Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#21 PostWysłany: 12 Wrz 2018 21:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 2896
platynowy
to by już musiał @przemos74 się ustosunkować do tego, ale może chodzi o to, że nie wszystko było w C i stąd różnica?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#22 PostWysłany: 12 Wrz 2018 22:56 

Rejestracja: 12 Gru 2012
Posty: 476
Loty: 85
Kilometry: 191 565
niebieski
Też to wałkowałem, podobno nie wszystkim dane jest wiedzieć jak to zrobić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#23 PostWysłany: 16 Wrz 2018 18:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 2896
platynowy
Sprawa się rozwija...
Po pierwsze, okazuje się, że nawet on-line można znaleźć nagrody obejmujące całą trasę łącznie z dolotem z PL, ale tylko z WAW (LO). Jest zatem WAW-CPH-SIN-KUL (albo MNL, CGK, DPS, HAN, SGN). Całość to 105k mil + 200 zł. Wygląda to świetnie, bo odpada problem z osobnym dolotem do CPH :)

Ale pojawił się też konkurent, choć trochę droższy. Mianowicie, on-line bez problemu można znaleźć F w NH (B777-300ER) na trasie z PL (np. GDN) przez FRA do HND (jeszcze patrzę, czy nie dałoby się czegoś dorzucić na końcu). Koszt milowy jest j.w., ale dopłat jest o 500 zł. więcej. Różnica spora, ale F w NH jest też bardzo chwalone. Na dodatek, pod moje RTW też mi to pasuje.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#24 PostWysłany: 17 Wrz 2018 15:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 862
Loty: 372
Kilometry: 608 834
złoty
@tropikey, NH F jest swietne, ale zwroc uwage, ze w czasie lotu bedziesz prawie zupelnie odseparowany od towarzyszk, khmm... malzonki (co dla niektorych mogloby byc akurat plusem dodatnim). Suity F w sa takimi "boxami", ze rozmowa bez mocnego pochylania do przodu jest utrudniona.
Dasz rade przezyc 12 godzin w F bez trzymania sie za rece? ;)

Aha, trasa z Japonii bedzie miala nizsze doplaty.

http://onemileatatime.com/2016/10/21/an ... ass-777-1/
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#25 PostWysłany: 17 Wrz 2018 15:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 2896
platynowy
Akurat w tym wypadku nikogo za rękę trzymać nie będę :(
Wyjazd solowy, co też ma swoje uroki...

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#26 PostWysłany: 17 Wrz 2018 16:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2013
Posty: 323
Loty: 583
Kilometry: 706 645
niebieski
Przemysl to jeszcze raz ;)
Ja polecialem sam w F i aktualnie jestem z tego powodu w bardzo powaznych tarapatach. Kwiaty nie wystarcza...

Sent from my SM-A520F using Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#27 PostWysłany: 17 Wrz 2018 17:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 2896
platynowy
-- 17 Wrz 2018 16:12 --

Ja to bym bardzo chciał, ale po kilkunastu latach latania, żonie się odwidziały dalekie podróże. No więc, co począć...

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka

-- 17 Wrz 2018 17:01 --

p.wl napisał(a):

Aha, trasa z Japonii bedzie miala nizsze doplaty.



Nie wiem, czy zaglądałeś ostatnio na dopłaty do biletów-nagród NH, ale niestety bardzo je podnieśli (jakieś 100%). Dotyczy to też lotów z Japonii, które obecnie wcale nie wychodzą taniej, niż z EU. W obu wypadkach dopłaty są wysokie. O ile za lot GDN-WAW-DUS-NRT w C miałem jakiś czas temu dopłatę 235 zł., to teraz podobna trasa wymaga około 600 zł. :(
Nieco lepiej jest przy rozpoczęciu lotu w Azji, ale nawet startując z MNL i tak trzeba dorzucić około 200 zł. (a kiedyś jakieś zupełne grosze).
Pod powyższym względem SQ bije NH na głowę. Co nie oznacza jeszcze, że w moim poszukiwaniu F postawię akurat na SQ ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#28 PostWysłany: 17 Wrz 2018 18:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 862
Loty: 372
Kilometry: 608 834
złoty
tropikey napisał(a):
Ja to bym bardzo chciał, ale po kilkunastu latach latania, żonie się odwidziały dalekie podróże. No więc, co począć...

Co poczac, jak zyc... Trzeba sie poswiecic i leciec samemu ta pierwsza klasa.
Albo... znalezc kogos na zastepstwo.

Cytuj:
Nie wiem, czy zaglądałeś ostatnio na dopłaty do biletów-nagród NH, ale niestety bardzo je podnieśli (jakieś 100%). Dotyczy to też lotów z Japonii, które obecnie wcale nie wychodzą taniej, niż z EU. W obu wypadkach dopłaty są wysokie. O ile za lot GDN-WAW-DUS-NRT w C miałem jakiś czas temu dopłatę 235 zł., to teraz podobna trasa wymaga około 600 zł. :(
Nieco lepiej jest przy rozpoczęciu lotu w Azji, ale nawet startując z MNL i tak trzeba dorzucić około 200 zł. (a kiedyś jakieś zupełne grosze). Pod powyższym względem SQ bije NH na głowę. Co nie oznacza jeszcze, że w moim poszukiwaniu F postawię akurat na SQ ;)

Faktycznie, nie sprawdzalem, ale jeszcze nie slyszalem, zeby ktos zrezygnowal z lotu w F, bo podatki wzrosly o paredziesiat EUR ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#29 PostWysłany: 17 Wrz 2018 19:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 2896
platynowy
Tu niekoniecznie chodzi o te paredziesiąt EUR. Problemem jest raczej odpowiednie wpasowanie tego lotu w RTW.
SQ ma tą zaletę, że w F mogę z nimi dolecieć do KUL na jednym bilecie. Z NH w F mogę dolecieć chyba tylko do Tokio, gdzie już byłem (a w Japonii będę na nieco dłużej już za miesiąc). Jeśli zatem chciałbym potem polecieć gdzieś dalej w Azji (niekoniecznie do KUL, może być też TPE, czy ICN), to muszę wydać kolejne mile do tych 105k.
Reasumując, trochę bardziej pasuje mi jednak SQ, mimo że start z WAW, a nie GDN (jak w przypadku NH). Ale jeszcze kombinuję, bo dużo zależy też od tego, co potem. Na razie skłaniam się do opcji KUL-NRT-MEX z NH (2 razy w C w ich dreamlinerach), bo ta opcja przeskoku przez Pacyfik jest szeroko dostępna, no i wygodna :). No i tu SQ znów wygrywa, bo przywozi mnie właśnie do KUL.
Dopiero w Am. Płd. miałbym większą "siekankę" :)

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: F w LH czy SQ?
#30 PostWysłany: 17 Wrz 2018 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 862
Loty: 372
Kilometry: 608 834
złoty
NH w C tez jest super, wiec skoro bedziesz z nimi lecial z Tokyo do Meksyku, to do Azji moze faktycznie SQ.
Tak bym pewnie zrobil.
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group