Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
O promocjach, kodach, nowych trasach FlixBusa najlepiej pisać w istniejącym już temacie FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 765 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Następna
Autor Wiadomość
#741 PostWysłany: 30 Mar 2019 11:10 

Rejestracja: 21 Sty 2018
Posty: 54
czy też macie dziś problemy z płatnością poprze Gpay? Okno "Oczekiwanie na potwierdzenie zapłaty" wisi przez kilkanaście minut, a potem błąd. I tak 2 razy już...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#742 PostWysłany: 30 Mar 2019 11:21 

Rejestracja: 29 Lis 2016
Posty: 6
Koledzy i Koleżanki:
Jak to jest z tym przepisem o zwrocie 50% kosztów podróży w przypadku opóźnienia powyżej 120 minut ?

Pytam bo dostałem odpowiedź od szanownego Flixbusa po której mało nie spadłem z krzesła

"Z przykrością informujemy, że zwrot kosztów biletu przysługuje osobom, których autobus pojawił się z co najmniej 2-godzinnym opóźnieniem na przystanku, z którego odjeżdżały i które z biletu nie skorzystały, tzn. które nie pojechały opóźnionym autobusem. W związku z powyższym niestety nie możemy przychylić się do Pana prośby o zwrot kosztów podróży.

Chcielibyśmy jednak w jakiś sposób zrekompensować niedostatki Pana podróży, prosimy zatem przyjąć od nas jednorazowy voucher (kod) o wartości 15 złotych do wykorzystania na następną podróż FlixBusem. "

Dodam, że sytuacja dotyczyła zepsutego autobusu na trasie Praga -Gdańsk, oczekiwanie na autobus zastępczy 4 godziny (gdzie flixbus sms-em poinformował że będzie za 2) Ostatecznie do Poznania dojechałem z blisko 5 godzinnym opóźnieniem co skutkowało chociażby dodatkowym dniem urlopu. Przewoźnik zaproponował mi Voucher na 15zł ważny 2 miesiące.... szok, nawet PKP nie robi problemów w takich sytuacjach.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#743 PostWysłany: 01 Kwi 2019 09:49 

Rejestracja: 04 Sty 2019
Posty: 6
Witam , czy podróżował ktoś na trasie Katowice - Budapeszt ? 2:20-9:45 ? Czy jest na czas autokar w Budapeszcie ? Lot mam o 11.05 i mam duże wątpliwości ze zdążę ;) pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#744 PostWysłany: 01 Kwi 2019 09:51 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13442
Loty: 325
Kilometry: 430 274
Zbanowany
Nie zdążysz
_________________
I'd be a stranger again
In my own land
The days are O.K


Don't be afraid to wander, don't be afraid to eat a bad meal. You know, if you do not risk the bad meal, you'll never get the magical one. - Anthony „Tony” Bourdain

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#745 PostWysłany: 01 Kwi 2019 09:57 

Rejestracja: 04 Sty 2019
Posty: 6
pytanie czy jest autobus na czas ;)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#746 PostWysłany: 01 Kwi 2019 10:00 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13442
Loty: 325
Kilometry: 430 274
Zbanowany
Image

Nikt ci nie zagwarantuje
_________________
I'd be a stranger again
In my own land
The days are O.K


Don't be afraid to wander, don't be afraid to eat a bad meal. You know, if you do not risk the bad meal, you'll never get the magical one. - Anthony „Tony” Bourdain

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#747 PostWysłany: 07 Kwi 2019 15:48 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 2
Witam. Miałem już opłaconą rezerwację na przejazd, ale okazało się, że pomyliłem dzień i musiałem ją anulować. Podczas procesu anulowania była informacja, że nie zwracają pieniędzy tylko przysyłają voucher do wykorzystania przy kolejnych rezerwacjach.
Po jakim czasie można się tego vouchera spodziewać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#748 PostWysłany: 07 Kwi 2019 16:13 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2347
złoty
u mnie to było max 2 minuty - ze 3-4 razy anulowalem bilety
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#749 PostWysłany: 07 Kwi 2019 16:28 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 2
W takim razie u mnie się coś zepsuło. Minęło już 2 godziny i vouchera nadal brak.


