Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1391 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 66, 67, 68, 69, 70
Autor Wiadomość
#1381 PostWysłany: 14 Cze 2018 18:04 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 2598
platynowy
Otwarcie połączenia do LCY to zupełnie inny kaliber niż trasa do Norymbergi, Zaporoża czy ostatnio Lublina, niczego im wszystkim przy tym nie ujmując. To wyjątkowy port lotniczy o ogromnym prestiżu, położony niemalże w sercu Londynu, horrendalnie drogi i przede wszystkim niosący za sobą wyjątkowe wymagania od strony czysto technicznej związane z trudnością (stromością) podejścia, stąd bezpośrednio powiązane z jego otwarciem jest zamówienie na zupełnie nowe 4 sztuki E190 ze specjalnym wyposażeniem pozwalającym operować na LCY - żaden z obecnych samolotów LOT tam nie poleci, choćby się wszystkie 4 sztuki na raz rozkraczyły i była konieczność podmianki. Ląduje tam zalewdwie garstka przewoźników, których prawdopodobnie dałoby radę policzyć na palcach obu rąk i LOT właśnie do tego zaszczytnego grona dołącza z bardzo dobrym dla biznesu rozkładem. Brawo!
Góra
 Profil Relacje PM off
17 ludzi lubi ten post.
 
      
#1382 PostWysłany: 14 Cze 2018 21:46 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1448
złoty
@kemot podoba mi się ten opis z uwzględnienem tła historycznego/kulturalnego

Od siebie dodam, że British Airways używa jedynego w swojej flocie Airbusa A318 w konfiguracji all-business do lotów z LCY do JFK. Gdzie tu historia? Lot ten nosi numer BA1 - identyczny był wykorzystywany przez Concorde'a na trasie do Nowego Jorku, co świadczy o prestiżu trasy, którego BA jest świadoma, i który stara się podkreślać.
_________________
Odwiedź mój blog Odlotowe Podróże!
http://www.odlotowe-podroze.blogspot.com

Odlotowe Podróże na Facebooku
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#1383 PostWysłany: 14 Cze 2018 22:25 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 866
srebrny
Warto tylko pamiętać, że BA1 LCY-JFK robi stop w Shannon, na tankowanie oraz US Customs pre-clearance. Ale i tak to pierwszorzędna kreska dla każdego pasażera.

Odnośnie lotów LO na LCY jedyne co mnie martwi to te specjalne samoloty, bo LOT znów zwiększa różnorodność parku maszynowego oraz w razie jakichkolwiek kłopotów nie ma czym ich zastąpić. A na tak prestiżowej trasie słabo byłoby odwoływać lub opóźniać loty.
_________________
100 pożarów wysypisk na 100 lat od odzyskania niepodległości! Śmieciarze Wyklęci na zawsze w pamięci!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1384 PostWysłany: 14 Cze 2018 22:41 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1448
złoty
@kumkwat_kwiat ale do obsługi LCY nie potrzeba aż 4 maszyn. Moim zdaniem zamawiają więcej niż potrzebuje ta trasa, na wypadek konieczności podmianek, ale "na co dzień" pozostałe dwie (a w zasadzie może nawet trzy) maszyny będą latały wyłącznie inne trasy.

Dwie rotacje dziennie, rano i popołudniu, jeden embrion by wystarczył przecież.
_________________
Odwiedź mój blog Odlotowe Podróże!
http://www.odlotowe-podroze.blogspot.com

Odlotowe Podróże na Facebooku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1385 PostWysłany: 14 Cze 2018 22:44 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 2598
platynowy
Do obsługi 2 rotacji dziennie na LCY potrzebny jest jeden samolot - mając w obwodzie 4 sztuki bufor bezpieczeństwa będzie bardzo duży, a co do zwiększania róznorodności parku maszyn to E190 praktycznie niczym się nie różni od E195 użytkowanych już przez LOT.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1386 PostWysłany: 14 Cze 2018 22:58 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 2723
złoty
No właśnie e195 to zwykły samolocik nic w nim specjalnego nie ma, do tej rotacji wystarczy jedna maszyna, 4 to bardzo duży bufor
Góra
 Profil Relacje PM off
le_szek lubi ten post.
 
      
#1387 PostWysłany: 14 Cze 2018 23:20 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 174
niebieski
Ja mam cichą nadzieje że jeden z E90 lub E70 na stałe będzie latał na jednej z rotacji z KRK czy to do GDN, WAW lub BUD a w razie konieczności będzie przekierowany w zastępstwie do LCY.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1388 PostWysłany: 15 Cze 2018 00:00 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 2723
złoty
hmm.... e70 jest maly i... drozszy w eksploatacji niz dashe, no ale puszczac dashe na takim kierunku to rzeczywiscie slabo by bylo :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1389 PostWysłany: 15 Cze 2018 02:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 926
Loty: 87
Kilometry: 249 280
złoty
kemot napisał(a):
bezpośrednio powiązane z jego otwarciem jest zamówienie na zupełnie nowe 4 sztuki E190 ze specjalnym wyposażeniem pozwalającym operować na LCY - żaden z obecnych samolotów LOT tam nie poleci, choćby się wszystkie 4 sztuki na raz rozkraczyły i była konieczność podmianki.


E70 również jest certyfikowany na LCY więc, z tego co wiem (chociaż mogę się mylić) LOT mógłby TEORETYCZNIE dokonać podmiany. Nie czytałem nigdzie o "specjalnym wyposażeniu pozwalającym operować na LCY" oprócz przede wszystkim wymagań dotyczących szkolenia pilotów (m.in. 5.5-stopniowa ścieżka podejścia vs standardowa 3-stopniowa) oraz oczywiście operowania na certyfikowanym do lądowania na LCY typie statku powietrznego (a trochę szukałem). Co dodatkowo musiałby mieć E70 LOTu, żeby lądować na LCY?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1390 PostWysłany: 15 Cze 2018 10:02 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 2598
platynowy
Ja się na technicznych aspektach tak bardzo nie znam, ale wiem że o ile E70 owszem może lądować na LCY, o tyle te LOT-owskie na dzień dzisiejszy nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1391 PostWysłany: 15 Cze 2018 14:09 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 1402
srebrny
Sagi ciąg dalszy - "Zwolniona z LOT ujawnia niewygodne dla firmy fakty".
http://wyborcza.pl/7,155287,23536447,zw ... BoxBizLink
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1391 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 66, 67, 68, 69, 70

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group