Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:11 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
z regulaminu Vrbo.com

"Witryna składa się z Ofert Najmu Nieruchomości zamieszczonych przez Partnerów oraz treści pochodzących od osób trzecich. Odpowiedzialność za treść ofert najmu Nieruchomości oraz treści pochodzące od osób trzecich spoczywa wyłącznie na Partnerze oraz osobach trzecich tworzących takie treści. W zakresie dozwolonym przepisami prawa Vrbo nie odpowiada za ww. oferty i treści, a jedynie oferuje i zapewnia dostęp do nich oraz umożliwia bezpośrednią komunikację Podróżnych z Partnerem w celu złożenia zapytania dotyczącego Nieruchomości oraz dokonania rezerwacji tej Nieruchomości w celach najmu. Dokonanie rezerwacji oraz zawarcie umowy najmu następuje bezpośrednio i wyłącznie z Partnerem. "

Dobrze rozumiem, że oni umyją od tego ręce? Regulamin booking.com, też tak działa?
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:12 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 378
niebieski
boots napisał(a):
Cytuj:
Jeśli kartą to próbuj w swoim banku-chargeback

Przed datą wykonania usługi?

skąd ten wniosek?
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
A stąd:
Cytuj:
Zapłaciłem. Pobyt za 2 tygodnie
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:47 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 102
boots napisał(a):
Cytuj:
Jeśli kartą to próbuj w swoim banku-chargeback

Przed datą wykonania usługi?

oczywiście
https://www.najlepszekonto.pl/procedura ... co-to-jest
z linku powyżej
Masz uwagi do usługi? Musisz natychmiast z niej zrezygnować i jak najszybciej wdrożyć procedurę chargeback. W świetle regulacji organizacji płatniczych skorzystanie z usługi jest jednoznaczne z zaakceptowaniem jej warunków.
Z tym, że są to już akademickie dyskusje. Z punktu widzenia klienta, który być może uległ oszustwu .wazne by cokolwiek odzyskać a kiedy to już drugorzędne.
Nie wiem jak działa to vrbo ,być może przyzwyczailiśmy sie do warunków jak na booking ale ,przeglądajać noclegi w Maroku na wimdu-rzeczywiście było masę z vrbo z jedną gwiazdką i komentarze,ze ludzie są oszukani ,bo na miejscu nie było tego noclegu. Nawet mnie to zastanawiało.Może się dobrze skończy ale..


Ostatnio edytowany przez dabecja1, 03 Lip 2022 21:56, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:48 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
O czym Ty w ogóle piszesz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:54 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 102
spokojnie
o możliwości odzyskania pieniędzy ,przed usługą jeżeli:
-rezerwacja okaże się wtopą
-zapłacił kartą
Góra
 Relacje PM off
bronek40 lubi ten post.
 
 
#27 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:01 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
Otrzyma CB, bo host nie odpowiedział na email?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#28 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:02 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
boots napisał(a):
Otrzyma CB, bo host nie odpowiedział na email?


ja się bardziej zastanawiam, jak będę musiał udowodnić, że rezerwacja nie doszła do skutku
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:06 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
To proste - pojedziesz tam i jeśli nie będzie wolnego pokoju, to weźmiesz od zarządcy obiektu stosowne potwierdzenie na piśmie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:32 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 102
bronek40 napisał(a):
boots napisał(a):
Otrzyma CB, bo host nie odpowiedział na email?


ja się bardziej zastanawiam, jak będę musiał udowodnić, że rezerwacja nie doszła do skutku



no nie.to tak nie działa.
Ale jest to proste-tylko, może zbyteczne bo autor wątku nie odpowiedział czym zapłacił.
Ale po kolei ,to, że ma jakieś ustalenia to już początek.Składa i to już ktoś ,będzie miał problem. Bank opisuje to z kodem usługi.Jeśli była możliwość zapłaty-jest merchand terminala-który jest zarejestrowany w VISA lub Mastercard. Ma blokowaną od razu wypłatę z innych transakcji na poczet tej spornej. I teraz to on musi udowodnić, że wszystko jest ok. Jeśli nie odpowiada klient dostaje kasę. Tu pewnie vrbo,będzie musiało udowodnić,że wszystko jest ok.Przedstawić potwierdzenie.
To naprawdę działa.
Miałem kiedyś przypadek w Wiedniu-oferta była bezwrotna. NA miejscu dostałem, rachunek, potwierdzenie opłaty kartą z datą czerwcowa. Po powrocie w sierpniu miałem drugie obciązenie.Infolinia booking,stwierdziła, że niemożliwe bo oni -raz gospodarzowi udostępniają numer karty.
Bank po miesiącu oddał kasę.
Góra
 Relacje PM off
bronek40 lubi ten post.
 
 
#31 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:37 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
boots napisał(a):
A gdzie jest ten apartament?

W Budvie Czarnogóra

Czyli rozumiem, nie mogę teraz złożyć Cashbacku, przed wykonaniem usługi.
Mimo, że wiem że nie dojdzie do skutku?
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:42 

Rejestracja: 30 Lip 2016
Posty: 122
srebrny
Widzę tu dużo emocji, to zrozumiałe, ale pocieszę Cię: jak się na chłodno zastanowić i podejść do problemu analitycznie, to raczej nie ma tutaj dużych znaków zapytania i wiadomo, co trzeba po kolei zrobić :)

Jak rozumiem, w sprawie są dwa problemy:
1. Za dwa tygodnie jedziesz na wakacje i chciałbyś mieć gdzie spać.
2. Chciałbyś odzyskać pieniądze.

