Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 169  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: POMOCY
#3201 PostWysłany: 18 Maj 2018 01:08 

Rejestracja: 18 Maj 2018
Posty: 3
-- 18 Maj 2018 01:07 --

miriam napisał(a):
Zarezerwować ponownie , jak potrzebujesz ;)

niestety ale pieniądze zwrócą do 14 dni, a chwilowo nie mam jak zapłacic, a bardzo mi zależy na wyjeździe

-- 18 Maj 2018 01:08 --

myślicie ze dzwoniąc do hotelu załatwię cokolwiek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: POMOCY
#3202 PostWysłany: 18 Maj 2018 01:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2016
Posty: 276
niebieski
Zadzwoń na infolinię. O tej porze porozmawiasz po angielsku z tego co wiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: POMOCY
#3203 PostWysłany: 18 Maj 2018 01:21 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 1929
platynowy
@Mylcia ale to zaplacilas i wciaz mozna bylo anulowac za darmo?

1. zarezerwuj inny hotel, gdzie platnosc na miejscu
2. zarezerwuj ten sam lub inny i zaplac karta kredytowa a splacisz pozniej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3204 PostWysłany: 19 Maj 2018 00:01 

Rejestracja: 18 Maj 2018
Posty: 3
ten mój błąd kosztował mnie 190 zł, po skontaktowaniu się z hotelem udało się przywrócić rezerwacje, oczywiście z zadatkiem . niestety hotel nie ma dostępu do mojego przyjazdu do pieniędzy które wpłaciłam na booking i kazali mi skontaktować się z nimi. infolinia non stop zajęta, na emaila nie odpowiadają , co robić? :cry:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3205 PostWysłany: 19 Maj 2018 00:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 3603
HON fly4free
ale jak cię kosztował 190 zł, bo nie rozumiem? O tyle jest teraz drożej na nowej rezerwacji?
_________________
Image

Forumowiczu! Pomóż Matyldzie, liczy się każda złotówka: https://www.siepomaga.pl/forumowiczefly4free
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3206 PostWysłany: 19 Maj 2018 13:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 2627
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Mylcia napisał(a):
ten mój błąd kosztował mnie 190 zł, po skontaktowaniu się z hotelem udało się przywrócić rezerwacje, oczywiście z zadatkiem . niestety hotel nie ma dostępu do mojego przyjazdu do pieniędzy które wpłaciłam na booking i kazali mi skontaktować się z nimi. infolinia non stop zajęta, na emaila nie odpowiadają , co robić? :cry:

Infolinia nic tu nie zdziala, anulowanej rezerwacji z booking.com nie da sie przywrocic, jak rowniez nie transferuja kasy z anulowanej rezerwacji do innej.
Mialem podobny przypadek i kolejna rezerwacja byla niestety drozsza.
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, gdyż obróci się p. tobie oraz nie bądź tchórzem i kłamcą!

Miesiąc w podróży / z Kiruny na Socotrę
Relacja z Afryki / Gorilla Trekking
Relacja z wyprawy na Antarktydę / Polska Stacja Arctowski - usunięto
Relacja z Bieguna lodołamaczem atomowym - usunięta
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3207 PostWysłany: 22 Maj 2018 09:35 

Rejestracja: 30 Paź 2012
Posty: 120
nie wiem gdzie spytać - czy jest możliwość przefiltrowania wyników wyszukiwania tak aby wykluczyć lub włączyć do ceny opłaty za sprzątanie apartamentu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3208 PostWysłany: 22 Maj 2018 09:45 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 6526
Niestety nie widziałem takiej opcji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3209 PostWysłany: 26 Maj 2018 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1146
Loty: 434
Kilometry: 966 607
srebrny
Cytuj:

Dear Partner,

We want to let you know that due to a temporary technical error our extranet is not accessible and that we are facing some issues with our website as well.

We are doing our utmost to solve the problem as soon as possible to enable you to properly manage your reservations.

In the meantime we kindly request that you honor reservations received during the outage as much as possible. Please do not reach out to Customer Service because they are at their full capacity right now.

We’re really sorry for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding. We will keep you informed.

Kind regards,
Your Booking.com Team


Na Waszym miejscu chwilowo bym się wstrzymał z rezerwacjami...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
MarBlo lubi ten post.
HandSome uważa post za pomocny.
 
      
#3210 PostWysłany: 30 Maj 2018 12:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Paź 2012
Posty: 117
Loty: 117
Kilometry: 110 182
niebieski
od wczoraj próbuje się dodzwonić na polski numer i brak sygnału, coś jest na rzeczy?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3211 PostWysłany: 30 Maj 2018 12:57 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 176
niebieski
A ja dziś szukałem noclegu na drugą połowę grudnia br. w Pradze. Zdziwiła mnie różnica dochodząca do 50% między płatnością z góry, a tą z możliwością bezpłatnego anulowania w interesujących mnie hotelach.
Finalnie się wstrzymałem, a dopiero teraz zobaczyłem post @BusinessClass.
Poczekam na rozwój sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3212 PostWysłany: 30 Maj 2018 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2012
Posty: 402
niebieski
a ja dziś akurat pozytywnie z booking.com. Otóz jakiś czas temu zarezerwowałem 4 łożka w pokoju 12 osobowym w Moskwie na mundial za niecałe 40 zl od osoby w centrum. Warunki takie se ale oczywiscie pare dni później odpisali ze problem i zebym odwołał bo maja tylko 3 łożka. Nic z tym nie robilem, w koncu zadzwoniłem na booking a oni do hostelu. Po 2 dniach znowu zadzwoniłem i stwierdzili ze nie mogą się skontatkować z hostelem. Dostałem wiec alternatywę, pokoj 4 os. 200pln za osobe w samym centrum. Oczywiście booking dopłaca różnicę. Fart.
Góra
 Profil Relacje PM off
Elmo Reserve lubi ten post.
 
