Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> oddam-kod-na-flixbusa-szukam-kodu-kosz,1528,141258


 [ 840 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Autor Wiadomość
#821 PostWysłany: 19 Lip 2019 08:27 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 131
Loty: 74
Kilometry: 77 372
niebieski
Jakoś tak nagle zniknęła możliwość nabycia biletów na wyjazdy z Ostrowca Świętokrzyskiego do Warszawy lub Rzeszowa. Nie mogę nigdzie dokopać się, czy przejazdy przez to miasto zostały zlikwidowane?
Góra
 Relacje PM off  
 
#822 PostWysłany: 19 Lip 2019 08:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1528
złoty
https://businessinsider.com.pl/twoje-pi ... na/wkzqf5k
Góra
 Relacje PM off
Tom Stedd uważa post za pomocny.
 
 
#823 PostWysłany: 19 Lip 2019 09:29 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 2
san_chez napisał(a):
Witajcie. Czy komuś z Was udało się anulować rezerwację na przejazd FlixBus-em i zwrot pieniędzy na konto? Jeśli tak to czy możecie przybliżyć w jaki sposób się to odbywało i ile czasu czekaliście? 3 tygodnie temu zastosowałem się do podanych wyżej sugestii i anulowałem przejazd przez formularz na stronie https://www.flixbus.pl/uslugi/dalsza-pomoc ( "Ponowna rezerwacja i anulowanie -> Anulowanie"). Podałem tam swoje dane, nr rezerwacji, w treści wiadomości wpisałem nr konta z którego wyszedł wcześniej przelew (nie wiem czy to było konieczne). Później dostałem automatyczną odpowiedź w stylu "dziękujemy za przesłanie formularza, odpowiemy na twoje pytanie...". Formularz wysłałem 2 dni przed planowanym odjazdem. Co ciekawe w dniu kiedy miałem podróż przyszły mi maile z potwierdzeniem odjazdu autokaru, jakieś wskazówki itp. Co wskazywałoby na to, ze tego mojego anulowania rezerwacji nie przyjęli. No i od tamtej pory cisza. Nie dostałem od nich żadnej wiadomości, zwrotu pieniędzy na koncie tym bardziej nie widzę. Czy coś da się z tym jeszcze zrobić, czy sobie odpuścić?


Sprawy potoczyły się tak, że kilka dni temu napisałem do nich ponownie przez formularz kontaktowy. Co ciekawe, nie miałem już nawet numeru rezerwacji, którą anulowałem, ale najwidoczniej musieli mieć moje dane zapisane w bazie. Dzień później dostałem od nich odpowiedź, a kolejnego dnia pieniądze zostały zwrócone na moje konto. Wydaje mi się, że bez upomnienia o swoje raczej bym tych pieniędzy nie odzyskał. Trochę niefajnie, ale najważniejsze, że po upomnieniu się reakcja była błyskawiczna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#824 PostWysłany: 25 Lip 2019 15:16 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 705
Loty: 39
Kilometry: 52 506
złoty
Mój zwrot był trochę szybszy niż wymienione tutaj. Może się poprawili, a może dlatego, że trochę gdzie indziej adresowałem moje żądanie. Strona jest uboga w kwestii dotyczącej zwrotu za zakupiony/niechciany bilet. Nie ma żadnego automatu takiego jaki był w Polskibusie, tylko formularz, w którym zawieramy wszystkie dane dotyczące rezerwacji oraz miejsce na parę zdań z prośbą o zwrot kasy. Trzeba się dokopać przez pomoc i FAQ i znaleźć ten formularz:
https://www.flixbus.pl/uslugi/dalsza-pomoc

albo po kliknięciu w pomoc na belce na głównej stronie wpisać zdanie z FAQ "Chcę otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet. Jak mogę tego dokonać?" i tam żeby pojawił się formularz klikamy w Kontakt:
Załącznik:
flix_zwrot_1.png


