Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


 [ 446 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 30 Lip 2019 20:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5550
HON fly4free
Rozpozna.Za 2-3 dni rezerwacja powinna być jako potwierdzona
Góra
 Relacje PM off  
 
#422 PostWysłany: 31 Lip 2019 06:19 

Rejestracja: 30 Lip 2019
Posty: 3
Dzięki za odpowiedź!
Góra
 Relacje PM off  
 
#423 PostWysłany: 31 Lip 2019 13:08 

Rejestracja: 30 Lip 2019
Posty: 3
Rzeczywiście, płatność już potwierdzona - w ciągu doby.
Góra
 Relacje PM off  
 
#424 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:26 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1018
niebieski
29/10/19 chcialem zakupic w Wizzie 2 bilety dla krewniakow, na trasie WRO-LUTON-WRO. Wtedy jeszcze byla dobra cena i perspektywa wykorzystania dlugiego weekendu w listopadzie.Podczas rezerwacji, co mnie zdziwilo, pokazala sie tylko opcja platnosci przelewem. Nie chcialem sie cofac bo w tej cenie byly tylko 2 bilety, a powtorzenie rezerwacji spowodowaloby wskoczenie wyzszej ceny. Zrobilem wiec przelew natychmiastowy na konto podane na strone Wizza (podajac numer rezerwacji)- mieli juz pieniadze po 5 min. Od tej pory cicho sza a numer rezerwacji zniknal z mojego konta (zostal anulowany ).Wyslalem do nich mailem 2 monity (po polsku i angielsku). Dzwonilem do BOK, tracac ponad 50 zl. Oczywiscie rozumiecie, ze dzisiaj te bilety sa juz 2,3 razy drozsze. Za 2 dni mogliby leciec a tu ani kasy, ani biletow ani zwyklej ludzkiej informacji. Czy moglby ktos doradzic w jaki sposob moglbym bronic swoich racji, z jednoczesnym wyegzekwowaniem jakiegos zadoscuczynienia?
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!


Ostatnio edytowany przez 01ERES, 06 Lis 2019 13:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#425 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13456
HON fly4free
Jak na tak doświadczonego uzytkownika działasz po omacku i na wskroś amatorsko

Po 1 jest tu spory temat z sposobem jak do Wizzair dzwonić tanio

Po 2 na stronie Wizzair jest formularz skargi i tam działaj.....jeśli chodzi wyłącznie o zwrot kasy

Niepotrzebnie czekałeś, 1 czy 2.11 tanio dzwoniąc rezerwacja była do uratowania :!:
Góra
 Relacje PM off  
 
#426 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6065
Loty: 127
Kilometry: 232 886
HON fly4free
Na ale co ci powiedzieli na infolinii? Próbowałeś sprawdzić nie przez konto tylko wbijając nr rezerwacji w sekcji Odprawa i rezerwacje na www?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#427 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13456
HON fly4free
Zapewne usłyszał, ze rezerwacji do 14 dni przed lotem NIE DA SIĘ .....opłacić przelewem

https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ew-bankowy
Góra
 Relacje PM off  
 
#428 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 893
Loty: 4
Kilometry: 5 374
srebrny
Przelew ekspresowy (być może nie każdego rodzaju) może być ryzykowny w takiej sytuacji, bo najczęściej ma zmienianą część "Tytułem", gdzie dopisywane są np. nasze dane itp. W efekcie może być problem z automatycznym przypisaniem przelewu do rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#429 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6065
Loty: 127
Kilometry: 232 886
HON fly4free
To należy w takim razie spytać dlaczego ta opcja płatności była aktywna w momencie rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#430 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13456
HON fly4free
Bo strona Wizzair często ulega awarii....dlatego tak czesto we właściwym temacie

