Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki
vivid-rozmowa-odnosnie-lancuszka-i-apki,1499,155096
Strona 3 z 11

Autor:  Marek Marszolik [ 16 Paź 2020 21:45 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Prędzej się do Papieża dodzwonię niż na tą weryfikację.

Autor:  tunczaj [ 18 Paź 2020 11:33 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

tunczaj napisał(a):
mi z kolei przy probie weryfikacji wyskakuje komunikat
Cytuj:
Identification failed. Please check your internet connection and try again.

probowalem na swiatlowodzie, hot spocie i mobilnym i caly czas to samo :/
Na iphone nie wyrzucalo tego komunikatu i ostatecznie po bólach udalo się zarejestrować. Na androidzie codziennie ten sam błąd.

Autor:  Nosacz [ 21 Paź 2020 17:50 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Rozumiem, że na Androidzie od jakiegoś czasu w ogóle nie da się przejść weryfikacji. Czy ktoś zgłaszał to na support@vivid.money?

Zawsze to dobra okazja, żeby się przekonać jak działa obsługa klienta (a przynajmniej jak szybko i czy w ogóle reaguje). Sam bym spróbował, ale nie zakładałem jeszcze konta, bo czekam w kolejce w łańcuszku poleceń.

Autor:  witekkowal [ 22 Paź 2020 08:04 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

No dobra, napisałem przed chwilą do nich maila w sprawie dwójki znajomych i zobaczymy jak zareagują, czas start :-)

Autor:  witekkowal [ 22 Paź 2020 13:07 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Nosacz napisał(a):
Rozumiem, że na Androidzie od jakiegoś czasu w ogóle nie da się przejść weryfikacji. Czy ktoś zgłaszał to na support@vivid.money?

Zawsze to dobra okazja, żeby się przekonać jak działa obsługa klienta (a przynajmniej jak szybko i czy w ogóle reaguje). Sam bym spróbował, ale nie zakładałem jeszcze konta, bo czekam w kolejce w łańcuszku poleceń.


Dostałem od nich taką odpowiedź:


Jessica (Vivid Money)

Oct 22, 2020, 12:54 GMT+2

Hi Witold,

Thank you for your message. We're sorry to hear you're having issues with the video identification. It shouldn't be like that.
We are aware of technical issue on our partners side, IDnow.

Our colleagues are already working at full speed on a solution to the problem and we hope that it can be resolved as soon as possible.
As soon as the problem is resolved, we will inform you, either via email or via the Vivid App.

If you have any further questions, please write us an answer to this email.

Thank you for your understanding.

Best regards

Your Vivid Team

Autor:  Nosacz [ 22 Paź 2020 13:51 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Wygląda na to że problem nie jest po stronie IDnow, tylko sposobu integracji z aplikacją Vivid. Strona ze statusem usług IDnow sugeruje, że u nich wszystko działa: https://status.idnow.de/ (poza tym że od 16 października zgłaszają duże obłożenie, to też może być przyczyną, ale w takim razie dlaczego tylko na Androidzie).

Jako ciekawostka, z tej samej usługi do weryfikacji (IDnow) korzysta też N26, tyle że tam rozmowa wideo jest zdaje się tylko dla ciężkich przypadków (mnie przynajmniej ominęła).

Autor:  tunczaj [ 22 Paź 2020 15:06 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

witekkowal napisał(a):
Nosacz napisał(a):
Rozumiem, że na Androidzie od jakiegoś czasu w ogóle nie da się przejść weryfikacji. Czy ktoś zgłaszał to na support@vivid.money?

Zawsze to dobra okazja, żeby się przekonać jak działa obsługa klienta (a przynajmniej jak szybko i czy w ogóle reaguje). Sam bym spróbował, ale nie zakładałem jeszcze konta, bo czekam w kolejce w łańcuszku poleceń.


Dostałem od nich taką odpowiedź:


Jessica (Vivid Money)

Oct 22, 2020, 12:54 GMT+2

Hi Witold,

Thank you for your message. We're sorry to hear you're having issues with the video identification. It shouldn't be like that.
We are aware of technical issue on our partners side, IDnow.

Our colleagues are already working at full speed on a solution to the problem and we hope that it can be resolved as soon as possible.
As soon as the problem is resolved, we will inform you, either via email or via the Vivid App.

If you have any further questions, please write us an answer to this email.

Thank you for your understanding.