Ostatnio edytowany przez marcino123, 07 Kwi 2019 18:57, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#750 PostWysłany: 11 Kwi 2019 17:55 

Rejestracja: 22 Maj 2014
Posty: 26
Loty: 79
Kilometry: 103 811
Orientuje się ktoś jaką trasą Flixbus jedzie z Wrocławia do Liberca?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#751 PostWysłany: 11 Kwi 2019 18:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 486
srebrny
@Travel_World granice przekracza w Zawidowie, więc pewnie przez Bolesławiec i Zgorzelec.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Travel_World uważa post za pomocny.
 
      
#752 PostWysłany: 12 Kwi 2019 13:42 

Rejestracja: 22 Maj 2014
Posty: 26
Loty: 79
Kilometry: 103 811
@Hose A to jeszcze podpytam czy nie wiesz jaki tam autobus jeździ? Bo na stronie wygląda to jakby był piętrowy, ale dolnego pokładu za nic nie można wybrać ;D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#753 PostWysłany: 12 Kwi 2019 14:19 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2520
srebrny
Próbuję anulować rezerwacje poprzez formularz, by otrzymać gotówkę. Jednak po naciśnięciu w link i przekierowaniu, pojawia się ikona anulacji biletu. Po wciśnięciu w nią wraca mnie do punktu wyjścia.
Czy na widocznej stronie nalezy wypełnić dane i się zalogować? Czy to nie będzie równoznaczne z otrzymaniem vouchera?!

Załączniki:
image.png
image.png [ 83.1 KiB | Obejrzany 383 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#754 PostWysłany: 12 Kwi 2019 15:27 

Rejestracja: 08 Sty 2019
Posty: 14
Jak kiedyś anulowałem bilet, to była tylko możliwość zwrotu na voucher. Ale faktycznie - dziwny jest ten zapis na Twoim screenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#755 PostWysłany: 12 Kwi 2019 15:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 478
niebieski
klikasz w link na nieblisko wypełniasz formularz podając dane i numer rezerwacji oraz prośbę o anulowanie biletów i zwrot pieniędzy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#756 PostWysłany: 12 Kwi 2019 15:45 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2347
złoty
@jacek96 może tu spróbuj -> https://www.flixbus.pl/uslugi/dalsza-pomoc
Załącznik:
flix.png
flix.png [ 44.36 KiB | Obejrzany 324 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
jacek96 lubi ten post.
jacek96 uważa post za pomocny.
 
      
#757 PostWysłany: 12 Kwi 2019 17:25 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2520
srebrny
Na iPadzie i telefonie wyświetlała mi się strona jedynie do akapitu: "nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania" :)
Dzięki za link, pomogło.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#758 PostWysłany: 12 Kwi 2019 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 486
srebrny
Travel_World napisał(a):
@Hose A to jeszcze podpytam czy nie wiesz jaki tam autobus jeździ? Bo na stronie wygląda to jakby był piętrowy, ale dolnego pokładu za nic nie można wybrać ;D

Zależy od kursu, na nocnych jeżdżą dwupiętrowe, jeśli nie można wybrać pewnikiem miejsca już zajęte.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Travel_World lubi ten post.
 
      
#759 PostWysłany: 15 Kwi 2019 17:18 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 729
niebieski
Złożyłem wniosek o zwrot pieniędzy na konto 29.03 i nic, bilet dalej widoczny w systemie. Zdecydowanie nie jest to opcja dla osób, które się śpieszą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#760 PostWysłany: 15 Kwi 2019 18:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 486
srebrny
Ja składałem 28.03 i też bilety dalej wiszą na koncie.
U nich to norma, w teorii mają 30 dni na odpowiedź, w praktyce zwroty przychodziły po 2-3 tygodniach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 765 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: J29 oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group