platnosc-przelewem-w-wizzair,181,17452

piszemy o rezerwacji przez stabilniejszą apkę

Osoby z wdc od Paribas tylko przez apkę
Góra
 Relacje PM off  
 
#431 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:54 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1018
niebieski
Czekalem 24h sadzac ze przysla mailem bilety. 30/10/19 zauwazylem, ze zniknela mi z konta rezerwacja i zadzwonilem na "tani numer" Wizza 223519492-co prawda powiedzieli ze nie sa od tego, ale potwierdzili, ze rezerwacja wygasla i ze mam sobie kupic jeszcze raz a pieniadze zwroca, i ze mam dzwonic na nr 703703003. W tym czasie te bilety byly juz o klikaset zlotych drozsze wiec sobie odpuscilem, skupiajac sie na argumentacji, ze zaplacilem od razu natychmiastowym przelewem i chce bilety a nie pieniadze. Tak to trwa do dzis: zadnej informacji, forsy i biletow. Chcialbym cos z tym zrobic, dlatego pisze, bo nie lubie jak ktos mnie lekcewazy i olewa.
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!
Góra
 Relacje PM off  
 
#432 PostWysłany: 06 Lis 2019 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13456
HON fly4free
Kasa wróci na konto, z którego wysłano przelew - tyle ugrasz, no chyba że pójdziesz do sądu

By to przyspieszyć tanio zadzwoń....szczegóły forum czy właściwy temat

Link post wyżej
Góra
 Relacje PM off  
 
#433 PostWysłany: 06 Lis 2019 14:13 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1018
niebieski
Wlasnie zastanawiam sie nad sadem. Moze ktos mial tez takie doswiadczenie, przeciez procedury Wizza nie moga byc abuzywne? Powinny liczyc sie fakty i dowody: pieniadze mieli po 5 min. od podania rezerwacji i maja je zreszta do dzis. Jak dla mnie to traci odzywka szatniarza z Misia o "niemaniu" plaszcza.
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!
Góra
 Relacje PM off  
 
#434 PostWysłany: 06 Lis 2019 14:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13456
HON fly4free
Argument przeciw argumentowi

Na stronie na czerwono komunikat w jakim terminie do lotu przelew nie przejdzie, przeciw z powodu awarii czy błedu na stronie istniała taka możliwość

Ja bym sobie sąd odpuścił, bo jak się zastanowić z czym ty do niego dowodowo pójdziesz
Góra
 Relacje PM off  
 
#435 PostWysłany: 06 Lis 2019 14:28 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1018
niebieski
Pytanie jest takie: czy doszlo do zawarcia umowy przewozu czy nie? Jesli nie to powinni zwrocic kase niezwlocznie (czytaj natychmiast) a nie to co sobie napisza na stronie. 5 dni roboczych gdzie? W PL czy HU?
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!
Góra
 Relacje PM off  
 
#436 PostWysłany: 06 Lis 2019 14:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13456
HON fly4free
Jest tu taki co zada ci pytanie

A kto ich przymusi czy z czego to wynika?

Mój pierwszy post i pierwsze zdanie nadal względem Ciebie obowiązuje ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#437 PostWysłany: 06 Lis 2019 16:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6065
Loty: 127
Kilometry: 232 886
HON fly4free
@01ERES czy mam rozumieć, że wystawiłeś poprawnie przelew i Wizzair potwierdza otrzymanie pieniędzy, ale ze względu na fakt, że nie akceptują płatności przelewem dla lotów, które mają się odbyć wcześniej niż 14 dni od rezerwacji, twoja rezerwacja wygasła jako "nieopłacona"? Jeśli tak, to pewnie sądowa batalia niewiele da, bo regulamin jest po ich stronie, a ty pewnie nie masz jak udowodnić, że na stronie nie był dostępny inny sposób płatności.
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to dzwonić na Maltę kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&start=180 i przynajmniej spróbować ugrać zwrot 120% na konto Wizz (o ile jeszcze nie wystawili przelewu zwrotnego na twoje konto). Szanse pewnie bliskie zeru, ale spróbować nigdy nie zaszkodzi.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
 
#438 PostWysłany: 06 Lis 2019 16:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5550
HON fly4free
01ERES napisał(a):
Pytanie jest takie: czy doszlo do zawarcia umowy przewozu czy nie? Jesli nie to powinni zwrocic kase niezwlocznie (czytaj natychmiast) a nie to co sobie napisza na stronie. 5 dni roboczych gdzie? W PL czy HU?

