Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> oddam-kod-na-flixbusa-szukam-kodu-kosz,1528,141258


 [ 1067 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Następna
Autor Wiadomość
#1041 PostWysłany: 17 Maj 2020 15:13 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 375
niebieski
Wyleciały połączenia w PL do środy przed Bożym Ciałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1042 PostWysłany: 17 Maj 2020 20:39 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 767
złoty
Chyba coś mnie ominęło....po Polsce flixem jeździć nie można?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1043 PostWysłany: 17 Maj 2020 20:54 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 392
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
qbk napisał(a):
Wyleciały połączenia w PL do środy przed Bożym Ciałem.

Ale chyba nie wszystkie trasy w PL? Bo np. Wrocław-Kraków będzie jeździł od 25-go maja, z tego co widzę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1044 PostWysłany: 05 Cze 2020 08:17 

Rejestracja: 04 Lut 2020
Posty: 15
Flixbus anulował mój przejazd z Francji do Hiszpanii z końcówki czerwca. Chce uzyskać zwrot za bilety na moje konto bankowe, czyli tak jak za nie zapłaciłem. Niestety Flixbus oferuje mi tylko zwrot w formie vouchera. Czy oni mogą tak zrobić, że za anulowany z ich winy przejazd nie oddadzą mi kasy tylko voucher? Czy to jest zgodne z prawem?
Ja tego vouchera nie chcę, bo pewnie Flixbusem już nigdy nie będę jeździł, to miała być wyjątkowa sytuacja.
Czy mam jakąś szansę na uzyskanie pełnego zwrotu w gotówce? Ktoś wie jak ich mogę do tego zmusić?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: zwrot flixbus voucher
#1045 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:00 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 951
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
górna część strony nad tematem:
Załącznik:
_Flix_Bus_Dyskusja_ogólna_forum_Fly4free.png


Możesz spróbować w ten sposób:
dyskusja-ogolna,35,123975&p=1238376&hilit=flixbus+zwrot#p1238376

Za zagraniczne przejazdy chyba nie otrzymasz pełnej kwoty. Nie ubiegałem się nigdy o taki.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
#1046 PostWysłany: 05 Cze 2020 11:22 

Rejestracja: 04 Lut 2020
Posty: 15
Ja rozumiem, że gdybym ja anulował podróż to nie dostanę pełnej kwoty, tylko będzie potrącona opłata manipulacyjna. Ale to przecież oni odwołują podróż, nie ma w tym mojej winy, więc dlaczego mam być stratny?
Czy nie ma jakiegoś prawa, które nakazuje im w takim przypadku oddać pełną kwotę w gotówce?
Linie lotnicze też próbują wciskać vouchery, ale wszędzie jest możliwość wymiany na gotówkę. Czy flixbus działa na jakichś innych zasadach?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1047 PostWysłany: 05 Cze 2020 11:33 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 375
niebieski
Temat rzeka.

Przechodze to samo z Neobusem - potracili mi 20% bo sami skasowali kursy.
Ponadto przechodze to z bilety24, bilet na koncert. Oplata transakcyjna pobrana - postraszylem UOKIKIEM i oddali.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1048 PostWysłany: 06 Cze 2020 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1874
Loty: 170
Kilometry: 283 304
platynowy
Ja wygląda teraz przydział miejsc? Często dokupowałem drugie miejsce obok, bo uważam że kilkanaście złotych jest warte paru godzin komfortu siedzenia samemu a teraz wybór miejsca nie jest możliwy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1049 PostWysłany: 06 Cze 2020 18:22 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 162
matheo28 napisał(a):
Czy nie ma jakiegoś prawa, które nakazuje im w takim przypadku oddać pełną kwotę w gotówce?


Oczywiście, że jest, ale oni mają to generalnie gdzieś. Możesz się na nie powoływać, ich to w ogóle nie rusza.
Rozporządzenie nr 181/2011(https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 81&from=GA) rozdział IV artykuł 19.

Jedyna forma odzyskania gotówki to rozpoczęcie procedury chargeback (o ile płaciło się kartą).
Góra
 Relacje PM off  
 
#1050 PostWysłany: 07 Cze 2020 07:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 934
złoty
Norday napisał(a):
matheo28 napisał(a):
Czy nie ma jakiegoś prawa, które nakazuje im w takim przypadku oddać pełną kwotę w gotówce?

Jedyna forma odzyskania gotówki to rozpoczęcie procedury chargeback (o ile płaciło się kartą).


Nieprawda, można uzyskać zwrot zamiast vouchera, niezależnie od formy płatności.
Wystarczy przeczytać dokładnie ten temat.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1051 PostWysłany: 07 Cze 2020 09:05 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 49
Tylko trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo Flixbus trzyma kasę długoooo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1052 PostWysłany: 07 Cze 2020 09:32 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 162
@Hose

Zgoda w przypadku połączeń realizowanych przez polskich podwykonawców, wtedy nie robią większych problemów i zwracają gotówkę.
@matheo28 miał anulowany przejazd z Francji do Hiszpanii
Sam się z przepychałem o anulowany przejazd z Wiednia do Polski, zasłaniali się tymi samymi argumentami o jakich pisał matheo28 (zresztą udostępniałem tutaj wymianę korespondencji).

