Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Opinie/Recenzje lotów UIA
ukraine-international-airlines-opinie-recenzje-uwagi,226,36850&p=753404&hilit=jfk#p753404
https://www.fly4free.com/flight-deals/e ... 67-300738/

Pytania dot. Jakości - negatywnych opinii będą kasowane.

Po zakupie biletu (nawet Low-Cost) można zmienić numer paszportu za darmo, dzwoniąc do biura UIA, mailem, facebookem lub PW do UIA

Miles and segments are not credited for tickets purchased for Low-cost fares.

Czyli w taryfie Low Cost nie można sobie zrobić statusu za ilość lotów

Oferta LOW COST linii lotniczych UIA. Ceny, warunki

oferta-low-cost-linii-lotniczych-uia-ceny-warunki,226,121339


 [ 1249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63  Następna
Autor Wiadomość
#1181 PostWysłany: 13 Maj 2019 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 764
Loty: 201
Kilometry: 318 983
złoty
Nie. W miarę możliwości będziecie siedzieć obok siebie.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off  
 
#1182 PostWysłany: 13 Maj 2019 14:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 1474
Loty: 116
Kilometry: 316 519
złoty
@passionfruit
Jak zrobisz odprawę przez internet to możesz ją odwołać - klikasz "check out". Właściwie bez limitu obyś się zmieścił w czasie który jest przewidziany na odprawę. Za pierwszym razem próbowałem to zrobić kilkanaście (!) razy bo system najpierw wybierał najgorsze z możliwych miejsc (razem) a następnie rozrzucał nas po samolocie (jak w Ryanairze lub Wizzie). Finalnie siedzieliśmy razem w środkowym rzędzie przy przejściu. Nie licz na miejsce przy oknie chyba, że faktycznie 5 osób posadzi obok siebie to szanse są większe. Możesz też dopłacić...

Trzeba tylko pilnować, żeby wolne miejsca obok siebie się nie skończyły i próbować odprawić się co kilka godzin ;)
Moim zdaniem im później robimy odprawę tym lepiej (uwzględniając powyższe), w szerokim kadłubie najpierw wybiera środkowe miejsca w środkowym rzędzie.

@Razem
Ja odprawiałem tylko 2 osoby, nie wiem jak system zachowuje się przy 5 szt. na jednej rezerwacji ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1183 PostWysłany: 13 Maj 2019 15:12 

Rejestracja: 15 Kwi 2019
Posty: 4
Ja mam jeszcze bardziej skomplikowaną sytuację, bo wśród pasażerów jest infant, który ma zarezerwowane łóżeczko....nawet gdybym chciała to nie mogę kupić miejsc w pierwszym rzędzie, bo nie wiem gdzie będzie infant....
Góra
 Relacje PM off  
 
#1184 PostWysłany: 18 Maj 2019 11:38 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5066
Loty: 788
Kilometry: 741 471
platynowy
Przy kupnie biletu pojawia się ubezpieczenie. Są 3 warianty do wyboru, ale brak jest opcji rezygnacji z ubezpieczenia. Ktoś wie, jak się tego pozbyć?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1185 PostWysłany: 18 Maj 2019 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1536
złoty
Klikasz w wybraną opcję ubezpieczenia i akceptujesz rezygnację.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1186 PostWysłany: 18 Maj 2019 23:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5728
Loty: 31
Kilometry: 39 292
HON fly4free
Tzn. w wybraną za ciebie przez UIA.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1187 PostWysłany: 19 Maj 2019 00:37 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1113
srebrny
Czyli wybierasz z czego rezygnujesz i masz aż 3 opcje? Jak w tym szmoncesie: tate, zaoszczędziłem 5 złotych, bo zamiast jechać autobusem to za nim biegłem! -Glupi, trzeba było biec za taksówka, zaoszczędzilibyś 30zlotych!

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1188 PostWysłany: 19 Maj 2019 12:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 80
Loty: 1
Kilometry: 1 184
niebieski
Sudoku napisał(a):
Przy kupnie biletu pojawia się ubezpieczenie. Są 3 warianty do wyboru, ale brak jest opcji rezygnacji z ubezpieczenia. Ktoś wie, jak się tego pozbyć?


Jest możliwość pozbyć się jakiekolwiek ubezpieczenia, tyłko ze jest to bardzo nie intuitywne.

Pisałem o tym wcześniej ukraine-international-airlines-opinie-recenzje-uwagi,226,36850&p=1196935#p1196935
_________________
Jestem z Ukrainy, mój polski nie jest doskonały
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
Sudoku uważa post za pomocny.
 
