Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#7341 PostWysłany: 27 Lip 2019 14:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 2189
Loty: 113
Kilometry: 202 765
srebrny
A stan punktów i przelać można też sobie sprawdzić na infolinii, ale bez żadnej interakcji z żywym człowiekiem

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
bartcym lubi ten post.
bartcym uważa post za pomocny.
 
      
Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów
Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto
#7342 PostWysłany: 27 Lip 2019 14:32 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 57
@zoli, @bonifacy - dzięki.
Jak nie trzeba 10 minut słuchać melodyjki, zanim konsultant będzie wolny, to nie jest tak źle - z automatem załatwi się to szybko i bez kolejki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7343 PostWysłany: 27 Lip 2019 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 610
Loty: 80
Kilometry: 124 571
niebieski
Chyba najwygodniej jest przez chat to załatwiać.
Góra
 Profil Relacje PM off
bartcym lubi ten post.
bartcym uważa post za pomocny.
 
      
#7344 PostWysłany: 27 Lip 2019 17:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 515
Loty: 120
Kilometry: 206 814
@bartcym
Ad 6. Do zniżki nie jest liczona liczba lotów, tylko osób. Zniżkę WDC będziesz miał na dowolną liczbę rezerwacji pod warunkiem, że na nich będą dwie osoby w tym Ty.
_________________
Image Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 29 Lip 2019 16:17, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
bartcym lubi ten post.
bartcym uważa post za pomocny.
 
      
#7345 PostWysłany: 27 Lip 2019 18:53 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
bonifacy napisał(a):
A stan punktów i przelać można też sobie sprawdzić na infolinii, ale bez żadnej interakcji z żywym człowiekiem


Ale wtedy chyba tylko całość dostępnych można przelać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7346 PostWysłany: 27 Lip 2019 18:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 731
srebrny
Tak
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7347 PostWysłany: 27 Lip 2019 19:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 2189
Loty: 113
Kilometry: 202 765
srebrny
Wszystko oczywiście do maksymalnego pułapu 1000zl.
Jak dla mnie idealne rozwiązanie. Trwa to jakieś 25-30sekund

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7348 PostWysłany: 27 Lip 2019 20:21 

Rejestracja: 27 Lip 2019
Posty: 2
Witam, czy ktoś również dostał podobne pismo?

""Szanowni Państwo,

Kierujemy do Państwa niniejszą informację w związku z decyzją z dnia 28 lutego 2019 r., nr RBG – 4/2019 wydaną przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów („Decyzja UOKIK”) w celu umożliwienia Państwu złożenia wniosku, o którym szczegółowo informujemy poniżej oraz w celu poinformowania Państwa o przyznanej rekompensacie publicznej.

Informujemy, że Decyzja UOKIK zakończyła postępowanie, które wszczęte zostało w sprawie stosowania przez BNP Paribas Bank Polska S.A. („Bank”) praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów polegających na informowaniu niektórych konsumentów o proponowanych zmianach warunków umów o usługę płatniczą wyłącznie za pomocą wiadomości wysyłanych w ramach systemu bankowości elektronicznej oraz niezamieszczaniu w wiadomościach wysyłanych do konsumentów w związku z dokonywanymi zmianami istotnych informacji odnoszących się do podstawy prawnej i faktycznej dokonywanych zmian.
Na podstawie Decyzji UOKIK, Bank zobowiązał się, że dokona – na pisemny wniosek Klienta – indywidualnego rozliczenia z Klientem, polegającego na tym, że jeżeli wskutek zmian opłat i prowizji dokonanych od początku 2014 roku do 31 stycznia 2018 roku, Klient poniósł większy koszt korzystania z usług Banku niż gdyby przedmiotowe zmiany nie były dokonane, to zwróci kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy wysokością opłaty/prowizji po zmianie i opłaty/prowizji sprzed zmiany wzorca umownego.
Powyższe uprawnienie dotyczy Klientów, którzy w latach 2014-2016 byli stroną umowy o usługi płatnicze z Raiffeisen Bank Polska S.A. i informowani byli o zmianach opłat i prowizji (w zakresie ww. usług) wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej R-Online (obecnie Online), a które to zmiany mogły skutkować wzrostem ponoszonych przez Klientów kosztów z tytułu wykonywania danej umowy przez Bank i z którymi na dzień przekazania niniejszej informacji nadal będzie wiązać Bank umowa o wykonywanie ww. usług płatniczych.
Rozliczenie nastąpi w terminie 2 miesięcy od złożenia wniosku przez Klienta i będzie obejmowało okres począwszy od wprowadzenia zmiany wysokości opłaty/prowizji do końca miesiąca kalendarzowego w którym Bank poinformował ponownie (z użyciem trwałego nośnika) o niekorzystnych zmianach opłaty/prowizji tj. do końca stycznia 2018 roku.
Wnioski Klienci będą mogli składać w Oddziałach Banku (lista oddziałów dostępna jest na stronie internetowej Banku www.bnpparibas.pl) w terminie: od momentu otrzymania niniejszej korespondencji do dnia 30 września 2019 roku.
Dodatkowo, zgodnie z Decyzją UOKIK, Bank przyzna rekompensatę publiczną wszystkim Klientom, których wiąże na dzień uprawomocnienia się Decyzji UOKIK umowa o usługę płatniczą zawarta z Raiffeisen Bank Polska S.A. (poprzednika prawnego BNP Paribas Bank Polska S.A.) polegającą na zwolnieniu z opłat za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą przez okres 1 miesiąca tj. września 2019 roku. Przyznana rekompensata będzie dotyczyć wypłat gotówki: kartami kredytowymi, kartami debetowymi wydanymi do rachunku bankowego, kartami płatniczymi wydanymi do kredytu konsumenckiego o nazwie „Kredyt bezpieczny”. W przypadku karty debetowej wydanej do rachunku bankowego o nazwie Konto Osobiste Premium rekompensata będzie polegać na zwolnieniu z opłaty miesięcznej za korzystanie z karty (w sierpniu oraz wrześniu 2019 roku). Rekompensata będzie przyznana bez względu na fakt złożenia wniosku o indywidulane rozliczenie opłat, o którym mowa w ust. 2 powyżej.

