Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się z telecentrum Wizz Air by sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ew-bankowy


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 511 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#441 PostWysłany: 06 Lis 2019 18:52 

Rejestracja: 26 Wrz 2019
Posty: 51
01ERES napisał(a):
Zrobilem tak jak podaja na www(ponizej)
...
Postępuj zgodnie z poniższymi szczegółowymi instrukcjami, aby dokonać płatności przelewem bankowym.
Wybierz walutę
...
W pierwszym polu komentarza wpisz kod potwierdzenia (6 znaków otrzymanych w wiadomości e-mail)
Jeśli dostępne są dodatkowe pola związane z tytułem przelewu, wpisz w nich imię i nazwisko pierwszego pasażera. Jeśli dostępne jest tylko jedno pole tytułu przelewu, wpisz tylko kod potwierdzenia.
Wprowadź kwotę wskazaną w otrzymanej od nas wiadomości e-mail i sfinalizuj przelew.
...

To w końcu dostałeś tego e-maila z kodem potwierdzenia czy nie?
Bo jak nie, to IMHO nie "Zrobileś tak jak podaja na www(ponizej)".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#442 PostWysłany: 06 Lis 2019 19:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
01ERES napisał(a):

Wprowadź kwotę wskazaną w otrzymanej od nas wiadomości e-mail i sfinalizuj przelew.

Jeśli e- mail otrzymałeś to podstawy skargi byś jak najbardziej miał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#443 PostWysłany: 23 Lis 2019 20:16 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 4
Witajcie,
W środę 20.11 robiłam rezerwacje lotu na 24.12.br z EIN do POZ.
Z lenistwa, nie chciało mi się wstać po kartę, postanowiłam zapłacić przelewem online.
Wszystko szło ok, przechodzę do płatności, okazuje się, że muszę tylko w zł, ale to nie problem mam też konto w zł.
Wybieram bank, loguje się, no i okazuje się, że nie mam wystarczających środków w zł do zapłaty.
Robię więc szybkie przewalutowanie. ok kasa jest.
I tu się odezwał mój "geniusz". Cofam stronę z banku do wizz w celu ponownej zapłaty. Wyskakuje mi, że sesja wygasła.
Jednak na tej belce u góry z rezerwacją widniał kod potwierdzenia i że rezerwacja jest w toku. No to kolejny mój geniusz mówi, zrobię przelew sama.
Znalazłam nr konta na stronie wizz i przelałam kasę. Przelew poszedł, nie ma zwrotu.
W piątek 22.11. wchodzę na apke wizz i widnieje wciąż W TOKU. Parę minut później wchodzę znowu i ku mojemu zaskoczeniu rezerwacja całkiem znikła. Śladu po niej nie ma...ani na stronie ani w apce. w wyszukiwarce rezerwacji "nie znaleziono rezerwacji"
Pytanie czy ta rezerwacja w ogóle istnieje, czy przepadła? Czekać do tych 5 dni? czy dzwonić? Skojarzą tą płatność z rezerwacją?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#444 PostWysłany: 23 Lis 2019 20:35 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Emma84 Wygląda,że rezerwacja przepadła i będziesz zmuszona dokonać nowej.Gdyby była widziałabyś ją ze statusem oczekuje na zapłatę.Co do kwoty ,którą przelałaś zaksięguje się u nich jako niezidentyfikowana płatność i zwrócą ci ją po reklamacji(pewnie bez też ,ale za długi czas)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#445 PostWysłany: 24 Lis 2019 00:48 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 351
niebieski
Jeśli masz potwierdzenie, a zależy Ci na tym locie (bo np. cena wzrosła) to zadzwoń do nich - przywrócą rezerwację.
Jeśli natomiast cena jest taka sama to dla wygody zrób nową rezerwację. Wizzair bez problemu oddaje kasę, jeśli masz zdublowane rezerwacje (na te same dane) - w razie gdyby przeszły obie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#446 PostWysłany: 25 Lis 2019 17:13 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 4
Emma84 napisał(a):
Witajcie,
W środę 20.11 robiłam rezerwacje lotu na 24.12.br z EIN do POZ.
Z lenistwa, nie chciało mi się wstać po kartę, postanowiłam zapłacić przelewem online.
Wszystko szło ok, przechodzę do płatności, okazuje się, że muszę tylko w zł, ale to nie problem mam też konto w zł.
Wybieram bank, loguje się, no i okazuje się, że nie mam wystarczających środków w zł do zapłaty.
Robię więc szybkie przewalutowanie. ok kasa jest.
I tu się odezwał mój "geniusz". Cofam stronę z banku do wizz w celu ponownej zapłaty. Wyskakuje mi, że sesja wygasła.
Jednak na tej belce u góry z rezerwacją widniał kod potwierdzenia i że rezerwacja jest w toku. No to kolejny mój geniusz mówi, zrobię przelew sama.
Znalazłam nr konta na stronie wizz i przelałam kasę. Przelew poszedł, nie ma zwrotu.
W piątek 22.11. wchodzę na apke wizz i widnieje wciąż W TOKU. Parę minut później wchodzę znowu i ku mojemu zaskoczeniu rezerwacja całkiem znikła. Śladu po niej nie ma...ani na stronie ani w apce. w wyszukiwarce rezerwacji "nie znaleziono rezerwacji"
Pytanie czy ta rezerwacja w ogóle istnieje, czy przepadła? Czekać do tych 5 dni? czy dzwonić? Skojarzą tą płatność z rezerwacją?


