Autor: | Nosacz [ 13 Paź 2020 15:53 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
@kruczi: Ogromne dzięki. Spisałem dla potomnych: Cytuj: AED, ALL, AMD, ANG, AOA, ARS, AUD, BAM, BBD, BDT, BGN, BHD, BMD, BND, BOB, BRL, BTN, BZD, CAD, CHF, CLP, CNY, COP, CRC, CUP, CVE, CZK, DJF, DKK, DOP, DZD, ETB, FJD, GBP, GEL, GTQ, GYD, HKD, HNL, HRK, HTG, HUF, IDR, ILS, INR, JMD, JOD, JPY, KES, KRW, KWD, KYD, KZT, LAK, LKR, LRD, LSL, MAD, MDL, MGA, MKD, MOP, MUR, MVR, MWK, MXN, MYR, MZN, NAD, NOK, NPR, NZD, OMR, PEN, PGK, PHP, PLN, PYG, QAR, RON, RSD, RUB, RWF, SAR, SCR, SEK, SGD, SLL, SRD, STN, SVC, SZL, THB, TJS, TRY, TWD, TZS, UAH, UGX, USD, UYU, UZS, VND, XPF, ZAR, ZMW Razem wyszło rzeczywiście 106 (+EUR). Rozumiem że jako nowy użytkownik masz Prime? Bo w standardowym planie ma być tylko 40 z nich: Załącznik: Porównanie Vivid - waluty.png [ 7.88 KiB | Obejrzany 4709 razy ] Tak czy owak oferta ciekawa, będę się zastanawiał. |
Autor: | 1955845624 [ 13 Paź 2020 15:53 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Moja sytuacja wygląda następująco. Za rejestrację wpadło 20EUR (doładowałem sobie Revo wirtualną). Tydzień temu zablokowali mi konto. Podali przyczynę taką: Cytuj: Dear *****, We hereby inform you that our partner solarisBank AG terminates the entire business relationship between you and solarisBank AG with immediate effect for reasonable cause pursuant to Section 19 paragraph 3 of the General Terms and Conditions (GTC) agreed with you. At the same time, we terminate the access to Vivid Money APP in accordance with Section 4.4 of the GTC of Vivid Money GmbH with immediate effect. Your account will be closed immediately and can no longer be used by you. Please send us an e-mail stating to which account we can - if permitted - transfer any remaining credit. If no account details have been provided to us by the first completed month after the termination takes effect, solarisBank reserves the right to collect a monthly expense allowance of EUR 6.50 from your remaining balance. An existing debit balance must be settled by this date. We recommend that you also inform those parties about the closure from which you expect incoming payments. From now on direct debits will no longer be cleared by us, but will be returned to the originator. Existing standing orders will be deleted. We regret that the account must be closed and that we also have to terminate our business relationship with you. Yours sincerely Vivid Money Team Załączyli załącznik przelewu, aby go wypełnić celem otrzymania przelewu na pozostałe 20EUR (dokładnie 20,02EUR) z tytułu poleconego przeze mnie użytkownika. Wypełniłem, odesłałem mailem wczoraj. Przed chwilą przelali kwotę i zamknęli konto. Ciekawe to było doświadczenie. W sumie 40EUR wpadło w ciągu półtora tygodnia za odrobinę "szarpaniny", ale chyba nikt poza mną nie miał takiego przypadku. |
Autor: | Hose [ 13 Paź 2020 16:17 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
@1955845624 SolarisBank obsługuje również Bitwale i Bisona, może wcześniej tam cos nabroiłeś ? |
Autor: | kruczi [ 13 Paź 2020 16:27 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Nosacz napisał(a): Rozumiem że jako nowy użytkownik masz Prime? Załącznik: Screenshot_20201013-162419.png [ 87.76 KiB | Obejrzany 4679 razy ] |
Autor: | 1955845624 [ 13 Paź 2020 18:14 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
@Hose no właśnie nie. Mam i jedno i drugie (też z reflinków), ale z Bizona korzystałem także poza samymi premiami. |
Autor: | kamo375 [ 13 Paź 2020 18:46 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Dlugo Po rozmowie weryfikacyjnej czekaliscie az konto wam zacznie dzialac? U mnie juz 3h pending |
Autor: | rqs [ 13 Paź 2020 19:10 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
@kamo375 Działało natychmiast po rozmowie. |
