Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 29 Lut 2020 11:40 

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 27
Loty: 78
Kilometry: 113 250
Być może gdzieś jest już taki temat na forum, ale nie mogę do niego dotrzeć, więc pozwolę sobie zapytać.
Miałem loty do Malagi z Kato na termin 17.06-01.07, które kupiłem na początku września.
Teraz dostałem od wizz wiadomość, że przestali latać do Malagi i zmienili mi loty na 19.06-03.07 a lotnisko na oddalone o 700 km od Malagi Callejon.
W związku z tym dostałem kilka opcji:
1) zwrot 100% wartości rezerwacji na kartę
2) zwrot 120% wartości rezerwacji na konto wizz.

Wybrałem opcję numer 1, wypełniłem formularz i po przejściu dalej wyświetliła mi się informacja, że środki będą zrefundowane w ciągu kilku dni roboczych. I mam w związku z tym do Was pytania, bo pewnie któryś/aś z Was spotkał/a się już z taką sytuacją:
1) nie dostałem żadnego potwierdzenia e-mail o przyjęciu do realizacji zlecenia na zwrot (tylko informacja j.w.), czy to normlane?
2) rezerwacja kosztowała 1026 zł, ale tylko 255 zł zapłaciłem gotówką. Czy na kartę zwrócą mi całość, czy tylko ten kawałek, który płaciłem w pieniądzu? Czy punkty mi nie przepadną czasem?
3) ile zwykle trwa taki zwrot. Po jakim czasie powinienem się zacząć niepokoić? Obawiam się, że skoro nie dostałem maila to zlecenie np. nie przeszło i zastanawiam się czy jest jakiś czas na poinformowanie wizz o braku akcpetacji, i np. po tym czasie bez mojego odzewu wizz stwierdzi, że zaakceptowałem zmianę?
Z góry dzięki :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 29 Lut 2020 11:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1021
złoty
1. Nie będzie maila.
2. Na kartę wróci tyle, ile pobrało z niej środków. Reszta na konto wizz.
3. Czasami 2 h, czasem 3 dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 03 Mar 2020 16:10 

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 27
Loty: 78
Kilometry: 113 250
Dzięki. Minął już tydzień i zwrotu brak, ale jeszcze chyba parę dni poczekam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 03 Mar 2020 16:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5932
HON fly4free
@pszczolex Jeśli po tygodniu nie masz zwrotu gotówki i pkt też nie wróciły na konto to chyba jednak jest jakiś problem ,nie ma co dłużej czekać tylko trzeba dzwonić lub wysłać zapytanie mailem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 03 Mar 2020 18:44 

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 27
Loty: 78
Kilometry: 113 250
Dzwonienie kosztuje majątek a maila do nich chyba za bardzo nie ma, jest tylko opcja złożenia skargi...
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 03 Mar 2020 18:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 1560
złoty
To zadzwoń na numer warszawski , że dzwonisz w związku ze zmianą rezerwacji - po prostu. 221284905
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 03 Mar 2020 19:00 

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 27
Loty: 78
Kilometry: 113 250
-- 03 Mar 2020 18:49 --

Generalnie jak się zalogowałem na konto wizz to widzę, że mam do wyboru zmianę rezerwacji i zwrot środków (rozumiem, że mi te 120% zrefundują i może bym w to poszedł - nie wiem czy w ogóle im się na tym ch.....wym wizzie obwody nie spalą jak dostaną ode mnie sprzeczne sygnały).
Ale generalnie dziwne jest, że mimo iż wypełniłem ten formularz, który przeniósł mnie z maila a dotyczył zwrotu środków na kartę to rezerwacja jest cały czas widoczna w systemie.

-- 03 Mar 2020 18:49 --

O, dzięki, nie wiedziałem, że taka opcja jest - na stronie w zakładce Kontakt z nami -> Istniejące rezerwacje jest tylko 8 krajów z podanymi numerami i nie ma wśród nich Polski. Dobrze to ukrywają :)

-- 03 Mar 2020 19:00 --

Dzięki, dzwoniłem i Pan z pięknym hinduskim akcentem powiedział mi, że mam czekać 7 dni roboczych. Mam nadzieję, że nie ma takiej opcji, że tu coś nie pójdzie, nie zrefundują mi tej kasy i punktów a przepadnie mi możliwość anulowania? Nie ma chyba takiej opcji, że po jakimś czasie zmiana rezerwacji automatycznie się zatwierdzi?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 03 Mar 2020 20:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5932
HON fly4free
@pszczolex Automatycznie zmiana się sama nie zatwierdzi,ale jeśli twoja rezerwacja nadal jest aktywna to znaczy,że proces zwrotu środków jeszcze się nie rozpoczął.
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 08 Mar 2020 10:21 

