozumiem ze muszę jeszcze zamknąć konto jej rachunku i w ogole pewnie ją, bo konsultant zastrzegł, a nie zamknął (jak twierdził) ?


U mnie niestety tak samo - mam sporą nadpłatę, a strona i aplikacja pokazują tylko kwotę limitu kredytowego jako dostępne środki. Zrobiłem zakupy i wpadły do historii jako blokady, a widoczna kwota pomniejszyła się. Dzwoniłem i konsultantka powiedziała, że jak blokady się zaksięgują to w magiczny sposób kwota kredytu się odnowi bo mam sporą nadpłatę, której nie widzę w historii konta jako zasilenie, zupełnie jej nie widzę :shock:
W zasadzie tylko konsultant widzi poprawnie stan rachunku mojej karty bo ja widzę tylko kwotę kredytu jako dostępne środki. Limitów karty też nie mogę zmienić ponad kwotę kredytu więc większe zakupy są udupione.

Dziś podejdę w tym temacie do placówki.
Myślę, że czas już na osobny wątek pt. jak skutecznie zamknąć konto karty WiZZ Raiffeisen / BNP Paribas :idea:
Góra
 Profil Relacje PM off
Ancyna lubi ten post.
Ancyna uważa post za pomocny.
 
      
#7953 PostWysłany: 13 Lis 2019 15:24 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
U mnie wciąż bez zmian - transakcje 2-4 listopada w próżni, choć ujęte w wykorzystanym limicie. Punktów z automatu brak - reklamacja wysłana przez formularz.
Jak sprawdziłem, koniec okresu rozliczeniowego zmieniony poprawnie - u mnie był 18, teraz jest 20 dzień miesiąca.
W nowym systemie irytuje mnie brak informacji o czasie do automatycznego wylogowania - człowiek przełączy się na inną stronę, potem wraca na BNP a tym już jest wylogowany.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7954 PostWysłany: 13 Lis 2019 16:08 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 922
niebieski
Ludzie... ktokolwiek ma pojęcie o skali przedsięwzięcia informatycznego jakim jest fuzja systemów bankowych, ten siedzi i spokojnie czeka. Pewnie, że każdy ma prawo oczekiwać idealnego działania do strzału, ale życie tak nie działa. To że migrowali w weekend nie zmienia faktu, że mają teraz milion tematów i usterek w TODO i 95% z nich rozwiążą w ciągu miesiąca. Nie ma moim zdaniem opcji, żeby kasa się nie zgadzała, a co do punktów, to nie ukrywam że też przelałem co się dało sam (i dotarło, jestem szczęśliwcem). WDC mam akurat do 14.01 więc...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#7955 PostWysłany: 13 Lis 2019 16:47 

@shiver

Taka mnie myśl naszła po twoim ni z gruchy czy pietruchy wpisie: mogli spokojnie przełożyć fuzję na 01.02.2020r

Masę niepotrzebnej roboty pseudo informatyków by im odpadła czyli jakieś 99% posiadaczy tej kk przepraszam tego badziewia do tego czasu się z Paribas wypisze

Oni tez chyba w tym Paribas nie mają pojęcia jaką bez kredytów przejęli wydmuszkę
Góra
 PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#7956 PostWysłany: 13 Lis 2019 17:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1429
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
@gorny77 karta wizz to nic nieznaczący detal i z takiej błahostki nikt nie przesuwa migracji... dla 300 czy 500 niezadowolonych klientów tej karty . Migracja została tak zaplanowana bo dali słowo w KNFie że będzie zrobione w tym roku inaczej nie dostali by zgody na zakup. Wybrano ten termin bo był optymalny z uwagi na dodatkowy dzień wolny przy weekendzie co miało znaczenie przy ewentualnej porażce i powrocie na stare systemy. Mnóstwo aspektów o których normalni klienci nie maja pojęcia np zamkniecie finansowe roku kalendarzowego i wynikające z tego wspólne raportowanie do US etc. Choćby z tego względu że utrzymywanie zdublowanych systemów informatycznych wymaga np kosztownych licencji idących w setki tysięcy złotych a co za tym idzie zdublowanej ich obsługi informatycznej księgowej , back offic-owej etc.itd

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7957 PostWysłany: 13 Lis 2019 17:58 

300-500 klientów kk :lol: :lol: :lol: 8-) chyba 30000 -50000 lada chwilę ich pożegna

Szkoda, masę niepotrzebnej nikomu roboty wykonali :!:
Góra
 PM off
baja lubi ten post.
 
      
#7958 PostWysłany: 13 Lis 2019 18:00 

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 5
Loty: 68
Kilometry: 62 938
Zerknijcie w regulamin programu lojalnościowego Wizzair. Jest tam opisana procedura składania reklamacji dotyczących np transferowanych środków (funduszy).
Należy je kierować na adres wizz.creditcard@wizzair.com

Ja swoją wysłałem dzisiaj.

BTW. Jakieś 3 tygodnie temu zespół F4F wysłał zapytanie do wizz czy planują kontynuować program we współpracy z innym bankiem. Mieli zaktualizować artykuł jak dostana odpowiedź. Do dziś nic.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7959 PostWysłany: 13 Lis 2019 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1429
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
Nie wszyscy sa az tak niezadowoleni jak my po 2gie bank kalkuluje takie ryzyko w takich przedsiewzieciach. Pracowałem w tym banku w IT wiem jak to sie odbywa ..bralem udzial przy migracji np z polbankiem ... uwiez mi nikt nie bedzie po nas i po produkcie plakal. BNP jest jednym z najwiekszych banków w europie takie PKO to dla nich tyle co nic

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez lendziro 13 Lis 2019 18:18, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7960 PostWysłany: 13 Lis 2019 18:04 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 161
bodzio007 napisał(a):
Zerknijcie w regulamin programu lojalnościowego Wizzair. Jest tam opisana procedura składania reklamacji dotyczących np transferowanych środków (funduszy).
Należy je kierować na adres wizz.creditcard@wizzair.com


reklamację pisałeś po polsku czy po angielsku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group