      
#3213 PostWysłany: 30 Maj 2018 14:26 

Rejestracja: 15 Maj 2017
Posty: 30
Odnośni zwracania różnicy - jak to wygląda w praktyce ? Ktoś przerabiał ?
Też miałem alternatywny nocleg i po przyjeździe miałem wysłać rachunek w celu zwrócenia różnicy.

Wróciłem, wysłałem rachunek na obsluga.klienta@booking.com i w sumie cisza, żadnego odzewu z ich strony (minął tydzień).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3214 PostWysłany: 30 Maj 2018 15:01 

Rejestracja: 22 Lut 2018
Posty: 93
niebieski
Do bookingu lepiej dzwonić. Mail to porażka. Albo nie odpiszą wcale albo poproszą o numer rezerwacji i pin, choćby nawet pytanie nie dotyczyło rezerwacji. I choćbyś odpisał to potem i tak już zazwyczaj cisza. Szkoda nerwów, gdy można zadzwonić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3215 PostWysłany: 30 Maj 2018 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2012
Posty: 402
niebieski
potwierdzam, na maile nie odpisują, radzę zadwonić najlepiej 8-10 to prawie nie ma czekania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3216 PostWysłany: 30 Maj 2018 19:43 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 11
Wlasnie mamy problem z booking - jestesmy w Gruzji, dzis zarezerwowalem nocleg a po dojechaniu miejsce okazalo sie ze nie ma takiego pensjonatu a podany nr telefonu to lipa bo nalezy do jakiejs babki ktora o niczym nie wie.
Tel do polskiego booking - weszystkie linie zajete przez 5 min.
My mamy 2 malych dzieci i czekac nie moglismy i bylismy zmuszeni skorzystac z innego noclegu w drozszej cenie..
Rezerwacja bez karty.
spotkaliscie sie z czyms takim i czy reklamacja cos da?
Sorry za pismo ale klikam z telefonu z angielska klawiatura
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3217 PostWysłany: 30 Maj 2018 20:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 709
Loty: 126
Kilometry: 175 711
srebrny
Bierz faktury i będziesz reklamował całość po powrocie. Szkoda czasu i kasy na wydzwanianie do Polski i rozmowę z automatem. Póki co ciesz się Gruzją ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3218 PostWysłany: 30 Maj 2018 20:28 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3112
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@Pacyfa
Nie sądzę, żeby Twoja porada była prawidłowa. Powinien pilnie skontaktować się z bookingiem.
Góra
 Profil Relacje PM off
sko1czek lubi ten post.
 
      
#3219 PostWysłany: 30 Maj 2018 20:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 709
Loty: 126
Kilometry: 175 711
srebrny
Oczywiście, że powinien, ale jeśli konsekwencją tego będzie dalsze generowanie kosztów, to trzeba się zastanowić, czy warto. Czasu i kasy zmarnowanej na próby kontaktu nikt nie odda (no chyba, że wifi znalazł i siedzi na Skype czy jakimś innym Viberze sącząc spokojnie i nieśpiesznie gruzińskie dary natury).

Z reklamacjami w booking mam raczej dobre doświadczenia. Także po fakcie jest to wykonalne, tylko trzeba być stanowczym i nie dać się zbyć.

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3220 PostWysłany: 31 Maj 2018 01:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3737
HON fly4free
W tak podbramkowej sytuacji ,nawet jak jutro się skontaktuje na spokojnie i przedstawi sprawę ,powinni respektować rachunek i wyrównać różnicę .Chociaż rozsądniej byłoby zdeklarować się tylko na jedną noc ,a dalej po ew.kontakcie z Booking.com ,bo tak wg.tego co mi kiedyś odpisali to za nic nie odpowiadają,a każdy "ukłon" w stronę klienta to wyłącznie ich dobra wola :shock: "Pragniemy Państwa poinformować, że zgodnie z treścią Ogólnych Warunków Handlowych:

Dostarczając nasze Usługi turystyczne, prezentujemy informacje, które otrzymaliśmy od Dostawców usług turystycznych. Dostawcy usług turystycznych, którzy wprowadzają i promują Produkt turystyczny na Platformie, mają dostęp do naszych systemów i extranetu, poprzez który zobowiązani są do uaktualniania wszystkich cen/opłat, dostępności, zasad i warunków oraz innych istotnych informacji, które pojawiają się na naszej Platformie. Chociaż staramy się profesjonalnie i niezwykle starannie dostarczać nasze Usługi turystyczne, nie jesteśmy w stanie sprawdzić i zagwarantować, że wszystkie informacje nam dostarczone są dokładne, kompletne i poprawne. Nie możemy być także pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy (włącznie z błędami merytorycznymi i językowymi) oraz za jakiekolwiek przerwy (tymczasowe i/lub częściowe) w funkcjonowaniu naszej platformy związane z awarią, naprawą, uaktualnieniem lub konserwacją naszej platformy, za niedokładne, mylące lub nieprawdziwe informacje oraz za ich brak. Każdy Dostawca usług turystycznych przez cały czas pozostaje odpowiedzialny za dokładność, kompleksowość i poprawność (opisowych) informacji (włącznie z cenami/opłatami, zasadami i warunkami oraz dostępnością) wyświetlanych na naszej platformie. Nasza Platforma nie stanowi i nie powinna być traktowana jako rekomendacja czy wskazanie jakości, poziomu usług lub oceny któregokolwiek z Dostawców usług turystycznych (albo udostępnianych przez niego udogodnień, obiektów, pojazdów, (głównych lub dodatkowych) produktów lub usług) dostępnych na naszej Platformie. "
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3375 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 169  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group