Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#5301 PostWysłany: 02 Paź 2017 18:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2016
Posty: 43
Loty: 67
Kilometry: 183 382
Tomek Zien muszę dzwonić do jakiejś żywej osoby?
czy jest jakiś automat, który powie mi ile mam punktów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Mega 🔥 10 dni w Sri Lance za jedynie 1920 PLN 😍🏝️ Loty (z bagażem) i 4* hotel 😎 Mega 🔥 10 dni w Sri Lance za jedynie 1920 PLN 😍🏝️ Loty (z bagażem) i 4* hotel 😎
Kalendarz adwentowy w PLL LOT 🎄 Loty do Norwegii od 499 PLN 🇳🇴 🏞️ Kalendarz adwentowy w PLL LOT 🎄 Loty do Norwegii od 499 PLN 🇳🇴 🏞️
Offline
#5302 PostWysłany: 02 Paź 2017 19:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1542
srebrny
Dzwoń do konsultanta raif jeszcze się nie dorobił automatycznego sprawdzania punktów ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#5303 PostWysłany: 02 Paź 2017 19:17 

Rejestracja: 23 Maj 2013
Posty: 163
xamrex napisał(a):
Tomek Zien muszę dzwonić do jakiejś żywej osoby?
czy jest jakiś automat, który powie mi ile mam punktów?

022 549 99 99 i wybierz połączenie z konsultantem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5304 PostWysłany: 03 Paź 2017 10:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5098
HON fly4free
Krzysztof76 napisał(a):
@correos
Mam ten sam problem po aktywacji nowej karty. Zgłosiłem sprawę na infolini. Wyglada ze to problem dotyczący większej ilości kart. Konsultant potwierdził ze maja od kilku dni taki problem


Bank na poziomie zaproponowalby, faktycznie wystapil problem - pracujemy by go jak najszybciej rozwiazac, w ramach rekompensaty proponujemy zawieszenie miesiecznej oplaty za karte w okresie od-do, gadzety firmowe na adres korespondencyjny slowem cokolwiek, tymczasem konsultant odpowida nic nie widze odpowiemy w ciagu dwoch dni roboczych.

Na moje pytanie jezeli bede mial problem z terminowa splata karty, zadzwonie do Panstwa informujac ze mam przejsciowy problem techniczny i po dwoch dniach roboczych odpowiem kiedy bede gotowy do spalty wtedy Panstwo to zaakceptuja bez zadnych sankcji finansowych dla mnie.... zapadla w sluchawce cisza, po czym wstyd sie przyznam rzucilem "miesem" to bylo nie na miejscu mea culpa :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5305 PostWysłany: 04 Paź 2017 18:06 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1251
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
U mnie ciąg dalszy przepychank z półbankiem, dział techniczny nie znalazł rozwiązania. Kartę spłaciłem, a nadal mam brak środków na nowej karcie. Widoczne są w systemie przy starej karcie i w saldzie. Ale nie można płacić karta bo środków brak. Sprawa ciągnie się już 4 dni. Po 777 telefonie do banku miał oddzwonić jakiś kierownik, nic z tego. Najgorszy bank z jakim miałem w życiu do czynienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5306 PostWysłany: 05 Paź 2017 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5098
HON fly4free
@Krzysztof76 obawiam sie, ze to bedzie juz chroniczna przypadlosc
wczorajsza moja wpłata kolejny raz trafila na dostepne srodki karty ktora juz jest zastrzezona i po dacie waznosci
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5307 PostWysłany: 05 Paź 2017 13:55 

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 193
Na pewno ktoś już miał podobny problem. Mianowicie do wniosku o kartę kredytową podpiąłem inny adres e-mail niż ten, na który miałem już zarejestrowane konto Wizzair (de facto konto z podstawowym WDC). Teraz widzę, że utworzyli mi drugie konto na wizzair na ten adres, który podałem we wniosku o kartę kredytową. Ktoś już przechodził procedurę połączenia tych kont w wizzair?
_________________
Moją drugą pasją oprócz taniego podróżowania jest analityka internetowa i seo: https://piotrstarzynski.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5308 PostWysłany: 05 Paź 2017 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1506
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
z mojej wiedzy nie ma takiej możliwości połączenia kont... no chyba że po stronie Wizz Ci to zrobią.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5309 PostWysłany: 05 Paź 2017 13:59 

No to ja mam szczęście tzn wszystko ok: stara karta niewidoczna, moja nowa łącznie z sprytnym i innymi płatnościami hula aż miło, do tego pokazuje już nową dodatkową żony bo stara do X.2017r
Wpłatomat też z dzisiaj ok, korzystajcie z apki mobilnej ale po zalogowaniu po lewej u góry klikamy EKRAN STARTOWY I KARTY po kliknięciu na wybraną kartę popatrzcie na transakcje i bieżące blokady
Góra
 PM off
correos lubi ten post.
 
