Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3376 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 165, 166, 167, 168, 169
Autor Wiadomość
#3361 PostWysłany: 09 Sie 2018 21:05 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 940
niebieski
Co to za wygłupy? Zarezerwowałem nocleg, w warunkach: "Przedpłata: Przedpłata nie jest wymagana." a dzis dostaje maila ze mam 24h na kontakt z obiektrm bo chca anulowac, jesli nie wyslę przedpłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3362 PostWysłany: 09 Sie 2018 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2014
Posty: 21
Loty: 48
Kilometry: 86 061
Zobacz czy czasem na dole w uwagach (drobnym drukiem) nie ma info o zaliczce. Ja tak kiedyś miałam w Lizbonie - niby bez przedpłaty a jednak chcieli zaliczkę :shock:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3363 PostWysłany: 09 Sie 2018 21:48 

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 58
Loty: 16
Kilometry: 15 695
Akcja:

Rezerwuję w grudniu 2017r Hotel w Rimini - Allincl. (jakieś lajtowe 6dni) - pobyt lipiec 2018, bez możliwości odwołania - cena prawie 250ojro.
Ze względu na bardzo przyzwoitą cenę, zaraz po ściągnięciu $$$ z karty, dzwonię do bookinga, żeby potwierdzili rezerwację.
Konsultant kontaktuje się z obiektem i potwierdza rezerwację, równocześnie prosząc, o przydzielenie pokoju na niższym piętrze.
Koniec czerwca 2018 - kontaktuję się z hotelem, żeby przypomnieć, o pokoju na niższym piętrze - hotel odpowiada - że nie gwarantują.
17 lipca 2018r. ląduję w Bolonii. Idę sobie znaną drogą na przystanek - brzdęk - mail z bookinga..
Informujemy, że hotel nie może pana przyjąć - ponieważ ma nadsprzedaż - za godzinę z kawałkiem mam rozpoczynć urlop.
Booking w swoim mailu, wskazuje hotel zastępczy - lokalizacja inna, ale cena prawie 730euro..
Telefon do Booking - co jest grane - hotel się ze mną nie kontaktuje - olał mnie - Booking zaczyna działać.
Konsultantka mówi, że przyszło info z hotelu o overbookingu - dlatego proponują alternatywę i ważne pytanie - czy ma Pan środki, żeby opłacić nowy hotel, po przesłaniu rachunku, zwrócimy Panu różnicę..
Poprosiłem o kontakt "za godzinę", w międzyczasie znalazłem inny hotel, który bardziej mi pasował.
Dzwoni Booking - po krótkich konsultacjach, przystają na moją propozycję hotelu, podtrzymując, że zwrócą różnicę po przedstawieniu rachunku za pobyt.
Po "klepnięciu" rezerwacji w serwisie na nowy hotel, przychodzi do mnie mail, z nieodpłatnym odwołaniem poprzedniej rezerwacji "wrednego" hotelu.
Mija 3 dni, a ja nie widzę na koncie $$ od "hotelu overbooking"
Dzwonię do Booking - konsultanci poganiają hotel - ale ten, bez pośpiechu zwraca $$ 2 sierpnia. Fajny kredyt sobie zrobili..
Na chwilę obecną (09.08.2018) Booking zgodnie z umową zwrócił różnice w cenach hoteli.

Reasumując - niech mnie nikt nie namawia, żebym hotel rezerwował poza bookingiem, bezpośrednio - bo taniej..
W moim przypadku, jak łatwo policzyć, dopłata to 500euro, bez paru grosików.

Duży PLUS dla Booking.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#3364 PostWysłany: 10 Sie 2018 00:49 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2393
złoty
Zrobili co do nich należało. Nic nadzwyczajnego z ich strony, skoro sprzedali niegodny zaufania hotel i zgarnęli prowizje. Nie chwalmy ich za to, że zrobili cos, co było ich psim obowiązkiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3365 PostWysłany: 10 Sie 2018 17:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 291
Loty: 48
Kilometry: 77 452
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Nie bardzo rozumiem jedną sytuację.
Byliśmy w hotelu Warmiński coś tam. Cena za dwie doby przez booking.pl to 516,96 groszy i taką zapłaciliśmy.
Cena takiego samego pokoju (2+1) w rezerwacji bezpośredniej to 698 PLN (ten sam termin).
Hotel prowadzi rezerwację przez booking, jednocześnie silnie z nim walcząc. Wykluczając przypuszczenie, że booking zawierał umowę trzymając AK-47 przy głowie właściciela hotelu, to czemu z nimi współpracują, jednocześnie z nimi walcząc.
Dowody poniżej. Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi?