Best regards

Your Vivid Team


Cytuj:
Hi Cezary,

Thank you for your message.

We're sorry to hear you're having issues with the video identification. It shouldn't be like that.
Our colleagues are already working at full speed on a solution to the problem and we hope that it can be resolved as soon as possible.
As soon as the problem is resolved, we will inform you, either via email or via the Vivid app.

If you have any further questions, please write us an answer to this email.

Thank you for your understanding.

Best regards

Your Vivid Team ?


kopiuj wklej

Autor:  Nosacz [ 22 Paź 2020 15:31 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Zarejestrowałem się z odsyłaczem od @tunczaj (jako chyba 3. z rzędu - miejmy nadzieję, że kiedyś, jak się to wszystko odblokuje, będzie z tego niezły prezent na Mikołajki). Problem oczywiście ten sam co u wszystkich wcześniej, dodatkowo jeszcze pojawił się tajemniczy numeryczny kod błędu. Sprawdziłem zrzut ADB logcat i wygląda na to, że IDnow odrzuca połączenia, bo jest przeciążony:
Kod:
I IDNOW_RESTCLIENT: ---> HTTP POST https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start
E ResolverController: No valid NAT64 prefix (111, <unspecified>/0)
I IDNOW_RESTCLIENT: <--- HTTP 429 https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start (368ms)
E IDNOW   : RETROFIT ERROR: 429 Too Many Requests
I UtilRetrofit: {"errors":[{"cause":"TOO_MANY_REQUESTS","errorType":null,"id":"61753114","key":null,"message":null,"translationKey":null}]}
Wg informacji ze strony IDnow, rozmowy wideo powinny się odbywać codziennie w godz. 08:00-24:00 CEST (wkrótce pewnie CET), tak więc będę jeszcze próbował w mniej obłożonych godzinach.

Wysłałem wiadomość do obsługi klienta Vivid i dodatkowo jeszcze na support@mail.idnow.de, bo taki adres się pojawił przy wcześniejszym błędzie. Od Vivid dostałem już (po kilku minutach) tę samą copypastę, co poprzednicy. Jeśli IDnow raczy się do mnie odezwać, dam znać.

W międzyczasie do kolejki dopisał się za mną @pbak - jeśli masz iPhone'a to nie chcę Cię blokować, bo z Androidem chyba faktycznie w tym momencie nie warto próbować. Ew. jeśli ktoś ma zagraniczną kartę SIM można by jeszcze sprawdzić w ten sposób, czy nie jest to jakiś selektywny ban geograficzny.

Autor:  Abcn [ 22 Paź 2020 15:41 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Nosacz napisał(a):
jeśli ktoś ma zagraniczną kartę SIM można by jeszcze sprawdzić w ten sposób, czy nie jest to jakiś selektywny ban geograficzny.

Sprawdzałem z n-rem hiszpańskim i tak samo -
błąd , Try later :x

Autor:  pbak [ 22 Paź 2020 16:51 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Nosacz napisał(a):
Zarejestrowałem się z odsyłaczem od @tunczaj (jako chyba 3. z rzędu - miejmy nadzieję, że kiedyś, jak się to wszystko odblokuje, będzie z tego niezły prezent na Mikołajki). Problem oczywiście ten sam co u wszystkich wcześniej, dodatkowo jeszcze pojawił się tajemniczy numeryczny kod błędu. Sprawdziłem zrzut ADB logcat i wygląda na to, że IDnow odrzuca połączenia, bo jest przeciążony:
Kod:
I IDNOW_RESTCLIENT: ---> HTTP POST https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start
E ResolverController: No valid NAT64 prefix (111, <unspecified>/0)
I IDNOW_RESTCLIENT: <--- HTTP 429 https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start (368ms)
E IDNOW   : RETROFIT ERROR: 429 Too Many Requests
I UtilRetrofit: {"errors":[{"cause":"TOO_MANY_REQUESTS","errorType":null,"id":"61753114","key":null,"message":null,"translationKey":null}]}
Wg informacji ze strony IDnow, rozmowy wideo powinny się odbywać codziennie w godz. 08:00-24:00 CEST (wkrótce pewnie CET), tak więc będę jeszcze próbował w mniej obłożonych godzinach.

Wysłałem wiadomość do obsługi klienta Vivid i dodatkowo jeszcze na support@mail.idnow.de, bo taki adres się pojawił przy wcześniejszym błędzie. Od Vivid dostałem już (po kilku minutach) tę samą copypastę, co poprzednicy. Jeśli IDnow raczy się do mnie odezwać, dam znać.