Rejestracja: 03 Lut 2012
Posty: 27
Loty: 78
Kilometry: 113 250
Ponownie dziękuję za odpowiedź:) I tak im napisałem skargę, żeby był jakiś ślad w systemie, bo nie ufam formularzom, po wypełnieniu których nie dostaje potwierdzenia mailowego a tym bardziej rozmowom telefonicznym, zwłaszcza, że jak wcześniej powiadomienie mi wyskakiwało po zalogowaniu w wizz o zmianie terminu i możliwości anulowania (przy rezerwacij wyświetlały się przyciski anuluj i zmień chyba), tak teraz tego nie ma. Po złożeniu skargi mam przynajmniej jakieś potwierdzenie na mailu, że złożyłem :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 08 Mar 2020 12:37 

Rejestracja: 20 Lut 2013
Posty: 35
Loty: 15
Kilometry: 24 586
Anulowano kolejne loty z polskich lotnisk. (m.in wszystkie z Katowic do Bergamo - koniec marca )

Wczoraj system Wizz sam zamienił mój lot z KTW - BGY na KTW - Rzym Ciampino...

Aktualnie nie widać, żadnej opcji, zwrotu anulowania, czy przyjęcia propozycji alternatywnej.

Jak szybko możliwość akceptacji pojawia się w systemie Wizz ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 08 Mar 2020 13:14 

Rejestracja: 16 Maj 2017
Posty: 27
Jak wygląda zwrot przy zakupie przez OTA? Czy możliwy jest zwrot na konto Wizz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 08 Mar 2020 13:28 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 255
niebieski
Pieniążki zwrócą OTA, a oni dopiero Tobie.

Czyli zwrot w pkt w tej opcji odpada
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 10 Mar 2020 17:11 

Rejestracja: 07 Kwi 2015
Posty: 12
Ja też zastanawiam się co zrobić. Mam lot już w piątek, zmieniony w ten sposób, że i tak bym nie poleciał (powrót godzinę później), wypełniłem formularz o zwrot już pod koniec lutego. Nie dostałem potwierdzenia, więc jakoś na początku marca powtórnie go wypełniłem (żeby upewnić się, czy na pewno nie ma żadnego potwierdzenia etc.). Dzisiaj już mija 7 dni roboczych, rezerwacja dalej widnieje na stronie, dalej mam możliwość akceptacji, zwrotu środków etc., a środków na koncie dalej nie ma. Myślę, czy nie zażądać teraz zwrotu na konto Wizz. Może będzie szybciej? Jak wygląda ew. odzyskanie pieniędzy po terminie wylotu? Rezerwacja jakoś sama się zaakceptuje?
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 10 Mar 2020 17:17 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 255
niebieski
Kilka postów wyzej masz bezpłatny numer telefonu w abonamencie, by to w dzień roboczy w godzinach 9-17 szybko załatwić

Zwrot gotówki ze względu na fakt, że jest tego z powodu koronawirusa bardzo dużo trwa 2 tygodnie i dłużej
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 24 Mar 2020 18:53 

Rejestracja: 16 Lut 2018
Posty: 18
Dostałem dzisiaj mail z informacją z wizzar że anulują mój lot.
Możliwy jest zwrot 120% na kontowizzair a potem z tego konta przelew/zwrot na kartę 100%. Zrobiłem zwrot na konto wizzair ale dalej nie opcji aby wybrać zwrot 100% środków na mój rachunek. Ktoś się spotkał z takim numerem ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 24 Mar 2020 19:03 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 255
niebieski
Nie ma w ogóle takiej opcji czyli nikt się nie spotkał

Zwrot pkt wizz kończy temat, ale czekaj na fakturę rozliczającą
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 24 Mar 2020 19:11 

Rejestracja: 16 Lut 2018
Posty: 18
qurcze nie wiem jak to czytałem, czyli to taki pudrowanie pryszcza bo pewnie te linie padną
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 24 Mar 2020 19:15 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 255
niebieski
Nie, tylko zmniejszanie strat z zagwarantowaniem w przyszłości kolejnych rezerwacji w Wizzair
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 24 Mar 2020 19:17 

Rejestracja: 16 Lut 2018
Posty: 18
dg72 napisał(a):
Nie, tylko zmniejszanie strat z zagwarantowaniem w przyszłości kolejnych rezerwacji w Wizzair

no no już kidyś miałem dostać taki zwrot ze small planet ;) jak się skończyło każdy pamięta. Tu będzie tak samo, można zapomnieć że coś z tego się odzyska.
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 24 Mar 2020 19:19 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 255
niebieski
Ja wczoraj dostałem 1000 zł w pkt po 10 minutach od anulacji
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group