Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 200 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 16 Paź 2020 21:45 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 342
Prędzej się do Papieża dodzwonię niż na tą weryfikację.


Ostatnio edytowany przez ume, 18 Paź 2020 12:37, edytowano w sumie 1 raz
nie cytuj posta, pod ktorym piszesz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#42 PostWysłany: 18 Paź 2020 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1552
Loty: 195
Kilometry: 364 321
platynowy
tunczaj napisał(a):
mi z kolei przy probie weryfikacji wyskakuje komunikat
Cytuj:
Identification failed. Please check your internet connection and try again.

probowalem na swiatlowodzie, hot spocie i mobilnym i caly czas to samo :/
Na iphone nie wyrzucalo tego komunikatu i ostatecznie po bólach udalo się zarejestrować. Na androidzie codziennie ten sam błąd.
Góra
 Profil Relacje PM off
arturro lubi ten post.
 
      
#43 PostWysłany: 21 Paź 2020 17:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2018
Posty: 185
Rozumiem, że na Androidzie od jakiegoś czasu w ogóle nie da się przejść weryfikacji. Czy ktoś zgłaszał to na support@vivid.money?

Zawsze to dobra okazja, żeby się przekonać jak działa obsługa klienta (a przynajmniej jak szybko i czy w ogóle reaguje). Sam bym spróbował, ale nie zakładałem jeszcze konta, bo czekam w kolejce w łańcuszku poleceń.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 22 Paź 2020 08:04 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1263
niebieski
No dobra, napisałem przed chwilą do nich maila w sprawie dwójki znajomych i zobaczymy jak zareagują, czas start :-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Nosacz lubi ten post.
 
      
#45 PostWysłany: 22 Paź 2020 13:07 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1263
niebieski
Nosacz napisał(a):
Rozumiem, że na Androidzie od jakiegoś czasu w ogóle nie da się przejść weryfikacji. Czy ktoś zgłaszał to na support@vivid.money?

Zawsze to dobra okazja, żeby się przekonać jak działa obsługa klienta (a przynajmniej jak szybko i czy w ogóle reaguje). Sam bym spróbował, ale nie zakładałem jeszcze konta, bo czekam w kolejce w łańcuszku poleceń.


Dostałem od nich taką odpowiedź:


Jessica (Vivid Money)

Oct 22, 2020, 12:54 GMT+2

Hi Witold,

Thank you for your message. We're sorry to hear you're having issues with the video identification. It shouldn't be like that.
We are aware of technical issue on our partners side, IDnow.

Our colleagues are already working at full speed on a solution to the problem and we hope that it can be resolved as soon as possible.
As soon as the problem is resolved, we will inform you, either via email or via the Vivid App.

If you have any further questions, please write us an answer to this email.

Thank you for your understanding.

Best regards

Your Vivid Team
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Nosacz lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#46 PostWysłany: 22 Paź 2020 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2018
Posty: 185
Wygląda na to że problem nie jest po stronie IDnow, tylko sposobu integracji z aplikacją Vivid. Strona ze statusem usług IDnow sugeruje, że u nich wszystko działa: https://status.idnow.de/ (poza tym że od 16 października zgłaszają duże obłożenie, to też może być przyczyną, ale w takim razie dlaczego tylko na Androidzie).

Jako ciekawostka, z tej samej usługi do weryfikacji (IDnow) korzysta też N26, tyle że tam rozmowa wideo jest zdaje się tylko dla ciężkich przypadków (mnie przynajmniej ominęła).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 22 Paź 2020 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1552
Loty: 195
Kilometry: 364 321
platynowy
witekkowal napisał(a):
Nosacz napisał(a):
Rozumiem, że na Androidzie od jakiegoś czasu w ogóle nie da się przejść weryfikacji. Czy ktoś zgłaszał to na support@vivid.money?

Zawsze to dobra okazja, żeby się przekonać jak działa obsługa klienta (a przynajmniej jak szybko i czy w ogóle reaguje). Sam bym spróbował, ale nie zakładałem jeszcze konta, bo czekam w kolejce w łańcuszku poleceń.


Dostałem od nich taką odpowiedź:


Jessica (Vivid Money)

Oct 22, 2020, 12:54 GMT+2

Hi Witold,

Thank you for your message. We're sorry to hear you're having issues with the video identification. It shouldn't be like that.
We are aware of technical issue on our partners side, IDnow.

Our colleagues are already working at full speed on a solution to the problem and we hope that it can be resolved as soon as possible.
As soon as the problem is resolved, we will inform you, either via email or via the Vivid App.

If you have any further questions, please write us an answer to this email.

Thank you for your understanding.

Best regards

Your Vivid Team


Cytuj:
Hi Cezary,

Thank you for your message.

