Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 531 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 13 Lip 2018 17:24 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 142
srebrny
Ja na razie składam reklamację ze wskazaniem lotów Luthansy.
Mam 10 biletów i trochę będzie kosztował taki zakup w Lufie. Ale z tym poczekam na odpowiedź z Wizzaira.
Jeśli jednak to nie kłopoty finansowe spowodowały te perturbacje to takie drobne koszty nie będą miały dla nich znaczenia.
Faktycznie, może być tak, że na ruch z zakupem biletów i oddaniem sprawy do sądu zdecyduje się niewielu.
_________________
Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#282 PostWysłany: 13 Lip 2018 17:25 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
lukas63 napisał(a):
Natomiast patrząc na to z boku to nie wierzę że będzie masowość dochodzenia swoich praw, gdyż w drobnych sprawach konsumenckich większość Polaków daje sobie spokój i nie chce mieć żadnego kontaktu z wymiarem sprawiedliwości.

Ale to nie bierze się z "lenistwa" Polaków, tylko z opieszałości polskiego wymiaru sprawiedliwości. Teoretycznie prosta sprawa (bez odwołań itd.) objęła swym zasięgiem czasowym okres około pół roku, patrząc na to co zostało poniżej napisane.

MeHow napisał(a):
7) od wysłania pozwu do doręczenia nakazu minęło z pół roku

A takie sprawy powinny być szybko zamykane - w ciągu kilku/kilkunastu tygodni, a nie po pół roku. Aż strach pomyśleć ile czasu by to wszystko trwało, gdyby jednak Wizzair postanowił skorzystać z usług prawników itd.

Być może po tym co przedstawił @MeHow zachęci wielu do dochodzenia swoich racji na drodze sądowej (co może być i słuszne i skuteczne), jednak przy większej ilości tego typu spraw nie byłbym zdziwiony, gdyby jednak Wizzair postanowił skuteczniej "bronić" się niż to miało miejsce w przypadku @MeHow - wtedy niekoniecznie już będzie musiało być miło i przyjemnie.

Mam nadzieję, że osoby, które zdecydują się pójść tą samą drogą, z której skorzystał @MeHow będą chciały informować na forum F4F jak sprawa się ostatecznie zakończyła. Pozostaje życzyć powodzenia i oby to tylko była "formalność".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#283 PostWysłany: 13 Lip 2018 17:40 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 121
niebieski
Trzeba również pamiętać , że można wystawić swojego prawnika i w przypadku wygranej Wizz za niego zapłaci. Są na rynku prawnicy którzy uzależniają swoje honorarium od wygranej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#284 PostWysłany: 13 Lip 2018 17:46 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 142
srebrny
Zysk netto za ubiegły rok ponad miliard złotych:
http://www.pasazer.com/news/34684/wizz,air,zarobil,ponad,miliard,zlotych,w,2017,r.html

Garstka takich upierdliwych klientów jak my, to żaden problem. Gorzej, jak będą chcieli pokazać innym żeby na przyszłość nie szumieli i pokornie brali to co dają, np. zamiast Porto Luton.
_________________
Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#285 PostWysłany: 13 Lip 2018 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2012
srebrny
Wtedy trzeba bedzie się zebrać i pisać do UOKiKu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#286 PostWysłany: 13 Lip 2018 18:04 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 545
złoty
pablo1603 napisał(a):
Trzeba również pamiętać , że można wystawić swojego prawnika i w przypadku wygranej Wizz za niego zapłaci. Są na rynku prawnicy którzy uzależniają swoje honorarium od wygranej.


W pewnym uproszczeniu tak ale w praktyce niestety zazwyczaj nie do końca. Jeśli ty sie umowisz z prawnikiem np. na 1000 zl a sąd wg wspomnianych urzędowych tabelek zasądzi zwrot kosztów zastępstwa 500 zł i uda sie to ściągnąć z Wizza, to tak naprawde Wizz zwroci tylko polowe twoich realnych kosztów. Co innego jeśli prawnik zgodzi sie pracowac za free liczac tylko na zastepstwo procesowe w takiej wysokosci jak sad je zasadzi. Wtedy faktycznie z twojego punktu widzenia Wizz zaplaci Ci za prawnika. Tylko obawiam sie, ze niewielu jest takich prawnikow, ktorzy podejmą sie sprawy tylko na success fee-wiekszosc oczekuje jakiejs zaliczki. Ale moze w tego typu sporach jest inaczej...? Tego nie wiem.
Góra
 Profil Relacje PM off
jacakatowice lubi ten post.
 
