Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 20 Lip 2020 00:16 

Rejestracja: 20 Lip 2020
Posty: 1
uwazajcie na VRBO czy HomeAway. Zabookowalem domek w Norwegii po czym wlasciciel zadzwonil i powiedział, ze on nie udostępnia tej lokalizacji. Przez portal VRBO praktycznie nie da sie nic dowiedzieć, bo gada sie tylko z botem, ktory sie rozłącza. Zasadniczo chyba zglosze sprawe na policję - ktos powinien sie tym zajac, bo coraz więcej ludzi traci kasę .


Ostatnio edytowany przez Abcn, 20 Lip 2020 07:39, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 20 Lip 2020 01:14 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2327
złoty
To chyba nie na ten temat, ale dzwoń choćby na darmowy (ze skype'a) nr.: +1 877 228-3145 lub +44 208 827 1971.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 20 Lip 2020 01:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7429
srebrny
@ssalsa
Zapłaciłeś?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 20 Lip 2020 09:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1276
Loty: 372
Kilometry: 519 063
srebrny
Vrbo to niemiecki odpowiednik homeaway, ciągnie dane od nich, teraz połączyli sie z Expedia, ale to dalej osobna firma. Ja przez HA mam sporo rezerwacji. Każdy owner jest weryfikowany, więc nie chce mi się wierzyć że ktoś dodaje nie istniejące oferty, tym bardziej że przelew do mnie wychodzi 24h po zameldowaniu gości
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 20 Lip 2020 19:46 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2327
złoty
@joael To co piszesz to tylko częściowo prawda, bo dużo wynajmujących otrzymuje pieniądze w chwili zapłaty przez klienta.
Ale, nie wszyscy.
VRBO to akurat jest stara nazwa firmy z USA, skrót od Vacation Rentals By Owners
Niemiecka wersja to FeWo-direkt.de
Teraz, po przejęciu całości prze Expedia group, zmieniają nazwę na VRBO.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 20 Lip 2020 20:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1276
Loty: 372
Kilometry: 519 063
srebrny
@Chupacabra Możesz podać skąd ta informacja? W regulaminie jest tak jak piszę... zabezpieczenie wynajmującego (tak jak w airbnb), czyli kasa po zameldowaniu. Ja działam z homeaway bo tam zakładałem konto od 2012, tak samo jak na airbnb od 2013, czyli dawno temu, kasę zawsze mam w Euro po przyjeździe gości
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 20 Lip 2020 20:56 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2327
złoty
Część właścicieli ma wypłatę "awansem". Decydują chyba uznaniowo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 03 Lip 2022 20:27 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
Cześć

Streszczenie: zarezerowałem apartament przez VRBO, ale ponieważ właściciel mi nie potwierdzał, odezwałem się na inny numer, na innym portalu i oni powiedzieli, że to nie jest ich ogłoszenie
Prawdopodobnie jest to ogłoszenie starego właściciela

Zarezerwowałem apartament przez vrbo.com. Pierwszy raz przeZ ten portal, no ale pomyślałem Grupa expedia więc nic się nie powinno złego wydarzyć

Zapłaciłem. Pobyt za 2 tygodnie, rzadko płacę tak szybko, ale pobyt w wakacje, więc pomyślałem może warto.
Napisałem do hosta, ale nie odpowiadał, sms, viber - dalej nic.
Znalazłem ten lokal na booking.com.
Napisałem na ich numer i oni mi odpisali, że przejęli ten apartament 2 lata temu.
Oni tam nie wystawiają, że prawdopodobnie to ogłoszenie starego właściciela lub bóg wie kogo

Lokal był i jest dostępny na innych portalach Expedia Group.

Co robić? Jak odzyskać pieniądze?
Gdzie one w tej chwili są?

Dzięki z góry


Ostatnio edytowany przez bronek40, 03 Lip 2022 21:07, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 03 Lip 2022 20:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7429
srebrny
To już nie chcesz tam nocować?
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 03 Lip 2022 20:42 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
-- 03 Lip 2022 21:38 --

Jakie to ma znaczenie?

-- 03 Lip 2022 21:42 --

Ma ktoś jakiś kontakt w Expedia Group, gdzie można tą sprawę zaeskalować?

Vrbo.com ma jakieś numer telefonu, albo email, shit?
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 03 Lip 2022 20:44 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7429
srebrny
Na czym dokładnie polega problem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 03 Lip 2022 20:48 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
Przepraszam, masz jakiś problem ze zrozumieniem jezyka polskiego?