Formularz adresujemy tak: Płatność/Inne i wypełniamy resztę okienek. W ostatnim napisałem coś takiego.
Cytuj:
Szanowni Państwo.
Chcę anulować rezerwację na dwie osoby. W jaki sposób to zrobić? Państwa strona jest niejednoznaczna w tej kwestii. Nie interesuje mnie Voucher na kolejne przejazdy tylko zwrot gotówki na konto.
Proszę o odpowiedź.
Z poważaniem
Imię i nazwisko


Formularz wysłałem 19 lipca wieczorem, automat odpowiedział 20 lipca w południe:
Załącznik:
flix_zwrot_2.png

zaraz po automacie przyszła wiadomość od pracownika:
Załącznik:
flix_zwrot_3.png

Pieniądze bez żadnych potrąceń/prowizji były na koncie 22 lipca:
Załącznik:
flix_zwrot_4.png


Przed wysłaniem prośby o zwrot kontaktowałem się na czacie z pracownikiem, żeby napisał jak najszybciej odzyskać pieniądze. To własnie miła pani napisała żeby w formularzu wybrać Płatność >> Inne

Adres mailowy, kontaktowy do flixbusa: uslugi@flixbus.pl


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#825 PostWysłany: 25 Lip 2019 15:42 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 675
niebieski
Moje doświadczenia z F.: za szybko chciałam anulować bilet i...wyskoczył voucher :( . Choć już kiedyś przeszłam poprawną drogę i otrzymałam zwrot kwoty). Teraz jednak nie dałam za wygraną i napisałam maila (gdzie wyraziłam niezadowolenie ze zbyt skomplikowanej procedury odzyskania gotówki). Na drugi dzień przyszła odpowiedź, że voucher jest anulowany i zwrot pieniędzy na kk. Ale w ciągu...4 tygodni ;) .Na razie mija 10 dni. Czekam :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#826 PostWysłany: 25 Lip 2019 15:56 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 705
Loty: 39
Kilometry: 52 506
złoty
Też na początku sam chciałem odwołać rezerwację, ale na każdym etapie anulacji była ta informacja, że dostanę voucher. Ani razu nie miałem wyboru albo zapytania czy chcę dostać gotówkę. W myśl zasady, że zawsze zdążymy umrzeć postanowiłem zapytać na czacie jak jest z tym zwrotem. No i konsultantka powiedziała co mam zrobić i udało się, ale może to był przypadek ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#827 PostWysłany: 25 Lip 2019 16:41 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 675
niebieski
W każdym razie nie można zacząć od kliknięcia w "anuluj bilet". Tylko przekopać się przez kolejne progi pomocy i wówczas da się. Trzeba mieć nr rezerwacji bo to wpisujemy w formularz, albo tak jak ja w mail ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#828 PostWysłany: 05 Sie 2019 19:00 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 795
srebrny
Nie wiem, czy ktoś już tego nie zauważył, ale przy kupowaniu najtańszych biletów (u nas za 4,99 zł) warto zmienić wersję językową. W większości przypadków cena jest niższa, a najkorzystniej wychodzi bułgarski Lew: 1 BGN => ok. 2,20 zł, a więc taniej o ponad 55%. Niestety przy droższych biletach ten patent nie działa już tak dobrze.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#829 PostWysłany: 05 Sie 2019 20:56 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 1488
Loty: 200
Kilometry: 296 621
platynowy
@p27
Przy niektórych droższych też się czasem opłaca, ale trzeba pamiętać o braku darmowych zwrotów w innych walutach - tylko w PLN i CZK nic nie potrącają przy zwrocie biletu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
piotrek_89 uważa post za pomocny.
 