W międzyczasie do kolejki dopisał się za mną @pbak - jeśli masz iPhone'a to nie chcę Cię blokować, bo z Androidem chyba faktycznie w tym momencie nie warto próbować. Ew. jeśli ktoś ma zagraniczną kartę SIM można by jeszcze sprawdzić w ten sposób, czy nie jest to jakiś selektywny ban geograficzny.
mam androida ale z nr niemieckim, sprobuje i zobacze co bedzie.

Autor:  Nosacz [ 22 Paź 2020 18:42 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Udało się dojść trochę dalej, ostatecznie błąd jest w tym miejscu:
Kod:
I IDNOW_RESTCLIENT: <--- HTTP 500 https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/RMW-VKTHT/requestVideoChat (361ms)
I IDNOW_LIVESTREAM: requestVideoChat REST Call failed
E IDNOW   : RETROFIT ERROR: 500 Internal Server Error
I UtilRetrofit: {"errors":[{"cause":"INTERNAL_SERVER_ERROR","errorType":null,"id":"***","key":null,"message":"An internal server error has occured","translationKey":null}]}
Bezpośrednia przyczyna jest po stronie serwera, ale sama aplikacja też wylatuje, bo nikt nie przewidział takiej sytuacji. Mam nadzieję, że za programowanie części transakcyjnej odpowiadają inne osoby...

W międzyczasie zapytałem support@ czy przewidują alternatywną metodę weryfikacji - no i (oczywiście) nie.

Autor:  Nosacz [ 22 Paź 2020 20:12 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Udało mi się połączyć i przez moment myślałem, że już finito, ale baba się ze mną rozłączyła, bo przeszkadzał jej pogłos przy rozmowie (a nie miałem pod ręką słuchawek). Potem, już ze słuchawkami, znowu nie mogłem się połączyć ale ostatecznie udało się jeszcze raz i po 5 min gimnastyki z obracaniem paszportu we wszystkie strony zostałem w końcu zweryfikowany.

Tak więc chyba coś poprawili i powinno już działać, tylko dobrze jeszcze przygotować sobie słuchawki.

Mam nadzieję, że to konto będzie tego warte. 8-)

(Zaktualizowałem już główny wątek łańcuszkowy.)

Edycja, bo napisałem niejednoznacznie: udało mi się przejść weryfikację przez aplikację na Androida.

Autor:  pbak [ 23 Paź 2020 14:01 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

mi dzisiaj przeszla weryfikacja na androidzie, bez problemow.
przelew na konto w drodze, uaktualnie wpis lancuszkowy w najblizszym czasie.

Autor:  blak [ 23 Paź 2020 14:18 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Czy dostaliście ostatnio bonus za transkację i/lub poleconych?
Ja za dołdowanie Revoluta dostałem po 1 dniu, a dwóch moich poleconych czeka już grubo ponad tydzień (też robili Revolutem).

Autor:  kamo375 [ 23 Paź 2020 17:00 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Ja tez juz czekam dobrych kilka dni

Autor:  tunczaj [ 23 Paź 2020 17:09 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

ja od ubiegłej soboty

Autor:  benedetti [ 24 Paź 2020 15:42 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

Mi wpadł tylko na początku za rejestrację z polecenia. Za wydanie 20 euro już się nie pojawiło pomimo, że minął już ponad tydzień. Za polecenie, pomimo, że polecony się zarejestrował również brak bonusa. Trochę słabo. Na pocieszenie działa 10% cashback m.in. Lidl, Aldi.

Autor:  blak [ 24 Paź 2020 18:24 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

A próbowaliście robić inne transakcje, niż doładowanie Revolut?

Autor:  benedetti [ 24 Paź 2020 23:32 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

@blak
Też to wziałem pod uwagę i zrobiłem kolejną, normalnie w sklepie, powyżej 20 euro, ale minęły dopiero dwa dni od tej transakcji. Dam znać jakby zadziałało. W międzyczasie reklamacja na czacie - szybka reakcja Rubena z Vivid ;) i czekam na maila z odpowiedzią.

Autor:  BZG [ 25 Paź 2020 09:02 ]
Temat postu:  Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki

To chyba doładowanie revo kartą vivid nie liczy się
i trzeba zrobić inną transakcję.

Strona 3 z 11 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/