Zarezerwowałem lokal przez vrbo, zapłaciłem. Napisałem do hosta, żeby potwierdził, ponieważ nie potwierdzał, sam znalazłem kontakt do lokalu i oni piszą, że
NIE wystawiają na vrbo


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 03 Lip 2022 21:40, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 03 Lip 2022 20:51 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 102
Jeśli kartą to próbuj w swoim banku-chargeback.
a jak inaczej to scigaj vrbo


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 03 Lip 2022 21:40, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 03 Lip 2022 20:58 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1048
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Broniu nie irytuj się, rezerwacji dokonała pewnie expedia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6583
HON fly4free
Przyznam, że również nie rozumiem, na czym konkretnie polega problem. Jesteś chyba w zbyt dużych emocjach i trzeba ochłonąć.
Po pierwsze, kontakt do vrbo (znalezienie tego zajęło niecałą minutę): https://www.vrbo.com/pl-pl/help?t=traveler (na dole masz "skontaktuj się z nami").

Po drugie, nie jestem pewien (nie mam czasu czytać warunków vrbo), ale czy nie jest tak, że umowę zawarłeś z vrbo, a nie z gospodarzem? Jeśli tak, to w sytuacji, gdy masz 2 tygodnie do pobytu, nawiąż kontakt z vrbo, opisz im swoje wątpliwości i niech oni to ogarną. Kto wie, może okaże się, że wbrew wynikom Twojego dochodzenia via booking, wszystko jest OK. A jeśli Twoje obawy się potwierdzą, rolą vrbo będzie (tak zakładam, nie znając ich regulaminu) zaoferować Ci alternatywę.
Góra
 Relacje PM off
benedetti lubi ten post.
 
 
#16 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:00 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
Krzysztof76 napisał(a):
Broniu nie irytuj się, rezerwacji dokonała pewnie expedia.


Dzięki za dobre słowo, pierwszy raz mi się trafiło coś takiego.
Na potwierdzeniu słowa Expedia nie ma, całość przez Vrbo.com

Ja mam takie pytanie, kto ma dzisiaj te pieniądze:
1) vrbo
2) expedia
3) trefny właściciel?
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:01 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7429
srebrny
Cytuj:
Jeśli kartą to próbuj w swoim banku-chargeback

Przed datą wykonania usługi?
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:05 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 440
tropikey napisał(a):
Przyznam, że również nie rozumiem, na czym konkretnie polega problem. Jesteś chyba w zbyt dużych emocjach i trzeba ochłonąć.
Po pierwsze, kontakt do vrbo (znalezienie tego zajęło niecałą minutę): https://www.vrbo.com/pl-pl/help?t=traveler (na dole masz "skontaktuj się z nami").

Po drugie, nie jestem pewien (nie mam czasu czytać warunków vrbo), ale czy nie jest tak, że umowę zawarłeś z vrbo, a nie z gospodarzem? Jeśli tak, to w sytuacji, gdy masz 2 tygodnie do pobytu, nawiąż kontakt z vrbo, opisz im swoje wątpliwości i niech oni to ogarną. Kto wie, może okaże się, że wbrew wynikom Twojego dochodzenia via booking, wszystko jest OK. A jeśli Twoje obawy się potwierdzą, rolą vrbo będzie (tak zakładam, nie znając ich regulaminu) zaoferować Ci alternatywę.


Dzięki, zaraz przeedytuje może faktycznie coś tam nie tak w emocjach

Do Vrbo już napisałem, czekam na odpowiedź, problem polega na tym, że .... jak się sprawdzi w necie, to nie odpowiadają - nie chce się bujać z tym tematem kilka miesięcy
Więc nie wiem co w tym momencie powinienem zrobić

Nie będzie wszystko OK, bo obecni właściciele tego lokalu przekazali mi przez Viber, że biznes kupili w 2021, od właśnie tego hosta, który dzisiaj mi to sprzedał.
Nawet już wiem dokładnie kto to jest, bo ten host ma imię i nazwisko, pokazałem nawet zdjecie, że to ten cżłowiek oni powiedzieli, że to - to stary własciciel.
Pół biedy że nie jest to jakiś UNKNOWN
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:08 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7429
srebrny
A gdzie jest ten apartament?
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:09 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2327
złoty
VRBO wypłaca pieniądze upfront tylko i wyłącznie dobrym i stałym hostom, do tego tylko z niektórych krajów.
Raczej są w tej chwili u VRBO, które jest częścią grupy expedia.
Właściciel nic nie musi potwierdzać bo potwierdzeniem była płatność przyjęta przez VRBO.
@Krzysztof76 jeśli rezerwacja była robiona poprzez stronę VRBO to raczej nie jest rezerwacja expedii.
Góra
 Relacje PM off
bronek40 lubi ten post.
 
 
 [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group