      
#287 PostWysłany: 13 Lip 2018 18:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1090
Loty: 182
Kilometry: 197 237
srebrny
To chyba by przeszło tylko przy dobrym znajomym, przecież kwota sporu niewysoka, więc i koszty zastepstwa symboliczne ;)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 15 Lip 2018 00:17, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#288 PostWysłany: 13 Lip 2018 22:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 4219
HON fly4free
lukas63 napisał(a):
Wtedy trzeba bedzie się zebrać i pisać do UOKiKu :)

Swoją drogą to osoby, które dotknęło odwołanie lotów, nic nie stracą zgłaszając sprawę również do UOKiK - tylko wskazując na wyraźne powiązanie dwóch faktów: likwidacja/zawieszenia dużej liczby tras z Polski a 2 dni później ogłoszenie, że z Wiednia na kilku trasach samoloty Wizzair będą latać już od jesieni tego roku (start połączeń przyspieszony o dobrych kilka miesięcy). Jak będzie dużo zgłoszeń, to UOKiK powinien wystosować do przewoźnika pismo ws. uzasadnienia tych działań i ewentualnych rekompensat/odszkodowań/zwrotu kosztów zakupu innych biletów. A odpowiedź na takie pismo chętnie bym zobaczył.
_________________
Image

Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off
lukas63 lubi ten post.
 
      
#289 PostWysłany: 14 Lip 2018 07:47 

Rejestracja: 29 Lip 2014
Posty: 11
Loty: 56
Kilometry: 91 569
Tymczasem proponuję oczerniać wizerunek słodkiego cukiereczka na FB
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#290 PostWysłany: 14 Lip 2018 09:13 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 574
niebieski
Jestem w :shock: . Nastąpił zwrot na moją kartę kredyt. za dwa zlikwidowane loty. Co ciekawe, nadal wiszą na moich rezerwacjach te loty do Luton. Wczoraj kupiłam powrót TAPem; już ceny wzrosły, więc nie mogłam czekać. No i finansowo straciłam ok. 300 zł. Bo bilety kupowane osobno.
I tak, @Kashpir, faktycznie część kosztów biletu Wizza była z moich środków na koncie; wróciła na to konto. Ale po doświadczeniach tegorocznych z tą linią nieprędko coś kupię ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#291 PostWysłany: 14 Lip 2018 13:44 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 33
A czy czasem zakaz brania podręcznego na pokład bez dodatkowej opłaty kiedy dokonywało się zakupu na starych zasadach nie jest łamaniem prawa pasażera ? Wystosowałem pismo do ULC i UOKIK nerwy mi się skończyły, trzeba walczyć o swoje prawa. Zachęcam innych do teakigo działania razem masowo możemy więcej ..
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#292 PostWysłany: 14 Lip 2018 14:10 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 1875
srebrny
Proponuję trochę zimnej wody dla ochłody. Ta firma daje nam przecież wiele dobrych okazji na tanie loty. Wszystkie odszkodowania, psucie wizerunku itp akcje na pewno odbiją się na ich kondycji finansowej. Chcecie latać LOT'em za dwa razy wyższe ceny? Każdy ma prawo dochodzenia własnych roszczeń, ale nie przesadzajcie z tą frustracją.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#293 PostWysłany: 14 Lip 2018 14:22 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 142
srebrny
To znaczy że nie zarabiają na nas? Latają żebyśmy my mogli tanio latać?
My im psujemy wizerunek? Pewnie przekalkulowali że więcej zarobią na lotach z Wiednia niż z Polski.
Nie dajmy się wkręcać w misję firmy, itp.
To czysty biznes z miliardowymi zyskami.
_________________
Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
#294 PostWysłany: 14 Lip 2018 14:29 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
Niektórzy to faktycznie mają problemy :lol: Uważacie, że Wizzair Was "wkurza", wykorzystuje itd., to po prostu przestańcie korzystać z usług tej firmy i przejdźcie do konkurencji. Wizzair "wykorzysta" innych, a Wy pozwolicie zarobić "uczciwej" konkurencji.

Po prostu czasami tanio nie oznacza przyjemnie.

P.S. A może po prostu dla "ochłody" ten temat powinien zostać tymczasowo zamknięty, do czasu aż w tym temacie nie pojawią się jakieś bardziej konkretne, przydatne informacje? Nie ma większego sensu zaśmiecać tematu "frustracją". Może @Zeus @Abcn @michzak lub ktoś inny z moderatorów o tym zdecyduje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#295 PostWysłany: 14 Lip 2018 14:34 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 142
srebrny
Ale co wstydliwego jest w korzystaniu ze swoich praw? Nie każdy lubi być jeleniem (leszczem ).
A pierwszy raz kupiłem bilety na Wizzaira i nie wiem czy jeszcze kiedyś się na te linie zdecyduję.
_________________
Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off
pablo1603 lubi ten post.
 