Z pełną treścią Decyzji UOKIK mogą Państwo zapoznać się na stronie internetowej Banku www.bnpparibas.pl w okresie od dnia otrzymania poniższej korespondencji do 30 listopada 2019 roku. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej Banku www.bnpparibas.pl/uokik2019 lub poprzez kontakt z Centrum Telefonicznym Banku pod numerem telefonu 22 548 29 43 (czynnym od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8-20).

Z poważaniem,
Góra
 Profil Relacje PM off
geos lubi ten post.
 
      
#7349 PostWysłany: 28 Lip 2019 13:13 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11332
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Jedyny punkt zaczepienia jaki widzę dla kk Wizz to wypłaty z bankomatu. Ale zakładam, że nikt rozsądny i tak tego nie robił.
EDIT coś chyba źle doczytałem ;)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 28 Lip 2019 17:14, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7350 PostWysłany: 28 Lip 2019 15:36 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1164
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Było tez wprowadzenie opłaty miesięcznej za kartę 6zl. Sprawdziłem i w wątku pojawiła się informacja, że wprowadzenie opłaty było opublikowane w systemie banku. Wiec teoretycznie może się łapać pod reklamacje. Wprowadzenie opłaty od 01.11.2015r.
Góra
 Profil Relacje PM off
Gaszpar lubi ten post.
 
      
#7351 PostWysłany: 29 Lip 2019 01:40 

Rejestracja: 27 Lip 2019
Posty: 2
-- 29 Lip 2019 01:26 --

Zakładałam kartę jak jeszcze była opcja zwolnienia z opłaty rocznej pod warunkiem wydania jakiejś tam kwoty, wydałam, ale regulamin się zmienił i wprowadzono opłatę stałą. Wysyłałam rekłamację, ale nic to nie dało.. Może ta zmiana też będzie zaliczna do wykonania decyzji? ;)

-- 29 Lip 2019 01:40 --

Krzysztof76 napisał(a):
Było tez wprowadzenie opłaty miesięcznej za kartę 6zl. Sprawdziłem i w wątku pojawiła się informacja, że wprowadzenie opłaty było opublikowane w systemie banku. Wiec teoretycznie może się łapać pod reklamacje. Wprowadzenie opłaty od 01.11.2015r.


Karta nigdy nie była darmowa, w 2015 r. podwyższono opłatę z 4,50 do 6. Więc na 100% zwrócą 1,5 za każdy miesiąc aż do dziś. Drugą opcję zwrotu 6 zł opisałam wyżej, ale słabo w to wierzę :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7352 PostWysłany: 29 Lip 2019 09:42 

Oczywiście, że karta była darmowa, w regulaminie byl zapis jaki obrót zwalnia z opłaty

Jest w temacie wątek z 2016r, gdy pisaliśmy czy dzwoniliśmy o zwrot opłat 6 zł za jesień 2015r, od 1 stycznia 2016r każdy tą opłatę zaaprobował


wizz-raiffeisen-bnp-paribas,181,50034&p=691573&hilit=Op%C5%82at%C4%99#p691633

Ale to były "normalne" czasy, gdy prawie wszystko co wykonane tą kk dawało pkt wizz

Czyli co jak za starych dobrych czasów " dla zasady" starzy klienci składają reklamację powołując się na cytowaną decyzję?



