Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 590 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Wiadomość
#581 PostWysłany: 28 Sie 2018 14:18 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 152
Loty: 34
Kilometry: 83 090
niebieski
A może u kogoś wyskoczy taki hotel
ibis Istanbul Airport
bo u mnie wyskakują tyko trzy inne ibisy a mojego nie ma
co wtedy można zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#582 PostWysłany: 28 Sie 2018 14:24 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 366
Loty: 46
Kilometry: 151 136
niebieski
Też nie mogę go wyszukać. Napisz na maila CustomerCare@welcome.accorhotels.com z prośbą o dodanie hotelu w aplikacji Places.
Góra
 Profil Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
      
#583 PostWysłany: 29 Sie 2018 19:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1794
złoty
Krzysztof76 napisał(a):
pisałem w sprawie niezaliczonego pobytów w Places na maila CustomerCare@welcome.accorhotels.com, sprawa rozwiązana po 7 dniach przez dział techniczny.

Szczęściarz, moja wymiana maili trwa już 3 miesiące i pobyt nadal odrzucany ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#584 PostWysłany: 30 Sie 2018 21:34 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 74
Loty: 138
Kilometry: 293 761
To może ja się podziele swoim doświadczeniem z obsługą klienta Accor

Reklamowałem wczoraj brak odznaki Cosmopolite (za wasza radą z przed paru dni).

Reklamacje napisałem o godzinie 19:25 - O godzinie 19:40 dostałem odpowiedź z info że zgłosili to do działu technicznego (mail faktycznie napisany przez człowieka a nie zwrotka) - Dziś o 16:08 dostałem info ze sprawa jest rozwiązana i odznaka jest dodana - I faktycznie po restarcie aplikacji była widoczna.

Krótko mówiąc - Szok i niedowierzanie...

Obydwa maile podpisane "Bartlomiej"
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
cyberjarek lubi ten post.
 
      
#585 PostWysłany: 30 Sie 2018 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1276
Loty: 224
Kilometry: 317 476
złoty
Bartłomiej wymiata. Wszystko szybko się załatwia z nimi od kiedy dołączył, wcześniej była masakra
_________________
http://flightdiary.net/kamo375
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#586 PostWysłany: 30 Sie 2018 22:33 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 366
Loty: 46
Kilometry: 151 136
niebieski
U mnie tez Bartlomiej załatwiał wszystkie ostatnie sprawy. W ankiecie przesłanej przez Accor po zakończeniu sprawy, warto go docenić personalnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#587 PostWysłany: 31 Sie 2018 10:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 1794
złoty
Uff w końcu po 3 miesiącach pozytywne zakończenie sprawy, Bartłomiej ma siłę przebicia ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#588 PostWysłany: 16 Wrz 2018 10:59 

Rejestracja: 16 Lis 2015
Posty: 213
niebieski
Czy mial ktos sytuacja taka, ze na koncie accor jest rozliczony nocleg, naliczone sa punkty po pobycie, a faktura za pobyt w rece... A mimo tego w aplikacji Places meldunek dostaje status: odrzucone?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#589 PostWysłany: 16 Wrz 2018 11:09 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 366
Loty: 46
Kilometry: 151 136
niebieski
To już opisywane tutaj przypadki, napisz do Accor na maila i poproś aby dział techniczny ręcznie zatwierdził pobyt. Jak będziesz miał szczęście i trafisz na Bartłomieja to zatwierdza ci pobyt bardzo szybko.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#590 PostWysłany: 17 Wrz 2018 18:37 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 182
niebieski
-- 16 Wrz 2018 17:29 --

Ja czekam na jeden pobyt z maja a drugi z sierpnia. Co 35 dni wymiana maili z obsługą klienta. I nic.

-- 17 Wrz 2018 18:37 --

Update - dzisiaj zaliczyli mi moje pobyty i info od Jacka z obsługi jest takie, że pobyty zgłaszać w aplikacji w dniu wyjazdu albo później.


Ostatnio podbity przez Pacik76, 17 Wrz 2018 18:37
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 590 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: J.1 oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group