Możliwe, że na przestrzeni ostatnich tygodni poszli po rozum do głowy, ale upieranie się przy voucherach jest dla nich wygodne. Dostałeś pełen zwrot za połączenie wewnętrz DE o którym pisałeś w połowie maja?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1053 PostWysłany: 08 Cze 2020 10:38 

Rejestracja: 04 Lut 2020
Posty: 15
Napisałem do nich jeszcze raz z wnioskiem o zwrot środków w ten sam sposób, w którym nastąpiła płatność, bo voucher mnie nie interesuje i anulacja nastąpiła z ich winy a nie z mojej. Dostałem odpowiedź, że zwrócą pieniądze na konto za kilka tygodni. Teraz pewnie trochę będzie trzeba na nie poczekać, skoro nie podali dokładnego terminu zwrotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1054 PostWysłany: 08 Cze 2020 11:45 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 305
czekam na zwrot od 24 marca 2020 , jest 8 czerwca - 76 DNI ! 11 TYGODNI ! ... monituję od początku maja , za każdym razem formułka odpowiedż - że może to potrwa kilka tygodni , rozumiem sytuację z koronawirusem , ale czas oczekiwania jest tragiczny
Góra
 Relacje PM off
adam.pawel lubi ten post.
 
 
#1055 PostWysłany: 08 Cze 2020 11:57 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 375
niebieski
Tak samo.
Dzis sie przypomnialem. Zwrot od 12 marca.
Góra
 Relacje PM off
adam.pawel lubi ten post.
 
 
#1056 PostWysłany: 13 Cze 2020 18:58 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 951
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
Odnośnie mojej anulacji podróży z początku marca.

Chronologia wydarzeń:
1. Wniosek o zwrot w sposób opisany w LINKU złożyłem 9 marca.
2. Zapytanie na czacie flixbusa jak się ma mój zwrot. Zapytałem po dwóch dniach, bo do tej pory zwroty wpływały szybko. Na czacie dowiedziałem się, że maja dużo zgłoszeń i do 30 dnia dostane odpowiedź.
3. Odpowiedź od konsultantki na @ przychodzi 30 marca. Zgadzają się na zwrot, ale oferują voucher na kwotę rezerwacji ważny rok. Odpisuję, że chcę gotówkę.
4. Ostatnia wiadomość dotyczącą tej sprawy dostałem 10 kwietnia. W niej info, że "rozpoczęliśmy przetwarzanie zwrotu środków" i wpłyną na konto w przeciągu kilku tygodni.
5. Pierwsza rozmowa na czacie 8 maja podczas, której dowiaduję się, że zwrot otrzymam w ciągu 7 tygodni od 10 kwietnia.
6. Druga rozmowa 22 maja podczas, której dowiaduję się, że wystąpił jakiś błąd, badają go oraz wystąpił niezależnie od nich :lol:
7. Ostatnia rozmowa na czacie 26 maja. Znowu niczego konkretnego się nie dowiedziałem oprócz: "Najprawdopodobniej są to problemy techniczne lub operacyjne, próbujemy ustalić na jakim etapie miały miejsce" oraz, że muszę czekać.

Złożyłem w aplikacji Revolut wniosek o obciążenie zwrotne (chargeback). Za bilet płaciłem Revolut MC.
https://www.revolut.com/pl-PL/help/prob ... nany-zakup

Druga rezerwacja, którą anulowałem w ten sam sposób, bez problemu trafiła na moje konto. Anulacja 24 maja, w ten sam dzień konsultantka odpisuję z ofertą Vouchera na 120%, za którą grzecznie podziękowałem i poprosiłem o zwrot na kartę. W międzyczasie przyszła informacja, że moja podróż (ta druga, już anulowana) ma zmianę przystanku ;)
Kasa na koncie 28 maja, czyli standardowo jak było do tej pory.
Załącznik:
zwrot_bank.jpg


Ten pierwszy, problematyczny zwrot opiewa na kwotę 14,99 PLN :D


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
adam.pawel lubi ten post.
 
 
#1057 PostWysłany: 13 Cze 2020 20:45 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 49
Też czekam. Przejazd anulowany 15 marca, 13 kwietnia podobno przekazali do zwrotu. Podobno, bo kasa dalej nie wpłynęła. Niestety, nie płaciłem kartą, bo już by poszedł chargeback.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1058 PostWysłany: 14 Cze 2020 20:24 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 767
złoty
Wczoraj w Sieradzu rozkraczył się mój autobus, nowy nie przyjechał a stary wrócił na holu do Warszawy, do Wrocławia dotarłem pociągiem, co teraz mogę wywalczyć?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1059 PostWysłany: 14 Cze 2020 20:28 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 14483
Loty: 381
Kilometry: 498 665
Poczytać
https://www.flixbus.pl/prawa-pasazerow
Góra
 Relacje PM off  
 
#1060 PostWysłany: 14 Cze 2020 20:47 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 767
złoty
Naprawdę mało jest tam konkretów:


Cytuj:
Jeśli autobus na trasie ulegnie awarii, przewoźnik powinien wysłać kolejny autobus do miejsca, w którym doszło do awarii, aby dowieźć pasażerów do celu ich podróży, do odpowiedniego miejsca, w którym będą mogli zaczekać na rozwiązanie sytuacji, lub na stację, z której będą mogli kontynuować podróż.


Nie znalazłem informacji co robić gdy Flix nie przyśle zastępczego autobusu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1067 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group