      
Offline
#5310 PostWysłany: 05 Paź 2017 14:04 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Krzysztof76 napisał(a):
U mnie ciąg dalszy przepychank z półbankiem, dział techniczny nie znalazł rozwiązania. Kartę spłaciłem, a nadal mam brak środków na nowej karcie. Widoczne są w systemie przy starej karcie i w saldzie. Ale nie można płacić karta bo środków brak. Sprawa ciągnie się już 4 dni. Po 777 telefonie do banku miał oddzwonić jakiś kierownik, nic z tego. Najgorszy bank z jakim miałem w życiu do czynienia.


Niestety potwierdzam, transakcje znikają i czasem trudno to ogarnąć. Kiedyś podwójnie zaksięgowali mi rozliczenie za hotel. Doszedłem do tego po kilku dniach bo akurat sprawdzałem rozliczenia (normalnie byłby problem bo nie wszystko sprawdzam drobiazgowo). Po telefonicznej interwencji konsultant stwierdził, że hotel dokonał dwukrotnego pobrania. Kilkanaście minut później z konta zniknęło podwójne księgowanie. Złożyłem reklamację ale odpisali, że na koniec okresu rozliczeniowego (generowanie wyciągu) wszystko się zgadza.

Innym razem logowałem się koło trzeciej w nocy i na koncie miałem kilka tysięcy, a powinno być kilka stówek. Zrobiłem screena, rano stan konta był już zgodny. Zgłosiłem reklamację i wysłałem screena - odpisali, że to normalne w trakcie nocnej archiwizacji danych w systemie :roll:


Ostatnio edytowany przez baja 05 Paź 2017 14:06, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5311 PostWysłany: 05 Paź 2017 14:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5098
HON fly4free
nie powinienem tego pisac ale troche Ci zazdroszcze :) gorny77
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5312 PostWysłany: 05 Paź 2017 14:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12270
HON fly4free
@correos u mnie też było ok po aktywacji nowej karty 2 tyg. temu, po 2 dniach znikła stara, wszystko "przeszło" na nową :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5313 PostWysłany: 05 Paź 2017 14:12 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2098
złoty
Anonymous napisał(a):
No to ja mam szczęście tzn wszystko ok: stara karta niewidoczna, moja nowa łącznie z sprytnym i innymi płatnościami hula aż miło, do tego pokazuje już nową dodatkową żony bo stara do X.2017r
Wpłatomat też z dzisiaj ok, korzystajcie z apki mobilnej ale po zalogowaniu po lewej u góry klikamy EKRAN STARTOWY I KARTY po kliknięciu na wybraną kartę popatrzcie na transakcje i bieżące blokady



@gorny77

U mnie jest identycznie jak u Ciebie.

Czy możesz sią zalogować na starej stronie Wizzair?
Od kilku dni u mnie jest to nieosiągalne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5314 PostWysłany: 05 Paź 2017 14:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5098
HON fly4free
@skrzat
wiec wylosowalem nieszczesliwy numerek karty
konsultant nic nie moze, dzial techniczny pracuje

wieczorem napisze zgrabna reklamacje, zloze ja w oddziale za potwierdzeniem odbioru
wraz z kopiami odrzuconych transakcji przez terminal z powodu rzekomego braku srodkow
i zobacze co zaproponuja w rekompensacie

kolejny moj wpis w tym temacie bedzie dopiero jak wszystko wroci do normy
Góra
 Profil Relacje PM off
zulu lubi ten post.
 
      
Offline
#5315 PostWysłany: 05 Paź 2017 14:19 

Nie korzystałem od kliku dni, ale na book wizz się nie da, czyżby wyłaczyli definitywnie...
Też po aktywacji nowej stara karta była widoczna, obie miały te same salda ale nie powinno to dziwić bo konto techniczne bankowe to samo
Góra
 PM off  
      
Offline
#5316 PostWysłany: 05 Paź 2017 14:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 88
Kilometry: 152 863
niebieski
U mnie we wrześniu się kończyła poprzednia karta. Ok 15 aktywowana nowa, stara się zamknęła z końcem września sama. Nowa hula, limity i spłaty jak najbardziej ok.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5317 PostWysłany: 05 Paź 2017 15:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
U mnie to samo co u @Tomek Zien :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5318 PostWysłany: 05 Paź 2017 15:45 

