Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


 [ 452 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Autor Wiadomość
#441 PostWysłany: 06 Lis 2019 18:52 

Rejestracja: 26 Wrz 2019
Posty: 30
01ERES napisał(a):
Zrobilem tak jak podaja na www(ponizej)
...
Postępuj zgodnie z poniższymi szczegółowymi instrukcjami, aby dokonać płatności przelewem bankowym.
Wybierz walutę
...
W pierwszym polu komentarza wpisz kod potwierdzenia (6 znaków otrzymanych w wiadomości e-mail)
Jeśli dostępne są dodatkowe pola związane z tytułem przelewu, wpisz w nich imię i nazwisko pierwszego pasażera. Jeśli dostępne jest tylko jedno pole tytułu przelewu, wpisz tylko kod potwierdzenia.
Wprowadź kwotę wskazaną w otrzymanej od nas wiadomości e-mail i sfinalizuj przelew.
...

To w końcu dostałeś tego e-maila z kodem potwierdzenia czy nie?
Bo jak nie, to IMHO nie "Zrobileś tak jak podaja na www(ponizej)".
Góra
 Relacje PM off  
 
#442 PostWysłany: 06 Lis 2019 19:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6276
HON fly4free
01ERES napisał(a):

Wprowadź kwotę wskazaną w otrzymanej od nas wiadomości e-mail i sfinalizuj przelew.

Jeśli e- mail otrzymałeś to podstawy skargi byś jak najbardziej miał.
Góra
 Relacje PM off  
 
#443 PostWysłany: 23 Lis 2019 20:16 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 4
Witajcie,
W środę 20.11 robiłam rezerwacje lotu na 24.12.br z EIN do POZ.
Z lenistwa, nie chciało mi się wstać po kartę, postanowiłam zapłacić przelewem online.
Wszystko szło ok, przechodzę do płatności, okazuje się, że muszę tylko w zł, ale to nie problem mam też konto w zł.
Wybieram bank, loguje się, no i okazuje się, że nie mam wystarczających środków w zł do zapłaty.
Robię więc szybkie przewalutowanie. ok kasa jest.
I tu się odezwał mój "geniusz". Cofam stronę z banku do wizz w celu ponownej zapłaty. Wyskakuje mi, że sesja wygasła.
Jednak na tej belce u góry z rezerwacją widniał kod potwierdzenia i że rezerwacja jest w toku. No to kolejny mój geniusz mówi, zrobię przelew sama.
Znalazłam nr konta na stronie wizz i przelałam kasę. Przelew poszedł, nie ma zwrotu.
W piątek 22.11. wchodzę na apke wizz i widnieje wciąż W TOKU. Parę minut później wchodzę znowu i ku mojemu zaskoczeniu rezerwacja całkiem znikła. Śladu po niej nie ma...ani na stronie ani w apce. w wyszukiwarce rezerwacji "nie znaleziono rezerwacji"
Pytanie czy ta rezerwacja w ogóle istnieje, czy przepadła? Czekać do tych 5 dni? czy dzwonić? Skojarzą tą płatność z rezerwacją?
Góra
 Relacje PM off  
 
#444 PostWysłany: 23 Lis 2019 20:35 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6276
HON fly4free
@Emma84 Wygląda,że rezerwacja przepadła i będziesz zmuszona dokonać nowej.Gdyby była widziałabyś ją ze statusem oczekuje na zapłatę.Co do kwoty ,którą przelałaś zaksięguje się u nich jako niezidentyfikowana płatność i zwrócą ci ją po reklamacji(pewnie bez też ,ale za długi czas)
Góra
 Relacje PM off  
 
#445 PostWysłany: 24 Lis 2019 00:48 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 316
niebieski
Jeśli masz potwierdzenie, a zależy Ci na tym locie (bo np. cena wzrosła) to zadzwoń do nich - przywrócą rezerwację.
Jeśli natomiast cena jest taka sama to dla wygody zrób nową rezerwację. Wizzair bez problemu oddaje kasę, jeśli masz zdublowane rezerwacje (na te same dane) - w razie gdyby przeszły obie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#446 PostWysłany: 25 Lis 2019 17:13 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 4
Emma84 napisał(a):
Witajcie,
W środę 20.11 robiłam rezerwacje lotu na 24.12.br z EIN do POZ.
Z lenistwa, nie chciało mi się wstać po kartę, postanowiłam zapłacić przelewem online.
Wszystko szło ok, przechodzę do płatności, okazuje się, że muszę tylko w zł, ale to nie problem mam też konto w zł.
Wybieram bank, loguje się, no i okazuje się, że nie mam wystarczających środków w zł do zapłaty.
Robię więc szybkie przewalutowanie. ok kasa jest.
I tu się odezwał mój "geniusz". Cofam stronę z banku do wizz w celu ponownej zapłaty. Wyskakuje mi, że sesja wygasła.
Jednak na tej belce u góry z rezerwacją widniał kod potwierdzenia i że rezerwacja jest w toku. No to kolejny mój geniusz mówi, zrobię przelew sama.
Znalazłam nr konta na stronie wizz i przelałam kasę. Przelew poszedł, nie ma zwrotu.
W piątek 22.11. wchodzę na apke wizz i widnieje wciąż W TOKU. Parę minut później wchodzę znowu i ku mojemu zaskoczeniu rezerwacja całkiem znikła. Śladu po niej nie ma...ani na stronie ani w apce. w wyszukiwarce rezerwacji "nie znaleziono rezerwacji"
Pytanie czy ta rezerwacja w ogóle istnieje, czy przepadła? Czekać do tych 5 dni? czy dzwonić? Skojarzą tą płatność z rezerwacją?


Ok, sprawa już załatwiona. Zadzwoniłam do wizzar, będzie zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni.
W systemie widniało, że płatność za tą rezerwacje nie powiodła się, a mój osobny przelew to tej rezerwacji nie mogą przypisać do tej rezerwacji.

Dzięki :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#447 PostWysłany: 31 Gru 2019 15:05 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 8
Status rezerwacji wciąż wstrzymana - płatność w piątek wieczorem, dziś wtorek. Do kiedy czekać na potwierdzenie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#448 PostWysłany: 31 Gru 2019 15:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6276
HON fly4free
Dziś powinni zaksięgować.Najpóźniej 2-go będzie status potwierdzona.


Ostatnio edytowany przez miriam, 31 Gru 2019 15:09, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#449 PostWysłany: 31 Gru 2019 15:08 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8175
Ja bym z tydzień czekał

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#450 PostWysłany: 02 Sty 2020 23:57 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 8
Mieliście rację, 2 stycznia była potwierdzona.
Dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#451 PostWysłany: 10 Kwi 2020 10:25 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1018
Czy wpłacenie tylko części z całości należności przelewem utrzyma rezerwację?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#452 PostWysłany: 10 Kwi 2020 10:30 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 1035
platynowy
Jak myślisz.....
Będzie miała co najwyżej dziwny status i by odzyskać kasę trzeba będzie do nich dzwonić
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 452 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group