We're sorry to hear you're having issues with the video identification. It shouldn't be like that.
Our colleagues are already working at full speed on a solution to the problem and we hope that it can be resolved as soon as possible.
As soon as the problem is resolved, we will inform you, either via email or via the Vivid app.

If you have any further questions, please write us an answer to this email.

Thank you for your understanding.

Best regards

Your Vivid Team ?


kopiuj wklej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 22 Paź 2020 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2018
Posty: 185
Zarejestrowałem się z odsyłaczem od @tunczaj (jako chyba 3. z rzędu - miejmy nadzieję, że kiedyś, jak się to wszystko odblokuje, będzie z tego niezły prezent na Mikołajki). Problem oczywiście ten sam co u wszystkich wcześniej, dodatkowo jeszcze pojawił się tajemniczy numeryczny kod błędu. Sprawdziłem zrzut ADB logcat i wygląda na to, że IDnow odrzuca połączenia, bo jest przeciążony:
Kod:
I IDNOW_RESTCLIENT: ---> HTTP POST https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start
E ResolverController: No valid NAT64 prefix (111, <unspecified>/0)
I IDNOW_RESTCLIENT: <--- HTTP 429 https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start (368ms)
E IDNOW   : RETROFIT ERROR: 429 Too Many Requests
I UtilRetrofit: {"errors":[{"cause":"TOO_MANY_REQUESTS","errorType":null,"id":"61753114","key":null,"message":null,"translationKey":null}]}
Wg informacji ze strony IDnow, rozmowy wideo powinny się odbywać codziennie w godz. 08:00-24:00 CEST (wkrótce pewnie CET), tak więc będę jeszcze próbował w mniej obłożonych godzinach.

Wysłałem wiadomość do obsługi klienta Vivid i dodatkowo jeszcze na support@mail.idnow.de, bo taki adres się pojawił przy wcześniejszym błędzie. Od Vivid dostałem już (po kilku minutach) tę samą copypastę, co poprzednicy. Jeśli IDnow raczy się do mnie odezwać, dam znać.

W międzyczasie do kolejki dopisał się za mną @pbak - jeśli masz iPhone'a to nie chcę Cię blokować, bo z Androidem chyba faktycznie w tym momencie nie warto próbować. Ew. jeśli ktoś ma zagraniczną kartę SIM można by jeszcze sprawdzić w ten sposób, czy nie jest to jakiś selektywny ban geograficzny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 22 Paź 2020 15:41 
Moderator forum

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 2969
Nosacz napisał(a):
jeśli ktoś ma zagraniczną kartę SIM można by jeszcze sprawdzić w ten sposób, czy nie jest to jakiś selektywny ban geograficzny.

Sprawdzałem z n-rem hiszpańskim i tak samo -
błąd , Try later :x
_________________
pozdrawiam

A.



Wybaczcie brak polskich znakow w niektórych postach.
Góra
 Profil Relacje PM off
Nosacz lubi ten post.
Nosacz uważa post za pomocny.
 
      
#50 PostWysłany: 22 Paź 2020 16:51 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1321
srebrny
Nosacz napisał(a):
Zarejestrowałem się z odsyłaczem od @tunczaj (jako chyba 3. z rzędu - miejmy nadzieję, że kiedyś, jak się to wszystko odblokuje, będzie z tego niezły prezent na Mikołajki). Problem oczywiście ten sam co u wszystkich wcześniej, dodatkowo jeszcze pojawił się tajemniczy numeryczny kod błędu. Sprawdziłem zrzut ADB logcat i wygląda na to, że IDnow odrzuca połączenia, bo jest przeciążony:
Kod:
I IDNOW_RESTCLIENT: ---> HTTP POST https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start
E ResolverController: No valid NAT64 prefix (111, <unspecified>/0)
I IDNOW_RESTCLIENT: <--- HTTP 429 https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/XFM-DQAZD/start (368ms)
E IDNOW   : RETROFIT ERROR: 429 Too Many Requests
I UtilRetrofit: {"errors":[{"cause":"TOO_MANY_REQUESTS","errorType":null,"id":"61753114","key":null,"message":null,"translationKey":null}]}
Wg informacji ze strony IDnow, rozmowy wideo powinny się odbywać codziennie w godz. 08:00-24:00 CEST (wkrótce pewnie CET), tak więc będę jeszcze próbował w mniej obłożonych godzinach.

Wysłałem wiadomość do obsługi klienta Vivid i dodatkowo jeszcze na support@mail.idnow.de, bo taki adres się pojawił przy wcześniejszym błędzie. Od Vivid dostałem już (po kilku minutach) tę samą copypastę, co poprzednicy. Jeśli IDnow raczy się do mnie odezwać, dam znać.