 
#830 PostWysłany: 09 Sie 2019 17:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1152
Loty: 133
Kilometry: 226 504
platynowy
Jak mogę sprawdzić przystanki pośrednie na wybranej trasie? (np tak by ktoś mógł sie dosiąsc po drodze)
Góra
 Relacje PM off  
 
#831 PostWysłany: 09 Sie 2019 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1528
złoty
Może coś takiego (to oczywiście tylko przykład): https://www.flixbus.pl/autobusy/katowice
Załącznik:
fff.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
 
 
#832 PostWysłany: 09 Sie 2019 17:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 290
srebrny
Spróbuj https://www.flixbus.pl/rozklady
_________________
Ніночка
Góra
 Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
 
 
#833 PostWysłany: 09 Sie 2019 18:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1152
Loty: 133
Kilometry: 226 504
platynowy
Dzieki za pomoc, okazało się że wrzucając w google nr linii, znajduje zagraniczne strony z rozkładami: miesjcowosc; przyjazd/odjazd.
Sprawa była bardziej skomplikowana bo połączyć trasy musiałem pracownikom jadącym Czechy-Francja + krajówka we Francji ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#834 PostWysłany: 12 Sie 2019 11:22 

Rejestracja: 03 Maj 2014
Posty: 314
Loty: 136
Kilometry: 182 577
Mam taki problem z FlixBusem:
chciałem zmienic termin przejazdu o 2 tygodnie. Termin 2 na tej samej trasie w dniu kiedy mnie interesowało był wolny i napisałem do pracownika.
Pracownik mnie poinformował, że muszę anulować pierwotny gdyż on tego nie może zrobić a wyślą mi bilet na dzień, który mnie interesuje.
Anulowałem moje zamówienie zgodnie ze wskazówkami pracownika na przejazd w pierwszym terminie (cena 62PLN)
a w zamian dostałem voucher całoroczny na kwotę 2PLN zamiast nowego biletu...
Ten voucher to niech sobie wsadzą. Mam vouchery warte 15-20PLN. Ten voucher całoroczny nie użyję ani razu. Na co mi on?
Chyba, że będą bilety po 1+1PLN. To jak znalazł. Podróż za 0PLN.
Ktoś ma jakiś pomysł co zrobić?
Góra
 Relacje PM off
mezo23 lubi ten post.
 
 
#835 PostWysłany: 12 Sie 2019 12:03 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 102
Loty: 13
Kilometry: 17 607
niebieski
To wygląda na jakąś rezerwację z vouchera, prawda?
Góra
 Relacje PM off  
 
#836 PostWysłany: 12 Sie 2019 14:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2013
Posty: 408
niebieski
Dziwna akcja
schemat chyba jest dosc prosty

oddajesz bilet - dostajesz voucher
kupujesz nowy bilet na ten voucher

jeżeli 62 to była cena końcowa to tyle musisz dostac
Góra
 Relacje PM off  
 
#837 PostWysłany: 12 Sie 2019 15:04 

Rejestracja: 03 Maj 2014
Posty: 314
Loty: 136
Kilometry: 182 577
Po interwencji w Flixbus dostałem nowy voucher. Musiałem dopłacic 13PLN aby kupić nowy bilet.
Lepsze to niż dopłacac 60PLN :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#838 PostWysłany: 12 Sie 2019 21:55 

Rejestracja: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Orientuje się ktoś jak działa zwrot w przypadku zakupu przy pomocą vouchera i np dopłaty?
Użyty voucher staje się z powrotem aktywny a dopłata w formie gotówki lub nowego vouchera?
Góra
 Relacje PM off  
 
#839 PostWysłany: 12 Sie 2019 23:01 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 102
Loty: 13
Kilometry: 17 607
niebieski
Nowy voucher na pełną kwotę
Góra
 Relacje PM off  
 
#840 PostWysłany: 14 Sie 2019 16:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1152
Loty: 133
Kilometry: 226 504
platynowy
Mają dziś jakieś problemy z płatnoscia? 4 różne karty oraz PayPal mi nie przeszły
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 840 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group