Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: POMOCY
#3201 PostWysłany: 18 Maj 2018 01:08 

Rejestracja: 18 Maj 2018
Posty: 3
-- 18 Maj 2018 01:07 --

miriam napisał(a):
Zarezerwować ponownie , jak potrzebujesz ;)

niestety ale pieniądze zwrócą do 14 dni, a chwilowo nie mam jak zapłacic, a bardzo mi zależy na wyjeździe

-- 18 Maj 2018 01:08 --

myślicie ze dzwoniąc do hotelu załatwię cokolwiek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: POMOCY
#3202 PostWysłany: 18 Maj 2018 01:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2016
Posty: 270
niebieski
Zadzwoń na infolinię. O tej porze porozmawiasz po angielsku z tego co wiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: POMOCY
#3203 PostWysłany: 18 Maj 2018 01:21 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 1779
platynowy
@Mylcia ale to zaplacilas i wciaz mozna bylo anulowac za darmo?

1. zarezerwuj inny hotel, gdzie platnosc na miejscu
2. zarezerwuj ten sam lub inny i zaplac karta kredytowa a splacisz pozniej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3204 PostWysłany: 19 Maj 2018 00:01 

Rejestracja: 18 Maj 2018
Posty: 3
ten mój błąd kosztował mnie 190 zł, po skontaktowaniu się z hotelem udało się przywrócić rezerwacje, oczywiście z zadatkiem . niestety hotel nie ma dostępu do mojego przyjazdu do pieniędzy które wpłaciłam na booking i kazali mi skontaktować się z nimi. infolinia non stop zajęta, na emaila nie odpowiadają , co robić? :cry:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3205 PostWysłany: 19 Maj 2018 00:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 3106
HON fly4free
ale jak cię kosztował 190 zł, bo nie rozumiem? O tyle jest teraz drożej na nowej rezerwacji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3206 PostWysłany: 19 Maj 2018 13:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 2602
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
platynowy
Mylcia napisał(a):
ten mój błąd kosztował mnie 190 zł, po skontaktowaniu się z hotelem udało się przywrócić rezerwacje, oczywiście z zadatkiem . niestety hotel nie ma dostępu do mojego przyjazdu do pieniędzy które wpłaciłam na booking i kazali mi skontaktować się z nimi. infolinia non stop zajęta, na emaila nie odpowiadają , co robić? :cry:

Infolinia nic tu nie zdziala, anulowanej rezerwacji z booking.com nie da sie przywrocic, jak rowniez nie transferuja kasy z anulowanej rezerwacji do innej.
Mialem podobny przypadek i kolejna rezerwacja byla niestety drozsza.
Pozdr.
_________________
The increased popularity of ALL-INCL. & LAST MIN. holidays is hailed as a big success!

Miesiąc w podróży / z Kiruny na Socotre
Relacja z Afryki / Gorilla Trekking
Relacja z wyprawy na Antarktydę / Polska Stacja Arctowski / - usunieto
Relacja z Bieguna lodołamaczem atomowym / - usunieta
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3207 PostWysłany: 22 Maj 2018 09:35 

Rejestracja: 30 Paź 2012
Posty: 120
nie wiem gdzie spytać - czy jest możliwość przefiltrowania wyników wyszukiwania tak aby wykluczyć lub włączyć do ceny opłaty za sprzątanie apartamentu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3208 PostWysłany: 22 Maj 2018 09:45 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 6340
Loty: 107
Kilometry: 117 793
Niestety nie widziałem takiej opcji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3209 PostWysłany: 26 Maj 2018 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1121
Loty: 430
Kilometry: 964 313
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Cytuj:

Dear Partner,

We want to let you know that due to a temporary technical error our extranet is not accessible and that we are facing some issues with our website as well.

We are doing our utmost to solve the problem as soon as possible to enable you to properly manage your reservations.

In the meantime we kindly request that you honor reservations received during the outage as much as possible. Please do not reach out to Customer Service because they are at their full capacity right now.

We’re really sorry for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding. We will keep you informed.

Kind regards,
Your Booking.com Team


Na Waszym miejscu chwilowo bym się wstrzymał z rezerwacjami...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
HandSome uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group