 
#1189 PostWysłany: 19 Maj 2019 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 2372
Loty: 116
Kilometry: 302 191
srebrny
piotrek_ napisał(a):
Czy ktoś w ostatnim czasie reklamował może uszkodzenie walizki w trakcie podróży?
Wniosek złożyłem na lotnisku w Kijowie 2 tygodnie temu. W związku, że przez kilka dni nikt się nie odzywał, przed tygodniem wysłałem maila. Minął kolejny tydzień, nadal cisza.
Trochę długo to trwa.


UIA napisał(a):
Dzień dobry,
Wg przepisów ogólnych linia ma trzy miesiące na rozpatrzenie reklamacji (https://www.flyuia.com/ua/en/informatio ... ger-rights). Proszę o przesłanie reklamacji do dz. Obsługi Klienta customerrelations@flyuia.com w Kijowie w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim opisując szkodę oraz załączajac odpowiednie dokumenty (nr biletu, nr wywieszki bagażowej, itp)
Biuro UIA w Warszawie sprawami reklamacji się nie zajmije ani nie pośredniczy w przekazywaniu informacji.
Pozdrawiam UIA

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Minęły już ponad 2 miesiące i nadal żadnego kontaktu. Czy to standard, że zawsze trwa to tak długo? Wykorzystywany jest maksymalny czas i odpisywanie na wiadomość po 3 miesiącach? Zaczynam tracić wiarę, że w ogóle, ktoś przeczyta i odpiszę na moją wiadomość.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1190 PostWysłany: 20 Maj 2019 07:24 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 738
Loty: 177
Kilometry: 292 538
złoty
U mnie trzy miesiące od przesłania "reklamacji" mijają za 6 dni. Na odpowiedź przestałem liczyć już dawno temu. Cóż, poważną europejską linią to UIA jeszcze przez lata nie zostanie...
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1191 PostWysłany: 20 Maj 2019 09:17 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2017
Posty: 125
Loty: 102
Kilometry: 106 629
piotrek_ napisał(a):
piotrek_ napisał(a):
Czy ktoś w ostatnim czasie reklamował może uszkodzenie walizki w trakcie podróży?
Wniosek złożyłem na lotnisku w Kijowie 2 tygodnie temu. W związku, że przez kilka dni nikt się nie odzywał, przed tygodniem wysłałem maila. Minął kolejny tydzień, nadal cisza.
Trochę długo to trwa.


UIA napisał(a):
Dzień dobry,
Wg przepisów ogólnych linia ma trzy miesiące na rozpatrzenie reklamacji (https://www.flyuia.com/ua/en/informatio ... ger-rights). Proszę o przesłanie reklamacji do dz. Obsługi Klienta customerrelations@flyuia.com w Kijowie w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim opisując szkodę oraz załączajac odpowiednie dokumenty (nr biletu, nr wywieszki bagażowej, itp)
Biuro UIA w Warszawie sprawami reklamacji się nie zajmije ani nie pośredniczy w przekazywaniu informacji.
Pozdrawiam UIA

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Minęły już ponad 2 miesiące i nadal żadnego kontaktu. Czy to standard, że zawsze trwa to tak długo? Wykorzystywany jest maksymalny czas i odpisywanie na wiadomość po 3 miesiącach? Zaczynam tracić wiarę, że w ogóle, ktoś przeczyta i odpiszę na moją wiadomość.
Dzień dobry @piotrek_

Proszę o przesłanie na adres warsaw@flyuia.com maila wysłanego do działu Obsługi Klienta w Kijowie (customerrelations@flyuia.com) / kopii dokumentów. Originalny email wg. zasad określonych w przepisach UIA powinien być w jednym z następujących języków: ukraińskim, angielskim lub rosyjskim.

Proszę o krótkie opisanie sytuacji, podanie informacji o numerze biletu oraz rejsu (załączajac np skan karty wstępu do samolotu) oraz informacje o poniesionych kosztach. W sprawach dotyczących bagażu zagubionego niezbędny jest dokument PIR.

Pozdrawiamy UIA

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1192 PostWysłany: 20 Maj 2019 09:24 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2017
Posty: 125
Loty: 102
Kilometry: 106 629
Dzień dobry @aeonflux

Proszę o przesłanie na adres warsaw@flyuia.com oryginalnego maila wysłanego do działu Obsługi Klienta w Kijowie (customerrelations@flyuia.com) z tej samej skrzynki mailowej.

Pozdrawiamy UIA

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1193 PostWysłany: 20 Maj 2019 10:17 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 738
Loty: 177
Kilometry: 292 538
złoty
@UIA w dniu 19 lutego otrzymałem od Państwa (tj. od Aviareps, agencji reprezentującej UIA na terenie Polski) wyraźną instrukcję do której się zastosowałem:
Kod:
bardzo prosze o dalszy kontakt z dzialem reklamacyjnym w Kijowie customerrelations@flyuia.com.