Chyba pierwszy raz lub dawno nie korzystałeś z opcji płatności u nich przelewem.Aby uruchamiać przelew i mieć niejako potwierdzenie,że wszystko jest jak należy dostajemy prawie natychmiast od nich maila gdzie w temacie jest napisane Szczegółowe informacje o przelewie bankowym:(tu nr rez.) Jeśli takiego maila nie dostałeś to już był sygnał,że coś jest nie tak i należy szybko interweniować celem zachowania tej rezerwacji.Nie bardzo widzę w opisanym przypadku podstawy do czegoś więcej niż zwrot kasy po napisaniu reklamacji.Chyba,że taki mail ci przyszedł?
Góra
 Relacje PM off  
 
#439 PostWysłany: 06 Lis 2019 16:33 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1018
niebieski
Zrobilem tak jak podaja na www(ponizej) Nie doczytalem tylko, ze to dotyczy terminu wylotu od 14 dni wzwyz, o czym pisza w innym miejscu. Niemniej jednak mieli wszelkie dane by powiazac platnosc z rezerwacja. Oni maja to jednak gdzies, masowka i tyle, olewanie klienta itp. Gdyby jeszcze cena biletu byla taka sama. Niestety podwoila sie.

Postępuj zgodnie z poniższymi szczegółowymi instrukcjami, aby dokonać płatności przelewem bankowym.

Wybierz walutę, w której chcesz zapłacić i znajdź konta bankowego w tej samej walucie na poniższej liście:
Przejdź na stronę swojego banku i wykonaj przelew bankowy.
Wprowadź numer rachunku bankowego i nazwę wybranego z listy banku.
W pierwszym polu komentarza wpisz kod potwierdzenia (6 znaków otrzymanych w wiadomości e-mail)
Jeśli dostępne są dodatkowe pola związane z tytułem przelewu, wpisz w nich imię i nazwisko pierwszego pasażera. Jeśli dostępne jest tylko jedno pole tytułu przelewu, wpisz tylko kod potwierdzenia.
Wprowadź kwotę wskazaną w otrzymanej od nas wiadomości e-mail i sfinalizuj przelew.
ZOBACZ WSZYSTKIE RACHUNKI BANKOWE
ZŁOTY
CITIBANK HANDLOWY

Kod SWIFT CITIPLPX
Numer rachunku dla krajowych przelewów bankowych 07103015080000000802909004
Numer rachunku dla międzynarodowych przelewów bankowych PL07103015080000000802909004
Odbiorca Wizz Air Hungary Kft
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!


Ostatnio edytowany przez 01ERES, 06 Lis 2019 16:47, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#440 PostWysłany: 06 Lis 2019 16:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6065
Loty: 127
Kilometry: 232 886
HON fly4free
Zajrzałem jeszcze do ogólnych warunków przewozu. I ciekawostka - tam w p. 7.4.4 "Płatność przelewem bankowym" nie ma nic o tych 14 dniach, o których jest na stronie internetowej. Zapisy mówią tak:
7.4.4.2. Przy dokonywaniu płatności przelewem bankowym pasażer ponosi wszelkie koszty związane z tą metodą płatności. Kwota przelewu musi pokrywać pełną i dokładną cenę całkowitą oraz musi zostać odebrana przez Wizz Air w terminie określonym na stronie internetowej Wizz Air. W przeciwnym razie rezerwacja będzie nieważna i zostanie anulowana.
7.4.4.3. Termin dokonywania rezerwacji opłacanych przelewem bankowym jest ograniczony.

Ja rozumiem tak: "musi zostać odebrana przez Wizz Air w terminie określonym na stronie internetowej" odnosi się do 1 dnia roboczego na otrzymanie przelewu. 14 dni bardziej pasują do 7.4.4.3, ale nie ma tutaj odesłania do www, jak we wcześniejszym punkcie - potencjalnie słaby punkt warunków, zwłaszcza, że system umożliwiał opłacenie rezerwacji przelewem. Podkreślam jednak, że jedynie potencjalnie. Prawnikiem nie jestem, nie potrafię ocenić 8-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
01ERES lubi ten post.
Abcn uważa post za pomocny.
 
 
 [ 446 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group