Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#6581 PostWysłany: 03 Gru 2018 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
@santech

Po co Ci stary regulamin ?

Na czacie kolejno:
1) Zapytaj ile masz zgromadzonych punktów.
2) Powiedz że wg. Twoich obliczeń powinno być więcej.
3) Zapytaj czy była jakaś zmiana w przeliczeniu punktów. -> Operator powie że od 1 listopada zmienił się regulamin.
4) Powiedz że nie zostałeś należycie poinformowany a to lezy do obowiązków banku : nic na mail nie przyszło ani nie miałeś wiadomości na ten temat w bankowości elektronicznej.
5) Zgłoś chęć złożenia reklamacji w zakresie z dyspozycją ponownego przeliczenia punktów wg. starego regulaminu podając informację że gdyby to z przyczyn technicznych nie było możliwe to oczekujesz od banku propozycji w tym zakresie
6) Podkreśl i niech operator to dopisze w reklamacji: zależy Ci na polubownym rozwiązaniu problemu i mając na uwadze dotychczasową dobra współpracę z bankiem oraz zadowolenie z produktów jakie oferuje bank wierzysz że bez problemu uda się osiągnąć kompromis w tym temacie
7) Nie zapomnij podziękować konsultantowi

Przygotuj sobie odpowiednie zdania w notatniku i tylko kopiuj wklej na chat i po temacie. Roboty max na 5 min. Pozostaje czekać. :D

z innej beczki - w piątek kolo południa zlecałem przelew punktów a w niedziele mail że już są na koncie Wizz :D
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
8 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy) Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy)
Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN
#6582 PostWysłany: 04 Gru 2018 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4474
srebrny
@zulu
zulu napisał(a):
...w piątek kolo południa zlecałem przelew punktów a w niedziele mail że już są na koncie Wizz :D

Zleciłeś wg nowego przelicznika, nie czekając na odpowiedź reklamacyjną ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6583 PostWysłany: 04 Gru 2018 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
@wtak i tak wiem że nie przeliczą tylko dadzą 100 zł w punktach więc nie czekałem. Nawet jak by uwzględnili (w co wątpię) to zrobią korektę.
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
      
#6584 PostWysłany: 05 Gru 2018 14:38 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
Też złożyłem reklamację wg planu @zulu, odbyło się standardowo:
1: była zmiana przelicznika ?
2: była, informowaliśmy mailowo i w systemie
1: nic nie dostałem
2: na pewno wysyłaliśmy
1: nic nie mam na mailu, proszę o złożenie reklamacji w moim imieniu
2: proszę o podanie pełnej treści reklamacji

I co mnie zaskoczyło to konsultant powiedział, że odpowiedź przyjdzie w ciągu 30 dni pocztą. Jak spytałem czy nie może mogą mi jej przysłać mailem to powiedział że nie, dziwne to trochę chociaż to Raiffaisen BGŻ, z nimi wszystko możliwe.
W innych bankach (nawet pocztowym) odpowiedź na reklamację przychodziła mi na maila.


Ostatnio edytowany przez Kravkrk 05 Gru 2018 14:49, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6585 PostWysłany: 05 Gru 2018 14:48 

Odpowiedź na reklamację w Raiffeisen zawsze przychodzi na wskazany adres korespondencyjny
Trochę tych reklamacji zapewne mają, gdyż nigdy nie czekałem na odpowiedź kilkanaście dni

A i co się dziwisz, że email nie, skoro regulaminu tą drogą nie otrzymałeś....
Góra
 PM off  
      
#6586 PostWysłany: 05 Gru 2018 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
Kravkrk napisał(a):
I co mnie zaskoczyło to konsultant powiedział, że odpowiedź przyjdzie w ciągu 30 dni pocztą. Jak spytałem czy nie może mogą mi jej przysłać mailem to powiedział że nie, dziwne to trochę chociaż to Raiffaisen BGŻ, z nimi wszystko możliwe.
W innych bankach (nawet pocztowym) odpowiedź na reklamację przychodziła mi na maila.


Nie wiem jak przez czat, ale jak składasz przez system bankowy to odpowiedź przychodzi na skrzynkę po zalogowaniu się + dodatkowo wysyłają pismo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6587 PostWysłany: 06 Gru 2018 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2014
Posty: 1691
Loty: 205
Kilometry: 463 041
srebrny
A możecie dopowiedzieć jak zmiana przelicznika działa na punkty uzyskane przed 1.11? Ostatni transfer robiłem w marcu, od tego czasu do dzisiaj mam xxx punktów, z czego 80% transakcji była wykonana przed 1.11. Czy to oznacza, że te punkty są poprawne, a jedynie wadliwe są punkty 'nowe'?
_________________
R.

Pierwsze raz w Afryce: https://www.fly4free.pl/forum/a-na-koniec-ktos-ci-powie-ze-nic-z-tej-afryki-nie-widziales,213,175117
Pojechaliśmy z nastolatkami w kilkumiesięczną podróż dookoła świata: W sto dni dookoła świata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6588 PostWysłany: 06 Gru 2018 11:10 

dokładnie tak, tylko te zaksięgowane po 1.11 10 zł=1 pkt

@zawiert A i one jako tako nie są wadliwe, bo zmienili regulamin tylko o tym skutecznie NIE powiadomili
Góra
 PM off
zawiert uważa post za pomocny.
 