W międzyczasie do kolejki dopisał się za mną @pbak - jeśli masz iPhone'a to nie chcę Cię blokować, bo z Androidem chyba faktycznie w tym momencie nie warto próbować. Ew. jeśli ktoś ma zagraniczną kartę SIM można by jeszcze sprawdzić w ten sposób, czy nie jest to jakiś selektywny ban geograficzny.
mam androida ale z nr niemieckim, sprobuje i zobacze co bedzie.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 22 Paź 2020 18:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2018
Posty: 185
Udało się dojść trochę dalej, ostatecznie błąd jest w tym miejscu:
Kod:
I IDNOW_RESTCLIENT: <--- HTTP 500 https://api.idnow.de/api/v1/solarisbankvideoidentvivid/identifications/RMW-VKTHT/requestVideoChat (361ms)
I IDNOW_LIVESTREAM: requestVideoChat REST Call failed
E IDNOW   : RETROFIT ERROR: 500 Internal Server Error
I UtilRetrofit: {"errors":[{"cause":"INTERNAL_SERVER_ERROR","errorType":null,"id":"***","key":null,"message":"An internal server error has occured","translationKey":null}]}
Bezpośrednia przyczyna jest po stronie serwera, ale sama aplikacja też wylatuje, bo nikt nie przewidział takiej sytuacji. Mam nadzieję, że za programowanie części transakcyjnej odpowiadają inne osoby...

W międzyczasie zapytałem support@ czy przewidują alternatywną metodę weryfikacji - no i (oczywiście) nie.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#52 PostWysłany: 22 Paź 2020 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2018
Posty: 185
Udało mi się połączyć i przez moment myślałem, że już finito, ale baba się ze mną rozłączyła, bo przeszkadzał jej pogłos przy rozmowie (a nie miałem pod ręką słuchawek). Potem, już ze słuchawkami, znowu nie mogłem się połączyć ale ostatecznie udało się jeszcze raz i po 5 min gimnastyki z obracaniem paszportu we wszystkie strony zostałem w końcu zweryfikowany.

Tak więc chyba coś poprawili i powinno już działać, tylko dobrze jeszcze przygotować sobie słuchawki.

Mam nadzieję, że to konto będzie tego warte. 8-)

(Zaktualizowałem już główny wątek łańcuszkowy.)

Edycja, bo napisałem niejednoznacznie: udało mi się przejść weryfikację przez aplikację na Androida.
Góra
 Profil Relacje PM off
Abcn uważa post za pomocny.
 
      
#53 PostWysłany: 23 Paź 2020 14:01 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1321
srebrny
mi dzisiaj przeszla weryfikacja na androidzie, bez problemow.
przelew na konto w drodze, uaktualnie wpis lancuszkowy w najblizszym czasie.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
arturro uważa post za pomocny.
 
      
#54 PostWysłany: 23 Paź 2020 14:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 605
Loty: 98
Kilometry: 213 250
Czy dostaliście ostatnio bonus za transkację i/lub poleconych?
Ja za dołdowanie Revoluta dostałem po 1 dniu, a dwóch moich poleconych czeka już grubo ponad tydzień (też robili Revolutem).
Góra
 Profil Relacje PM off
BarneyGF lubi ten post.
 
      
#55 PostWysłany: 23 Paź 2020 17:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1999
srebrny
Ja tez juz czekam dobrych kilka dni
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 23 Paź 2020 17:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1552
Loty: 195
Kilometry: 364 321
platynowy
ja od ubiegłej soboty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 24 Paź 2020 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2022
Loty: 177
Kilometry: 410 606
platynowy
Mi wpadł tylko na początku za rejestrację z polecenia. Za wydanie 20 euro już się nie pojawiło pomimo, że minął już ponad tydzień. Za polecenie, pomimo, że polecony się zarejestrował również brak bonusa. Trochę słabo. Na pocieszenie działa 10% cashback m.in. Lidl, Aldi.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 24 Paź 2020 18:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 605
Loty: 98
Kilometry: 213 250
A próbowaliście robić inne transakcje, niż doładowanie Revolut?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 24 Paź 2020 23:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2022
Loty: 177
Kilometry: 410 606
platynowy
@blak
Też to wziałem pod uwagę i zrobiłem kolejną, normalnie w sklepie, powyżej 20 euro, ale minęły dopiero dwa dni od tej transakcji. Dam znać jakby zadziałało. W międzyczasie reklamacja na czacie - szybka reakcja Rubena z Vivid ;) i czekam na maila z odpowiedzią.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
blak lubi ten post.
 
      
#60 PostWysłany: 25 Paź 2020 09:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
srebrny
To chyba doładowanie revo kartą vivid nie liczy się
i trzeba zrobić inną transakcję.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 200 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group