Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3245 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 159, 160, 161, 162, 163
Autor Wiadomość
#3241 PostWysłany: 12 Cze 2018 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 180
Loty: 48
Kilometry: 77 452
niebieski
Tylko musisz być w garniturze, białej koszuli, krawacie oraz z neseserem.
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#3242 PostWysłany: 12 Cze 2018 11:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3497
HON fly4free
bizqit napisał(a):
czy numer 022 3245400 jest dalej aktualny?
próbuje od ponad 2 tygodni się dodzwonić z różnych numerów, i za każdym razem brak sygnału :/

Spróbuj na 22 3060857
Góra
 Profil Relacje PM off
bizqit uważa post za pomocny.
 
      
#3243 PostWysłany: 17 Cze 2018 19:07 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 321
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
Przestrzegam :evil: Booking wyraźnie obniżył loty i po moich kilku nieprzyjemnych sytuacjach ostatnio rezerwowałem noclegi w ostateczności... 11 dni temu dokonaliśmy rezerwacji na ich stronce hotelu w Tajlandii w ofercie booking.basic
Image

To oferta, która jest zazwyczaj 20-30 % tańsza, ale obarczona ryzykiem... Brak możliwości zmian, zwrotu czy kierowania specjalnych życzeń. Żaden błąd cenowy, ot fajna cena za 7 nocy w przeciętnym hotelu. No nic, rezerwujemy, płatność zeszła a potwierdzenia rezerwacji brak. Dziwne, ale nie panikujemy, przegrzebaliśmy spamy i odczekaliśmy dobę a potwierdzenia jak nie było tak nie ma. Dzwonimy na infolinie, naświetlamy problem. Konsultant nas uspokaja i mówi, że tak się dzieje, kiedy płatność jest niepotwierdzona. Mówimy, że to niemożliwe, bo kontaktowaliśmy się z bankiem i poinformowano nas że z płatnością nie było żadnych problemów. W rezultacie zostaliśmy poproszeni o dosłanie potwierdzenia z banku. Tak też robimy... Znowu smarowanie, bo całą historię trzeba naświetlać od nowa :evil: Nic...@ poszedł i czekamy...

1,2,3,4 dzień cisza.. Po 5 dniach zdenerwowani piszemy kolejną wiadomość i zaznaczamy, że reagują bardzo opieszale a 10 dni to dość długi okres na rozwiązanie problemu. Dodajemy, że całą sytuację opiszemy w mediach społecznościowych. Po wysłaniu wiadomości szok...Odpowiedź po pół godziny !! Jedak za sprawą tego, co czytamy szybko entuzjazm mija :/
Treść @
Z przyjemnością udzielimy Państwu pomocy, jednak potrzebujemy więcej informacji dotyczących Państwa rezerwacji.
Prosimy o przesłanie następujących danych w odpowiedzi na ten e-mail:
• Numer rezerwacji:
• Numer PIN:
• Adres e-mail użyty do dokonania rezerwacji:
• Nazwa i adres zarezerwowanego obiektu:
• Daty pobytu:

Myślówka WTF ? Kto tam pracuje?? W e-mailu na który właśnie nam ktoś odpowiada zaznaczyliśmy wyraźnie że nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia! Skąd mamy zatem znać nr rez. czy numer PIN ? Resztę informacji dotycząca terminu, hotelu była także w tej samej wiadomości.. Korespondencja trwa dalej..Dzisiaj dostajemy chyba ostateczną odpowiedź. Treść poniżej :lol:

Image

Przyznam że jesteśmy mocno zaskoczeni...Najzwyczajniej nas olali :?
rezerwacja oczywiście na booking.com
Płatność pobrał też booking ( Hotel on Booking.com Amsterdam NLD )
a nie bezpośrednio hotel

Dodam, że wyjątkowo tę rezerwację robiłem z niezalogowanego, bo tak się złożyło, że nie miałem wolnych środków na karcie więc wszystko poszło na moją kobitkę :D Pewnie dlatego też takiego klienta mają głęboko w du... Sam mam u nich konto od 2013 z prawie 300 rezerwacjami na kwotę spokojnie ponad 200 tys zł

Image

proszę nie zrozumieć mnie źle, nie chwale się żadnym geniusem czy liczbą rezerwacji. Pewnie dla ich klientów biznesowych jestem zwykłym łachem :lol: Po prostu niech wiedzą że lekką ręką tracą stałych..............
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
      
#3244 PostWysłany: 18 Cze 2018 12:31 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 321
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
W ramach aktualizacji....
Po wczorajszym @ w którym Booking ostatecznie olał sprawę i najzwyczajniej nas zbył nakazując kontakt się w tej sprawie z obiektem wysłaliśmy im ostatnią wiadomość. Piszemy w niej, że postępują skandalicznie z uwagi na fakt, że dokonaliśmy rezerwacji na ich stronie, a nie na stronie hotelu. Nie omieszkaliśmy ich poinformować, że poświęcimy swój cenny czas, by uczulić innych i zwrócić uwagę na to, w jaki sposób traktują swoich klientów. Na początek wysłaliśmy im link do tego wątku, w którym opisaliśmy całe zdarzenie...
Co się stało ? Czary mary :evil: Jak z dotknięciem czarodziejskiej różdżki Booking postanowił ponownie nam pomóc. Poniżej e-mail

Image

W naszej opinii nic to nie zmienia, bo ich działania można skomentować jedynie słowami " CYRK "
Zaraz minie 2 tyg. a przez ten okres każda ich odpowiedź to kolejna sucha regułka i prośba o wysłanie tych samych dokumentów, które słaliśmy już niejednokrotnie!! Czytamy każdą ich kolejną wiadomość i przecieramy oczy ze zdumienia :shock: Stawiam żę w następnej wiadomości znowu poproszą o podanie numeru rezerwacji i kodu PIN :lol: to już nie jest śmieszne...
Psy szczekają karawana jedzie dalej....


Ostatnio edytowany przez Razem, 18 Cze 2018 13:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3245 PostWysłany: 18 Cze 2018 12:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3497
HON fly4free
Razem napisał(a):
Przestrzegam :evil: Booking wyraźnie obniżył loty



...Kto tam pracuje??


Obniżył i to znacznie.Teraz trzeba zrobić kilka rezerwacji na ten sam termin,by mieć szanse,że któraś się uchowa.A to obiekt zrywa współpracę lub odwrotnie,to lokalizacja zupełnie inna niż wskazuje ich mapka,albo cena nieprawidłowa lub nie w takiej walucie ,albo mniej łóżek niż wynika z opisu,zdublowane rezerwacje i tak można by jeszcze sporo wyliczać.Ręce opadają :( ,im chyba też by to wszystko prostować. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Razem lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3245 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 159, 160, 161, 162, 163

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group