Rozwiązanie problemu nr (1) wydaje się raczej proste: po prostu zrób rezerwację na inny nocleg. Wychodzi na to, że na 100% nie będziesz mógł skorzystać z rezerwacji VRBO: skontaktowałeś się już z nowymi właścicielami obiektu, którzy, jak rozumiem, potwierdzili, że NIE otrzymali Twojej rezerwacji ani Twoich pieniędzy, więc z pewnością NIE uhonorują rezerwacji z VRBO. Nie ma w takim razie sensu czekać do dnia wyjazdu, żeby na miejscu się o tym przekonać: wiesz już na 100%, że po prostu musisz znaleźć nowy nocleg.

Żeby rozwiązać problem nr (2), możesz skorzystać z bezpłatnej infolinii konsumenckiej UOKiKu i/lub infolinii swojego banku -- być może któraś z tych dwóch organizacji miała już takie przypadki i po prostu dostaniesz konkretną instrukcję, co dalej robić. A jeśli nie, to przygotuj sobie reklamację pod procedurę chargeback:
- opisz dokładnie sytuację
- wspomnij, że próbowałeś się skontaktować z noclegiem oraz vrbo.com i w obu przypadkach nie dostałeś odpowiedzi (możesz dołączyć dowody w postaci wysyłanych maili)
- jeśli to możliwe, przedstaw oświadczenie nowych właścicieli noclegu, że pieniędzy ani rezerwacji nie otrzymali
Jeżeli bank będzie potrzebował jeszcze czegoś od Ciebie, to po prostu sam o to poprosi. Potem będzie próba kontaktu ze sprzedawcą, który będzie się musiał wytłumaczyć z sytuacji.

Dalej pozostaje Ci czekać. I tyle.
Góra
 Relacje PM off
bronek40 lubi ten post.
dabecja1 uważa post za pomocny.
 
 
#33 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
bronek40 napisał(a):
boots napisał(a):
A gdzie jest ten apartament?

W Budvie Czarnogóra

Czyli rozumiem, nie mogę teraz złożyć Cashbacku, przed wykonaniem usługi.
Mimo, że wiem że nie dojdzie do skutku?

Tego nie wiesz na pewno.
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:53 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 102
bronek40 napisał(a):
boots napisał(a):
A gdzie jest ten apartament?

W Budvie Czarnogóra

Czyli rozumiem, nie mogę teraz złożyć Cashbacku, przed wykonaniem usługi.
Mimo, że wiem że nie dojdzie do skutku?

możesz
przeczytaj link,który Ci zamieściłem.w poście wyzej masz instrukcje..Tam się nawet dużo nie pisze.gotowiec

a ten apartament ma jakieś komentarze?ktoś coś pisał.wrzuć nazwę ,może ktoś gdzieś tam był.Budva to dość popularny kierunek.Na cro.pl -popytaj
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 03 Lip 2022 23:07 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
Yeshill Apart & Studio
kiedyś
Blue Way Apartments

komentarzy ma całą masę
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 03 Lip 2022 23:13 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 102
boots napisał(a):
Proponuję przeczytać treści pod tym linkiem z dużym zrozumieniem.

tak szczerze. Gość ma problem. Pokaż mi jedną rzecz, którą wniosłeś do tej dyskusji.



Znam te procedury,wiem jak działają ,wiem,że można .więc po co te dopowieści.
Jakiś konkret przedstaw.
A tu,tego nie wiesz,pojedziesz zobaczysz.,To już nie chcesz tam nocować?
No zastanów się.
Pisać aby pisać
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 03 Lip 2022 23:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1435
platynowy
Ale tam wcale nie musi być napisane nic o Expedii. U mnie mnóstwo rezerwacji służbowych leci przez Viajes ECI a jak się melduję w hotelu to nikt nie ma pojęcia co to za firma, bo rezerwacja widnieje jako Expedia bo Expedia jest jednym z bb którego Viajes ECI używa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 03 Lip 2022 23:21 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7428
srebrny
@dabecja1
Ale co wiesz, że można? Złożyć skutecznie CB na usługę, która jeszcze nie miała się rozpocząć tylko dlatego, że usługodawca nie odpisał na email?
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 03 Lip 2022 23:24 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
Dziękuje wszystkim za pomoc

Chargeback raz realizowałem z mbanku. Pamiętam krótki formularz i poszło sprawnie - miałem chyb 1 telefon z banku.
Tutaj płaciłem revolutem, więc może być trochę gorzej

Na razie
1) wysłałem wiadomość do vrbo, opisałem powoli sprawę, postraszyłem policją
2) mam korespondencje z obecnymi właścicielami na Viber, pokazuje tam imię i nazwisko hosta i oni tam potwierdzają, że to były właściciel
3) kontaktowałem się z hostem przez apkę vrbo, sms - bezskutecznie

Na razie nie wiem czy mam czekać z chargeback do momentu usługi, czy nie czekać.
Na pewno trochę poczekam na odpowiedź vrbo podali że w ciągu 24h :)

Ja przede wszystkim chce mieć udane wakacje, wolałbym wiedzieć przed że pieniądze wrócą do mnie - lepiej się wypoczywa
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 05 Lip 2022 08:08 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 378
niebieski
boots napisał(a):
A stąd:
Cytuj:
Zapłaciłem. Pobyt za 2 tygodnie

Czepiasz sie dla czepiania jak zawsze. Przed tym jak rozpocząłeś swój tradycyjny, zaczepliwy offtop nikt nigdzie nie pisał że chargeback ma zrobić teraz. Proponuję przeczytać treści powyżej swych postów ze zrozumieniem - i oszczędź waćpan czytelnikom swojego tradycyjnego marudzenia.
Góra
 Relacje PM off
lukasz_kowal lubi ten post.
 
 
 [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group