Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4855 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 239, 240, 241, 242, 243  Następna
Autor Wiadomość
#4821 PostWysłany: 29 Lip 2020 18:41 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 370
Loty: 169
Kilometry: 286 924
niebieski
Jeszcze niedawno tak bardzo chwaliłem booking.com gdy ktoś pytał o to, co w sytuacji gdy obiekt anuluje rezerwację... Byłem osobiście przekonywany o tym, że na taki wypadek booking.com zobowiązuje się do zaoferowania alternatywnego zakwaterowania a jeśli w skrajnej sytuacji nie uda mu się takiego znaleźć to pokrywa różnicę jeśli sami znajdziemy coś droższego... Jeszcze niedawno byłem tak przekonywany o tym przez konsultanta gdy moją rezerwację anulował hotel w Termoli. Tymczasem dzisiaj otrzymałem informację o anulowaniu mojego noclegu w Rzymie który miał być już od 6 sierpnia i jak zadzwoniłem na infolinię to się dowiedziałem, że obiekt nie współpracuje już z booking.com i nic nie mogą dla mnie zrobić. Pani konsultantka powiedziała kilka razy, że jej przełożony zdecydował, że nic nie mogą mi zaoferować w tej sprawie i tyle... Po tylu latach po raz pierwszy tak skandalicznie zostałem potraktowany przez ten srewis... Po rozmowie dostałem jeszcze tylko maila:

Szanowni Państwo,
Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.
Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr 2345917610 w obiekcie ALBANI METRO STATION (zameldowanie: 2020-08-12, wymeldowanie: 2020-08-13).
Zgodnie z naszą rozmową, z przykrością informuję, że obiekt ALBANI METRO STATION nie współpracuje już z booking.com i nie jest w stanie przyjąć Pańskiej rezerwacji.
Rezerwacja została bezkosztowo anulowana. Niestety w tym przypadku nie jesteśmy w stanie pomóc z pokryciem kosztów alternatywnego zakwaterowania.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Z wyrazami szacunku
--
Katarzyna S.
Booking.com Customer Service Team
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4822 PostWysłany: 29 Lip 2020 19:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6254
HON fly4free
A to nie wiedziałeś,że pomoc jest jak potem można sobie wszystko ściągnąć z obiektu,który się nie wywiązał.Pomoc się kończy gdy to booking musiałby dołożyć z własnych środków bo obiekt już im podziękował za współpracę.Przykro,że nawet nie zaproponowano ci symbolicznych 25 E,które to są w dyspozycji konsultanta bez konieczności uzgadniania z naczalstwem w takich last minut przypadkach.
Góra
 Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
 
#4823 PostWysłany: 29 Lip 2020 19:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1721
Loty: 211
Kilometry: 432 570
złoty
Kashpir napisał(a):
Dzisiaj taki mail z adresu noreply@booking.com :? Dostał ktoś jeszcze czy jestem pojedynczym przypadkiem?


Dostaję takie kilka razy w roku. Resetuję hasło i jakiś czas jest spokój. Podejrzewam, że ma to związek z logowaniem z różnych urządzeń.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#4824 PostWysłany: 29 Lip 2020 20:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2464
srebrny
Ja się loguje z różnych urządzeń, a niczego takiego nie dostawałem, więc to chyba nie to.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4825 PostWysłany: 29 Lip 2020 23:19 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2840
srebrny
Wiadomosc taka przychodzi przy logowaniach z rożnych urządzeń. Względy bezpieczeństwa.
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#4826 PostWysłany: 29 Lip 2020 23:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4011
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@jacek96, jesli z innego urzadzenia to powinna byc podana nazwa sprzetu i czas logowania. ;)

Cytuj:
Jemand hat sich auf einem neuen Gerät oder Browser in Ihrem Konto angemeldet.

Details

Android Webkit, mobile, Android

Ungefährer Standort: Sosnowiec, Polen

Freitag, 27 Dezember 2019, 07:50 GMT +0000


Wenn Sie das waren, müssen Sie nichts tun.

Wenn nicht, nutzen Sie bitte diesen Link, um Ihr Passwort zu ändern:
_________________
Travel is a privilege, not a right.
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się przeciw tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Szkoda czasu na forum, nie odpowiadam na pw!

Z Kiruny na Socotrę
Goryle
Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Stacja Arctowski, Bhutan, Burundi, magic Socotra etc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4827 PostWysłany: 30 Lip 2020 07:10 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 163
Loty: 86
Kilometry: 91 162
srebrny
Napiszcie proszę, jakie opcje ma booking w przypadku złożenia przeze mnie reklamacji ze względu na bardzo zły stan pokoju w hotelu i uciążliwe warunki pobytu? Zakładam, że zwrot środków to podstawa, ale czy coś jeszcze mogą zaproponować lub o coś samemu mogę dopominać się?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4828 PostWysłany: 30 Lip 2020 07:17 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2840
srebrny
Roszczeniowa postawa nie jest Ci obca :P .
Myślę, że zwrot środków to byłby max., ale i na to bym nie liczył.
Jednak próbuj, moze jakiś voucher na kilkudniowy pobyt w 5* hotelu w ramach zadośćuczynienia podeślą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4829 PostWysłany: 30 Lip 2020 07:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1721
Loty: 211
Kilometry: 432 570
złoty
@Tom Stedd Ale co ma z tym wspólnego Booking? Reklamację powinieneś składać w hotelu podczas pobytu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#4830 PostWysłany: 30 Lip 2020 13:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 540
srebrny
Właśnie anulowałem rezerwację hotelu w Czarnogórze z (teoretycznie?) bezkosztowym odwołaniem do 31 sierpnia i załączam na screenie co otrzymałem w mailu potwierdzającym anulowanie. Drugi screen jest z potwierdzenia rezerwacji że niby jest ona bezpłatnie zwrotna do 31 sierpnia.
Nie pamiętam czy podawałem dane karty, jeśli chcieli mnie dziś obciążyć 1€ to nie zdołali bo karta została kilka dni temu zamknięta z zupełnie innych powodów.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4831 PostWysłany: 30 Lip 2020 14:04 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8090
@onufry_z a jakie jest pytanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4832 PostWysłany: 30 Lip 2020 14:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 540
srebrny
@michzak
Nie ma pytania. Piszę chyba w temacie booking.com opinie problemy doświadczenia. Przedstawiam jakie mam niezbyt fajne doświadczenie i problem a opinie niech już każdy sam sobie wyrobi.
Więc nie rozumiem, coś zrobiłem nie tak?