Ewa19 napisał(a):
Witam, czy ktoś również dostał podobne pismo?

""Szanowni Państwo,

Kierujemy do Państwa niniejszą informację w związku z decyzją z dnia 28 lutego 2019 r., nr RBG – 4/2019 wydaną przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów („Decyzja UOKIK”) w celu umożliwienia Państwu złożenia wniosku, o którym szczegółowo informujemy poniżej oraz w celu poinformowania Państwa o przyznanej rekompensacie publicznej.

Informujemy, że Decyzja UOKIK zakończyła postępowanie, które wszczęte zostało w sprawie stosowania przez BNP Paribas Bank Polska S.A. („Bank”) praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów polegających na informowaniu niektórych konsumentów o proponowanych zmianach warunków umów o usługę płatniczą wyłącznie za pomocą wiadomości wysyłanych w ramach systemu bankowości elektronicznej oraz niezamieszczaniu w wiadomościach wysyłanych do konsumentów w związku z dokonywanymi zmianami istotnych informacji odnoszących się do podstawy prawnej i faktycznej dokonywanych zmian.
Na podstawie Decyzji UOKIK, Bank zobowiązał się, że dokona – na pisemny wniosek Klienta – indywidualnego rozliczenia z Klientem, polegającego na tym, że jeżeli wskutek zmian opłat i prowizji dokonanych od początku 2014 roku do 31 stycznia 2018 roku, Klient poniósł większy koszt korzystania z usług Banku niż gdyby przedmiotowe zmiany nie były dokonane, to zwróci kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy wysokością opłaty/prowizji po zmianie i opłaty/prowizji sprzed zmiany wzorca umownego.
Powyższe uprawnienie dotyczy Klientów, którzy w latach 2014-2016 byli stroną umowy o usługi płatnicze z Raiffeisen Bank Polska S.A. i informowani byli o zmianach opłat i prowizji (w zakresie ww. usług) wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej R-Online (obecnie Online), a które to zmiany mogły skutkować wzrostem ponoszonych przez Klientów kosztów z tytułu wykonywania danej umowy przez Bank i z którymi na dzień przekazania niniejszej informacji nadal będzie wiązać Bank umowa o wykonywanie ww. usług płatniczych.
Rozliczenie nastąpi w terminie 2 miesięcy od złożenia wniosku przez Klienta i będzie obejmowało okres począwszy od wprowadzenia zmiany wysokości opłaty/prowizji do końca miesiąca kalendarzowego w którym Bank poinformował ponownie (z użyciem trwałego nośnika) o niekorzystnych zmianach opłaty/prowizji tj. do końca stycznia 2018 roku.
Wnioski Klienci będą mogli składać w Oddziałach Banku (lista oddziałów dostępna jest na stronie internetowej Banku http://www.bnpparibas.pl) w terminie: od momentu otrzymania niniejszej korespondencji do dnia 30 września 2019 roku.
Dodatkowo, zgodnie z Decyzją UOKIK, Bank przyzna rekompensatę publiczną wszystkim Klientom, których wiąże na dzień uprawomocnienia się Decyzji UOKIK umowa o usługę płatniczą zawarta z Raiffeisen Bank Polska S.A. (poprzednika prawnego BNP Paribas Bank Polska S.A.) polegającą na zwolnieniu z opłat za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą przez okres 1 miesiąca tj. września 2019 roku. Przyznana rekompensata będzie dotyczyć wypłat gotówki: kartami kredytowymi, kartami debetowymi wydanymi do rachunku bankowego, kartami płatniczymi wydanymi do kredytu konsumenckiego o nazwie „Kredyt bezpieczny”. W przypadku karty debetowej wydanej do rachunku bankowego o nazwie Konto Osobiste Premium rekompensata będzie polegać na zwolnieniu z opłaty miesięcznej za korzystanie z karty (w sierpniu oraz wrześniu 2019 roku). Rekompensata będzie przyznana bez względu na fakt złożenia wniosku o indywidulane rozliczenie opłat, o którym mowa w ust. 2 powyżej.

Z pełną treścią Decyzji UOKIK mogą Państwo zapoznać się na stronie internetowej Banku http://www.bnpparibas.pl w okresie od dnia otrzymania poniższej korespondencji do 30 listopada 2019 roku. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej Banku http://www.bnpparibas.pl/uokik2019 lub poprzez kontakt z Centrum Telefonicznym Banku pod numerem telefonu 22 548 29 43 (czynnym od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8-20).