      
#6589 PostWysłany: 06 Gru 2018 11:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2014
Posty: 1691
Loty: 205
Kilometry: 463 041
srebrny
@gorny77 - tak tak wiem, wadliwe to taki skrót myślowy jak to nasi politycy mają w zwyczaju na obiadkach u Puchacza czy innego ptaka
_________________
R.

Pierwsze raz w Afryce: https://www.fly4free.pl/forum/a-na-koniec-ktos-ci-powie-ze-nic-z-tej-afryki-nie-widziales,213,175117
Pojechaliśmy z nastolatkami w kilkumiesięczną podróż dookoła świata: W sto dni dookoła świata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6590 PostWysłany: 06 Gru 2018 13:02 

Rejestracja: 22 Mar 2013
Posty: 684
Loty: 205
Kilometry: 374 813
niebieski
Mam limit na karcie 4000 zł, w zeszłym tygodniu wypożyczałem auto na Cyprze, musiałem trochę nadpłacić kartę by wystarczyło na zrobienie blokady. Zablokowali ~4600 zł, zostało mi jakieś 200 zł w dostępnych środkach. W piątek od razu po oddaniu auta wypożyczalnia zwolniła blokadę tylko zamiast mieć w dostępnych środkach niecałe 5000 zł pojawiło się tam prawie 9000 zł i sytuacja się dalej utrzymuje.
Wie ktoś w czym rzecz? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6591 PostWysłany: 06 Gru 2018 13:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 416
Kilometry: 785 832
srebrny
Mam tak samo. Błędna ilość dostępnych środków. Z tym że ty masz +9000 a ja -25 zł na czerwono;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6592 PostWysłany: 06 Gru 2018 18:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Cze 2016
Posty: 329
Loty: 56
Kilometry: 155 526
niebieski
KondzikS napisał(a):
Wie ktoś w czym rzecz?

Będzie się utrzymywało przez 7 dni potem wróci do normy, miałem to samo po wynajmie na Cyprze w Sixt.
Góra
 Profil Relacje PM off
KondzikS lubi ten post.
 
      
#6593 PostWysłany: 06 Gru 2018 22:38 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 161
jak tam? ktoś dostał już odpowiedź na reklamację na mikołaja? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6594 PostWysłany: 07 Gru 2018 12:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
Ja napisałem na czacie z prośbą o listę transakcji z listopada to babka powiedziała, że muszę w wiadomości w systemie wysłać taką prośbę. Wysłałem, czekam, jak przyjdzie to napiszę, że się nie zgadza i pójdzie reklamacja dalej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6595 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2017
Posty: 355
Loty: 308
Kilometry: 463 362
srebrny
Dziś odnowili mi członkostwo WDC. Otrzymałem WDC Grupa, więc będę siedział cicho :) Sprawdzałem losową rezerwacje na więcej niż 2 osoby i wchodzi bez problemu zarówno przez www oraz aplikację.

Co ciekawe w mailu otrzymałem informację jak poniżej, a wiadomo, co teraz mówi regulamin.

Załączniki:
WDC.png
WDC.png [ 291.08 KiB | Obejrzany 1026 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6596 PostWysłany: 12 Gru 2018 15:51 

Rejestracja: 21 Sty 2018
Posty: 76
czy ktoś się orientuje czy podpięcie karty do GooglePay i płacenie w ten sposób powoduje naliczanie punktów premiowych?
_________________
Insta @marco_pollon
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6597 PostWysłany: 12 Gru 2018 15:54 

O ile transakcja bezgotówkowa ma właściwy kod i wartośc to tak
Ja mam podpiętą, czasami korzystam
Góra
 PM off  
      
#6598 PostWysłany: 12 Gru 2018 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10962
HON fly4free
@marek84 ja mam 100% transakcji przez Google Pay i są zaliczane
Góra
 Profil Relacje PM off
marek84 lubi ten post.
marek84 uważa post za pomocny.
 
      
#6599 PostWysłany: 12 Gru 2018 23:20 

Rejestracja: 06 Lut 2012
Posty: 250
niebieski
A czy punkty się nalicza jeśli kk Raiffa podepnie się pod N26, curve, revolut i inne tego typu wynalazki?

Tapnięte..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6600 PostWysłany: 12 Gru 2018 23:35 

skrzat napisał(a):
@marek84 ja mam 100% transakcji przez Google Pay i są zaliczane

Że 100% masz zaliczone pkt Wizz, ...... zapewne trochę cię poniosło i robisz obecnie złudne nadzieje
Bardziej bajer pozwalający na opłacanie transakcji czy płatności u ubezpieczyciela, kuriera itp telefonem bez wyciągania kk, coś jak uruchomienie samochodu stop start bez kluczyka :)

@peter1956 z różnych wynalazków od dłuższego czasu pkt nie ma
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group