Edit.
A w sumie to jest pytanie. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Czyżby Booking w taki sposób testował cierpliwość klientów?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4833 PostWysłany: 30 Lip 2020 15:30 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8090
Nie wiem po prostu jak mogę pomóc, w przeważającej większości ludzie zwracają się tutaj z pytaniami - było sporo informacji, więc spodziewałem się że możesz mieć jakieś pytanie co do tej sytuacji ;)
Czasem 1 eur blokują na poczet sprawdzania, czy karta jest aktywna, ale dziwne że to jest koszt anulacji prawdę mówiąc, gdy powinno być 0. Nie widziałem jeszcze czegoś takiego
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#4834 PostWysłany: 31 Lip 2020 09:00 

Rejestracja: 31 Lip 2020
Posty: 1
Witam wszystkich,
Mam taką sprawę- jak się kontaktujecie z booking?
Od miesiąca próbuję się skontaktować zarówno z hotele, w którym mamy rezerwację, jak i z firmą. Próbuję wszystkimi kanałami ( telefon, czat, mail ) i nic.
Czy wiecie jakie są godziny urzędowania booking?
Już tracę do nich cierpliwość. Do momentu tej rezerwacji poleciłabym każdemu booking, teraz odradzam.

Pozdrawiam wszystkich
Góra
 Relacje PM off  
 
#4835 PostWysłany: 31 Lip 2020 09:04 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 14809
Loty: 387
Kilometry: 500 259
Przez telefon, chat i mail się kontaktujemy
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#4836 PostWysłany: 31 Lip 2020 10:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 124
Loty: 52
Kilometry: 102 494
niebieski
@Martolina0707 próbuj na polską infolinię 223060857, ale od razu życzę wytrwałości w cierpliwości w oczekiwaniu na połączenie, sam załatwiałem ze 3 razy coś przez infolinię i było bezproblemowo, ale prawie zawsze czekałem 20-30 minut.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4837 PostWysłany: 01 Sie 2020 08:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 852
złoty
Martolina0707 napisał(a):
Witam wszystkich,
Mam taką sprawę- jak się kontaktujecie z booking?
Od miesiąca próbuję się skontaktować zarówno z hotele, w którym mamy rezerwację, jak i z firmą. Próbuję wszystkimi kanałami ( telefon, czat, mail ) i nic.
Czy wiecie jakie są godziny urzędowania booking?
Już tracę do nich cierpliwość. Do momentu tej rezerwacji poleciłabym każdemu booking, teraz odradzam.

Pozdrawiam wszystkich


Zaszwon do Holandii, nie powinienes czekac dłużej niz 15min
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4838 PostWysłany: 01 Sie 2020 13:43 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 865
Loty: 564
Kilometry: 726 099
niebieski
1/ Zakładasz rezerwację z opcją płatności w hotelu i darmową rezygnacją / najlepiej na .......już /
2/ Dzwonisz do Booking.com podając numer rezerwacji i PIN
3/ Po połączeniu / zawsze się łączą bo to rezerwacje priorytetowe / zadajesz jakieś pytanie dotyczące tej rezerwacji a potem
przechodzisz do rezerwacji która naprawdę Cię interesuje i z którą .....masz problem
Smutne , prawdziwe i sprawdzone ...... :idea:
W innym wypadku następuje rozłączenie połączenia......
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
le_szek uważa post za pomocny.
 
 
#4839 PostWysłany: 03 Sie 2020 22:41 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7154
Loty: 137
Kilometry: 245 006
Dokonywałem dzisiaj rezerwacji. Miałem do wyboru opcję bezzwrotną i częściowo zwrotną, która zgodnie z opisem daje mi prawo do odwołania po potrąceniu 30% wartości rezerwacji (70,20 EUR). Ze względu na niepewne czasy postanowiłem zapłacić nieco drożej i wziąłem częściowo zwrotną.
Na potwierdzeniu mam jak poniżej. I pytanie jaką waszym zdaniem mam rezerwację, bo opisy jakby się wykluczają :?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4840 PostWysłany: 03 Sie 2020 22:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2015
Posty: 588
Loty: 77
Kilometry: 136 769
srebrny
@Kashpir ale 13 lipca 2020 to już był
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4855 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 239, 240, 241, 242, 243  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group