Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Sty 2019 12:13 

Rejestracja: 11 Sty 2019
Posty: 2
Witajcie,

niestety przez swoje niedopatrzenie, sprawdzając koszt wycieczki z niemiec do egiptu na stronach "ab-in-den-urlaub.de", dokonałem rezerwacji i do tego nie tej wycieczki co chciałem :((. W ciagu 2 godzin poprzez stronę ab-in-den-urlaub.de anulowałem tę tę rezerwację, jednak otrzymałem fakturę za anulowanie w wysokości 40% ceny wycieczki! Moja wina, nie doczytałem, źle kliknąłem i pewnie będę musiał zapłacić ale chodzi mi o wysokość tej opłaty, bo według tego co przeczytałem opłata taka jest możliwa ale powinna być odpowiednia i uzasadniona.
Napisałem prośbę o anulowanie opłaty lub jej zmniejszenie zarówno do "ab-in-den-urlaub.de" jak i do biura podrózy, które przez tę stronę sprzwedawało ofertę wyjazdu ale ten organizator odpisał mi, że w tej sprawie powinienem się kontaktować ze operatorem witryny intemetowej "ab-in-den-urlaub.de" (choć to trochę dziwne, bo fakturę za anulowanie dostałem od biura podrózy).
W międzyczasie, choć moja rezerwacja ma status "anulowana" dostałem maila z "ab-in-den-urlaub.de" z podzuiękowaniem za wiążące zamówienie rezerwacji (10 godzin po jej anulowaniu).

Może mieliście (choć nikomu nie życzę) takie doświadczenia i podpowiecie co można zrobić w tej sytuacji. Proszę o rady.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 11 Sty 2019 12:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4588
HON fly4free
bokro napisał(a):
Napisałem prośbę o anulowanie opłaty lub jej zmniejszenie zarówno do "ab-in-den-urlaub.de" jak i do biura podrózy, które przez tę stronę sprzwedawało ofertę wyjazdu ale ten organizator odpisał mi, że w tej sprawie powinienem się kontaktować ze operatorem witryny intemetowej "ab-in-den-urlaub.de" (choć to trochę dziwne, bo fakturę za anulowanie dostałem od biura podrózy).
W międzyczasie, choć moja rezerwacja ma status "anulowana" dostałem maila z "ab-in-den-urlaub.de" z podzuiękowaniem za wiążące zamówienie rezerwacji (10 godzin po jej anulowaniu).

Może mieliście (choć nikomu nie życzę) takie doświadczenia i podpowiecie co można zrobić w tej sytuacji. Proszę o rady.

Czekać co odpiszą na Twoją prośbę i zawsze dokładnie czytać regulaminy pośredników zanim klikniesz rezerwuj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 11 Sty 2019 13:16 

Rejestracja: 30 Lis 2018
Posty: 43
bokro napisał(a):
Moja wina, nie doczytałem, źle kliknąłem i pewnie będę musiał zapłacić ale chodzi mi o wysokość tej opłaty, bo według tego co przeczytałem opłata taka jest możliwa ale powinna być odpowiednia i uzasadniona.

Obawiam, że opłata jest odpowiednia i uzasadniona oraz wynika z regulaminu, który Ty zaakceptowałeś w momencie rezerwowania wycieczki.

Biura podróży z reguły żądają X % kwoty za wycieczkę, w zależności od tego ile dni pozostało do wyjazdu. W każdej chwili możesz zrezygnować z wyjazdu, ale im później to zrobisz, tym więcej kasy Tobie przepadnie.
bokro napisał(a):
niestety przez swoje niedopatrzenie, sprawdzając koszt wycieczki z niemiec do egiptu na stronach "ab-in-den-urlaub.de", dokonałem rezerwacji i do tego nie tej wycieczki co chciałem :((

Twoja sytuacja jest dość specyficzna - zarezerwowałeś nie to co chciałeś. Jeśli się dobrze postarasz, to się da to odkręcić. Zadzwoń do nich (nie pisz) i wyjaśnij im dokładnie, jaki popełniłeś błąd. Zamiana wycieczki na inną w biurze podróży z reguły jest możliwa. Ewentualnie naliczą Tobie jakieś koszty manipulacyjne z tego tytułu. Takie problemy należy załatwiać telefonicznie lub osobiście, a nie pisząc wiadomość e-mail - tylko wtedy masz pewność, że Ciebie potraktują poważnie.

P.S. Jeśli wycieczkę załatwiałeś przez pośrednika, to w pierwszej kolejności dzwoń do pośrednika. W takiej sytuacji tym bardziej lepiej unikać załatwiania takiej sprawy przez e-mail.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 11 Sty 2019 13:32 

Rejestracja: 11 Sty 2019
Posty: 2
Dzięki za odpowiedź.
Bedę dzwonił, bo ten kontakt mailowy jest dziwny. Najlepsze w tym jest to, że zarezerwowałem hotel jaki chciałem ale tylko hotel (bez przelotu) a "dokupywanie" odzielnie biletów lotniczych to już duży koszt.
jeśli nie uda mi się odkręcić to takie klikniecie mnie dużo będzie kosztowało :(
Góra
 Profil Relacje PM off
Grek lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group