Załączniki:
IMG_20180809_081702.jpg
IMG_20180809_081702.jpg [ 408.29 KiB | Obejrzany 1070 razy ]
IMG_20180809_081216.jpg
IMG_20180809_081216.jpg [ 468.74 KiB | Obejrzany 1070 razy ]
IMG_20180809_081207.jpg
IMG_20180809_081207.jpg [ 861.97 KiB | Obejrzany 1070 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3366 PostWysłany: 10 Sie 2018 17:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2016
Posty: 98
Jak to o co chodzi?
O pieniądze.
Rezerwując bezpośrednio hotel zarabia 181,04zł więcej + prowizja booking.
Góra
 Profil Relacje PM off
jacakatowice lubi ten post.
 
      
#3367 PostWysłany: 10 Sie 2018 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 291
Loty: 48
Kilometry: 77 452
Ostrzeżenia: 1
niebieski
To jest dla mnie jasne. Pytanie dlaczego nie zrezygnują ze współpracy z bookingiem, albo nie podniosą cen rezerwacji przez booking., skoro tak im nie po drodze...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3368 PostWysłany: 10 Sie 2018 18:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 808
Loty: 18
Kilometry: 24 779
srebrny
Bo obecność na bookingu to obecnie podstawowe narzędzie do poinformowania potencjalnych klientów, że hotel istnieje. A ceny tam mają mimo wszystko niższe, bo chcą „wyskakiwać" jak najwyżej w wyszukiwarce bookingu. Niejedni sprawdzili na własnej skórze, że jak uwzględnili w ofercie dodatkowo prowizję dla bookingu względem pierwotnej ceny, to stali się rzadziej odwiedzani, nawet całkowicie niewidoczni. A na własnej stronie internetowej mają wyższe ceny, bo obecnie jest to metoda łapania tych klientów, którzy nie wiedzą, że jest coś takiego jak booking, nie wiedzą gdzie znaleźć najwięcej ofert, albo z jakichś powodów czują awersję do korzystania z pośredników. Na konkurencyjnych rynkach, gdzie jest sporo miejsc hotelowych, nieobecność na bookingu oznacza nieistnienie dla świadomości klientów.
Opcja, która czasami umożliwia obniżenie ceny to znalezienie oferty hotelu w jakiejś wyszukiwarce, a potem telefoniczne zapytanie o „lepszą cenę", bez prowizji dla pośrednika.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
      
#3369 PostWysłany: 10 Sie 2018 18:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 3651
HON fly4free
@eskie a jak ich znalazłeś? przez booking? nawet jeśli nie to i tak większość ludzi znajdzie hotel w ten sposób (albo przez innego pośrednika) @Pabloo wszystko pięknie opisał. Dodam tylko, że booking to również studnia opinii - na bookingu cena niższa i ocena wyższa, bo automatycznie stosunek ceny do jakości inaczej się kształtuje. A w dzisiejszych czasach dobre oceny na booking to również wabik na kolejnych gości. W ogóle pewnie można by o tym doktorat napisać. 8-)
_________________
Image

Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3370 PostWysłany: 11 Sie 2018 00:22 

Rejestracja: 10 Sie 2018
Posty: 2
Uwaga na hotelowe kaucje. Hotele wynajmują podniszczone mieszkania, które nazywa apartamentami, po czym za uszkodzenia wywołane wyłącznie ich niedbalstwem, jak: ruszająca się deska klozetowa, poniszczona pościel, zepsuty karnisz, który był spowodowany niewłaściwym montażem kołka, OBARCZA WINĄ KLIENTA i POBIERA OPŁATY BEZ ICH POWIADOMIENIA. Gdy umieściłam swoją opinię na stronie BOOKING, niedługo po opublikowaniu, po jakimś czasie ją dał do moderacji i widać zaledwie połowę mojej recenzji, która wyraźnie z negatywnej opinii, została tak przetworzona, by była na korzyść właścicieli, kończąc, że właściciel powiadomi mnie telefonicznie co postanowił, co nigdy nie nastąpiło, a pieniądze już dawno są pobrane. Również usunięto wiele ważnych zaniedbań ze strony hotelu, przez co wielu klientów nie będzie świadomych tego na co są narażeni w tym hotelu.


