Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 518 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Autor Wiadomość
#501 PostWysłany: 01 Lut 2019 16:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4188
Ostrzeżenia: 2
platynowy
I ta pani napisała, że jest dziura długości 25 cm?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#502 PostWysłany: 13 Lut 2019 20:27 

Rejestracja: 06 Lis 2014
Posty: 33
Loty: 48
Kilometry: 90 575
Witam. Lot Air China LHR PEK BKK. Bagaż zagubiony dotarł po 2 dniach do hotelu Bangkoku. Czy jest szansa na odszkodowanie w tych liniach? Na stronie Air China nie mogę znaleźć formularza do zgłoszenia roszczenia. Czy ewentualna kwotę roszczenia musze sam wskazać
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#503 PostWysłany: 13 Lut 2019 20:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4188
Ostrzeżenia: 2
platynowy
A jaką szkodę poniosłeś?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#504 PostWysłany: 13 Lut 2019 20:36 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1657
złoty
Powinieneś wysłać rachunki na uzasadnione koszty które poniosłeś (czyli np zakup bielizny/ubrań/kosmetyków).
Za ubrania inne niż bielizna prawdopodobnie refund będzie tylko częściowy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#505 PostWysłany: 14 Lut 2019 11:15 

Rejestracja: 06 Lis 2014
Posty: 33
Loty: 48
Kilometry: 90 575
Szkody nie odniosłem Ale musiałem kupić podstawowe ubrania i kosmetyki na co mam rachunki. Czy poza zwrotem kosztów jest szansa na odszkodowanie ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#506 PostWysłany: 14 Lut 2019 12:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3142
złoty
a za co to odszkodowanie?
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#507 PostWysłany: 14 Lut 2019 12:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4188
Ostrzeżenia: 2
platynowy
@bugimen
Cytuj:
Czy poza zwrotem kosztów jest szansa na odszkodowanie ?

Nie, bo przecież:
Cytuj:
Szkody nie odniosłem
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#508 PostWysłany: 28 Lut 2019 19:53 

Rejestracja: 30 Gru 2017
Posty: 5
Witam,

Bagaż rejestrowany zagubiony, lot Wizzair z 26 lutego na Maltę. Od razu po przylocie złożyłam raport na lotnisku. Na drugi dzień otrzymałam e-maila, że bagaż będzie dopiero po 4 dniach, bo loty z Warszawy są we wtorki i soboty. Dzwoniłam do WizzAir i dostałam informację, że powinnam złożyć skargę, lecz kolejny dzień bez odpowiedzi. Co mogę zrobić?

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#509 PostWysłany: 28 Lut 2019 19:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4807
HON fly4free
Kupić co konieczne i przesłać W6 rachunki.A jakieś dodatkowe ubezpieczenie zawierające opcję opóźnienia bagażu posiadasz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#510 PostWysłany: 01 Mar 2019 23:18 

Rejestracja: 30 Gru 2017
Posty: 5
Niestety nie mam dodatkowo ubezpieczonego bagażu.
Wiesz może gdzie mogę wysłać takie rachunki? Na ten sam e-mail co reklamacja? Niestety Wizzair się nie spieszy z odpowiedziami...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#511 PostWysłany: 02 Mar 2019 01:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4807
HON fly4free
@fixmin Wybierasz po zalogowaniu "kontakt z nami" klikasz w formularz skargi i masz tam do wyboru temat dotyczący opóźnienia bagażu.
Góra
 Profil Relacje PM off
fixmin lubi ten post.
 
      
#512 PostWysłany: 08 Kwi 2019 10:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2013
Posty: 130
niebieski
Witam.

Wczoraj wieczorem wróciłem z przesiadkami z Erywania do mojego miejsca zamiezkania we Włoszech. Zgubili mi bagaż, i czekam aż się znajdzie.

Problem polega na tym, że jutro polecę znowu, a mam teraz mało ciuchów, bielizny i koszmetyki, bo zostały w tej walizce. Dodatkowo, miałem w planie skorzystać z tej walizki jutro. Jest jakaś szansa na odszkodowanie?

Oczywiście, zgłosiłem zgubienie bagażu w punkcie reklamacji na lotnisku docelowym.
_________________
Gdyby Paryż miał morze, to małym Bari byłby
stare przysłowie z Bari, Włochy Południowe

PS: Nie jestem Polakiem, i jeszcze uczę się polskiego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#513 PostWysłany: 08 Kwi 2019 11:21 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 229
niebieski
-- 08 Kwi 2019 11:16 --

Niestety. Na locie powrotnym do miejsca zamieszkania odszkodowanie należy się po faktycznym stwierdzeniu, że bagaż został zagubiony na amen. Dopiero po konkretnie określonej liczbie dni.


Ostatnio edytowany przez marcino123, 08 Kwi 2019 20:32, edytowano w sumie 1 raz
zdublowany wpis
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#514 PostWysłany: 11 Kwi 2019 20:24 

Rejestracja: 11 Kwi 2019
Posty: 1
Loty: 28
Kilometry: 75 466
Witam,
wracając z Meksyku przez Londyn do Berlina mój bagaż zatrzymał się w Londynie i nie doleciał do Berlina. Zaginięcie zostało zgłoszone a bagaż jest w drodze do mojego miejsca zamieszkania. Minęło jednak już 48h. Zakładam że wreszcie bagaż dotrze do mojego domu. Mam jednak pytanie czy w związku z tak długim oczekiwaniem mogę starać się o jakieś odszkodowanie od linii lotniczych za jego opóźnienie ? Linie to British Airways.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#515 PostWysłany: 11 Kwi 2019 20:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4188
Ostrzeżenia: 2
platynowy
Odpowiedź jest w regulaminie przewoźnika.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#516 PostWysłany: 12 Kwi 2019 20:24 

Rejestracja: 22 Sie 2017
Posty: 1
W styczniu leciałam z Warszawy do Hawany Aircanada. Mój bagaż jak i bagaż wszystkich pasażerów z polski nie doleciał na miejsce. Po przylocie zgłosiłam to do biura rzeczy zagubionych. Zostałam poinformowana, że bagaż powinien zostać dostarczony nestepnego dnia, max 2 dni. Jednak tak się nie stało. Oczekiwałam na niego 7 dni i sama musialam go szukać na lotnisku, bo osoby tam pracujące dalej nie wiedziały, gdzie mój bagaż jest. Z racji tego, że moja podróż trwała 2 miesiące, a na Kubie dostępność produktów nie jest duża, nie kupiłam tam nic, bo wciąż liczyłam ze mój bagaż doleci na miejsce. Zgłosiłam reklamacje do lini, ale odrzucili mój wniosek odpowiadajac ze nie poniosłam żadnych kosztów wiec nie należy mi się odszkodowanie. Co mogę zrobić w takiej sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#517 PostWysłany: 12 Kwi 2019 20:43 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 197
srebrny
Zapomniec i zyc dalej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#518 PostWysłany: 12 Kwi 2019 22:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4807
HON fly4free
Beata Jarzembińska 1 napisał(a):
Co mogę zrobić w takiej sytuacji.

W przyszłości wykupować dodatkowe ubezpieczenie z opcją odszkodowania za zagubienie bagażu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 518 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group