Ok, sprawa już załatwiona. Zadzwoniłam do wizzar, będzie zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni.
W systemie widniało, że płatność za tą rezerwacje nie powiodła się, a mój osobny przelew to tej rezerwacji nie mogą przypisać do tej rezerwacji.

Dzięki :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#447 PostWysłany: 31 Gru 2019 15:05 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 33
Status rezerwacji wciąż wstrzymana - płatność w piątek wieczorem, dziś wtorek. Do kiedy czekać na potwierdzenie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#448 PostWysłany: 31 Gru 2019 15:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Dziś powinni zaksięgować.Najpóźniej 2-go będzie status potwierdzona.


Ostatnio edytowany przez miriam, 31 Gru 2019 15:09, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#449 PostWysłany: 31 Gru 2019 15:08 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Ja bym z tydzień czekał

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#450 PostWysłany: 02 Sty 2020 23:57 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 33
Mieliście rację, 2 stycznia była potwierdzona.
Dziękuję
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#451 PostWysłany: 10 Kwi 2020 10:25 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1689
Czy wpłacenie tylko części z całości należności przelewem utrzyma rezerwację?
_________________
Tu był link do flightradar
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#452 PostWysłany: 10 Kwi 2020 10:30 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Jak myślisz.....
Będzie miała co najwyżej dziwny status i by odzyskać kasę trzeba będzie do nich dzwonić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#453 PostWysłany: 30 Sie 2021 16:30 

Rejestracja: 30 Sie 2021
Posty: 1
Hej

czy miał ktoś z Was taką sytuację - nie przeszła płatność BLIKiem za bilety, nie mogłam cofnąć, by wybrać inną metodę, zapłaciłam więc od razu zwykłym przelewem - niestety na moim koncie Wizzair w ogóle nie widać tej rezerwacji jedynie komunikat - Nie masz nadchodzących wyjazdów. Po wpisaniu kodu, który przyszedł na maila o rozpoczęciu płatności BLIKiem również tej rezerwacji nie wyszkuje, a ten 6 cyfrowo-literowy kod wpisałam w tytuł przelewu. Oprócz maila z rozpoczęciem płatności nie dostałam żadnego innego maila od Wizzair.

Myślicie, że po tych 5 dniach roboczych rezerwacja zostanie przywrócona [dziś mija 3]? Czy już nie ma co na to liczyć i kupować nowe bilety?

Z góry dziękuję za odpowiedź
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#454 PostWysłany: 30 Sie 2021 16:39 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4052
Skontaktuj się z Wizz i zapytaj o ten numer rezerwacji, co oni mają w systemie.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#455 PostWysłany: 30 Sie 2021 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 546
niebieski
Z doświadczenia, tak rezerwacja w ciągu godziny jest automatycznie anulowana.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#456 PostWysłany: 30 Sie 2021 20:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
FLYHALF napisał(a):

Myślicie, że po tych 5 dniach roboczych rezerwacja zostanie przywrócona [dziś mija 3]? Czy już nie ma co na to liczyć i kupować nowe bilety?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Ta rezerwacja już nie istnieje. Kup ponownie bilety i wnioskuj o zwrot kasy z przelewu. Bez wniosku oczekiwanie na zwrot trwa dość długo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#457 PostWysłany: 11 Lut 2022 12:58 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Czy miał ktoś ostatnio problemy z płatnością kartą w Wizz? Próbują zachęcić do przelewów? Wszystkie karty mi odrzuca

EDIT
Jednak to nie kwestia zachęty do płatności przelewem, bo przelew też odrzuca. Opłacał ktoś coś w wizzie jakoś teraz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#458 PostWysłany: 11 Lut 2022 13:27 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Spróbuj przez aplikację, ale zapewne będziesz musiał poczekać bo tu i tu od nocy mają jakąś awarię czy błędy
Góra
 Profil Relacje PM off
trocha lubi ten post.
 
      
#459 PostWysłany: 11 Lut 2022 13:35 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Nie chciałem rezygnować z tego co już miałem w koszyku, bo cena już była większa, ale ostatecznie udało mi się przejść przez "modyfikacje daty", cena została ta sama (a nawet kilka groszy mniej) i tym razem płatność przeszła.
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#460 PostWysłany: 29 Mar 2022 16:28 

Rejestracja: 21 Sty 2019
Posty: 5
hej, miałam podobna sytuacje jak poprzednicy. Opłaciłam rezerwację którą mi anulowali. Wieczorem jak płaciłam to rezerwacja była, rano już nie :/

w jaki sposób wnioskować o zwrot środków? czy będzie to cała kwota czy pomniejszona o jakieś ich administracyjne koszty? najlepiej nie przez telefon bo obawiam się, że zanim mnie połączą i wysłuchają to stracę kilkadziesiąt złotych.

Zrobiłam już drugą rezerwację na ten lot, cena praktycznie ta sama, na razie czekam na zaksięgowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 511 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group