Autor: | piotrek_ [ 13 Paź 2020 19:21 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Ja czekałem kilka godzin. |
Autor: | benedetti [ 15 Paź 2020 18:24 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Cześć. Dwa pytania. @kruczi Dostałeś bonus za polecenie mnie? Bo czekam już 3. dzień po wydaniu 20 euro i u mnie brak bonusa. Gdzieś czytałem że w Vivid można założyć oddzielne konta dla różnych walut z oddzielnym IBANem. Byłaby to fajna opcja od czasu kiedy Revolut wprowadził prowizje za przelewy. Tymczasem z tego co widzę to mogę otworzyć tylko jakby subkonta walutowe pod jednym rachunkiem w euro. Czy może ja nie umiem tego obsłużyć? ? A no i sprawdziłem działa Cashback. Przykładowo w Lidlu wraca od razu 10%!!! |
Autor: | kruczi [ 15 Paź 2020 18:29 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
jeszcze nie, ale trwa to kilka dni |
Autor: | onufry_z [ 15 Paź 2020 19:52 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
benedetti napisał(a): Gdzieś czytałem że w Vivid można założyć oddzielne konta dla różnych walut z oddzielnym IBANem. Byłaby to fajna opcja od czasu kiedy Revolut wprowadził prowizje za przelewy. Tymczasem z tego co widzę to mogę otworzyć tylko jakby subkonta walutowe pod jednym rachunkiem w euro. Czy może ja nie umiem tego obsłużyć? ? Widzę że i na Flixbusa jest 10%. Czyli można wymienić € na PLN i wtedy gdy się u nas płaci pobiera PLN? Po jakim kursie przelicza gdy nie mamy wymienionych PLN?A no i sprawdziłem działa Cashback. Przykładowo w Lidlu wraca od razu 10%!!! Bardzo by się np przydały angielskie numery(nr konta i sort code) do konta w GBP. |
Autor: | benedetti [ 15 Paź 2020 20:45 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
@onufry_z Tak, jak się zamieni na PLN, to pobiera dokładnie tyle złotówek ile wynosił rachunek. Trochę mylące jest tylko to, że cały czas pokazuje główne saldo w euro. W tym momencie jak popatrzeć na kursy to w obie strony jest korzystniejszy niż w Revo, więc bez komentarza! Ciekawe jak długo będzie tak fajnie. |
Autor: | BZG [ 15 Paź 2020 20:52 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Jak długo czekaliście na połączenie się z konsultantem? O jakiej porze dnia najlepiej próbować się z nimi łączyć? Od tygodnia mi nie idzie ;/ |
Autor: | benedetti [ 15 Paź 2020 20:59 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
@BZG Ja czekałem circa minutę, ale dwóch znajomych od tygodnia nie jest w stanie się połączyć. |
Autor: | witekkowal [ 16 Paź 2020 06:38 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
BZG napisał(a): Jak długo czekaliście na połączenie się z konsultantem? Dwójka znajomych też nie może się połączyć. Ani rano, ani wieczorem. Mam taki błąd:O jakiej porze dnia najlepiej próbować się z nimi łączyć? Od tygodnia mi nie idzie ;/ ![]() |
Autor: | BZG [ 16 Paź 2020 09:55 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Ja to mam czasami taki komunikat jak poniżej ![]() |
Autor: | tunczaj [ 16 Paź 2020 09:57 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
mi z kolei przy probie weryfikacji wyskakuje komunikat Cytuj: Identification failed. Please check your internet connection and try again. probowalem na swiatlowodzie, hot spocie i mobilnym i caly czas to samo :/ |
Autor: | witekkowal [ 16 Paź 2020 09:58 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Taki komunikat też mam u jednej osoby. |
Autor: | kruczi [ 16 Paź 2020 13:57 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
płacił ktoś złotówkami bez wcześniejszej wymiany waluty ? jeśli tak, to jak przelicza ? EDYCJA: nie trzeba nic wcześniej wymieniać, automatycznie wymienia euro na złotówki kurs lepszy niż w revolucie |
Autor: | witekkowal [ 16 Paź 2020 16:35 ] |
Temat postu: | Re: Vivid - rozmowa odnośnie łańcuszka i apki |
Na androida jest aktualizacja aplikacji. Może poprawili problem z połączeniem z video weryfikacją? |
Strona 2 z 11 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |