Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 600 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Wiadomość
#581 PostWysłany: 28 Sie 2018 14:18 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 165
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
A może u kogoś wyskoczy taki hotel
ibis Istanbul Airport
bo u mnie wyskakują tyko trzy inne ibisy a mojego nie ma
co wtedy można zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#582 PostWysłany: 28 Sie 2018 14:24 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 508
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Też nie mogę go wyszukać. Napisz na maila CustomerCare@welcome.accorhotels.com z prośbą o dodanie hotelu w aplikacji Places.
Góra
 Profil Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
      
#583 PostWysłany: 29 Sie 2018 19:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1811
srebrny
Krzysztof76 napisał(a):
pisałem w sprawie niezaliczonego pobytów w Places na maila CustomerCare@welcome.accorhotels.com, sprawa rozwiązana po 7 dniach przez dział techniczny.

Szczęściarz, moja wymiana maili trwa już 3 miesiące i pobyt nadal odrzucany ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#584 PostWysłany: 30 Sie 2018 21:34 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 123
Loty: 138
Kilometry: 293 761
niebieski
To może ja się podziele swoim doświadczeniem z obsługą klienta Accor

Reklamowałem wczoraj brak odznaki Cosmopolite (za wasza radą z przed paru dni).

Reklamacje napisałem o godzinie 19:25 - O godzinie 19:40 dostałem odpowiedź z info że zgłosili to do działu technicznego (mail faktycznie napisany przez człowieka a nie zwrotka) - Dziś o 16:08 dostałem info ze sprawa jest rozwiązana i odznaka jest dodana - I faktycznie po restarcie aplikacji była widoczna.

Krótko mówiąc - Szok i niedowierzanie...

Obydwa maile podpisane "Bartlomiej"
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
cyberjarek lubi ten post.
 
      
#585 PostWysłany: 30 Sie 2018 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1421
Loty: 269
Kilometry: 402 632
złoty
Bartłomiej wymiata. Wszystko szybko się załatwia z nimi od kiedy dołączył, wcześniej była masakra
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#586 PostWysłany: 30 Sie 2018 22:33 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 508
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
U mnie tez Bartlomiej załatwiał wszystkie ostatnie sprawy. W ankiecie przesłanej przez Accor po zakończeniu sprawy, warto go docenić personalnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#587 PostWysłany: 31 Sie 2018 10:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1811
srebrny
Uff w końcu po 3 miesiącach pozytywne zakończenie sprawy, Bartłomiej ma siłę przebicia ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#588 PostWysłany: 16 Wrz 2018 10:59 

Rejestracja: 16 Lis 2015
Posty: 215
Czy mial ktos sytuacja taka, ze na koncie accor jest rozliczony nocleg, naliczone sa punkty po pobycie, a faktura za pobyt w rece... A mimo tego w aplikacji Places meldunek dostaje status: odrzucone?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#589 PostWysłany: 16 Wrz 2018 11:09 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 508
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
To już opisywane tutaj przypadki, napisz do Accor na maila i poproś aby dział techniczny ręcznie zatwierdził pobyt. Jak będziesz miał szczęście i trafisz na Bartłomieja to zatwierdza ci pobyt bardzo szybko.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#590 PostWysłany: 17 Wrz 2018 18:37 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 233
niebieski
-- 16 Wrz 2018 17:29 --

Ja czekam na jeden pobyt z maja a drugi z sierpnia. Co 35 dni wymiana maili z obsługą klienta. I nic.

-- 17 Wrz 2018 18:37 --

Update - dzisiaj zaliczyli mi moje pobyty i info od Jacka z obsługi jest takie, że pobyty zgłaszać w aplikacji w dniu wyjazdu albo później.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#591 PostWysłany: 10 Paź 2018 19:21 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 576
niebieski
Czy places działa już poprawnie i zgłaszane meldunki są Wam zatwierdzane?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#592 PostWysłany: 10 Paź 2018 19:38 

Rejestracja: 09 Paź 2018
Posty: 4
Pacik76 napisał(a):
-- 16 Wrz 2018 17:29 --

Ja czekam na jeden pobyt z maja a drugi z sierpnia. Co 35 dni wymiana maili z obsługą klienta. I nic.

-- 17 Wrz 2018 18:37 --

Update - dzisiaj zaliczyli mi moje pobyty i info od Jacka z obsługi jest takie, że pobyty zgłaszać w aplikacji w dniu wyjazdu albo później.


Ja też ostatnio czekałem na akceptację 1,5 miesiąca..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#593 PostWysłany: 31 Paź 2018 10:25 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 123
Loty: 138
Kilometry: 293 761
niebieski
Czy jest jakaś możliwość aby sprawdzić która noclegi mam zakwalifikowane do poszczególnych odznak?

Dziś zorientowałem sie że odznaka Airport pokazuje mi że brakuje mi 8 check-in'ów - I szczerze mówiąc nie jestem pewny skąd mam zaliczone 7 - Bo hoteli które mają Airport w nazwie i faktycznie są blisko lotnisk mam 3, więc jakieś jeszcze 4 mi w tajemniczy sposób zakwalifikowało, ale nie wiem które.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#594 PostWysłany: 31 Paź 2018 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1114
Loty: 86
Kilometry: 173 274
niebieski
Nie ma sposobu.
I to raczej błąd Accor. Kiedyś na tą odznakę trzeba było 10 noclegów. Teraz pokazuje 15, a może liczy do 10 ?
U mnie by się to zgadzało.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#595 PostWysłany: 31 Paź 2018 16:21 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 576
niebieski
No właśnie zastanawiam się czy to chodzi o noclegi w tym samym hotelu czy o różne hotele w pobliżu lotnisk. Po pierwszym meldunku w Mercure Airport pokazywało mi jeszcze 9 meldunków brakuje. Dzisiaj zatwierdzono mi drugi meldunek w tym samym Mercure Airport i licznik brakujących meldunków się nie zmniejszył. Dzisiaj zgłosiłem nowy meldunek tym razem w Novotel Airport i zobaczymy czy po zatwierdzeniu meldunku licznik się zmniejszy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#596 PostWysłany: 31 Paź 2018 16:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 398
Loty: 201
Kilometry: 302 350
niebieski
Ja nocowałam przy lotnisku tylko raz a mam zaliczone 3 pobyty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#597 PostWysłany: 30 Gru 2018 01:37 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 576
niebieski
Zauważyłem, że po wpisaniu w places przy check-inie miejscowości raz mi znajduje Mercure Zakopane Kassprowy a jak się przeklikam po stronce to znajduje Hotel Mercure Zakopane Kassprowy. Już kiedyś podobną sytuację miałem z Posejdon Gdańsk. Zastanawiam się czy dla aplikacji to jest to jeden i ten sam hotel, tak w kontekście odrzucanych meldunków, które powinny być zatwierdzone. Czy posiada ktoś w tym zakresie jakąś wiedzę tajemną? Dla bezpieczeństwa przyjąłem praktykę zgłaszać w places meldunek do hotelu o identycznej nazwie jak nazwa hotelu na liście z przyznanymi punktami za pobyt.

Załączniki:
Places_checkin.png
Places_checkin.png [ 71.49 KiB | Obejrzany 835 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#598 PostWysłany: 30 Gru 2018 21:09 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 264
niebieski
Places to w ogóle zagadka ;)
We wrześniu byłem w Novotel Gdańsk Marina na 3 noclegi i mi odrzucili po miesiącu pobyt, dodałem drugą, odrzucili po kolejnych kilku tygodniach (ten sam komunikat: nie ma powiązanego noclegu).
Kilkanaście dni temu napisałem do supportu to mi ręcznie dodali od razu 2 meldunki, jeden z dniem przyjazdu a drugi z dniem wyjazdu. Ten wyjazdowy zaliczyli w końcu, ten pierwszy - wciąż w trakcie zaliczania (oczywiście z automatu powinni odrzucić).

To często jest loteria, ale dzięki temu kilka odznak wpadło w gratisie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#599 PostWysłany: 17 Sty 2019 19:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 398
Loty: 201
Kilometry: 302 350
niebieski
maginiak napisał(a):
ok...
a jeśli przyjadę 31 grudnia a wyjadę 2 stycznia lub później?

Faktycznie w opisie odznaki jest informacja, że meldunek ma być 1 stycznia ale kwestia meldunku w przypadku Places jest trochę dwuznaczna - może chodzić o meldunek w hotelu lub meldunek w aplikacji.
Inna sprawa, że w aplikacji można się zameldować kilka miesięcy po pobycie.

No nic, dziwne to dla mnie trochę, że odznaka nie obejmuje nocy sylwestrowej ale ogólnie świat jest dziwny. Nie pozostaje nic innego jak przyjąć z pokorą



Odpowiem sobie sama.
Przebywałam w hotelu Novotel od 31 grudnia do 2 stycznia. Odznaki Happy New Year nie otrzymałam, gdyż:

Accor: Jeśli chodzi o odznakę Haapy New Year, to wg warunków jej przyznawania dotyczy ona jedynie pobytów jednodniowych (z jednym noclegiem) z dnia 31/12 na 01/01. Pani pobyt objął dwie noce, dlatego odznaka nie zostanie dołączona do tego pobytu.

Ja: Dziękuję za odpowiedź. W takim razie kolejnym razem powinnam spędzić noc z 31 grudnia na 1 stycznia w hotelu sieci Accor a wszelkie poprzedzające i kolejne noclegi zarezerwować w innej sieci?

Accor: Niestety nie możemy w tej sytuacji nic zrobić. System nie pozwoli nam przyznać odznaki, nawet gdybyśmy próbowali dodać ją ręcznie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#600 PostWysłany: 17 Sty 2019 20:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1114
Loty: 86
Kilometry: 173 274
niebieski
Kompletny absurd jak to w Accor. W życiu bym nie wpadł na to, że musi dotyczyć jednego noclegu. Dobrze, że to mała ilość punktów za taką odznakę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 600 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group