Ostatnio edytowany przez grazka5678, 11 Sie 2018 14:03, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3371 PostWysłany: 12 Sie 2018 00:23 

Rejestracja: 28 Lip 2018
Posty: 2
Czy obsługa bookingu w ogóle odpisuje na maile? Czekam już 11 dni i cisza...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3372 PostWysłany: 12 Sie 2018 07:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 291
Loty: 48
Kilometry: 77 452
Ostrzeżenia: 1
niebieski
to zadzwoń

jeśli pomogłem kliknij "pomógł"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3373 PostWysłany: 13 Sie 2018 14:20 

Rejestracja: 07 Sie 2016
Posty: 7
anulaanna napisał(a):
boots napisał(a):
Zatem to oczywiste, że cena nie zawiera całodziennego wyżywienia. Musiałaś to wiedzieć. Nie wiem, po co teraz tu się użalasz...

I kliknij 'pomógł' dla Zeusa ;-)


Proponuję czytać ze zrozumieniem. Pozdrawiam wakacyjnie.

Właśnie wróciłam z Kuby, byłam prawie miesiąc, noclegów zatem sporo.
Pisanie przez Ciebie, że za tą cenę można mieć tylko nocleg jest absolutną bzdurą.A dodawanie: "musiałaś wiedzieć" impertynencją.
Panie Mądraliński, informuję, miałam nocleg z bookingu za "moją cenę" z wyżywieniem.
Życzę Ci, byś bardziej myślał co piszesz, a nam obojgu i innym by booking nie zawodził:)
Wciąż wakacyjnie!
Góra
 Profil Relacje PM off
jabollus lubi ten post.
jabollus uważa post za pomocny.
 
      
#3374 PostWysłany: 13 Sie 2018 17:01 

Rejestracja: 10 Sie 2018
Posty: 2
Zatem to oczywiste, że cena nie zawiera całodziennego wyżywienia. Musiałaś to wiedzieć. Nie wiem, po co teraz tu się użalasz...

Serdecznie Ci współczuję, że otrzymałaś taką odpowiedź. Po moim poście też spotkałam się tylko z drwinami i wciąż musiałam im coś udowadniać, bo pisali mi, że jestem mało wiarygodna. Takie jest życie, że nigdy nie wiadomo jaka niespodzianka może Cię spotkać. Czasem najbardziej niewiarygodna. To hotele powinny odpowiadać, za to, co oferują swoim klientom. Niestety prawda jest bardziej bolesna , ponieważ najczęściej, to właśnie klient jest na tej straconej pozycji, bo nie można niczego im na przykład udowodnić.
Góra
 Profil Relacje PM off
HandSome lubi ten post.
 
      
#3375 PostWysłany: 14 Sie 2018 17:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3124
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Nadgorliwy admin usunął moją odpowiedź na post @anulaanna.
Zatem zapewne moderator sam wierzy - i chce, żeby uwierzyli inni - że na Kubie można normalnie wynająć casy dwuosobowe z całodziennym wyżywieniem dla dwóch osób (a zatem z 3 posiłkami) za 25 CUC za całość dziennie.
A może moderator sam tam był, tyle płacił i w takim razie podzieli się informacjami o takich casach?
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#3376 PostWysłany: 17 Sie 2018 16:30 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 77
Loty: 50
Kilometry: 51 361
10 dni temu telefonicznie zgłosiłem problem nie przelania środków Wizzair za noclegi na początku lipca i sprawa miała być załatwiona w ciągu tygodnia. Oczywiście cisza, nic nie nastąpiło. Dzisiaj znów zadzwoniłem, konsultantka najpierw chciała mnie zbyć twierdząc, że to powinien załatwić Wizzair, a nie booking, ale że byłem troszkę uparty, obiecała sprawdzić, czemu nie ma zwrotu. Efektem tego była odpowiedź:

"Wysłaliśmy e-mail do ososby, kóra możliwe będzie w stanie sprawdzic w czym był problem. Na ten moment nie możemy obiecać, że punkty będą dodane do Pana konta. Bardzo prosimy o cierpliwość, jeśli będziemy mieć nowe informacje na ten temat, skontaktujemy się z Panem."

Pogrubiłem najbardziej interesujący fragment odpowiedzi. W moim przypadku to tylko 5 euro, ale jakby ktoś miał do zwrotu np. 50 euro, to nie byłoby już za fajnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3376 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 165, 166, 167, 168, 169

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group