Przyznam, że nie rozumiem nagłego zainteresowania moją sprawą po trzech miesiącach. Loty, której dotyczyła nasza korespondencja, już się odbyły. Ja naprawdę nie mam już siły z Państwem walczyć o swoje prawa zgodnie z brzmieniem rezolucji 735d IATA, poddaliśmy się razem z @Zeus już w lutym. Nie mam ani siły ani ochoty szukać ukraińskiego odpowiednika ULC i UOKiK, bo nie wierzę że cokolwiek zostanie w tej sprawie zrobione. Wygraliście.

Z ciekawostek - rezerwacja RT A-B, która wg Państwa była "nierozłączalna" została w 5 minut rozłączona i zestawiona z rezerwacją B-C podczas check-inu na lotnisku w Krakowie Ałmatach - otrzymałem boarding pass na oba loty pomimo że odbywały się na innych PNRach. Na moje pytanie czy tak się jednak da, otrzymałem krótką odpowiedź że oczywiście że się da i przecież to dla mnie wygodniejsze, bo nie muszę drugi raz w Kijowie wymieniać wydrukowanego boarding passa na kartonowy. Swoją drogą konieczność drukowania boarding passa, który i tak później trzeba wymienić na "właściwy", to odrębny temat - to dodatkowe, kompletnie zbędne zajęcie i dla pasażera i dla obsługi UIA na lotnisku.

Inna ciekawostka - odwołany lot KBP-KRK, którego nie dało się przebookować na KBP-WAW w moim przypadku (a były miejsca, sprawdziłem), został bezproblemowo przebookowany na tą trasę kilku innym osobom.

Podobnych ciekawostek jest więcej, niestety zdecydowana większość z nich przemawia na niekorzyść linii.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1194 PostWysłany: 21 Maj 2019 09:41 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 925
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
Mam takie pytanie.W listopadzie 2018 miałem lecieć z rodziną do Dubaju, Niestety z powodu nowej pracy nie polecieliśmy. Czy mogę jeszcze ubiegac się o zwrot podatków ( z tego co widze podatki stanowiły ok. 70% ceny biletów) Dziekuje za odpowiedzi
Góra
 Relacje PM off  
 
#1195 PostWysłany: 21 Maj 2019 09:43 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1159
niebieski
możesz prosić o zwrot podatków..
Góra
 Relacje PM off  
 
#1196 PostWysłany: 21 Maj 2019 10:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2013
Posty: 1944
Loty: 243
Kilometry: 330 880
złoty
@samaki9

Możesz - ja zwracałem bilety do Iranu na tydzień przed lotem - dostałem dokładnie tyle ile wynosiły podatki minus 10 USD opłaty za każdy bilet.
Więc jeżeli masz loty WAW-KBP-DXB w 2 strony to policz -40 USD mniej za RT od każdej osoby.
_________________
Image

"Podróżować to żyć..."
Góra
 Relacje PM off  
 
#1197 PostWysłany: 02 Cze 2019 15:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 108
Loty: 40
Kilometry: 27 728
niebieski
Tomo14 napisał(a):
A ja tam jestem zadowolony z obsługi UIA.
Rok temu kupiłem bilety do Iranu przez Kijów.
Niestety nie mogłem polecieć.
Podczas pisania na forum okazało się, że jednak można odzyskać kasę za podatki pomniejszoną o opłatę.
Wprawdzie odzyskałem zaledwie 49 PLN za 3 bilety za 340 PLN ale lepszy rydz niż nic.
Od maila do wpłaty na konto 3 dni robocze.


Zwrot dostałeś na kartę, którą płaciłeś czy musiałeś podać numer konta bankowego aby wysłali przelewem?
_________________
Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1198 PostWysłany: 02 Cze 2019 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2013
Posty: 1944
Loty: 243
Kilometry: 330 880
złoty
Zwrot był na kartę.
_________________
Image

"Podróżować to żyć..."
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
 
#1199 PostWysłany: 02 Cze 2019 22:26 

Rejestracja: 21 Gru 2012
Posty: 48
Loty: 59
Kilometry: 168 811
Potwierdzam, od daty zgłoszenia rezygnacji z biletów, pieniądze sprawnie wróciły na konto (oczywiście zwrot to tax)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
 
#1200 PostWysłany: 03 Cze 2019 09:32 

Rejestracja: 10 Sty 2019
Posty: 3
Cześć, dzieńdobry. Rozważam podróż na trasie Kraków-Kijów-Chersoń (i z powrotem) i chciałbym zapytać czy jakby co to ktoś "poprowadzi mnie za rękę" w kwestii rezerwacji i odprawy liniami UIA :)
I od razu druga sprawa, chociaż to powinno być raczej w temacie o lotniskach: planowany przylot (FR) do Kijowa 17:30, planowany odlot (UIA) do Chersoni 19:30. Sądzicie, że bez problemu zmieszczę się z przesiadką? to jednak spore rysyko, przynajmniej dla mnie - nigdy nie przesiadałem się w takim czasie.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group