      
#296 PostWysłany: 14 Lip 2018 14:51 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 33
Idąc tokiem myślenia robiąc zakupy w moim ulubionym markecie nie powinienem zwracać wadliwych przedmiotów jak również przeterminowanych produktów ani tego zgłaszać bo kochany market nie będzie się rozwijać. Nie przejmować się tym że inni też kiedyś mogą na to trafić. Czasy się zmieniły Loty to nie jest dar losu ani jelonek rogacz który się przytrafia raz na 100 lat. Zachęcam to zgłaszania takich spraw do UOKIK i ULC muszą być jakieś granice, ludzie którzy mają dzieci urlopu porozwalane mają opuścić głowę i powiedzieć synowi córce wybacz to nie był jednak dar losu ?
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#297 PostWysłany: 14 Lip 2018 15:28 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
Prosta sprawa - jeśli Wizzair kogoś oszukał i/lub naruszył prawa pasażera/konsumenta, to osoby, które uważają się za pokrzywdzone to niech dochodzą swoich praw na drodze "oficjalnej". Użytkownik @MeHow bardzo szczegółowo opisał na swoim przykładzie, jak się takie sprawy załatwia. Jeśli jest to niezbędne, to zgłaszajcie sprawę do UOKiK i/lub ULC oraz ewentualnie innych podmiotów. Korzystajcie w pełni z swoich praw. Przecież już wszystko zostało wcześniej napisane co można zrobić w tym temacie.

Nie widzę powodu, dlaczego kilka osób z tego tematu robi - za przeproszeniem - "k*pę gn*ju" i ciągle wylewa swoją frustrację nt. Wizzaira itd. Jak tak dalej będziecie zalewać temat "płaczkami" nt. złego Wizzaira, to za chwilę ciężko będzie tutaj odnaleźć praktyczne porady, które przedstawił np. użytkownik @MeHow - fajnie by było, aby ktoś z moderatorów (@Zeus @michzak lub ktoś inny) w jakiś sensowny sposób oddzielił praktyczne/przydatne/ważne informacje od narzekań/płaczków/itd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#298 PostWysłany: 14 Lip 2018 15:32 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 142
srebrny
@Leszcz, a co Twoje wypowiedzi wnoszą? Chcesz być robiony w balona, ok.Twoja sprawa. Ale po co te frustracje?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
_________________
Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#299 PostWysłany: 14 Lip 2018 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1090
Loty: 182
Kilometry: 197 237
srebrny
Czym innym jest dochodzenie swoich praw, a czym innym jest tworzenie nagonki. W OWP linia lotnicza zagwarantowała sobie prawo do zmian, jednak uwarunkowane pewnymi konsekwencjami, więc oczekuję tylko, że tak samo jak korzysta ze swoich praw, będzie wypełniła swoje obowiązki. Jak woli latać gdzie indziej to niech lata, jedyne co niech się wywiązuje z zawartych umów. Sugeruję podchodzić do tematu na chłodno, bez zbędnej ekscytacji...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#300 PostWysłany: 14 Lip 2018 15:50 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 142
srebrny
Nie jestem prawnikiem. Dotychczas byłem przekonany, czytając wypowiedzi niektórych użytkowników tego forum, że jeśli linia anuluje lot powyżej 14 dni to nic mi się nie należy. Mam cieszyć się, że odda pieniądze.
Jednak dzięki temu wątkowi okazuje się, że tak nie jest. Skonsultowałem sprawę ze znajomym, dobrym adwokatem i okazuje się, że jak najbardziej mam prawo. Mam prawo do alternatywnego lotu i to nie, jak błędnie informuje Wizzair, tymi samymi liniami, ale dowolnymi. Jeśli Wizzair nie może zapewnić lotu alternatywnego z tego samego lotniska na to samo, a nie zamiast Wrocławia Warszawa i to bez zwrotu za dojazd do tej Warszawy.
Sam zaproponowałem, że zgadzam się na zmianę lotniska z Wrocławia na Pragę skąd lata jeszcze ich samolot do Bari. Bez zwrotu kosztów dojazdu do Pragi. Nie przyjęli mojej propozycji, więc za co mam dziękować?
To ja decyduję czy chcę lot alternatywny, czy zwrot pieniędzy.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
_________________
Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 531 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: SPLDER oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group