Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Sie 2017 13:35 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Witam, mimo tego że wiedziałem, że lubią sobie anulować loty itp. skusiłem się niską ceną lotu na październik z Sycylii do Wenecji i zaklepałem lot. Zmienili mi godzinę lotu o ok. 3,5h do przodu i wg ich FAQ:
Cytuj:
In case of change, we will provide the details of the new flight and will offer you 3 options: accept the new departure time, change your flight to a more suitable date for you (as long as it is within 7 days of the original flight date) or obtain a refund of the total amount of your booking. You can consult the alternatives and make new arrangements in the Manage Your booking section.

Zgodnie z tym w Manager Your Booking powinno być coś do zmiany lotu, no i jest, ale standardowe narzędzie w którym w ostatnim kroku trzeba opłacić zmiany. Nie dostałem od nich żadnego e-maila o zmianie i ewentualnymi opcjami dla mnie (zwrot, zmiana itp.). W Manage Your Booking mam tylko po prostu to co po pierwotnej rezerwacji tylko z nowymi godzinami. Walczył ktoś z nimi w podobnej sprawie? Akurat chętnie przesunąłbym sobie lot o 1 dzień do przodu tylko nie wiem, gdzie niby w tym zarządzaniu rezerwacją mam to zrobić. Nie ukrywam, że chętnie zrobiłbym to (spróbował zrobić) przez Internet bez potrzeby wydzwaniania do nich, bo mój inglisz jest na co najwyżej przeciętnym poziomie :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 19 Sie 2017 14:30 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2899
HON fly4free
Sprawdź SPAM, oni jak przesuwają godziny to raz że wysyłają maila ze zmianami a dwa za te niedogodności przesyłają voucher na ileś tam EUR, jak potwierdzisz te zmiany, miałem u nich już tak dwa razy. Zawsze możesz spróbować na chacie i google translator, ja tez nie abla ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 19 Sie 2017 14:38 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Hmmmm, mój folder SPAM obejmuje tylko ostatni miesiąc i nic tam nie widzę. A w tych mailach od nich miałeś coś, że jest np. 30 dni na reakcję a potem zmiany się automatycznie akceptują? Bo może wysłali mi to ponad miesiąc temu i już się zaakceptowało? W sumie w Wizz też mi zmienili godziny i też maila nie było.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 19 Sie 2017 15:03 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2899
HON fly4free
Masz na to 15/21 dni od powiadomienia aby potwierdzić albo anulować podróż lub ją przesunąć.
Brak reakcji oznacza że zmiany zaakceptowałeś, ale skoro nie dostałeś maila to pisz na chacie może coś wykręcisz.
Voucher się dostaje bez względu na reakcje/brak reakcji na zmiany.
Tak to wyglądało ostatnio u mnie:

Załącznik:
Schedule_changes_made_on_your_booking_.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
chris0o uważa post za pomocny.
 
 
#5 PostWysłany: 19 Sie 2017 15:23 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Dzięki, możesz jeszcze podać z jakiego emaila dostałeś tę wiadomość? Bo emaile z ofertami dostaję od nich na główną skrzynkę...
Skontaktuję się z nimi i się dowiem co i jak, bo teraz to już mogę tylko spekulować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 19 Sie 2017 15:37 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2899
HON fly4free
Na tego maila to raczej się chyba nie skontaktujesz to taki typowy od powiadomień:

notification@changes.volotea.com

Standardowo to przez formularz chyba najlepiej:

http://www.volotea.com/en/contact/email/
Góra
 Relacje PM off
chris0o lubi ten post.
 
 
#7 PostWysłany: 20 Sie 2017 22:49 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 965
niebieski
Dla potomnych: napisałem, że godziny zostały zmienione, nie dostałem e-maila, nie wiem co z tym fantem i że chętnie zmieniłbym lot na dzień później. No to odpisali po 1 dniu, że nie ma problemu jak potwierdzę to zmienią i zmienili. Tylko obiecane potwierdzenie na e-mail nie przyszło, ale w manage your booking jest wylocik dzień później. Zatem z Voloteą można też na luzie coś załatwić wbrew opiniom :P
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group