Z poważaniem,


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 29 Lip 2019 14:17, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
#7353 PostWysłany: 29 Lip 2019 11:13 

Rejestracja: 13 Maj 2019
Posty: 73
Bartcym - ale jeżeli do tej pory nie byłeś klientem Raiffeisen'a, to nie wyrobią Ci karty Wizz, chyba że w ostatnich dniach coś się zmieniło ? Ja w maju dzwoniłem jako ktoś, kto nigdy nie miał nic wspólnego ani z Paribas ani z Raiffeisenem i wyraźnie powiedzieli, że nic z tego.
Góra
 Profil Relacje PM off
bartcym lubi ten post.
bartcym uważa post za pomocny.
 
      
#7354 PostWysłany: 29 Lip 2019 11:44 

-- 29 Lip 2019 11:15 --

Przecież i ta KK jest na "wymarciu" tylko póki co BNP Paribas nie poinformował ile potrwa ta "agonia" :roll: :!:

-- 29 Lip 2019 11:44 --

W BNP Paribas póki co oficjalnie wiedzą "że nic nie wiedzą"

Kod:
Dzień dobry, posiadam u Państwa Kartę Kredytową Wizz Air Mastercard, zgodnie z regulaminem z listopada 2018r. tej karty "Program będzie prowadzony do czasu jego rozwiązania, nie dłużej jednak niż do 31 sierpnia 2019. Data zakończenia Programu zostanie przekazana Uczestnikom za pośrednictwem wiadomości wysyłanych na ich Adresy E-mail na 3 miesiące przed zakończeniem Programu.
4. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują i są w całości rządzone przez prawo polskie."
czy coś wiadomo czy program będzie kontynuowany a jeżeli tak do to kiedy

 Jeśli zmiany będą realizowanie zostanie Pan o tym poinformowany przez WizzAir na 3 miesiące przed zakończeniem Programu.

 czyli coś "się wydarzy" czy uzyskam informację do 31.08.2019r?

 Jeśli coś się zmieni zostanie Pan o tym poinformowany, obecnie nie mamy informacji o zmianach
Góra
 PM off  
      
#7355 PostWysłany: 29 Lip 2019 12:26 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 57
Hehe, dzięki @giorgio_
Byłem kiedyś klientem Raiffeisen, byłem też klientem BNP Paribas (chyba nawet 2 razy).
Obecnie nie jestem klientem żadnego z powyższych (jestem tylko klientem banku BGŻ Optima, który chyba jest pod BNP Paribas).
Zagadałem na czacie BNP Paribas i powiedziano mi, że nie mogę aplikować o kartę Wizz.
Tylko ludzie, którzy mieli ją za czasów Raiffa, zostali z nią przeniesieni do BNP, a żadnych nowych posiadaczy tej karty nie chcą, więc na nic moje analizy :(
Dzięki za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7356 PostWysłany: 30 Lip 2019 12:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10962
HON fly4free
Nowy system BNP Paribas. Dla byłych klientów Raiffa ma być dostępny do listopada.
https://antyweb.pl/goonline-widzielismy ... p-paribas/
https://www.cashless.pl/6180-bnp-pariba ... m-goonline
https://prnews.pl/nowy-system-goonline- ... bas-444693
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7357 PostWysłany: 30 Lip 2019 18:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
Wygląda trochę jak Getin. Na pewno będzie lepszy niż to co teraz mają. XD

Ciekawe czy nadal będzie burdel z wyświetlaniem i zliczaniem transakcji kartą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7358 PostWysłany: 02 Sie 2019 14:22 

Rejestracja: 30 Kwi 2015
Posty: 739
niebieski
Jest jeszcze sens zgłaszać reklamację naliczania punktów od września, jeśli nie otrzymało się żadnego maila od banku/Wizzaira ani we wrześniu, ani w styczniu? Tak, wiem, szybko się z tym obudziłem :mrgreen:
Dodam, że w listopadzie telefonicznie zgłaszałem dyspozycję przekazania punktów na konto Wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7359 PostWysłany: 02 Sie 2019 15:11 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
Jeśli jeszcze nie składałeś to według mnie warto. Tylko przestudiuj ten temat od momentu jak inni składali reklamacje, co w niej zawrzeć żeby się z nimi nie bujać bezsensownie.
Góra
 Profil Relacje PM off
dajkamienia lubi ten post.
dajkamienia uważa post za pomocny.
 
      
#7360 PostWysłany: 02 Sie 2019 16:23 

Rejestracja: 30 Kwi 2015
Posty: 739
niebieski
Dzięki @Kravkrk. A jeśli teraz zgłoszę dyspozycję przelania punktów (pasuje mi kupić niebawem bilety), to czy po ewentualnie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji przeliczą mi te punkty jeszcze raz, czy już po ptokach? No i ile trzeba czekać na wydanie decyzji ws. reklamacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group