Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 02 Paź 2017 21:06 

Rejestracja: 02 Paź 2017
Posty: 1
Witam,

media obiegła informacja o upadku brytyjskiej lini lotniczej Monarch. Mam zakupiony jeden bilet od nich, na 19 paxdziernika na lot z Lizbony do Birmingham. Wszedzie jedyne informacje jakie podają dotyczą odlotow dla pasażerów do dnia 15 października. Tylko o takich pasażerach wspomonają w TV, internecie, na stronie urzędu lotnictwa. Zastanawaiam się na tym, co z pasażerami takimi jak ja, dla których ten lot mial sie odbyć poxniej niż 15 października ? W jaki sposób Linia lotnicza ma obowiązak poinformować pasażera o odwołanym locie ? bo żadnej oficjalnej informacji, mailem, sms, itp nie otrzymałem. Czy powienienm czekać jeszcze kilka dni aby moj lot był w terminie 14 lub mniej dni przez odlotem i wtedy zakupic nowy bilet na lot powrotny a nastepnie zgodnie z dyrektywą EU (261/2004) wystapic o odszkodowanie , odpowiednio 250 /400 Euro ?
Przypuszczam, ze linia lotnicza powinna w jakis oficjalny sposób informowac pasażerow a nie polegać na przekazach z mediow, internetu , prasy

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 02 Paź 2017 21:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 479
Kilometry: 615 649
niebieski
Niestety wygląda na to, że jesteś zdany na siebie...
Cytuj:
If you are not ATOL protected and you are due to travel to the UK on or after 16 October 2017, you will need to make your own arrangements to return to the UK. For advice on whether you can make a claim for a refund, please contact your card issuer, Paypal or insurer.
Źródło: https://monarch.caa.co.uk/customers/i-am-currently-abroad/i-am-due-to-fly-back-on-or-after-16-october-2017/

Linia lotnicza zbankrutowała. O odszkodowaniu zapomnij.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group