Rejestracja: 24 Maj 2012
Posty: 418
niebieski
Pół roku temu namówiłem siostrę, żeby sobie wzięła tą kartę. Był to piękny popis niekompetencji Raiffeisena. Siostra kilka razy wysyłąła wniosek, raz kurier z umową nie dojechał (miał być ale nie dotarł, drugi raz się nie pofatygował), potem się okazało, że jest błąd w umowie i konsultant ją poprawiał, trzeba było poprawiać jakieś wnioski, X rozmów z infolinią, reklamacje telefoniczne, brak możliwości połączenia z managerem, brak możliwości uzyskania nazwiska managera.
Tragedia, sprawa ciągła się około półtora miesiącai zakończyła zerwaniem kontaktu przez Raiffeisena pomimo informacji o przyznaniu karty.

Ja z kolei ok 2 lata temu zwiększałem sobie limit karty i z powodu błędów pracownika Raiffiesena wiązało się to z bodajże 5 wizytami w oddziale. Trudniej było zwiększyć limit niż uzyskać kartę.

Na szczęście sposób wyciągania punktów rekompensuje mi te niedogodności i latam wraz z rodziną całkiem za darmo ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5319 PostWysłany: 05 Paź 2017 15:50 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 428
niebieski
Cieszymy się Twoim szczęściem :-). Tylko jaki chcesz propagować wniosek podsumowujący Twoją historię? :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5320 PostWysłany: 05 Paź 2017 16:27 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Ja myślę, że wniosek jest ogólnie znany:
- obsługa w tym banku to kompletny dramat,
- gdyby nie możliwość zbierania punktów Wizz, to pewnie 90% posiadaczy tej karty by się z nią rozstało.

U mnie na chwilę obecną wygląda to następująco:
- karta była ważna do końca września,
- 28 września zadzwoniłem do banku, żeby spytać co z nową karta, podobno została do mnie wysłana 6 września ale do dziś nie dotarła - zastrzeżono ją jako zagubioną,
- pytam czy można zamówić nową kartę do oddziału, zeby było szybciej bo standardowy czas oczekiwania na kartę to 14 dni - tak można, powinna być w ciągu 5-6 dni w oddziale, trzeba tylko chwilowo zmienić adres korespondencyjny na adres oddziału - no dobrze to tak robimy,
- za 5 min. telefon, że nie da się zamówić nowej karty jak stara jest jeszcze aktywna, pytam w takim razie jak wysyłają klientom wznawiane karty - no tak, to system generuje taką kartę ale ręcznie się nie da. Ponieważ mam jeszcze w planach puszczenie kilku tysięcy przez kartę w najbliższych dniach to rezygnuje, zamówię kartę 1 października,
- dzwonię 1 października, nie da się zamówić do oddziału, jak to, jeszcze kilka dni temu się dało, to zaraz jeszcze się dowiem, po kilku minutach no nie, nie da się - to ja dziękuje z zamówienia nowej karty, (w myślach - zadzwonię jutro, może trafię na kogoś bardziej kumatego),
- dzwonię następnego dnia, mówię o co mi chodzi, pani prosi o chwię, żeby się zorientować jak sprawa wygląda, coś długo to trwa, po kilku minutach - ale jak to, Pan przecież wczoraj zamówił nową kartę z wysyłką do domu - załamka :(

I jeszcze jedno akurat tym razem miałem wypożyczenie samochodu 24 września, gdybym wypożyczał tydzień później to już by na karcie Raiff nie zablokowali depozytu. Oczywiście posiadam inną kartę bo ufając Raiff można się srogo przeliczyć.
Ja już nawet, oczywiście gdy zachodzi tak potrzeba, wpłaty dokonuje w oddziale a nie we wpłatomacie. Po pierwsze już dwukrotnie wpłatomat wypluł błąd i skończyło się reklamacją na której rozpatrzenie Euronet daje sobie 14 dni roboczych, po drugie ostatnio wpłacałem we wpłatomacie w oddziale banku w piątek o godz. 21:53 i następnego dnia o 12:00 nie były widoczne - w sobotę telefon do banku, dlaczego wpłata nie została zaksięgowana - proszę pana, ja widzę pana wpłatę ale wpłaty dokonane w piątek po godz. 15 są księgowane w poniedziałek!!! Oczywiście od razu reklamacja, dlaczego wpłata we wpłatomacie nie jest widoczna na koncie karty następnego dnia, po 2h wpłata już zaksięgowana. Już widzę odpowiedź na reklamację - wszystko jest w porządku, wpłata została zaksięgowana następnego dnia.
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group